Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

mBank opinie

Ocena na podstawie 2053 opinii

1.66 / 5

  • Prostota obsługi
    1.70
  • Oferta
    1.71
  • Obsługa klienta
    1.61

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Stalowa Wola / 2021-03-12 10:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Dla mBank stalowa Wola pracownicy są bardzo niemili a zwłaszcza chyba pan kierownik ( nie przestawił się )
    ZaletyŻadne
  • ~Stan / 2019-09-13 12:40
    Ocena: 2.00 / 5
    Założyłem konto osobiste wszystko miało być za zero jednak co miesiąc coś a to wypłaty z bankomatu poniżej 100 opłata,niedawno co zauważyłem 7pln z wypłatę z bankomatu a tu znowu doczytałem o opłatach za kartę to są ZŁODZIEJE I OSZUŚCI od takich z daleka.
    Dziś już nie dam rady ale w poniedziałek podziękuję tym kłamczuchom.
    Zaletybrak
    Wadywszystko złe
  • ~Stan / 2022-06-14 07:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Mam konto w tym banku od 20tu lat. Teraz się obudzili że dokumet współposiadacza jest nieaktualny i dostałem pismo z groźbą że konto zostanie zamkniete. Dowodu nie da się zaktualizowac przez stronę internetową. Odsyłaja do placówki mBanku. Po prostu ja w XIX wieku.
  • ~stanisław / 2019-07-06 09:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Beznadziejny kontakt telefoniczny .czekasz....i czekasz po 10 min rezygnuję.
    Ostatnio zmieniłem numer telefonu ,zaktualizowałem w mbanku i nic okazuję się że nie przychodzą hasła SMS.Kilkakrotna próba kontaktu telefonicznego nie dała rezultatu ze względu na moją rezygnacje z uwago na koszty połączeń.Ponadto przy połączeniach telefonicznych powinna być informacja o kolejce dzwoniących klientów
  • ~Stanisław / 2023-11-06 13:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Masakra to mało !!!! Wypowiedziałem prowadzenie konta i od tego momentu wszystko się zaczeło. Pomimo prawidłowego wypowiedzenia umowy bank nalicza mi pieniądze i pomimo wielokrotnych wizyt w oddziale banku nikt nie potrafił mi wytłumaczyć skąd takowa zaległość powstała , BA więcej zapewniano mnie ,że jest to pomyłka systemowa ponieważ w systemie nie widać zaległości !!!
    Dziś bank sprzedał domniemane zobowiązanie firmie windykacyjnej nie informując mnie o tym i przez rok nie wytłumaczono mi skąd wziełą się zaległość. Odradzam unikajcie problemów !!!!!
    ZaletyStanisław
  • ~Stanisław / 2024-02-22 09:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Jeśli wypowiesz usługę , jesteś nikim dla banku !!!!!
    Aby nie mieć nic wspólnego z tym bankiem wypowiedziałem wszystkie umowy prywatne i biznesowe
    Przez nieudolność ,niechęć i ignorancje obsługi banku straciłem pieniądze .
    Jeśli cokolwiek zlecacie w banku warto mieć potwierdzenie zlecenia ,jest to niezbędne aby mieć podstawę do reklamacji
    pomimo,że obsługa zapewniała mnie ,że wszystko zostaje w systemie ,po złożeniu reklamacji okazało się ,że bank nic nie ma ...... I kazano ki przedstawić dokumenty które świadczą o zleceniu !!!!
    NIE polecam , ostrzegam przed tym bankiem !!!!!
    ZaletyBrakm zalet
    WadyBrak checi pomocy , ignorancja i spychologia
  • ~Stary klijet 25 lat doswiatczenia / 2020-11-18 13:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Nic dobrego już nie można powiedzieć. Nie wchodzić z nimi w nic. A jak już jesteś to uciekać z baku. Kasę wezmą za wsio i jeszcze tylko problem. No chyba że ktoś lubi coś długo wyjaśniać, czekać w nieskończoność
    To śmiało
    ZaletyMożna sobie porozmawiać ale nic załatwić się nie da nawet prozaicznego.
    WadyBrak kompetencji, zlewka,
  • ~stary_piernik / 2021-03-15 14:34
    Ocena: 1.50 / 5
    Powiem tak: Intuicyjność strony stacjonarnej " mniej niż zero" dokopanie się do czegokolwiek - masakra. Metodą prób i błędów trzeba przeklikać wiele miejsc.
    Natomiast w wywalaniu urządzeń zaufanych są "miszczami"
    Konsultant też ostatnio mnie olał i podczas rozmowy się wyłączył i nowemu od początku musiałem tłumaczyć
