Ostatnio zgubiłem telefon. Zadzwoniłem na biuro obsługi by na wszelki wypadek zablokować aplikacje mobilną. Nie dość że rozmowa zajęła mi 30 minut! (W pekao24 zablokowałem w ciągu 3 minut) to jeszcze weryfikacja klienta to porażka. Odpowie się na jedno pytanie błędnie lub co lepsze pan lub pani po drugiej stronie źle napisze odpowiedź trzeba drugi raz dzwonić i czekać na infolinii i znów przejść cały proces weryfikacji. Na rachunek oczywiście nie można można zalogować nawet na komputerze bo potrzeba autoryzacji w zablokowanej aplikacji KOMEDIA. Nie dość że człowiek wkur#$ony na siebie że zgubił telefon to problemy z zablokowaniem aplikacji bankowej. Niedługo potrzebować będą numer buta i długość fi#ta żeby w ogóle zacząć rozmowę. PORAŻKA !
ZaletyNie widze
WadyOpłaty
~Tomek / 2023-01-14 11:35
Ocena: 2.33 / 5
Infolinia nie jest dostępna w soboty, chociaż na stronie piszą że są do dyspozycji 7dni w tyg. No nie nie dałem rady się dodzwonić za żadne skarby...
WadyBrak wsparcia w weekendy
~Tomek / 2023-04-05 08:14
Ocena: 5.00 / 5
A ja polecam sam założyłem teraz można dostać do 450zł https://tmlead.pl/redirect/677817_1498
~Tomek / 2025-07-10 12:00
Ocena: 1.00 / 5
Powiem krótko. DZIADOSTWO szczególnie w stosunku do klienta. Omijać
ZaletyBrak
~tomi / 2023-02-08 08:50
Ocena: 1.33 / 5
Bank, który na pierwszy rzut oka wygląda nieźle...ale gdy przejdziesz do konkretów to widzisz co to za bank
Zaletynie zaobserwowałem
Wadybeznadziejna sieć placówek, w których można wpłacić gotówkę
tragiczna infolinia
niejasne regulaminy lokat, z których z powodu dwóch powyższych punktów nie udało mi się skorzystać - biorąc pod uwagę resztę to chyba wychodzi na plus, nie będę miał z nimi nic wspólnego :)
~Tommy / 2019-07-29 19:43
Ocena: 2.33 / 5
Dramat.Spłacając resztę kredytu w mbanku zadzwoniłem na infolinie w celu dowiedzenia się czy kredyt został zamknięty. To nie takie proste oj nie !!!!!! Godzina siedzenia na telefonie i nie załatwiłem nic . Zero !!!!! Na infolinii łączenie za łączeniem z innymi osobami .To pytają o numer indentyfikacyjny klienta , to ekody, to znowu na koniec ze mam nie aktywne jakieś połaczenia telefoniczne. Pozakładałem wszystko co miałem pozakładać dzwonie a obsługa mi odpowiada ze jestem niezidentyfikowany i proszą poraz kolejny o zalozenie numeru klienta i telekodu hahahahahaha. Az sobie to nagrałem i wrzuce na internet , ludzie się pośmieją. Jadę do placówki stacjonarnej i nie chce znać tego banku .Nie polecam !!!
WadyDramat bank
~Tommy / 2021-10-22 21:11
Ocena: 1.00 / 5
najgorszy bank obecnie w Polsce dla klienta indywidualnego, opłata za kartę potrafi być naliczana kilka razy w miesiącu, a czasami w ogóle, mimo tego że karta nie jest w ogóle użytkowana, klient jest spychany na bok, bądź odsyłany do innych oddziałów, bank bardziej dba o klienta biznesowego, lecz indywidualnego ma w poważaniu. Nie polecam tego banku osobom, które chcą zmienić bank. Ubezpieczenie kredytu działa ale tylko dla opłat, gdy chce się wykorzystać możliwość odroczenia płatności okazuje się, że nie można z niego skorzystać jeśli umowa o pracę trwa krócej niż 6 miesięcy.
Zaletybrak
Wadyukryte opłaty, niejasne/nieczytelne tabele opłat, brak uwagi dla klienta indywidualnego.
~Tonia / 2020-03-02 19:56
Ocena: 1.00 / 5
20 lat w mBanku. Chałkę teraz kręcą na klientach. Trzeba znikać. inni maja lepiej. Reklamacja na 1,50 zł to dla nich problem. Nie polecam nawet wrogom. Czas mBanku minął.
WadyDrogo robi się Mości Państwo.
~Tony / 2022-06-10 16:10
Ocena: 1.00 / 5
Płacówka w galerii Kaskada Szczecin: ekstremalnie bezczelna dziewczyna, nie zna się na produktach, nie zna się na procedurach (pracowałem w mBanku, więc wiem, jakie są procedury)
~torelli / 2024-04-03 12:26
Ocena: 2.33 / 5
Po wielu latach właśnie zlikwidowałem u nich rachunki. Żałosne oprocentowanie kont (nawet"oszczędnościowych"), wysokie opłaty. Teraz niby reklamują nowe, bezpłatne konta, ale to dopiero jak zaczął się odpływ klientów- czemu nie wcześniej ???
