Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

mBank opinie

Ocena na podstawie 2054 opinii

1.66 / 5

  • Prostota obsługi
    1.70
  • Oferta
    1.71
  • Obsługa klienta
    1.61

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Norbert / 2023-09-06 05:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Jedno wielkie dziadostwo a nie bank. Fatalne podejście do klienta.
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
  • ~Norbit / 2017-08-07 20:51
    Ocena: 3.33 / 5
    Założyłem konto dla młodych i przyszła wiadomość o otwarciu konta. Wcześniej otrzymałem wszystkie informacje w pakiecie aktywacyjnym, jednak kody się nie zgadzały. Zadzwoniłem na linię i poprosiłem o nowy zestaw. Dostałem kolejnego sms-a, z kodami, które również się nie zgadzały. Było tak 3 razy.
    ZaletyStarająca się obsługa.
    WadyBłedy w aktywowaniu konta.
  • ~Norek / 2020-01-14 04:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Ja już po miesiącu mam dość złodziejstwa w tym banku. Głupie sprawdzenie salda w bankomacie kosztuje 5zl. To jest chore i długa lista opłat za śmieszne operacje.
    ZaletyŻadnych zalet
    WadyOd groma wad
  • ~Nowy Klient / 2020-01-09 21:08
    Ocena: 5.00 / 5
    Jestem nowym klientem i obecnie jestem bardzo zadowolony ale jak czytam opinie innych to zaczynam się obawiać bo już zrezygnowałem z Banku któremu sam napisał bym takie same opinie ale tego nie zrobiłem bo wtedy się łączył z innym bankiem i i to sprawiło że zrobił się bałagan.
    ZaletyWiele możliwości płacenia, aplikacja, przewalutowanie, 0zł za wszystko.
    WadyOpinia starych klientów która mnie przeraża.
  • ~obecna / 2021-11-09 21:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Masakra. Brak informacji - nikt z pracowników nie ma podglądu do konta klienta (bynajmniej tak twierdzą), Spłaciłam w ciągu miesiąca cały kredyt i nie chcą zamknąć rachunku, odsyłając/łącząc z innym klientem, klika godzin przy telefonie, przez kilka dni i brak informacji. Wizyta w banku również nic nie wniosła, bo pracownica stwierdziła, że nie ma podglądu do konta klienta, a wpłacone pieniądze nie zaksięgowały się na poczet kredytu a no konto banku (nie posiadam konta w banku) i tak koło się zamyka. Nigdy więcej tego banku. NIE POLECAM!!!!!!
    Zaletyżadnych
    Wadytylko wady
  • ~Obserwator / 2023-09-07 20:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Niema ocen minusowych więc jedna gwiazda -banda oszukuje i okrada ludzi czego dowodem jest ostatnia akcja z zadłużeniem chłopaka na 2mln bo czemu nie.....wszystkich z tego banku aresztować i na sybir
    ZaletyMoże znikną z rynku
    WadyWszystko inne
  • ~obsługa klienta / 2023-07-01 14:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank na świecie !!!!! nie polecam nikomu zakładać wogole nikomu
  • ~Obywatel / 2020-04-14 13:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam Państwa.

    Bank w czasie zawirowań na rynku OKRADA i UTRUDNIA dostęp do konta swoim klientom.

    Prosty przykład:

    W połowie marca proszę o dezaktywację ubezpieczenia " Twoja OC i Twoja Podróż " z karty kredytowej (w której notabene aktywowało się to z automatu po otrzymaniu karty z nowym terminem ważności). W połowie marca udaje się- usługa wyłączona prze rozmowę w aplikacji. Po czym przychodzi 1. kwietnia i -11.99zł (nie był to stary okres rozliczeniowy, w serwisie usługa widnieje jako WYŁĄCZONA!).

    Pytam jak to możliwe?

    Dzwonię przed chwilę na infolinię z aplikacji- nagle wymagane są TELEKODY, loginy (nie było tego jeszcze w marcu). Żeby cokolwiek załatwić muszę zdobyć pakiet aktywacyjny (login składający się z cyfr lata temu zmieniłem na nazwę własną- a weryfikacja potrzebuje cyfr ;)).

    Walczę tylko o to aby bank mnie nie OKRADAŁ.

    Sprawdźcie swoje historie na kartach kredytowych. Może to nie jeden przypadek, a zorganizowana na masową skalę grabież.

