Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

mBank opinie

Ocena na podstawie 2054 opinii

1.66 / 5

  • Prostota obsługi
    1.70
  • Oferta
    1.71
  • Obsługa klienta
    1.61

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Pierwszy / 2024-11-25 19:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Daje sprostowanie to nie chodziło o M Bank, Pomyłka... !!! Jak to się jak usunąć dajcie znać.
    ZaletySa
    Wadypierwszypomorski@gmail.com
  • ~PIK / 2022-12-05 18:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Napiszę tylko jedno - DNO!!! Totalne - DNO!!! Totalne - DNO!!!
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
  • ~Pik / 2023-04-23 21:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Złodzieje , wszystko płatne. Nawet operacje między kontami w jednej aplikacji. Obsługa księgowa koszmar ! Nie polecam.
    ZaletyBrak
    WadyWiele
  • ~piki / 2020-11-02 07:31
    Ocena: 5.00 / 5
    a ja chcę przenieść konto z PKO BP ,nie chcę sponsorować nominatów PIS -tak politycznie jadę ,a co tam . Proponują co PKO ,a dodatkowo wypłaty za free w bankomatach -tego w PKO brakuje , inni płaczą ,że popiera Owsiaka ,strajk kobiet ,a ja przenoszę swoje konto z PKO BP + 2 duże bańki do nich .
  • ~piko / 2025-02-06 17:13
    Ocena: 1.33 / 5
    Jestem klientem mBanku od ponad 20 lat. Przez większość tego czasu nie miałem zastrzeżeń. W ostatnich latach wiele się zmieniło. Niestety na gorsze. Dwa lata temu chciałem założyć konto firmowe. Dostałem mailem odmowę. Bez słowa wyjaśnienia. Bez problemu skorzystałem z oferty innego banku, więc nie drążyłem tematu. Do wielu lat mam kredyt hipoteczny. Wszystkie spłaty w terminie. Dziś chciałem zmienić konto, z którego pobierane są raty kredytu. I zderzyłem się ze ścianą. Na maila dostaję jednostronicowy aneks z informacją, że mam się zgłosić do dowolnej placówki banku. Zgłaszam się (ul. Wańkowicza w Warszawie). Dowiaduję się, że nie mogę załatwić tak prostej sprawy, bo nie ma pracownika odpowiedzialnego z kredyty hipoteczne. Proszę o wskazanie innej placówki. Jadę na ul. Domaniewską. Ani jednego klienta w sali. Dziewczyna przy wejściu stwierdza, że pracownik jest zajęty i nie mogę być przyjęty. Pytam czy może wskazać mi inną placówkę. Zapytałem, czy telefonicznie mogłaby sprawdzić czy któraś z placówek dysponuje pracownikiem, który nie będzie na urlopie, chory, lub bardzo zajęty. Kimś kto mógłby załatwić sprawę zajmującą prawdopodobnie kilka minut. Okazuje się, że pracownicy nie dysponują numerami telefonów do innych oddziałów banku i nie mają możliwości wykonania tej skądinąd prostej czynności. Dość oryginalne stwierdzenie w dzisiejszych czasach i możliwościach komunikacji. Zostałem z niczym, poza oczywiście koniecznością spłacenia kredytu. Wszystko wskazuje na to, że kiedy uwolnię się od zobowiązań, uwolnię się także od kontaktów z mBankiem. Tak jak kiedyś polecałem ten bank, tak teraz będę robić coś wręcz przeciwnego.
    ZaletyMożna wykonać przelew, a także pojawiają się na koncie wypracowane pieniądze. :)
    WadyKatastrofalny poziom obsługi w placówkach banku.
  • ~Pilot / 2022-07-26 11:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Banda niekompetentnych ludzi. Szkoda słów, reklamacje trwają wieki, ich błąd i nie można się doprosić o reakcje
    WadyNiekompetencja
  • ~Piotr / 2018-07-17 21:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Pierwsza transakcja pieniądze zablokowane do czasu rozpatrzenia reklamacji tj. 30 dni ch....j im w d.....e pierwsza i ostatnia transakcja w tym banku.
    Zaletyładne dziewczyny w zamościu
    Wadyzalety ładne dziewczyny reszta wady
  • ~Piotr / 2018-12-19 21:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Próbowałem otworzyć konto standardowe w mBanku poprzez opcje kurierską a co z tego wynikło....minęło 5 dni roboczych a kuriera nie widać ani nie słychać choć dostałem maila o nadaniu paczki i że kurier się ze mną skontaktuje(czego nie robił przez kolejne 4 dni robocze od nadania paczki przez bank)...postanowiłem pojechać do placówki mBanku( 50km od miejsca zamieszkania) aby otworzyć konto bo ile można czekać na kuriera...oczywiście powiedziałem o całej sytuacji z kurierem i zapytałem czy można to zrobić na miejscu bo potrzebuje tego konta i to szybko...usłyszałem że nie ma problemu..po 10 minutach wypełniania wniosku dowiaduje