strona 79 z 104
- « poprzednia
- 1 ...
- 77
- 78
- 79
- 80
- 81
- nastepna »
-
~Michał / 2022-05-24 02:11Ocena: 1.00 / 5
Potwierdzam,ten pseudo bank to zwykli złdozieje. -
-
~Michał / 2022-07-20 14:49Ocena: 1.00 / 5
Po prawie 20 latach korzystania z usług mBanku (jeszcze jako klient Multibanku) z ulgą zamknąłem rachunek. Ostatnie miesiące to nienależnie pobierane opłaty, brak dostępu do produktów i jakiejkolwiek możliwości kontaktu z opiekunem klienta, przeciążona infolinia, do której ostatnio dodali boota i który rozłącza rozmowy. Kiedyś lider bankowości, dzisiaj w tyle i plecami do klienta. Zdecydowanie odradzam wiązanie się z tym bankiem ZaletyPrzyjazna apkaWadyBank, który nie szanuje swoich klientów -
~Michał / 2023-03-08 21:48Ocena: 1.00 / 5
Infolinia poziom poniżej zera, dodzwonić się to porażka. Po 7 miesiącach dowiedziałem się rachunek jest tylko zawieszony. Niemożna z rachunku korzystać bo zamknięty, płacić trzeba bo zawieszony. Dno i metr mułu. ZaletyBrakWadyLista bardzo długa -
~Michał / 2023-09-07 20:03Ocena: 1.00 / 5
Co do tych głośnych 2 milionów. To mi bezprawnie zabrali cały przelew na pokrycie kosztów komorniczych. Musiałem składać reklamację i czekałem 30 dni na odpowiedź. Odpowiedź przyszła dzień przed końcem terminu i dopiero wtedy wrócili mi pieniądze na konto. I nawet nie przeprosili. To jest najgorszy bank jaki znam. -
~Mikołaj / 2019-11-25 15:04Ocena: 1.00 / 5
Bank mimo zapewnień wydania zaświadczenia związanego z kredytem hipotecznym indeksowanym we franku w ciągu 3 dni nie realizuje dyspozycji od ponad miesiąca blokując możliwość złożenia przeciwko bankowi pozwu o odfrankowienie kredytu. -
~mikos000 / 2022-03-23 11:51Ocena: 1.00 / 5
Uwaga! Przestrzegam wszystkich klientów przed nieuczciwymi technikami stosowanymi przez mbank.
W moim przypadku wyglądało to następująco.
Posiadałem kartę kredytową z programem Miles&More z limitem 10tys. Wykorzystany w całości - wpłaty minimalne spłacane regularnie więc byłem dobrym klientem. Bank sporo na mnie zarobił. Taka sytuacja trwałą kilka ładnych lat.
Nagle bank zakończył współpracę z Miles&More i sami zmienili mi kartę na inną z dużo wyższymi opłatami (roczne odnowienie pobrane w wys. 600 zł) i po jakimś czasie przysłali pismo z prośbą o dopełnienie jakiś formalności. Nie wiedząc do końca o co chodzi zadzwoniłem na mLinię. W rozmowie konsultant poinformował mnie, że skoro dostałem nową kartę to wszystko zostało na nią przeniesione i nic nie muszę robić. Upewniałem sie kilkakrotnie czy na pewno.
Niestety albo nie orientował się co mówi albo mnie okłamał.
Po kilku miesiącach mbank wypowiedział mi kartę kredytową i kazał nagle spłącić całe zadłużenie - co dla mnie jest sporym problemem aby spłacić całość na raz.
Złożyłem reklamację - rozpatrzyli pozytywnie abym złożył wniosek o nową kartę i jak ją dostanę to przeniosą zadłużenie.
Dostałem odmowę - prawdopodobnie dlatego ponieważ wcześniej inny konsultant mi poradził abym zabrał wszystkie środki z ekonta aby nie zostały zabrane na poczet zadłużenia z karty (które podczas rozpatrywania reklamacji może przejść na ekonto).
Ponowiłem reklamację - z prośbą o jakiekolwiek rozłożenie kwoty na raty – w tym czasie ekonto zostało zablokowane kwotą zadłużenia z karty (stan ok. -10tys). Każde złożenie reklamacji to ok. 30 - 60 dni czekania!!! Dostałem odpowiedź: Niestety nie możemy przywrócić Pana karty MASTERCARD PRESTIŻOWA. Prosimy o spłatę należności.
Chyba jakieś kpiny!!! W nosie mają klienta! Wdg. mnie obecnie to Najgorszy bank w Polsce.
Poza tym aplikacja mobilna na kupe błędów. Sama b. często sie rozparowuje z telefonem - również to często zglaszałem.
