strona 78 z 103
- « poprzednia
- 1 ...
- 76
- 77
- 78
- 79
- 80
- nastepna »
-
~PaulinanSzabat / 2024-05-11 19:12
Nie uczciwa gierka w postaci kredytu odnawialnego gdzie przy podpisaniu umowy były informacje, że każdy przelew na numerkonta spłaca taki kredyt brak informacji o terminach spłaty a później działy windykaacji , bo klient nie płaci w terminie tyle ile bank chce -
-
~Pavel / 2023-07-02 10:48
To find most of the app tools you need to spend more than 10 minutes in the app; Receiving cashback takes not more than 90 days (I've been waiting for 28 days since purchase and still haven't got the cashback); Integrated app chat is dead. No one responds to me within 20-40 minutes; App navigation instructions are different in different MBank sources; A lot of spam messages ... WadyMBank pays clients for good reviews -
~Pawel / 2018-11-09 11:30
Witam,
Jakoś usług firmy postawia wiele do życzenia. Jak dla mnie to poniżej krytyki.
Konsultanci nie widza nic, jeden informuje ze inforamcje otrzymam jutro drugi kolejnego dnia ze moze to potrwać kilka miesiecy.
Obsługa użytkownika w formie meilowej szablonowa, zero konkretów.ZaletyBrak -
~PAWEL / 2019-10-31 14:57
fatalny bank. na infomację/ zaświadczenie o zamknięciu karty kredytowej czeka sie ponad 3msc. nie ma możliwości uzyskania poświadczenia o zamknięciu karty kredytowej wczesśniej.
ODRADZAM I NIE POLECAM TEGO BANKUZalety----WadyZA WSZYSTKO TRZEBA IM PŁACIĆ -
~pawel / 2020-08-18 12:18
Najdroższy chyba bank. W dzisiejszych czasach 44 PLN za przelew w ramach unii europejskiej i sepa????
Ludzie opanujcie się !!! -
~Pawel / 2021-07-12 14:47
Po 17 latach wspolpracy bank sciagnal ze mnie za oblsuge karty kredytowej. Po reklamacji i odwolaniu dostalem takiego maila: Dzień dobry,
miło nam poinformować, że zrealizowaliśmy Pana dyspozycję Wniosek o zwrot opłaty/prowizji kredytowej.
Z pozdrowieniami,
zespół mBanku
Okazalo sie ze milo im ze jednak nie zwroca mi tych 600zl.... Nie polecam nikomu -
~Pawel / 2021-11-13 15:50
Dramat!! 1.5h, 9 konsultantów, i 50zl za infolinię 0 800 efekt dalej zablokowany serwis transakcyjny po 5 próbach zmiany hasła. Przeniosłem środki do innego banku. ZaletyBrakWadyInfolinia -
~Pawel / 2023-10-31 15:18
Niestety skusiłem się na otwarcie konta w promocji. Od września nie otrzymałem nagrody,bo informowano mnie, że nastąpi to za miesiąc... Konto otwarte w sierpniu podczas kilku kontaktów z bankiem zapewniano mnie, że wszystkie warunki spełniłem i jestem uczestnikiem promocji. Dziś 31.10.23r dowiedziałem się,że nie otrzymam nagrody, bo nie spełniłem warunków. Wszystko jest zapisane w historii kontaktów,ale każdy pisze coś innego i każdy zwala winę na poprzednika. Sprawę zgłoszę do rzecznika finansowego. ZaletyBrakWadyKłamstwa i całkowity brak kompetencji pracowników, którzy notorycznie wprowadzają w błąd. -
-
~Pawelep2 / 2022-01-16 09:45
Bank to coś okropnego na infolinii nie można dowiedzieć się jaka jest rata za swój kredyt wszystko musi przyjść listownie a za rozmowy słonko płacimy bo infolinia jest płatna ale nikt ani słowa o tym nie wspomina. Jest bardzo źle ZaletyŻadneWadyBrak kompetencji w każdym zakresie -
~Paweł / 2018-05-23 16:48
Dlatego mBank jest najbardziej nieprofesjonalnym bankiem w Polsce, który w trosce o swój czas i nerwy radzę omijać z daleka.
