strona 86 z 103
- « poprzednia
- 1 ...
- 84
- 85
- 86
- 87
- 88
- nastepna »
-
~Roger / 2024-02-06 14:13
Bezsensowne i głupie procedury oraz mało życzliwi konsultanci, kontakt z nimi to czysta tragedia, nigdy więcej nic wspólnego z mBankiem! -
-
~Roman / 2024-02-05 20:31
nie polecam konto zamkniete za brak aktualizacji danych firmy wysłana raz prosba listownie po tym znikneło konto firmowe wraz z pieniedzmi prez co bardzo duze kłopoty firmynie polecam nigdy wiecej -
~Roman / 2024-03-12 08:41
Dramatyczna obsługa, infolinia nie powinna istnieć tylko strata czasu, w dodatku złośliwa Pani mimo grzecznej prośby że nie chcę drugi raz rozmawiać z botem powiedziała, że przyłączy do osoby która przeprowadzi autoryzację a przełączyła do bota.
Mam 2 konta w innych bakach firmowe i osobiste nie ma absolutnie porównania
Likwiduje konto w tym BankuZaletyAbsolutny brak zaletWadyBrak kompetentnych pracowników w oddziałach -
~Rozczarowana / 2021-03-23 10:30
Opcja podpisania umowy przywiezionej przez kuriera -dramat! Koperta bez adresu a z przodu przezroczysta folia a w niej jest zamieszczona pierwsza strona umowy z kompletnymi danymi (po prostu wszystko!) Kurierzy otwierają umowy przed przyjęciem do klienta. Kompletny dramat.kueierzy nie są poinformowani co mają zrobić z koperta! AWkontakt tylko z mLinia ,który gdzie można zgłosić reklamacje , która zostanie rozpatrzona w ciągu od 15 - 60 dni. Gdzie jest RODO? Brak zabezpieczeń danych oraz brak reakcji na takie sprawy. Zostałam pozostawiona sama sobie. ZaletyNie maWadyBrak zabezpieczeń klienta danych przy podpisywaniu umowy! -
~Rozczarowana / 2022-07-08 20:43
Dno, uciekać jak najdalej. Najgorszy jest serwis telefoniczny, połączyć się ciężko albo trafia się na chama. Jest dużo ciekawszych ofert niż mBank -
~Rozczarowana / 2023-04-30 21:07
otwarlam konto osobiste po wpłaceniu pieniędzy zablokowali mi konto zevwzgledu ze kurier popełnił błąd przy weryfikacji dokumentów podpisalam drugi raz ta sama umowę mimio ze maja 5dni kalendarzowych od otrzymania kompletu dokumentów do dnia dzisiejszego środki na koncie mam zablokowane ,na blokadzie moich środków bank jednak rozlicza swoje należności oplata za opaskę ,termin weryfikacji drugiego kompletu dok. Minął a ja jak mam zablokowane rachunki i pieniądze tak mam na infolinii mnie zbywaja , w placówce nie można zweryfikować tych danych i odblokować konta !!! , jedyne co można usłyszeć nie mam wyglądu do danych i skladaj ze człowieku obsrane rwklamacje ile chcesz ZaletybrakWadyzrywanie klienta,brak możliwości korzystania z własnych środków.infolinia wiecznie nic nie wie i niema dostępu do twojego konta, -
~Rozczarowana / 2023-08-04 16:11
W piśmie wypowiadającym umowę informacja, że jeżeli na rachunkach bankowych znajdują się jakieś środki należy je przeksięgować. Ponad pół godziny zajęło ustalenie przez infolinię, że to tylko takie ogólne sformułowanie i w noim przypadku nie ma żadnych środków. W międzyczasie zostałam poinformowana, że powinnam aktywować rachunek internetowy albo zainstalować aplikację mbank pomimo, że od razu powiedziałam, że od kilku lat nie korzystam z tego banku i nie zamierzam korzystać. ZaletyBrakWadyNiezrozumiałe procedury -
~rozczarowany / 2019-04-25 19:19
Nie sa kompetenti wogole.Pisałem na czacie z jakąś osoba z banku z prosba o to żeby móc ustawić potwierdzenia sms zamiast autoryzacji na urządzenie mobilne. Podobno bez rozmowy z konsultantem nie da rady. Guzik prawda wystarczyło tylko wejść w ustawienia i wybrać dostęp do banku i wyłączyć urządzenie na które przychodziły powiadomienia.tak niewiele wystarczyło tylko pomóc ale po co Tacy jesteście pomocni. Od razu po przyjeździe z zagranicy zamykam ten cały cyrk. Serdecznie nie pozdrawiam. ZaletyZalet brakWadyZbyt ich za duzo -
-
~Rozczarowany / 2023-03-02 15:41
Muszę to napisać. NIE POLECAM ZAKŁADANIA FIRMY Z mBANKIEM!!!!
