Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

mBank opinie

Ocena na podstawie 2054 opinii

1.66 / 5

  • Prostota obsługi
    1.70
  • Oferta
    1.71
  • Obsługa klienta
    1.61

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~riva / 2023-09-05 15:16
    Ocena: 1.00 / 5
    2 mln długu, przez niekompetentną obsługe jak tak można zrobić czlowiekowi
  • ~rob / 2021-01-06 14:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Kolejne opłaty za kartę Wymuszanie korzystania z aplikacji.Dramat Zmieniam bank.
    Zaletyjuż nie ma
    Wadyciągłe podnoszenie opłat, kombinacje z aplikacjami
  • ~Robar / 2020-10-01 10:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Jeden z najgorszych bankow na rynku, system często nie działa, doładowanie telefonu przez aplikacje zajmuje około 30 min, odstąpienie od umowy kredytowej u mnie zajęło około 2 miesięcy, chociaż powinno trwać 14 dni. Żeby płacić aplikacja, trzeba dodać kartę do Google Pay, NFC nie jest dostępna. Więc kontynuuje korzystać z aplikacji Pekao SA, chociaż mam kredyt hipoteczny w Mbank
  • ~Robbo / 2019-10-12 17:08
    Ocena: 1.33 / 5
    Najgorzej działający serwis na rynku. Nie słyszeli o intuicyjności, a poza tym strasznie utrudniają człowiekowi życie przy najprostszych operacjach. Ustawienia kart nie znajdują się w zakładce UStawienia, tylko gdzie indziej, ciekawe kto to wymyślił.
  • ~Robert / 2018-02-18 19:18
    Ocena: 5.00 / 5
    Super. Wszystko przez internet i komórkę. Płatności komórką, blikiem, zero złotych za utrzymanie konta... Jestem zadowolony i polecam. Polecam z czystym sumieniem!
    Zalety0 zł za utrzymanie. Obsługa przez Internet i/lub komórkę
    Wadyczasem kłopoty z wpłacaniem pieniędzy (mało wpłatomatów) - ale jak często wpłaca się na konto gotówkę?
  • ~Robert / 2019-03-21 00:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie widząc jak i kiedy z konta znikają pieniądze! W trosce o dobre imię BANKU reklamacje trwają 30 dni!!!! Po 30 dniach odkopać Babola to chyba mała przesada , takie luki łata się od razu by nie trafiło na większą ilość klientów. Czysty przypadek,że akurat zaobserwowałem moment zniknięcia gotówki z konta.. boję się tylko czy przez dwa lata nie bywały podobne sytuacje których nie zauważyłem..
    ZaletyZaletą jest to że rezygnuję już z Tak poważnego banku, IKONY MOBILNOŚCI czy jakiś tak...
  • ~Robert / 2019-07-18 20:03
    Ocena: 2.67 / 5
    Witam w dniu dzisiejszym chciałem załozyć sobie konto w Mbanku i przelać aktywa z mojego obecnego banku. Niestety jestem rozczarowany ponieważ wybierając placówkę w CH 3 Stawy w Katowicach ze względu na bliskie miejsce zamieszkania nie doczekałem się obsługi na stoisku. Jak się okazało po jakimś czasie pan w jasnym garniturze z Mbanku w momencie nieobecności na stoisku przebywał na terenie innego stoiska na tzw bajerce płci przeciwnej.Zorientowałem sie ponieważ wracając z zakupów z Auchan widziałem tego pana juz na swoim miejscu. Jednak wybiorę inna placówkę w Katowicach.
    ZaletyKorzystna oferta dla klientów indywidualnych
    WadySłaba obsługa na stoisku
  • ~Robert / 2020-06-23 20:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Na sczęście spłaciłem kredyt wcześniej dobrze dla mnie dla banku już nie, stracili prowizję. W tym banku miałem tylko kredyt i aż tylko kredyt. Z tym "BANKIEM" nie chcę mieć więcej nic do czynienia.
    1. Strona przed zmianami była w porządku, po zmianach jedna wielka tragedia, tak jak wspomnieli poprzednicy.
    2. Do momnetu dopóki spłacałem kredyt było wszystko w porzadku.
    3. "DODZWNONIENIE" się na mLinię to istny cud - czytaj nierealne.
    3. Po spłacie kredytu i chęci odzyskania nadpłaconej prowizji ustalić cokolwiek jest ciężko.
    4. Na pytanie kiedy otrzymam zwrot pieniędzy PAN konsultant na czacie powiedział: wysłaliśmy, odpowiedź moja była krótka: to był wasz wewnętrzny przelew, z konta do obsługi kredytu do waszego banku. Pan odpuścił.
    5 Czekałem na czacie słownie 40 minut zanim pojawiła się nastepna osoba i udzieliła mi odpowiedzi: otrzyma Pan zwrot peiniedzy w przeciągu 14 dni.
    6. Dziękuję i więcej nie skorzystam.
    Zaletybrak zalet
    Wady1. Strona nie jest czytelna
    2. Nie można się dodzownić
  • ~Robert / 2021-02-18 07:19
    Ocena: 2.00 / 5
    Korzystam z karty, konta i debetu. Wprowadzenie opłat za wypłaty jest poniżej krytyki. Z karty nie będę już korzystał. Zostawię na razie konto. Wzrost opłaty za odnowienie debetu w stosunku do roku ubiegłego o 60 proc! Jak to nazwać? Podwyżka? To jest prymitywne złodziejstwo.
    Zalety- obecnie brak
    Wady- ciągłe zmiany opłat i prowizji
    - obsługa mało kompetentna