się że konta nie mogę otworzyć bo umowa którą miał mi przywieźć kurier została anulowana(prawdopodobnie przez brak umowy która nie wróciła do banku podpisana a nie wróciła bo nigdy do mnie nie dotarła)...w placówce banku powiedziano mi abym to JA zadzwonił na infolinie mBanku(głównej siedziby) aby to wyjaśnić..oczywiście podziękowałem bo to jakiś żart i tylko moja strata czasu a konto otworzyłem w innym banku bezproblemowo i szybko....a druga sprawa jak już próbowałem założyć konto w placówce mBanku nie mogłem wybrać opcji bez karty choć na stronie internetowej jest taka możliwość...i znowu usłyszałem że jak już karta przyjdzie to mam na infolinie zadzwonić że rezygnuje...no debilizm...innych doświadczeń z tym bankiem nie mam...
    Wadypróba zawarcia umowy poprzez kuriera...odsyłanie do infolinii w placówce banku w celu rozwiązania problemu które powinno być załatwione wg. mnie w samej placówce
  • ~Piotr / 2019-07-02 12:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Dostałem wypowiedzenie do konta firmowego, jak się dowiedziałem w kontakcie z infolinią. Trzeba podpisać jakieś dodatkowe oświadczenia czy coś w związku z kontrolą KNF, to już mnie wkurzyło że w taki chamski sposób bank zmusza minie do kontaktu. A teraz jak pojechałem do oddziału banku który pracuje w takich samych godzinach jak ja, czyli muszę się urwać z pracy bo w punktach które są dłużej otwarte (w marketach nie można tego załatwić, co też jest dziwne), okazało się że teraz system nie działa i nie możemy nic załatwić. Jestem klientem banku od początku istnienia Multibanku (teraz Mbank) zawsze byłem zadowolony, ale teraz bardzo poważnie rozważam zmianę banku (jak już dostałem wypowiedzenie). Zacząłem już się tym interesować i widzę że takie konta w innych bankach są darmowe a ja płacę 40zł . Może trzeba w końcu otworzyć oczy i coś zmienić. Bank oczywiście będzie miał gdzieś takiego małego klienta, nie spodziewam się reakcji na ten komentarz, ale może mnie ktoś mile zaskoczy.
    Zaletyprosty system transakcyjny
  • ~piotr / 2019-07-18 21:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Fatalna jakość obsługi, szukanie sztucznych problemów, Niedouczeni konsultanci wprowadzający w błąd. Ja przekształciłem konto za poradą z uruchomieniem subkonta walutowego. Na pytanie czy dostanę do subkonta osobną kartę udzielono mi odpowiedzi że korzystam ze zwykłej karty debetowej. Oczywiście za granicą okazało się że karta nie jest podpięta i środka pobierają z konta złotowego - po oczywiści zawyżonym kursie. Nie da się też podłączyć karty z powodu "braku w systemie adresu email współposiadacza rachunku". Ten brak oczywiście nie był problemem przy zakładaniu i przyjmowaniu środków. Natomiast jest już problemem przy ich wypłacaniu. Żenujące. Na urlopie pozbawili mnie dostępu do moich środków w EUR bo zlikwidowałem inne konto,
  • ~Piotr / 2019-12-15 11:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank tragedia dla firm. To już nie pierwszy raz przy przy rozwiązywaniu problemu, zero merytorycznej odpowiedzi na zgłoszenie problemu zgłaszanej różnej formie mail na kontakt@mbank.pl czy na mLinii. Odpowiedź na mail w stylu cyt. "Aby wyjaśnić sytuację , zapraszam Pana do rozmowy z ekspertem online, konsultantem mLinii lub doradcą w placówce mBanku" taka odpowiedź aby zdążyć z odpowiedzią w ciągu 7 dni. Problemy przerosły wiedzę nawet wyżej postawionych pracowników ponieważ dotyka przepisów prawnych oraz interpretacji ustaw państwowych - nie wiedzą jak rozwiązać problem. Do klikania domowych przelewów i obsługi detalicznej może ten bank się nadaje, ale obsługi firmy nigdy. Może źle trafili na osobę z drugiej strony która zna się troszkę na prawie i ma z 30 letnie doświadczenie w prowadzeniu firmy i która zarazem robi w tym banku nie małe obroty - uciekam od tego banku jak najdalej. Polecam wszystkim firmom omijanie tego banku.
    WadyBank nie dla firm, brak brak odpowiedzi na problem lub zgłoszenie.
  • ~Piotr / 2020-12-08 18:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Masakra, aby coś załatwić oczekiwanie na konsultanta ponad 20 min, po dodzwonienia się nie wysłuchają do końca, rozliczają się, żenada
  • ~Piotr / 2021-01-11 23:25
    Ocena: 2.33 / 5
    Fatalna, żenująca obsługa!!!! 45 minut na infolinii,dramat
    ZaletyMic
    WadyWszystko
  • ~Piotr / 2021-01-24 20:25
