WadySame wady
strona 88 z 103
- « poprzednia
- 1 ...
- 86
- 87
- 88
- 89
- 90
- nastepna »
-
~Slawek / 2022-03-14 19:17
Infolinia nie istnieje od godziny cisza nikt nie odbiera tel. -
-
~Slawek / 2023-01-05 11:55
Bank zabrał mi 74000 zł z konta gdzie mialem 20 zł i n ie mialem żadnego podpisanego debetu ani kredytu konto jest teraz na minusie prawie 78000 zł bo po miesiącu doliczył sobie bank odsetki
Bank nie poczuwa się do winy i każe mi zwrócić pieniądze których nie mialem sprawa trafiła do Prokuratury -
~Slawomir / 2019-04-16 17:50
Katastrofa zatrudnili niekompeteny staf
Najprostszej rzeczy nie potrafią załatwić
Wyginam gdzieś indziej -
~slawomir / 2021-12-20 18:04
Tragedia. Kredyt przez Internet - nie ma problemu. Ale odstapienie od kredytu - juz sie nie da ani przez Internet ani Infolinie!! Trzeba skladac pisemny wniosek w odziale - formularzy brak !!!
Nie polecam!!!ZaletybrakWadywszystko z czym mialem do czynienia -
~sław / 2018-04-05 11:42
mam u nich konto firmowe przelewy przychodzą po paru dniach i
naliczają opłaty po prostu złodzieje nie polecam a obsługa w placówce na dworcu wileńskim
ma wiele do życzenia -
~sławek / 2019-09-02 22:16
NAJGORZY BANK CAŁEGO SWIATA
zero kompeteni pracownicy, nie mozliwy kontakt z kimkolwieg wyzej. wiecznie infolinia i odp przykrom nic nie poradze, na zasadzie jak najszybciej sie petenta pozbyc. podonie w placowce :Bank stawia na Pokolenie Z jak ZERO motywacji i taka jest obsługa.
samowolna blokada rachunku i srodkow baz informacji itd.. niech klient sie sam borykaZaletyzeroWadysporo -
~Sławek / 2023-09-09 22:12
U mnie podanie zabrali mi z konta intensiw na którym mialem 10 zł i nie mialem żadnego debetu nieco mniejsza kwotę 74000 zł i od roku nie chcą tego anulować ,tydzień temu zajął się już tym Rzecznik Finansowy -
~Sławek / 2023-09-09 22:15
U mnie podobnie zabrali mi z konta intensiw na którym mialem 10 zł i nie mialem żadnego debetu nieco mniejsza kwotę 74000 zł i od roku nie chcą tego anulować ,tydzień temu zajął się już tym Rzecznik Finansowy -
-
~Sławomir / 2018-12-31 11:48
Zdecydowanie polecam. Mimo popełnienia poważnego błędu przeze mnie (przelew własny zamiast na konto złotówkowe poszedł na konto walutowe) mbank bez problemu zgodził się cofnąć operację i zwrócić koszty przewalutowania (spread). W grę wchodziła znaczna suma. ZaletyDobre podejście do klienta, uznawanie reklamacji powstałe poprzez pomyłkę z winy klienta. -
~Sławomir / 2021-11-16 09:38
Infolinia to jakaś masakra.Przestrzegam od tego banku jak zgubisz kartę A nie masz dojścia do internetu by ją zablokować to konto masz już puste-ogołocone.Wielokrotne próby kontaktu z infolinią bezskuteczne Masakra Nie Polecam WadyInfolinia do bani -
~Sławomir / 2025-07-22 18:14
Przy przelewie na moje własne konto w ING mbank zablokował mi wszystkie konta i operacje.
Podobno dla mojego bezpieczeństwa.
Infolinia powiedziała, że muszę przyjechać osobiście z dokumentem tożsamości.
Fajnie, że nie byłem na wczasach w dalekich krajach. Ani bliższych.
Przyjeli reklamację. Dali sobie na odpowiedz 60 dni. Super
Uważajcie! Nie potrzeba oszustów i hakerów. Załatwi was własny mbank.
-
~smart / 2018-12-03 15:00
Paniom w infolinii mbanku brakuje klasy. Rozmawiają z klientem bardzo arogancko, co druga!. Niech się nauczą od Panów, którzy są zawsze bardzo kulturalni i nie słychać "że mają problemy w domu" jak rozmawiają z klientem. Pozdrawiam! -
~smentalista / 2019-07-25 11:55
Zarząd tego banku realizuje strategię jego Prezesa, która polega na łupieniu klientów za operacje, które w innych bankach są bezpłatne. Przelew wewnętrzny kosztuje 9 PLN.