Po trzech tygodniach po złożeniu wniosku w dniu, w którym miałem
mieć założoną firmę usłyszałem, że nie udało się im :)
Powodem była nie działająca strona CEIDG (w innej firmie powiedzieli mi, że wszystko poprawnie działa).
Oceniam obsługę infolinii bardzo źle, brak komunikacji i profesjonalizmu.
Każda rozmowa z nimi to 40 minut, gdzie finalnie nic nie powiedziałem się.
Nie polecam zakładania firmy w mBanku, zwłaszcza nowym przedsiębiorcom. -
~rozczarowany / 2024-01-17 15:06
Pracownik mKiosku w Galerii Aura Olsztyn zachował się w sposób rasistowski odmawiając założenia konta osobie mającej wszystkie niezbędne dokumenty (mojej żonie). Jego zachowanie było karygodne, bezczelne i poniżające. W jego zachowaniu było mnóstwo sygnałów pogardy i nienawiści na tle rasistowskim. Pracownicy pobliskiego oddziału banku stwierdzili, że nie mogą interweniować w tej sprawie bo oddział mBank to co innego niż mKiosk i są to jakby dwie odrębne organizacje. Pracownicy oddziału mBank dodali, że nie jestem pierwszą osobą, która chce złożyć na tego młodego rasistę. Otóż okazuje się, że złożenie skargi na pracownika MKiosku lub rozmowa z jego przełożonym jest niezwykle trudna i pewnie większość ludzi rezygnuje z tego. Sprawia to, że taki pracownik mBank finanse czuje się bezkarny i robi co chce. Jego zachowanie doprowadziło do tego, że moja żona rozpłakała się ponieważ poczuła się poniżona i urażona jako cudzoziemiec. Żyjemy w cywilizowanym kraju i takie zachowanie pełne nienawiści na tle rasowym i pogardy jest niedopuszczalne. W pewnym momencie byłem już tak zdeterminowany, żeby ujawnić szerszemu gronu zachowanie niniejszego pracownika, że zacząłem go nagrywać. Oczywiście poinformowałem go o tym z chwilą włączenia nagrywania video. Rozpoczynam analizę prawną możliwości opublikowania tego nagrania w mediach społecznościowym aby pokazać wszystkim i przestrzec wszystkich przed arogancją pracowników mBank oraz obnażyć zachowania rasistowskie, które są karalne. Odradzam wszystkim mBank i oczywiście konto moja żona założy w innym banku. Zaletywybierzcie inny bank bo ten nie ma zaletWadyrasistowskie i aroganckie zachowania pracowników -
~Rozczarowany klient. / 2021-04-09 18:17
Moje doświadczenia z mBankiem są więcej niż złe, bank który oszukuje klienta, jak można mu powierzyć finanse? Bank miał złożyć w moim imieniu rejestracje do CEIDG, podobno to zrobił, jednakże w CEIDG stwierdzono ze żadne wniosek z banku do nich nie wpłynął .... Inne przy tym uchybienia jak kilkanaście minut oczekiwania za każdym razem na infolinii, impertynencja (np odkładanie słuchawki) i niekompetencja wydają sie drobiazgami.
Przestrzegam....Zaletyłatwa do wyplenienia aplikacja onlineWadyj/w -
~rozżalony klient / 2019-12-12 16:59
Ten nowy pulpit to jakiś beznadziejny żart! Czy oni w ogóle konsultują coś z klientami czy po protu mieli kilka milionów do wydania w ramach unijnej dotacji?
Przedtem wszystko było czytelne, najważniejsze dla mnie informacje miałem w zasięgu wzroku... Teraz oczywiście j**ą mnie w oczy przede wszystkim debilne reklamy, a czcionka stanu konta to chyba dedykowana dla ludzi w wieku 90+
mBank wmawia, że opinia klientów jest dla nich ważna, skoro więc 95% klientów totalnie krytykuje nowy pulpit, po kiego wała na siłę nas "uszczęśliwiają"??ZaletyTotalny brakWadyWszystko do kitu -
~rp / 2023-07-05 17:36
Najgorszy bank jaki znam, przy kredycie zmusza do założenia konta. Op laty za kartę oraz wypłaty z bankomatów. Nie polecam. I ci ag le reklamy na Ukraine, przesada. ZaletybrakWadydo bani -
~RPiasek / 2022-07-21 13:46
Najgorszy Bank w Polsce - nie polecam !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! -
~RPR / 2023-05-07 18:31
Odblokowanie logowania po zmianie telefonu to pop prostu dramat przez duże D.