To nie jedyne tego typu sytuację przez które czuję się oszukany!
Jeżeli zastanawiacie się czy skorzystać z ich usług
zastanówcie się się proszę kilka razy i poczytajcie inne opinie
nie tylko moje.
Jak macie u nich konto to polecam się czym prędzej przenieść!
Może podobna sytuacja lub gorsza spotkać również Was!
-
~Mila / 2021-02-22 13:06Ocena: 1.00 / 5
Złodzieje i nic więcej! ODRADZAM! Za przelew wewnętrzny ze SWOJEGO konta oszczędnościowego na SWOJE konto podstawowe 9 zł?! Nic innego jak złodziejstwo! Tfu! WadyZłodzieje! -
~Miłosz / 2022-09-06 13:46Ocena: 1.00 / 5
NIE MOZNA SIE DODZWONIC NA INFOLINIE ! NIKT NIE ODBIERA Zaletybrak -
-
~mimaur / 2020-04-16 18:22Ocena: 1.00 / 5
Fatalna obsługa, niemiła i co najgorsze niekompetentna Wadybardzo wysokie prowizje -
~Mimilutka / 2022-12-31 16:44Ocena: 1.00 / 5
Najgorszy Bank na Świecie, blokują konto bez powodu . Niekompetentni zarówno na infolinii i w siedzibie . Nie zakładajcie kont. Oszukują. Ja właśnie wypowiadam umowę. Zablokowali mi konto dwa dni przed końcem roku, żaden pracownik nie jest wstanie powodzie co jest powodem , rzekomo błąd 005. I tyle wiem co wy co to oznacza. A na infolinii Zero kultury. Podstawowych spraw nie potrafią załatwić. ZaletyZadneWadyWszystkie -
~Miro / 2020-04-04 23:40Ocena: 1.00 / 5
Katastrofa.
Ok. 8 godzin czekałem na infolinii na mój koszt aby kilkunastu specjalistów umożliwiło mi połączenie się z moim kontem
Z komórki
Tragedia ! -
~miro / 2020-04-27 16:59Ocena: 1.00 / 5
Tragedia klienta przeprowadzona w nemeckim stylu.
Toksyczne produkty.
ok.8 godzin wiszenia ze słuchawką przy uchu na infolinii na mój koszt.!
Kilkunastu konsultantów nie potrafiło umożliwić połączenia mojego nowego telefonu z kontem
To istna mikrofalówka w działaniu na głowę.
Robią z klientów debili i wariatów.
Na reklamację otrzymałem parę zł, jako zwrot kosztów za 8 godzin rozmowy na infolinii,bo wg jakiegoś dziwoląga nic innego się nie należy.
Totalna bezczelność !
Zaletynie znamWadyj.w. -
~mirosław / 2020-12-15 16:22Ocena: 1.00 / 5
chciałem się dopisać do konto mojej mamy wobec tego udałem się do waszego oddziału Poznań ul Głogowska 161 razem z mamą Złożyliśmy prośbę o załatwienie tej sprawy razem z podpisami mojej mamy. Poinformowano nas ,że mamy oczekiwać na wiadomość w ciągu 5 dni na wizytą celem podpisania dokumentów. Po dwóch tygodniach oczekiwania na wiadomość zadzwoniłem by się dowiedzieć co się dzieje .Na infolinii nie chciano mnie poinformować dlaczego jest ta zwłoka. Przelączono mnie do konsultanta ,który nie odbierał .. połączenie przerwane .W końcu dodzwoniłem się do asystenta ,który to konta zakładał dwa lata temu i on dopiero podał mi docelowy nr.Ktoś obsługujący tel nie potrafił zrozumieć w czym problem . Jego pytania były bez sensu ,wogóle nie rozumiał co się do niego mówi.W końcu oświadczył ,że ktoś oddzwoni .Po kilkunastu minutach wsiadłem w samochód i pojechałem sprawę wyjaśnić .Skierowano mnie do p. Adama Wojewody .Okazało się ,że telefonista zupełnie błędnie przekazał mój problem .Po kilkunastominutowaej rozmowy dowiedziałem się,że moja mama nie ma meila - nie ma także komputera ..wszystko łącznie z nr tel.były moje -ma 84 lata Ja niestety jestem chory -udar - jako samotny chciałem ,by moje pieniądze wpływały na wspólne konto -moja renta.Czyli reasumując zamiast 5 dni oczekiwania będzie to trwało 3 tygodnie...musiałem się sam pofatygować do banku ponieważ nikt powatarzam NIKT z obsługi nie powiadomił mnie ,że coś nie gra .Kompetencje