    Pozdrawiam, bądźmy silni.
  • ~obywatel / 2020-10-22 21:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Zgadzam się z innymi opiniami - bank oszustów,okradają mnie, żadnej pomocy ze strony konsultantów,pomieszane dane,ręczne przelewy bez mojej zgody i wiedzy- nielegalne,nawet z konta technicznego ręcznie znikają pieniądze nie wiadomo gdzie!
    ZaletyZERO
    Wadyoszuści
  • ~OdradzamMbank / 2020-06-19 01:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Fatalnie! Dodzwobic sie na mlinie graniczy z cudem. Odblokowac konto niby mozna przez telefon ale probuje od kilku dni,wciaz bez skutku. Zdecydowanie odradzam!!! Zero mozliwosci zalatwienia problemu
  • ~Okradziona 12.2021 / 2021-12-09 14:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Szok!!! Moje konto okradzione 07.12.2021 na kwotę ponad tysiąc PLN przez ogólnie znanego przestępcę. W GOOGLE numer potwierdzony wielokrotnie jako oszust, który podstępem przez portal niby banku wyłudza dane, zmienia detale urządzenia do obsługi transakcji mobilnych i kradnie. A MLinia zapewniała że aplikacja mobilna to takie bezpieczne ☹ Po fakcie pracownicy MLinii zwalają na Ciebie winę i nawet nie wspominają o konieczności uruchomienia procesu reklamacyjnego, bo po co im kolejny problem …. Zrobiłam zgłoszenie REK164052438 i zobaczymy jak ta farsa się zakończy. Poinformowana Policja przyjęła zgłoszenie i rozłożyła ręce właściwie na wstępie. Jak na razie wygląda na to że bezkarnie można rąbać Klientów MBank na kasę ……. Ręce opadają.
    ZaletyŁatwo okraść konto.
    WadyBrak :)
  • ~Ola / 2017-12-21 10:46
    Nie polecam tego banku. Przepływ informacji pomiędzy działami żaden!!! "Bicie piany duże"!!! 13 grudnia br. złożyłam w banku polisę z cesję na ten bank. Mam potwierdzenie. Po czym 14 grudnia o godz. 13:12 zostałam mailowo poinformowana, że bank weryfikuje tę polisę. Co ważne, jest to odnowione ubezpieczenie mieszkania do kredytu hipotecznego i od 6 lat jest zawierane przeze mnie na tych samych warunkach. Ponadto bank w ciągu 5 dni roboczych poinformuje mnie o wynikach weryfikacji??? Tego samego dnia została mi pobrana z konta opłata za objęciem ubezpieczenia grupwego- bo bank musi być chroniony. W dniu 18 grudnia br. złożyłam reklamację na te działania banku, wszystko zostało opisane i zarejestrowane pod stosownym numerem. A dalej w dniu 20 grudnia bank znów bezpodstawnie pobrał mi z rachunku kolejną składkę za ubezpieczenie grupowe!!! Dziś pani na infololinii przepraszała, mówiła, że się postara wyjaśnić, przyspieszyć itd.....A na wyjaśnienie reklamacji bank ma zagwarantowane 30 dni. Zatem jest realna szansa, że kolejną składkę za niepotrzebne mi ubezpieczenie grupowe znów mi pobiorą. Aby porozmawiać z panią z infoliniii trzeba podać piny, kody i czort tam wie, co jeszcze. A załatwienie prostej sprawy zajmuje dni, tygodnie i miesiąc!!!
  • ~Ola / 2019-09-06 18:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam utrata zaufania. Mam od lat tzw. konto gospodarcze oraz lokaty walutowe. Chciałam złożyć wnioski na lokaty w innych walutach. System odrzucał wnioski. Poinformowano mnie o nieprawidłowościach danych w dowodzie osobistym (podobno jakaś? niezgodność w centralnym rejestrze dowodów osobistych). W innych bankach nie widzieli problemu (wszystko było OK). Dodatkowo zleciłam sprawdzenie centralne swojego dowodu osobistego (dokument bez zastrzeżeń!!) Tego samego dnia mąż zerwał wszystkie lokaty (dobrze że był współwłaścicielem). Jesteśmy w trakcie likwidacji kont gospodarczych.
    Po prostu boimy się.
  • ~Ola / 2020-05-26 09:52
    Ocena: 1.00 / 5
    K... Y J.... E Okradają dzieci z 500+ robiąc przelewy do komornika a jest to kwota chroniona przed jakim kolwiek zajęciem.
    Sam Pan komornik złapał się za głowę i cofnął przelew spowrotem do banku po czym mBank wykonał kolejny przelew i tak w kółko. W moim mieście nie ma placówki i każą jechać do sąsiednich miast. Kto ma pokrywać te dodatkowe koszta.
    Nie polecam tego pseudo banku oszustów.
    ZaletyBrak zalet
    WadyKredyt możesz wziąść online
    Konto możesz założyć online
    Ale w razie potrzeby dymaj do placówki.
    Oszusci
  • ~Ola / 2023-04-21 09:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Byłam klientką banku przez ponad 15 lat i kiedyś był to najlepszy bank w Polsce - mobilny, prosty, nowoczesny. Dzisiaj ten bank jest cieniem samego siebie - wszystko jest niesamowicie skomplikowane, nawet zmiana numeru telefonu. Aplikacja i panel użytkownika są potwornie nieintuicyjne, obsługa klienta mówi raz jedno raz drugie, blokują dostęp do konta bez powodu, a później nie sposób jest to konto odblokować! Czekanie na lini po godzinę, żeby dowiedzieć się, że należy pójść do placówki (których przecież prawie nie ma!), aby rozwiązać problem. To nie jest nowoczesny bank. To jest bank, który chce utrudnić życie swoim klientom w ramach "procedur bezpieczeństwa". Obłęd, absolutnie nie polecam.