51 minut oczekiwania, potrójna identyfikacja i rozmowa kolejno z 3 osobami tłumaczenie im tego samego irytuje na maksa. Logowanie do serwisu transakcyjnego odsyła do aplikacji mobilnej a tą aby aktywować należy wejść do serwisu transakcyjnego. ;-)))
KWADRATURA KOŁA.
Na koniec Pani stwierdziła iż kod aktywacyjny został już wygenerowany 3 krotnie a musi mnie zweryfikować (dodam że cały czas podczas jednej rozmowy) i należy czekać do północy.
Jedna wielka porażka i tak nic nie udało się odblokować.
GratulujęZaletyżądnych -
~Rr / 2022-09-12 16:33
Tragiczny bank. Tragiczna obsługa.
Brak kontaktu z doradca.
-
-
~Rumburak / 2018-07-09 15:19
Wpłata w kasie. Czas oczekiwania 25min, bo maszyna się zaciela i trzeba czekać, bo pracownik ręcznie 2k liczyc nie może. Witamy w XXI wieku :) -
~Rusza / 2023-09-05 20:22
Hej ho dwa miliony.
Niewinny człowiek upodlony.ZaletySą ludzie więc jest w kogo rzucać cegłamiWadyWłaściciele poza zasięgiem cegieł -
~Ryszard / 2020-08-02 10:00
Zostałem oszukany przez złodziejski sklep Lidl, który obciążył mnie podwójną kwotą za zakupy. Zaraz zadzwoniłem do mBanku, żeby zablokował tę oszukańczą transakcję. Niestety, mBank przelał po dwóch dniach złodziejowi moje pieniądze.
Nasuwa się podejrzenie jakoby ten bank był w zmowie ze złodziejem. Nie polecam mBanku. -
~Ryszard / 2021-08-11 20:47
Dzisiejszy dzień w ddziale mbanku w Słupsku, ul. Filmowa 2 to jakiś horror. Jestem klientem mbanku od 30 lat!!! i do tej pory było ok ...no prawie ok , a znośne. Ze względu na długoletnią wspólpracę przymykałem oko na nidociągnięcia, ale to co dzisiaj mi zafundowali to szok. Otóż w poniedziałek zamówiłem na infolinii bilon . Poinformowano mnie , że będzie do odbioru we wtorek w Słuspku na Filmowej 2. Znając realia zjawiłem się dzisiaj czyli w srodę i......czekałem na kasjera niejakiego Olafa całe 60 minut. Inna pracownica banku informowała mnie , że kasje jest u pani dyrektor. Czegoś nie rozumiem ???można być u przełozonego 10 min , 20 min ale 60 minut???!! Gdy sie wreszcie po godzinie zjawił jasnie pan kasjer bez słowa np "przepraszam" powiedział"słucham" . Dodam , że w tym banku jest jedna kasa czynna od 10-15!! Po chwili moje zdziwienie i wkurzenie osiągneło zenit bo dowiedziałem się, że żadnego bilonu dla mnie nie ma, że pretensje moge mieć do infolinii!!!!!!!!! Pan kasjer Olaf zaproponował mi ponowną wizyte w banku za kilka dni i on zamówi mi ponownie bilon. Dodam, żeby załatwić sprawę w tym banku musze przejechac 100km To juz jest skandal , to coś więcej. Nie znam przyzwoitych slów żeby to określić ., ale bank schodzi na psy, lekceważą klienta i nawet w zero jedynkowych sytuacjach nie poczuwają się do winy. Bardzo poważnie rozważam zmianę banku bo walczyć z indolęcją , chamstwem i brakiem profezjonalizmu nie zamierzam. Przekonywanie ludzi czy instytucji odpornych na wiedze szkodzi zdrowiu. Dzisiaj mbankowi mówię nieeeeeeeeeeee, ogarnijcie się, a przede wszystlim pozbyjcie się niudacznków ZaletyżadneWadywszystkie
strona 86 z 103
- « poprzednia
- 1 ...
- 84
- 85
- 86
- 87
- 88
- nastepna »