ludzi obsługujący tel- zwłaszcza ten w oddziale to żenada ...człowiek ,który bierze wypłatę ,a nie potrafi przekazać informacji od klienta..ba nawet nie spisał mojego NAZWISKA ...Gdybym sam nie pojechał to nikt by nie oddzwonił bo nikt nie wiedziałby do kogo .Mam pytanie -czy w waszej procedurze nie ma chęci powiadomienia klienta o stanie jego sprawy ,by sam nie musiał dojeżdżać by otrzymać informację ...A gdybym musiał dojechać kilkadziesiąt km ...dwa tygodnie oczekiwania..1,5 godziny na telefonach -bez skutku ...na konie podróż tramwajem bo nikt nie ma kompetencji ..Mirosław Józefiak -
~MIS / 2024-01-04 21:33Ocena: 1.00 / 5
Jest najgorsza bankowość z jaką miałam doczynienia. SZOK. Kontakt zerowy, infolinia nie odbiera. Aplikacja nieintuicyjna. Chciałam zamknąć konto, a wygląda na to, trzeba będzie przejść Mount Everest żeby to zrobić. Nie polecam, nie pakujcie się w to. Za to polecam bardzo ING. Przyjemna aplikacja, wszystko jasne, zrozumiałe i łatwe w obsłudze. ZaletyBrakWadyWszystko, aplikacja, kontakt z infolinią, problem rozmiarów słonia z zamknięciem konta -
~Mis / 2024-01-06 13:13Ocena: 1.00 / 5
Wstyd! Wstyd! Wstyd! Wstyd! Wstyd! Wstyd! Wstyd! Wstyd! Wstyd! Wstyd! Wstyd! Wstyd! ZaletyBrakWadyWstyd! -
~mit / 2014-12-04 18:18Ocena: 1.00 / 5
Bank przetrzymuje pieniądze wysłane z firmy. Przelew zrobiony przed południem tego samego dnia dociera dopiero na następny dzień. Przypominam że jest to wysyłka Elixir Zaletybrak -
-
~mKibel / 2014-11-10 10:29Ocena: 1.00 / 5
Gratuluję: spaprać grafikę i funkcjonalność. Dzisiaj dostaję "błąd systemu" na deser. Innymi słowy: strona się konkretnie posypała (nie, nie u mnie) i od 30 minut nie działa. Na pocieszenie: wywala mi obrazek z czyimś ryjem i facepalmem. Czy to ma mnie uspokoić? ZaletyprzyzwyczajenieWadypogarda dla użytkownika10 lat -
~Mkl / 2022-08-09 09:18Ocena: 1.00 / 5
Masakra! Godzinę czas oczekiwania na połączenie z mlinią. Prywatny Doradca przydzielony przez system ma połączenia z klientami hmmm… - powiedzmy po prostu że nie odbiera. Nigdy -
~mklient / 2019-11-11 15:16Ocena: 1.00 / 5
Bank pełen gwiazdek. Bardzo wysokie koszty jeśli chodzi o produkty kredytowe, prowizje za odnowienie itp.Dodatkowo klient który przychodzi do placówki w celu zlecenia jakiejś dyspozycji posprzedażowej czuje się jak intruz. Pewnie wynika to z faktu że pracownicy są obciążeni dużymi planami i mają świadomość tego, że choćby najlepiej obsługiwali klientów bez realizacji kosmicznych planów długo nie popracują. Dlatego zamiast skupić się na faktycznych potrzebach klienta wciskają mu różne drogie badziewie bo wiedzą że jeśli tego nie będą robić to za chwile zasila grono bezrobotnych. Nic tylko współczuć ludziom tam pracujacym! ZaletyBrakWadyNie sposób wymienić. Przede wszystkim wciskanie dodatkowych produktów które są prędzej czy później bardzo kosztowne -
~mkono / 2009-02-04 12:13Ocena: 1.00 / 5
Mam w tym banku konto od kilku lat - tak jak większość byłem do tej pory bardzo zadowolony.
JEDNAK...
Bank postanowił złoić zadowolonych klientów i podwyższył mi marże na kredycie hipotecznym o 300% korzystając z kruczka w umowie (patrz tysiące podobnych przypadków na mstop.pl)
NIE MAM JUŻ ZAUFANIA DO TEGO BANKU!
Zrobili mnie w balona na kredycie, następnym razem zrobią coś innego...
NIE POLECAM BANKU KTÓRY JEST NIEUCZCIWY!
Sprawdzcie stronę: mstop.pl
Tam jest tysiące rozgoryczonych klientów tego banku4 lata
strona 79 z 104
- « poprzednia
- 1 ...
- 77
- 78
- 79
- 80
- 81
- nastepna »