    Ocena: 2.00 / 5
    Co jakiś czas robię czyszczenie komputera - historia www, skan wirusów, aktualizacja "antyreklam" itp. Po każdej takiej akcji strona mBanku przed zalogowaniem każe dodać urządzenie do zaufanych. Więc dodaję wpisując nazwę jaka była wcześniej. A tu informacja, że takie urządzenie już jest. Wymyślam nowe, za jakiś czas znów to samo... Po jakimś czasie informacja, że jest już za dużo urządzeń i mogę mieć dostęp jednorazowy z sms na telefon podczas gdy wcześniej celowo ustawiłem by nie mieć wszystkich opcji potwierdzanych sms-owo dla własnej wygody. Konia z rzędem temu kto znajdzie gdzie w opcjach usunąć zbędne urządzenia. Coraz ciężej coś znaleźć na stronie bo informatykom widocznie nudzi się i zmieniają by było nieczytelnie. Nawet własne finanse są schowane i jak ma się kredyt odnawialny i jest się pod kreską to albo należy pamiętać jaką granicę się ustaliło i samemu odjąć albo głęboko szukać. Brak przejrzystości. O infolinii nie wspomnę. Przy zmianie nr telefonu musiałem osobiście pojechać do placówki bo nic nie da się załatwić zdalnie. Do tego ta nachalna ideologia. Rozumiem w latach 90 można było nabrać się na pewne "pomocne" akcje ale obecnie w dobie powszechnej dostępności do informacji reklamowanie piramidy finansowej na której ciąży sporo wyroków sądowych (wyroki i orzeczenia wraz z sygnaturami spraw dostępne w Internecie i wszystko do sprawdzenia jeśli ktoś nie jest zbyt leniwy) nie czyni w moich oczach tego banku jako wiarygodnej instytucji. Kiedyś wygodny bank, obecnie bardzo irytujący. Coraz więcej opłat, coraz mniej przejrzystości. Do tego przerwy w dostępie - sms z hasłem przyszedł po 2 godzinach a nie mieszkam w miejscu braku zasięgu sieci.
    ZaletyTo, że "jest" na biurku w domu lub w telefonie.
    WadyCoraz więcej.
  • ~Piotr / 2021-04-12 14:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Fatalna jakość obsługi klienta, bank niewiarygodny w każdym calu, szczerze odradzam
    Zaletybrak
    WadyNiewiarygodność, brak profesjonalizmu, oszukiwanie klienta.
  • ~Piotr / 2021-09-02 07:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Po zamknięciu działalności gospodarczej bank zablokował wszystkie środki na koncie w sumie kilkanaście tys zł które miały być na opłaty. Juz 2 miesiąc pisze o zwrot to tłumaczą ze jeszcze nie opłyną termin na zamkniecie konta. Pieniądze za opłaty pobierają a przy próbie przelewu pojawia się informacja że konto zablokowane.
    Zaletyzadnych
    WadyZłodzieje
  • ~Piotr / 2022-03-10 19:50
    Ocena: 3.67 / 5
    Od pewnego czasu bank przy KAŻDORAZOWYM potwierdzaniu danych osobowych (np. logowanie do stron wymagających podpisu elektronicznego, lub profilu zaufanego), przekazuje wrażliwe dane klienta, łącznie z numerem PESEL, do jakiejś dziwnej spółki pośredniczącej w przekazywaniu tych danych. A co z RODO? Czy nie można tych danych przekazać bezpośrednio do podmiotu żądającego tych danych tylko w celu zalogowania, tak jak było do tej pory?
    ZaletyBrak
    WadySprzedawanie (?) danych osobowych.
  • ~Piotr / 2022-06-16 04:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Dodzwonienie graniczy z cudem , ciągle problemy znikanie pieniędzy z konta brak zaksięgowanych przelewów …..
  • ~Piotr / 2022-07-27 21:34
    Ocena: 1.00 / 5
    kiedys był to bardzo fajny bank. Teraz to złodzieje którzy za wszystko patrzac jak tylko człowieka okraść.
    Zaletyobecnie brak
    Wadyzłodzieje
  • ~Piotr / 2023-02-13 12:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Porażka, 40 minut połączeń, a i tak sprawa nie załatwiona.
    Konieczne udanie sie do placówki.
    Ten bank to tragedia kompletna
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2054
PEKAO SA
Ocena: 1.83, ilość opinii: 1560
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.87, ilość opinii: 1230
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.78, ilość opinii: 1028
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 991
PKO Bank Polski
Ocena: 2.76, ilość opinii: 932
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4812
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4581
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4026
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3511
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3211
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3113