Chyba najgorszy bank. Miesiąc czasu trwa walka z cesją do ubezpieczenia AC i żaden przesłany dokument nie pasuje. Towarzystwo ubezpieczeniowe już nie wie jakiego dokumentu bank oczekuje.
Kontakt z infolinią - gorzej niż źle, czas oczekiwania około 30 minut. Pracownicy niekompetentni i niezbyt mili i oczywiście nic nie mogą pomóc, bo... Placówki banku oczywiście ZAMKNIĘTE (bo niby epidemia)
Chyba lepiej brać "chwilówki" niż być klientem tego "banku"
ZaletyBRAK
WadyWSZYSTKO. PRZESTRZEGAM.
~Tossi / 2022-03-28 13:32
Ocena: 5.00 / 5
Ja mam bank od 8 lat i zyskuje. Mam te konto i zero problemow.
często coś nie działa, informacje o płatnościach dochodzą z kilkudziesięciominutowym opóźnieniem, nie działa blik, kasa pobrana z konta ale nie wpłynęła na konto odbiorcy
ZaletyBRAK
WadyDUŻP
~trusia / 2022-06-22 19:10
Ocena: 1.00 / 5
od 20 lat mam konto w mbanku i do tej pory byłam zadowolona. Niestety ostatnie 2 tygodnie to katastrofa. Przez błąd pracownika mbanku zamknięto mi konta. brak możliwości uzyskania informacji gdziekolwiek. Za to naliczyć opłatę 900 zł za korzystanie z karty kredytowej (pytam za co?) jak najbardziej. odradzam zakładanie konta. bank schodzi na psy w tempie nieprawdopodobnym.
Zaletybrak
Wadybrak kontaktu z pracownikiem, olewanie klienta
~Turysta / 2021-08-14 19:46
Ocena: 1.33 / 5
Mam konto walutowe w euro Jestem teraz w Grecji wypłacałem Euro MBank rozliczył mi to w złotówkach po pięć 20 za 1 € Dzwoniłem do banku powiedzieli że dostali informację że ja w Grecji wypłaciłem złotówki ?????? a ja dostałem z bankomatu euro. Nie była to moja pierwsza transakcja płaciłem wielokrotnie i rozliczany było w euro nagle przy wypłacie z bankomatu rozliczyli mi z konta złotówkowego
~Tutos / 2021-08-03 20:34
Ocena: 1.00 / 5
Na chwilę obecną jeden z najbardziej niszowych banków w RP. Nie umieją pomoc własnym klientom. Ciągle promocje które przysyłają to pic na wode,a jeśli klient zgłosi się do nich ze swoim problemem to wystawiają na niego tyłek. Niech wracają tam skąd przyszli. Dno dno i jeszcze raz dno. NIE POLECAM!!!
ZaletyBrak
WadyNaciągają i odwracają się do klienta plecami
~Tutsi / 2022-08-20 20:33
Ocena: 3.67 / 5
Używałem konta w mbanku wiele lat. Najpierw wszystko było za free...
Aplikacja była OK. Usługi dla amatora (tylko) przelewów internetowych OK. Możliwość autoryzacji przez bank podczas autoryzacji (wiele banków nie ma tej opcji).
(chyba jako pierwsi dawali kartę nadającą się tylko do przelewów on-line, gdy u innych był z tym problem)
Pierwsze zmiany - skończyło się free. Później pozwolili na istnienie u nich konta udającego Radio Maryja, a gdy się wydało nie poczuli się do winy. Gwoździem do trumny było nachalne i nagminne wciskanie wszędzie owsiakowej "pralni złotych melonów". Robią to dalej nawet po przegraniu przez niego procesów jakie wytoczył blogerowi...
Zaletyaplikacja; autoryzacja przez bank
Wadyspamowanie owsiakowym Złotym Melonem; opłaty za kartę i wypłaty przy nie spełnieniu warunków;
~twoja stara / 2020-01-18 15:46
Ocena: 1.00 / 5
przy problemach na strocnie konsultanci ci wyślą jakieś linki do poczytania z czego ch uj wynika. i zwiększają ciągle opłaty za posiadanie karty u nich .
Zaletyniema
~Twój Nick / 2019-12-28 22:07
Ocena: 1.67 / 5
Jestem posiadaczem czarnej karty z rzekomym ubezpieczeniem podróżnym. Niestety miałem szkodę, a bank całkowicie wyparł się odpowiedzialności pomimo że z regulaminu ubezpieczenia wynikało co innego. Nie wierzcie w ani jedno słowo - to jest przekręt.
~tymek / 2023-02-07 08:36
Ocena: 1.33 / 5
- ciągłe przerwy techniczne
- przelewy swift zza granicy dochodzą bardzo powoli w porównaniu do ING albo Revolut
Wady- ciągłe przerwy techniczne
- przelewy swift zza granicy dochodzą bardzo powoli w porównaniu do ING albo Revolut