  • ~Robert / 2021-06-15 09:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Obsługa klienta w mBank to farsa. Przez jakiś czas nie korzystałem z konta. Zostało zablokowane a pieniądze przejęte przez mBank. Cały dzień poświęcony na kontakty z infolinią i wizyty w oddziale. I nic. Nigdy więcej nie skorzystam z ich usług. Totalna porażka
  • ~Robert / 2021-11-02 17:58
    Ocena: 3.67 / 5
    Wszedzie reklamy że nie ma opłat za wypłaty z bankomatów.Właśnie mi naliczono opłate 118zł za wyplacenie 1700zl z bankomatu
    WadyOpłaty za wypłate z bankomatu
  • ~robert / 2021-12-02 08:18
    Ocena: 1.00 / 5
    niby wszystko za darmo , ale jakos za wszystko trzeba placic.
    otwieraja ci samodzielnie konta za ktore pozniej chca miec oplaty
    WSTYD,
  • ~ROBERT / 2023-02-06 12:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank w Polsce! Nie dodzwonisz się tam nigdy, więc radzę unikać!
  • ~Robert / 2024-04-03 20:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Beznadziejna obsługa drogie koszty utrzymania konta nie polecam nikomu
  • ~Robert / 2024-08-23 10:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Posiadam konto firmowe w mbanku. Nikomu nie polecam. Zablokowali mi możliwość wykonywania przelewów jednocześnie paraliżując moją działalność ponieważ nie miałem uzupełnionej informacji o ilości pracowników zatrudnionych w firmie na koncie firmowym ( choć posiadają te informacje w CEIDG ) Czekam na odblokowanie konta drugą dobę. Oczywiście infolinia informuje że pracownik banku musi to zweryfikować osobiście . Wizyta w oddziale..... nie przyniosła skutku. Skandal !!!!! Widać że niemiecki system bankowy jest taki sam po obydwóch stronach granicy.
  • ~Robert / 2025-06-29 23:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Banksterstwo na dzieciach .
    Konto dla 13 latka. Chciałem żeby dziecko czuło się bezpiecznie i odkładało na cele, to co chce oszczędzać, ale czasami potrzebuje coś kupić za każdy przelew swoich pieniędzy musi zapłacić. Zamiast oszczędzać płaci bankowi za to że dysponuje swoimi pieniędzmi.
    Próbowałem interweniować, ale mnie olali, więc ja zrobię to samo.
    Zabieram wszystkie pieniądze swoje i dziecka z tego banku.
    I wszędzie to opiszę i nikomu ich nie polecę
    ZaletyBrak
    WadyOszukują i naciągają dzieci, które nie zarabiają
  • ~Robi / 2024-01-04 12:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Instytucja bankowa upolityczniona (cos okropnego i wielki wstyd dla tej instytucj)
    Nie mam slow ..
  • ~Robo / 2019-09-05 14:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Utknąłem na etapie zakładania i aktywacji kont firmowych. Po przeszło 3 dniach walki z bankiem, kilkukrotnych odwiedzinach w placówkach ( sami nie wiedzą, która placówka ma obsługiwać jakich klientów), bezowocnych kontaktach na czacie oraz mlini potwierdzeniu w placówkach, że konta aktywne, składaniu w związku z tą sytuacją wielokrotnie reklamacji - ikona mobilności z ironią oświadcza, że mają 30 dni na rozpatrzenie reklamacji a to jest powiązane z aktywacją konta. Ikono mobilności - złożenie właściwe wniosków przez internet, potwierdzone sms do podpisu we skazanym punkcie przerosło twoje możliwości, 34 dni to całkiem niezły wynik jak na zakładanie kont!!! Gratuluję.
    Poziom niekompetencji w procesie obsługi jest szokujący!!!
  • ~Robs / 2020-05-09 17:16
    Ocena: 1.67 / 5
    Nie dość że można wykonać tylko 2 express elixiry dziennie to jeszcze kosztują 5zl.
    Wypłaty z bankomatów poniżej 100zl trzeba płacić pomimo że i tak płaci się co miesiąc za wypłatę ze wszystkich bankomatów.
    Ciągle jakieś oplaty. Poza tym bank łatwy w obsłudze i intuicyjny ale rozważam zmianę banku.
    ZaletyIntuicyjny łatwy w obsludze
    WadyDużo oplat
  • ~Robur / 2022-04-29 16:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Nic, absolutnie nic nei idzie załtwić ciągle kmontrole błędy jakieś blokowania mi konta kiedy tego potrzebuje. Chore systemy weryfkiacji durny bot na infolinie. Najgroszy bank z jakim miałem doczynienia
    Zaletybrak
    Wadywszystyko
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2054
PEKAO SA
Ocena: 1.83, ilość opinii: 1560
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.87, ilość opinii: 1230
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.78, ilość opinii: 1028
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 991
PKO Bank Polski
Ocena: 2.76, ilość opinii: 932
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4812
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4581
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4025
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3511
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3211
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3113