Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

mBank opinie

Ocena na podstawie 2054 opinii

1.66 / 5

  • Prostota obsługi
    1.70
  • Oferta
    1.71
  • Obsługa klienta
    1.61

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Piotr / 2023-03-01 16:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Byłem klientem wielu banków ale takiej żenady jak MBank nie spotkałem nigdzie. Prosta wypłata kilkunastu tysięcy zł gotówki w okienku stanowi problem. Aplikacja - porażka. Bank za wszystko pobiera niezrozumiałe opłaty - nawet zdarzyło się 100zl (!) prowizji za wypłatę z bankomatu który stał w oddziale stacjonarnym banku! Szkoda slow, absolutnie nie polecam
    ZaletyBrak
    WadyJak wyzej
  • ~Piotr / 2023-04-11 16:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia
    Zakładają blokady na konta mimo braku zajęć
    Przez pomyłkę założyli mi blokadę rachunków mimo ze nie mam żadnych zajęć
    Przesłałem im pismo od komornika w którym pisze ze nie ma takiego zajecia a bank to nie obchodzi
    20 reklamacji
    DNO
    ZaletyBrak
    WadySame wady
  • ~Piotr / 2023-06-29 18:33
    Ocena: 2.00 / 5
    Kolega którego poleciłem miał problem z weryfikacja i poszedł do banku z nim kodem polecenia i dowiedział się że mój kod polecenia nie jest ważny i nie będzie się to nikomu opłacać. Oczywiście bank nie widzi problemu. Nie miłą obsługa na infolinii Nie polecam
    ZaletySensowne warunki
    WadyObsoga banku
  • ~Piotr / 2024-01-07 19:46
    Ocena: 2.00 / 5
    W tym tygodniu zamykam konto w mBank.Jestem z nim związany od kilkunastu lat.Po zabraniu reklam TV Republika mówię bye bye.
  • ~Piotr / 2024-02-08 09:08
    Ocena: 2.67 / 5
    Jeden z najgorszych banków, opłaty pobierane za wszystko nawet za przelewy pomiędzy własnymi kątami. Brak oferty współpracy z innymi firmami(brak rabatów w sklepach), błędne informacje dotyczące możliwości otrzymania pożyczki. Brak reakcji na skargi dotyczące wpłat i wypłat z bankomatów. Wysyłanie automatycznych wiadomości nie związanych ze skargami lub brak odpowiedzi na zgłaszany problem.
    ZaletyBrak
    WadySystematyczne pobieranie pieniędzy z twojego kąta nie oferując nic w zamian
  • ~Piotr / 2024-02-26 19:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam.Nic nie można załatwić.Spychologia.Jak się rozmawia z konsultantem to w oddali pies szczeka lub ktoś obok kaszle oo
    ZaletyBrak
    WadyWszystko wadliwe
  • ~Piotr / 2024-02-29 17:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam.
    Mbank wysyła pieniądze do ZUS a ZUS po dwóch tygodnia zwraca pieniądze na moje konto ponownie Mbank wysyła pieniądze do ZUS a ZUS odsyła na moje konto. Czuję się jak bym uczstniczył w progarmie Milonierzy .Pieniądze wracają na Twoje do Was.Jakaś paranoja nikt w Mbank nie potrafi tego wyjaśnić. Pieniądze krążą w chmurze .
    ZaletyBrak zalet
    WadyNikt nie potrafi rozwiązać problemu
  • ~Piotr / 2024-04-18 20:54
    Ocena: 1.33 / 5
    Dno totalne, uważać proszę na własne pieniądze
    Zaletybrak
    Wadydużo
  • ~piotr / 2024-08-12 19:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Zablokowali mi konto. Nie mogę odblokować nie otrzymując sms. Mam jakąś blokadę, że podczas rozmowy nie otrzymuję sms. No i problem bo ktoś w tym banku nie pomyślał, że taka sytuacja może mieć miejsce. BRAWO super bank-Tragedia
    Zaletybrak
    WadyTylko wady
  • ~Piotr / 2025-08-14 11:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Bezwzględnie odradzam mbank do prowadzenia działalności gospodarczej. Ciągłe błędy systemy, kompletna niekompetencja pracowników, wieczne nieprawidłowości i nieporadność.
  • ~Piotr B / 2020-05-09 19:31
    Ocena: 1.67 / 5
    Po 16 latach czas zmienić bank. To że to korpo to wiadomo, ale ja nie jestem tam pracownikiem a klientem i nie życzę sobie narzucania jakiś głupich pomysłów. Zmiana pulpitu obsługi to jest ich fetysz.
    Całe chamstwo polega na tym że sprzedają produkty (mało konkurencyjne) przywiązując tym do siebie ludzi na lata, a w miedzy czasie bez pytania zmieniają wszystko dookoła. Za to ludzie powinni mieć możliwość zrezygnowania z umów. Przecież to nie oni zmienili warunki umowy w trakcie jej trwania.
    MBANK TO DNO !!!
    ZaletyBrak
    WadyNiekorzystne oferty
    Brak szacunku do klientów
    Częste nękanie telefoniczne pomimo próśb usunięcia mojego nr z bazy.
  • ~Piotr K / 2021-01-27 01:14
    Ocena: 2.00 / 5
    WRĘCZ ODRADZAM, ale jaki inny polecić - nie wiem
    Zaletymiła obsługa
    WadyINFORMATYCY - idioci