    Zaletybrak
    Wadycałe mnóstwo
  • ~starzec prawie (+) / 2018-09-06 22:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Allegro,PayU.Przelewy24 i mBank jedna sitwa.
    Allegro po przez PayU udostępnia dane o swoich użytkownikach dla mBank.
    A ta wiedza jest potężna!Imię nazwisko,dokładny adres zamieszkania,nr.telefonu albo dwóch telefonów no i oczywiście konto banku klienta do przelewów.Wtóruje w tym Przelewy24
    proponując przesłanie ksero dowodu osobistego!I mamy całą układankę!
    Przerabiałem ten temat.Odstąpiłem o kupna i miałem dostać zwrot wpłaty na PayU.
    Domagano się weryfikacji mego konta przez przelanie 1zł na konto PayU.Okazało SIĘ ŻE
    podane konto do wpłaty to mBank?A zwrot nastąpił z spółki Akcyjnej Allegro!
    Do tego Przelewy24 kazały mi przesłać ksero dowodu osobistego?
    Ja jeszcze nie zwariowałem aby za nie całe dwadzieścia złotych przelewu zostać wbrew własnej woli klientem mBanku.Mam to wszystko udokumentowane w korenspondencji z Allegro A od czerwca mnie sprawdzają czy moje konto z którego im włpaciłem nadaje się do przelania z powrotem moich pieniędzy!!!!!!
    ZaletyBrak
    WadyMnóstwo
  • ~Staszek / 2019-08-22 20:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Po ostatnich zmianach kompletne dno. Nie moge wykonac zadnej transakcjio od 2 miesiecy. Infolinia niekompetentna.
    ZaletyZero. Jakie moga byc zalety jak nie mozesz wykonac zadnej transakcji choc masz konto od 10 lat.
    WadyNie mozna uzyskac zadnej pomocy na infolini. Wszystko odbywa sie schematycznie.
  • ~Stefan / 2019-08-24 15:54
    Ocena: 4.00 / 5
    Dzisiaj wchodzę sobie na konto, a tam SALDO 0,00 !!! Bank z dnia na dzień, bez jakiejkolwiek wcześniej informacji postanowił zamknąć nam konto !!! 2 tygodnie temu byliśmy uzupełniać informacji, że nie jesteśmy rzekomymi "terrorystami". Pomimo to konto i tak zostało zablokowane. Mam zdefiniowane przelewy na VAT (ciekawe czy wyjdą ?) Nie mogę zapłacić PIT, ZUS oraz klienci nie mogą dokonywać wpłat !!! Procedura reklamacji trwa 30 dni !!! Jesteśmy klientami od ponad 20 lat ale to co teraz się tam dzieje to jakieś jaja !!! Na dzień dzisiejszy NIE POLECAM !!! W tej sprawie będę interweniował gdzie się tylko da, włącznie z instytucjami międzynarodowymi. ŻENADA !!!
  • ~Stefan / 2020-01-29 12:12
    Ocena: 2.00 / 5
    Frustrujące i nachalne nakłanianie do brania kredytów.
    Rosnąca lista (setki pozycji) zadań do wykonania pomimo ich wniesienia.
    Bezsensowne propozycje płatności do kontrahentów, z którymi relacje to przeszłość.
    Kiedyś operacje wykonywało się błyskawicznie, teraz denerwująca i niepotrzebna strata czasu.
    Rozpraszającą uwagę strona z listą kont.
    Aplikacja mobilna mało funkcjonalna.
    ZaletyZalety? Jak we wszystkich innych bankach, więc po co przepłacać?
    WadyWady opisane w opinii
  • ~Stefan / 2022-02-12 08:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragiczny sposób połączenia aplikacji mobilnej z bankowością internetową, ciągłe problemy z autoryzacją, stara i niejasna strona transakcyjna i przede wszystkim jak masz problem to irytujący bot lub nie przyjemne contact center.
    ZaletyNie ma
    WadyW opisie
  • ~Stefan / 2022-09-30 21:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Dzwonię od godziny i każdy ma w dupie żeby podnieść ta słuchawkę... Takiego banku jeszcze nie spotkałem jak wy !!!! NIE POLECAM NIKOMU!! Najgorszy BANK
    ZaletyBra słów
    WadyBrak słów
  • ~Stefan B / 2021-08-13 10:36
    Ocena: 1.00 / 5