Jakie jest uzasadnienie pobierania opłaty od klienta, który przelewa pieniądze ze swojego konta na drugie konta w mBanku? Chciwość w przypadku tego banku to zbyt łagodne określenie jego celu strategicznego. Taka strategia będzie źródłem odpływu starych klientów, albowiem jeszcze niedawno przelewy wewnętrzne były darmowe.ZaletyNie mogę się ich doszukaćWadyNieustanne modyfikowanie strony internetowej i zasad obsługi
Finansowanie zmian pozornych (logo), zamiast oferowania atrakcyjnych produktów
Koncentrowanie się na poszukiwaniu coraz to nowych tytułów do obciążania opłatami kont klientów zamiast podejmowania konkretnych działań zmierzających do podniesienia poziomu obsługi -
~SMUTNY ANONIM / 2022-03-21 09:33
Nie polecam mbank najbardziej żałosny i zamulony bank jaki widziałem. Jakąkolwiek transakcja internetowa to istny dramat. Ludzie jeżeli macie nerwy że stali to załóżcie, ale gwarantuje że po paru miesiącach będziecie mieli ochotę jak najszybciej przejść gdzie indziej. Nie polecam nie pozdrawiam. Zalety0 procentWady1000 procent -
~Sonia / 2021-11-18 17:54
Kiedy był to bardzo fajny, nowoczesny bank z niskimi opłatami. Z każdym mijającym rokiem, jest to coraz większe nieporozumienie. Załatwienie jakiejkolwiek sprawy w tym banku graniczy z cudem.
Po 6 latach od zamknięcie konta okazało się, że Państwo jednak tego konta nie zamknęli. Zamknięty został jedynie dostęp internetowy do konta. Wcześniej zamykałam również konta męża i ta sama sytuacja. Proszę na to bardzo uważać!!!Zaletynie maWadyproblemy z każdym tematem, który załatwia się w tym banku. Trzeba kilkakrotnie sprawdzać czy sprawa na pewno jest załatwiona -
~Sony / 2020-02-04 00:54
sam bank to masakra konto za 0zł i co miesiąc dodatkowe koszty za niebieski kolor na karcie, bank upada przez co jest dużo zamieszania i prosty przelew to jakaś masakra. Nie polecam ZaletybrakWadyza dużo -
-
~sraczkambank / 2019-09-21 12:56
Złodzieje i oszuści! Opłaty za byle g*wno
Życzę im szybkiego upadku -
~sss / 2019-12-12 20:58
to juz koniec z mbankiem - ta nowa strona to drwiny z Klientow !!! pozal sie Boze usprawnienia polegajace na tym by wcisnac jeszcze wiecej reklam i produktow bankowych frajerom. wczesniej moglem, teraz nie moge zrobic przelewu z emaxa na ekonto blyskawicznie z pulpitu. tak samo nie moge bezposrednio zobaczyc kalendarza przelewow z pulpitu tylko musze sie przebic przez dwie podstrony. ZENADA, omijajcie ten bank szerokim lukiem !!! -
~Ssws / 2022-10-18 11:30
Czekam w kolejce na doradcę od kredytu hipotecznego. To jakaś kpina. Pani na recepcji powiedziała że ma umówionego klienta a ten doradca siedzi sobie w pokoju i udaje że coś robi żeby tylko nikogo nie przyjąć i się nie przepracować Oddział Łódź przy dworcu fabrycznym ZaletyBrakWadyBraknie Ci życia żeby coś załatwić w oddziale -
~Stachu / 2017-08-05 11:07
Zona posiada pelnomocnitwo 90 letniej nesprawnej matki. W zeszlym roku bank nie uznal pelnomocnitwa poniewaz waznosc jej polskiego dowodu osobistego wygasla. Bank nie uznal paszportu innego kraju za dokument tozszamosci. W tym roku zona wrobila nowy dowod ale ten ma inny numer i bank ponownie odmowil uznania nowego dowodu tozszamosci z numerem PESEL (numer PESEL jest na pelnomocnictwie) poniwaz numer dowodu sie zmienil i nie jest taki sam jak na pelnomocnictwie, Pelnomocnictwo jest na osobe a nie na document. Pelnomocnictwo dla osoby legitymujacej sie waznym documentem tozszamosci, jakikolwiek document by to byl powinno bys uznane za wazne. Potwierdzil to notariusz. Samowola banku jest dla mnie niezrozumiala. Zdecydowanie odradzam ten bank klientom ktorzy beda musieli teraz albo w przyszlosci udzielac lub korzystac z pelnomocnictwa to obslugi konta. Gdybym mial mozliwosci skierowalbym ten problem do sadu. Gdansk
strona 88 z 103
- « poprzednia
- 1 ...
- 86
- 87
- 88
- 89
- 90
- nastepna »