Mam ww. banku firmowe konto KOMFORT, za które notabene płacę 25 zł miesięcznie, od ponad 2 lat. Nigdy nic od nich nie chciałem, tylko płaciłem należną miesięczną daninę i standardowo z niego korzystałem. Aż do początku kwietnia, kiedy przestała działać karta tzn. raz działała raz nie, wtedy poszedłem do oddziału (wyspa w jednej z galerii) tam się okazało, że zgłosić wymianę karty mogę tylko telefonicznie. Zadzwoniłem opisałem sytuację: usłyszałem: „wymiana karty kosztuje”, ale ja jej nie uszkodziłem wygląda idealnie, żadnych zarysowań. Nic nie szkodzi płać i płacz. Na drugi dzień zadzwoniłem na tą samą infolinię usłyszałem: „Sprawdzimy w systemie czy karta wysyła sygnał z bankomatu, że jest uszkodzona. Wysyła, karta będzie za darmo do 2 tygodni”. Czekałem miesiąc. Wczoraj udałem się do oddziału mBanku z prawdziwego zdarzenia, z dyrektorem itp. po opinię dot. rachunku, usłyszałem: „oczywiście wydajemy takie opinie: koszt 80 zł” zapłaciłem, Pani Dyrektor wypełniła wniosek i dzisiaj opinia była gotowa. No prawie, otrzymałem brudną kartkę z plamami tuszu z drukarki ciągnącymi się przez całą lewą stronę dokumentu, no nie powiem czytelny był, ale jak wyglądał – bez komentarza. Zauważyłem również, że adres spółki jest nieaktualny, usłyszałem: „było trzeba zgłosić zmianę, nic z tym nie zrobimy, chyba, że Pan znowu zapłaci 80 zł”. Wyszedłem z oddziału, dzwonię na infolinię słyszę: „oczywiście wymienimy wniosek o opinię dot. rachunku, jeszcze raz pobierzemy 80 zł a po rozpatrzeniu reklamacji na pierwszy wniosek oddamy pierwsze z dwóch pobranych 8 dych” Ok – odpowiedziałem. Patrzę na skrzynkę e-mail: „złożono wniosek o opinię dot. klienta”. Na miłość Boską, składałem o opinię dot. rachunku, nie klienta (2 różne opinie) – wykrzyczałem. Dzwonię na infolinię i od razu do uprzejmiej Pani: „Proszę mnie skontaktować z kierownikiem/dyrektorem odpowiedzialnym za dział obsługi klienta” po krótkiej rozmowie otrzymałem informację: „kierownik się z Panem skontaktuje dzisiaj do godziny 16” jest godzina 16.36 telefonu brak. Jutro znowu zadzwonię do mBanku tym razem z wnioskiem o zamknięcie konta. Szczerze Wam radzę to jedyny wniosek jaki powinno się w nim składać. -
~Paweł / 2020-01-31 20:18
Oferta kredytów to jakaś totalna pomyłka.
Pożyczasz 12 tysięcy i musisz oddać... ok. 4 tysięcy!.
Rozbój w biały dzień.
Dzięki mBankowi wyjechałem za granicę, znalazłem pracę i mogę wziąć kredyt w banku, gdzie koszty kredytu z oprocentowaniem nie wyniosą więcej, jak 10% (sic!).
Profesjonalna obługa, ale czasem pozostawia wiele do życzenia: wciśnięto mi kartę bankową z ukrytą opłatą za wizerunek. 20 złotych rocznie przez trzy lata!. Kiedyś przy pytaniach o symulacje kredytu, pan jawnie wyśmiewał moją nieznajomość rynku bankowego i terminologii (plaćówki we Wrocławiu w obu przypadkach).ZaletyProfesjonalna obługa, ale czasem pozostawia wiele do życzenia: wciśnięto mi kartę bankową z ukrytą opłatą za wizerunek. 20 złotych rocznie przez trzy lata!. Kiedyś przy pytaniach o symulacje kredytu, pan jawnie wyśmiewał moją nieznajomość rynku bankowego i terminologii (plaćówki we Wrocławiu w obu przypadkach).WadyHorrendalne opłaty za kredyty. -
~Paweł / 2020-12-22 17:17
MBank nawołuje do wypełniania wniosków socjalnych jak 500+ poprzez stronę jednak nie informuje o tym ze mimo ze widzi ze taki wniosek złożyliśmy i urząd danego miasta przelewa nam socjal ze może nam w każdej chwili zablokować te środki na życzenie komornika wymigującego się procedurami ze musimy dostarczyć jeszcze do placówki banku pismo ze dane przelewy to środki socjalne wiec radzę z tym uważać ZaletyAplikacje mobilneWadyWszystkie błędy mBank’y i tak ponosi właściciel konta -
~Paweł / 2021-07-01 19:23
Tragedia. Jeszcze rok temu było ok, teraz nie można się dodzwonić, na maile odpowiadają po 2 tygodniach. Jak chce się coś załatwić na cito to po staremu osobiście a ilość oddziałów bardzo się zmniejszyła. Reasumując powrót do XX wieku. ZaletyNie widzęWadyUwsteczniają się -
~Paweł / 2021-08-27 15:09
Żenada i wstyd dla tej instytucji. Juz parę razy zostałem oszukany przez ta placówkę jak nie zaksiegowane podwójne transakcje to znowu ktoś blikiem wypłaca moje pieniądze,a jak się odwolujesz i składasz reklamacje to wciskają ci kit ze to twoja wina! Jakie można mieć zabezpieczenia żeby ktoś wyplacal sobie środki z czyjegoś konta wstyd i żenada a o traktowaniu swoich klientów podmiotowo to już brak słów żeby to określić. Odradzam każdemu z osobna ludzie nie pchajcie się w to gówno!!!!!!!! -
~Paweł / 2021-10-11 22:18
Nawet nie mam ochoty opisywac mojej historii z tym bankiem. Jakas kompletna porażka. Niekompetentni ludzie masakra. Omijac szerokim lukiem ZaletyNie maWadyJak ktos chce sobie zepsuc nerwy to idealne miejsce -
~Paweł / 2022-02-03 15:36
Odradzam mbank szczególnie osobą które prowadzą działalność gospodarczą i spółkę z o.o.