    ZaletyCiężko cokolwiek wymyślić.
    WadyWszystko.
  • ~Ola / 2023-06-29 21:31
    Ocena: 5.00 / 5
    Jestem klientem mBanku od 2002 roku. Zawsze byłam zadowolona, choć dopiero od kilku lat mam "swoją" panią, Panią Zuzannę. Zawsze miła, uśmiechnięta, kompetentna. Zawsze doradzi i pomoże. Polecam Szczerze (placówka w Nowym Sączu, ul. Jagiellońska)
    Zaletyłatwa i czytelna obsługa konta, życzliwa opieka mojego opiekuna w siedzibie banku
  • ~Ola / 2023-08-01 21:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramat. Dramat. Dramat... placówki mBanku w Lublinie to totalna porażka i kpina Osoby bez kompetencji, bez kultury osobistej.Jakies małolatki jak z łapanki, niby pracownice banku. Jestem w szoku. złożone skargi. Omijać szerokim łukiem. Obsługa w tym banku poniżej O. Jak klient wyraża chęci
    wzięcia kredytu bank jest przeKochany. Jak klient chce nadplacic lub spłacić , nagle nic nie widza,nie mają kalkulatorow, nie nie mogą przeliczyć. Nawet nie umieją powiedzieć czy kredyt ma oprocentownsie zmienne czy Stałe. Hit Jeszcze parę miesięcy i kończę współpracę z tym bankiem raz na zawsze. Porażka.
    ZaletyBrak
    WadyWad tyle że brakuje rubryk
  • ~Ola / 2023-11-28 02:08
    Ocena: 1.67 / 5
    Niestety jesteśmy z partnerem straumatyzowani doświadczeniem procesu wnioskowania o kredyt hipoteczny. W połowie sierpnia zaczęliśmy składać wniosek, został odrzucony, według banku nie zgadzały się imiona panieńskie matek, oczywiście wszystko było poprawnie, po interwencji został przywrócony, potem system banku odrzucił wniosek, bo nie mógł zidentyfikować dowodów w RDO. Złożyliśmy drugi wniosek również odrzucony. Co się okazało? Że to bank ma problem ze swoim systemem i zamienia mu format daty z dd-mm-yyyy na mm-dd-yyyy. To jeszcze nic. Niby super nowoczesny bank ale przy uploadzie dokumentów... System nie ogarnia podpisów elektronicznych. Z interwencja eksperta finansowego udało się jakoś "na lewo" przesłać dane do analityka, po czym analityk wystawił błędne warunki przyznania kredytu i znów interwencja u eksperta. niby podpisanie umowy miało zakończyć nasze troski, a tu psikus dostajemy info na maila, że wypłata kredytu wstrzymana i znów interwencja i okazuje się że to problem po stronie..banku! W końcu pieniądze przelane do sprzedawcy akt notarialny przekazany na system banku, czy możemy spać spokojnie? Nie! musimy dostarczyć dokumenty, które w procesie były dostarczone w postaci zapisów w akcie. Znów interwencja u eksperta, ekspert uważa że wszystko ok, bank grozi brakiem spełnienia warunków umowy, na odpowiedź czekamy i się doczekać nie możemy. W międzyczasie ktoś skrupulatny dopatrzył się w księdze wieczystej w odpisie zupelnym braku miejscowości, której na odpisie aktualnym nie było widać i który na procesie podpisywania umowy nie został zweryfikowany przez bank(co też jest śmiesznie biorąc pod uwagę inne skrupulatne procesy). Dostaliśmy lakoniczna informacje, zapytaliśmy o szczegóły prawie miesiąc czekania na odpowiedź, pani na infolinii nic nie wie, musieliśmy przeczytac ustawę o księgach wieczystych żeby się dowiedzieć o co może chodzić. Niestety ekspert nadrabiał mina, ale poz tym nie spotkałam się jeszcze z takim traktowaniem klienta.
    ZaletyNie ma
    WadySystem i proces leży i kwiczy
  • ~Oleg / 2022-08-17 09:10
    Ocena: 2.00 / 5
    nie polecam ten bank obcokrajowcom, tym więcej założenie firmy, i zwykłe konta też. promocje nie działają

    я не рекомендую цей банк іноземцям, тим більше створення бізнесу, і звичайні рахунки теж. акції не працюють

    WadyPromocje
  • ~Olek / 2022-12-10 13:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Serdecznie nie polecam, mbank wysłał kartę na stary adres korespondencyjny pomimo zapewnień pani na chacie mbanku że zostanie wysłana na aktualny adres korespondencyjny (Niemcy). Jedyne wyjście według mbanku to zastrzeżenie karty i zamówienie nowej czyli 2 tygodnie bez karty.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2054
PEKAO SA
Ocena: 1.83, ilość opinii: 1560
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.87, ilość opinii: 1230
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.78, ilość opinii: 1028
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 991
PKO Bank Polski
Ocena: 2.76, ilość opinii: 932
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4813
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4581
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4028
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3511
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3211
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3114