    mBank-bank totalnej porażki. Prowizje za wszystko, ale hitem stało się zajęcie egzekucyjne. Pojawiło się na 2 kontach tego "banku" i mimo, że na jednym z nich były środki, które zostały zabrane i w całości pokryły zajęcie to 3 dni później na drugim z zajętych rachunków nadal istnieje blokada, co uniemożliwia korzystanie z konta. Karta do rachunku szła 1,5 miesiąca, ale nie dotarła, jej zastrzeżenie zajęło pół godziny (w tym prawie 10 min oczekiwanie na konsultanta), bo pani na mój koszt (w końcu ja płacę za połączenie) uparła się aby czytać i aktualizować zgody marketingowe(!). Co ciekaw dane klienta podane przy zakładaniu rachunku są inne niż te w systemie, bo bank uparł się że wie lepiej jak nazywa się ulica przy której mieszkam. Teraz rozumiem hasło "cieszymy się, że do nas dzwonisz. Na szczęście rozwód już w toku.
  • ~Stevie / 2018-04-24 14:18
    Ocena: 2.33 / 5
    Siedzę właśnie na kanapie w placówce na ul. Wielickiej w Krakowie. Po wejściu nie było Pani na recepcji, żeby spytać się w jakiej sprawie przyszedłem. Po około 5 minutach wyszła z jadalnianego i dalej nie spytała. Inny pracownik usiadł przy kasie ale na pytanie czy można podejść, odburknął, że jest zajęty i jest jeszcze jeden petent przede mną. Czekam już 15 minut i klient przede mną jeszcze nie został poproszony do okienka. Tylko spychać jak biją pieczątki ale ani poinformować ile trzeba będzie czekać ani powiedzieć że mają nas w nosie to nikt. Obsługa na ul. Wielickiej to pracuje chyba za karę w banku.
  • ~Stid / 2022-07-27 19:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Jak z 15lat temu Mbank byl korzystnym bankiem tak teraz za, wszystko prowizje, za: wplaty w bankomatach, za przelewy egzekucyjne i tu chocby kwota byla 40zl to bank za, taki przelew zabiera 30zl a, 10zl przeleje do wierzyciela i tak za kazdym razem kiedy wplyną jakieś środki.Mi usów jest spiro, nie polecam tego banku, najgorszy bank jaki znam czekam tylko zeby sie uwolnic od niego
  • ~StopAborcjiBezbronnych / 2020-11-02 01:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Czy zarząd MBanku wspiera obalenie legalnie i demokratycznie wybranego rządu? Czy mBank wspiera by każdy podatnik bez względu na przekonania musiał płacić za antykoncepcję. Czy mBank wie w ogóle jakie postulaty głosi Organizacja Strajk Kobiet, którą wspiera w mass mediach? Żenada
    ZaletyBrak
    WadyDługo by wymieniać
  • ~studenta / 2025-04-26 17:45
    Ocena: 4.00 / 5
    proszę o pomoc i wypełnienie ankiety do pracy dyplomowej, anonimowa
    z góry dziękuję <3
    studentka 3 roku :)
    https://forms.office.com/Pages/ResponsePage.aspx?id=DQSIkWdsW0yxEjajBLZtrQAAAAAAAAAAAANAAQ84xsFUNlFET0Y5WTY3OFlJVjFaNE1RV0hJOUZMMS4u
  • ~sudka / 2019-07-01 15:17
    Ocena: 1.67 / 5
    Jestem klientem od 2003. Wypowiedzieli umowę prowadzenia rachunku bo nie zweryfikowałam danych. Dzwonii w tej sprawie raz, gdy byłam przed operacją. Tłumaczę, że prosiłam o ponowny kontakt a obecnie nie mogę się ruszyć z domu więc nie przyjadę do oddziału uzupełnić dane. Najpierw proponują że ktoś od nich podjedzie, potem okazuje się, że podjeżdżają do klienta tylko w przypadku zawarcia umów kredytowych. W innej sytuacji nie, dostałam numer do oddziału mam się osobiście próbować dogadywać. Mam trzy konta w tym banku, problem dotyczy jednego. Argument, że jestem długoletnim klientem i jak od nich odejdę to z wszystkimi kontami najwyraźniej nie działa. szukam po 16 latach innego banku.
    Zaletyłatwość samodzielnego zarządzania kontami on -line
    Wadyobsługa 'ludzka" on-line. beznadziejna i niekompetentna
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2053
PEKAO SA
Ocena: 1.83, ilość opinii: 1560
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.87, ilość opinii: 1229
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.78, ilość opinii: 1025
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 990
PKO Bank Polski
Ocena: 2.75, ilość opinii: 930
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4811
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4579
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4022
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3511
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3211
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3111