- bardzo duży wręcz niemożliwym jest wypracowanie sobie historii w baku ( przykład w oparciu o dochody 15 000 zł m-c).
- bardzo rygorystyczne kryteria przyznawania kredytów.
- dużo ukrytych kosztów.
- przelewy miedzy własnymi rachunkami płatne (1,5 zł)
- bank nie generuje potwierdzeń zapłaty tuż po ich zleceniu - bardzo utrudnia i wydłuża współpracę miedzy firmami ( gdzie często wymagane jest potwierdzanie wykonania przelewu).
Po 10 latach współpracy ( mimo tego że bank widzi że wszystkie płatności do zus i us są w terminie) nie udało się wypracować żadnej historii.
Dla przykładu przeniosłem wszystko do banku PKO BP i przy ww dochodach po pół roku miałem wypracowaną historię( być może jest też tak w innych bankach - nie reklamuję akurat PKO BP). Dodatkowo uzyskałem wiele profitów ( zero opłat , indywidualne rozpatrzenie wniosku kredytowego do kwot około 100 000 zł itp).ZaletyW miarę dobra aplikacjaWadyAbsolutnie nie nadaję się dla firm i spółek. -
-
~Paweł / 2022-02-20 21:46
Po prostu dno i wodorosty. Mam 2 konta i z tego musze zrezygnować. Logowania, transakcje, aplikacja-wszystko nie czytelne, skomplikowane. Wciąż trzeba jakieś autoryzacje robić. Raz nie umiałem w sklepie zapłacić za zakupy. Cała taśma w towarze a płatność nie przechodziła. Okazało się że bank wykrył rzekome niebezpieczne transakcje na koncie i zablokował mi przelewy i płatności kartą nie informując mnie o tym. Dobrze że miałem kartę z drugiego konta w innym banku bo nie wiem co bym zrobił.. Odkręcenie tej blokady to jakieś pół godziny gadania i przedstawiania się, posyłania na maila jakichś zaszyfrowanych kodów, potem to trzeba wbijać w aplikacji potem jeszcze gdzieś potwierdzać-no pół dnia w d.... Nigdy więcej Zaletyzero zaletWadynic nie działa a jak chcesz żeby działało to pół dnia nie twoje na dzikie autoryzacje przez telefon, miała być promocja że za otwarcie konta bonusy itp, na żaden bonus się nie załapałem bo blik w tym całym okresie w którym miałem go robić nie działał, resztę operacji robiłem i tak nic mi z tego nie przyszło.... żenada -
~Paweł / 2022-07-12 11:19
Najgorszy bank z jakim miałem kiedykolwiek do czynienia. Co kilka tygodni muszę aktywować od nowa aplikacje mobilną. Komputer na którym pracuję od 6 lat jest dla nich cały czas nowym urządzeniem, i właściwie za każdym razem muszę je potwierdzać jako zaufane, mimo, że robiłem to już wiele razy. Dosyć z tym średniowieczem. Zaletynie zauważyłemWadyNie ma tu tyle miejsca, żeby je wszystkie opisać -
~Paweł / 2022-10-12 10:20
od 1,5 miesiąca bank uniemożliwia mi nadpłacenie kredytu hipotecznego. Żadne reklamacje nie są skuteczne , nie wiem co mam robić. stan na 12 października 2022 r. -
~PAWEŁ / 2022-11-12 11:06
Nie można się połączyć ciągle włącz się bot, łączy z konsultantem i po pewnym czasie oczekiwania rozłącza, tyle w temacie.
strona 78 z 103
- « poprzednia
- 1 ...
- 76
- 77
- 78
- 79
- 80
- nastepna »