  • ~Piotrek / 2022-11-11 15:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Mam komrnka na kocie co miałę dyspozycja mała być na koncie innagle wyparowała na cele na celach nic niem żadnej kwoty nie widzę mam poczekać 7 dni na odnowienie dyspozycję na swojm ekonie plus pobierają nie legalnie 30zł prowiz za egzekucję
    Zalety.
  • ~Piotrek / 2024-02-01 19:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Wiecznie nic nie działa, co chwile jakieś problemy. Placówka główna w Łodzi to jakaś kpina. Nie ma ludzi ale trzeba czekać 30-40 minut, żeby paniusia przyszła bo kawkę musi dokończyć. Dodatkowo wiedza pracowników jest tragicznie kiepska. Mocny wstyd, żeby klient mówił pracownikowi co i jak ma robić. Dodatkowo co chwila podwyżki wszystkiego. Zaraz nawet aplikacja będzie płatna.
    Zaletybrak
    Wadywysokie ceny, brak kompetentnych pracowników, ciągłe awarie i podwyżki.
  • ~Piotrek / 2025-07-02 14:55
    Ocena: 1.67 / 5
    poziom profesjonalizmu ludzi na infolinii jest żenujący
  • ~PiotrT / 2020-06-23 11:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Każda kolejna zmiana pulpitu pokazuje tragiczne umiejętności informatyków. Błędy , chaos to streszczenie ich oprogramowania. Mam firmę w banku ale niech nikt się nie nabierze. To nie jest prowadzenie firmy - to jest strona do wystawiania faktur dla małej firemki. Krytyczne błedy oprogramowania - pracując na zakładce "Mój biznes" zostaje po upływie czasu sesji wylogowany ze strony banku a ja nadal pracyje !!!! tylko nie wiem gdzie wrócić i kto może dalej sobie na mojej stronie pracować.
    Kolejny problem to dodawanie urządzeń zaufanych. Uwierzcie, nic tak rano nie potrafi pobudzić jak kolejny komunikat że nie wykryto twojego urządzenia na liście zaufanych (mimo że używam jednego komputera na tym samym łączu). Jednak przy próbie dodania tego urządzenia bank przypomina sobie że takie już zapisano albo jeszcze lepiej że masz już zapisane 10 urządzeń i musisz jedno usunąć. TRAGEDIA !!!
    Zalety100% potwierdzam wcześniejsze wypowiedzi: były 10 lat temu.
    Wadybrak przejrzystości menu, ciągłe zmiany nikomu niepotrzebne, krytyczne błędy oprogramowania
  • ~piotruś / 2022-01-15 21:04
    Ocena: 1.67 / 5
    zalosne.....dodzwonic sie na infolinie graniczy z cudem.....chyba ze nchcesz gadac z robotem
    Zaletybrak
    Wadyjak wyzej
  • ~Pit / 2019-06-03 23:48
    Ocena: 3.00 / 5
    Ogólnie ok. Ale to co zrobili ostatnio z przerwą techniczną to przegięcie. Zero informacji na emailu że zamierzają wyłączyć wszystkie serwisy razem z kartami na 4-5 godzin w nocy w sobotę. Przez nich nie zapłaciłem w klubie za drinka. Chodzi o to że przy takiej awaryjnej sytuacji - całkowity brak dostępu powinni wysłać smsa z alertem jak to robią w innych bankach. Jescze jakby chociaż serwis mobilny działał czyli blik rozumiem że nie jest to krytyczna sytuacja. A oni wyłączają wszytko i nie poinformuje Cię przed tak duża przerwą. W koło mnie ludzie też narzekali a widzę ludzi na stacjach paliw czy zagranicą jak byli poirytowani. Tak wyslali komunikat w ich wewnętrznym systemie 2 dni wcześniej. Ale tylko wewnątrz jak ktoś tam nie zagląda to miał duży problem. Tak że jak na tak duzy ebank to strasznie u mnie podupadli przez tą decyzję. Mam wylaczony marketing u nich czyżby zrobili to specjalnie ?
    ZaletyOgólnie ok.
  • ~pitek / 2021-08-24 10:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam
    Przed podpisaniem umowy ciągły kontakt.
    po podpisaniu nawet na listy polecone nie odbierają.
    niejasne naliczanie opłat
  • ~PN / 2022-08-26 19:59
    Ocena: 1.67 / 5
    Najważniejsza rzecz.Przekształciłem konto na Intensive gdzie obiecywano mi szybki dostęp do usług. Od miesiąca nie mogę się połączyć ze standardowym konsultantem. Przydzielony konsultant nie odbiera od 2 miesięcy. Nie oddzwania.
    Masakra.
    Odradzam
    ZaletyBrak. Dawno skończył się jako bank internetowy. Teraz jest niemy. Niewiele załatwisz online. Nic przez konsultanta.
    WadyW komentarzu. Dawno mbank skończył się jako bank internetowy. Teraz jest niemy. Niewiele załatwisz online. Nic przez konsultanta.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2054
PEKAO SA
Ocena: 1.83, ilość opinii: 1560
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.87, ilość opinii: 1230
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.78, ilość opinii: 1028
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 991
PKO Bank Polski
Ocena: 2.76, ilość opinii: 932
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4812
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4581
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4026
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3511
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3211
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3113