strona 74 z 103
- « poprzednia
- 1 ...
- 72
- 73
- 74
- 75
- 76
- nastepna »
-
~Niezadowolony klient / 2020-12-30 15:39
zalatwianie spraw to jakas porazka. zablokowali mi wszystkie rachunki i nie moga wyjasnic przyczyne. zeby odblokowac to trzeba wiecznosc czekac i robic jakies glupie weryfikacje. konto mam kilka lat i nagle bez podawanie przyczyny zostalo zablokowane -
-
~Niezadowolony klient / 2021-09-10 13:49
Wprowadzanie klienta świadomie w błąd. Na infolini każdy mówi co innego. Przerzucanie telefonów na inne osoby. Totalna żenada! Jeżeli nie chcesz mieć problemów to omijaj ten bank szerokim łukiem WadyWprowadzanie klienta świadomie w błąd. Na infolini każdy mówi co innego. Przerzucanie telefonów na inne osoby. Totalna żenada! Jeżeli nie chcesz mieć problemów to omijaj ten bank szerokim łukiem -
~Niezadowolony klient / 2022-02-19 18:01
Najgorszy bank z możliwych! Omijać szerokim łukiem. Zalogować się na konto to jakaś tragedia. Mam dwa konta w dwóch różnych bankach. Z drugim bankiem zero problemów, z kolei z mbankiem jest tylko masa kłopotów i formalności... Sprawdzić cokolwiek w bankowości internetowej trwa kilkadziesiąt minut i wymaga ogromnej ilości potwierdzeń, PIN'ów i haseł. Czas się z nim pożegnać na ZAWSZE! ZaletyBRAK -
~Niezadowolony klient / 2022-02-22 18:46
Nie wiem po jakim czasie oczekiwania na połączenie ktoś na tej infolinii odbiera ale nie jest to poniżej 1h Wadybrak obsługi -
~niezadowolony klient / 2023-10-06 10:58
Aplikacja to jakiś dramat, co chwilę się wywala, odinstalowanie i instalowanie na nowo nie działa, do tego przy kontakcie z infolinia włącza się beznadziejny bot, NIE POLECAM TEGO BANKU!!! -
~Niezadowolony realista / 2024-02-14 06:17
Ten cały embank to jedna wielka porażka, opłaty za wszystko, prowizje od wszystkiego, odsetki wysokie jak cholera.
Niedługo zażądają opłaty za logowanie do konta, złodzieje i oszuści.
Potwór który pożera pieniądze swoich klientów. Gorąco nie polecam. -
~Niezadowolony_klient / 2019-12-23 15:14
UWAGA OSZUSTWO PRACOWNIKA MBANKU! DZIŚ ZADZWONIŁ DO MNIE PRACOWNIK MBANKU.
NA POCZATEK ZAPYTAL MNIE CZY MOZE PRZEDSTAWIĆ MI OFERTĘ.
PODZIĘKOWAŁEM I POWIEDZIALEM, ZE NIE JESTEM ZAINTERESOWANY, A WIĘC
PRACOWNIK TEN NIE ZDAŻYŁ JEJ NAWET PRZEDSTAWIĆ. CAŁA ROZMOWA TRWAŁA NIECAŁĄ
MINUTĘ. CO SIE OKAZAŁO DALEJ? PO NIESPEŁNA KILKUDZIESIĘCIU MINUTACH OD
MOJEJ KRÓTKIEJ ROZMOWY DOSTAŁEM MAILA Z MBANKU Z POZYTYWNYM ROZPATRZENIEM
WNIOSKU KREDYTOWEGO RZEKOMO ZŁOŻONEGO PRZEZE MNIE! NIGDY NIE SKŁADAŁEM
ŻADNYCH TAKICH WNIOSKÓW. WYGLADA NA TO, ZE PRACOWNIK OSZUST Z MBANKU ZLOZYL
ZA MNIE WNIOSEK KREDYTOWY NA KWOTE 30 TYS. ZŁ.! LUDZIE UWAŻAJCIE I
SPRAWDZAJCIE SWOJA POCZTE PO TAKICH ROZMOWACH NAWET JAK DZIEKUJECIE ZA
OFERTY! MUSIALEM ZADZWONIC DO MBANKU WYCOFAC WNIOSEK I ZLOZYC REKLAMACJE.
GDYBYM PRZEOCZYL POCZTE TO DOSTALBYM NIECHCIANY KREDYT 30 TYS. ZL A DO
SPLACENIA MIALBYM PRAWIE 46 TYS. ZŁ, CZYLI 16 TYS. ZŁ PROWIZJI DLA BANKU!
MAM NADZIEJE, ZE TEN OSZUST PRACOWNIK MBANKU ZOSTANIE POCIĄGNIĘTY DO
ODPOWIEDZIALNOŚCI!!! -
~Nigdy mbank / 2022-03-09 15:02
Pieniądze na koncie są ale nie mogę robić przelewów bo dowód osobisty stracił ważność. Chyba jakiemuś kierowniczkowi poje.... się w głowie. Syf i beszczelność ZaletyZalety przy zakładanu konta "makaron na uszy "WadyKłamczuchy -
-
~Nik / 2022-04-11 12:33
Nie polecam zdecydowanie. Pozornie wszystko super a potem działania na moją szkodę - klienta w bezwzględny sposób. Żadnej współpracy ani dialogu w razie najmniejszych nawet problemów. Działanie nastawione na korzyści tylko i wyłącznie banku ZaletyBardzo miła obsługa na wstępie.WadyBezwzględność w działaniu -
~Niko ponad prawem / 2022-02-16 16:43
Bank komuch. Wszystko wiedzą lepiej, że potrzebujesz tylko 1000zł z bankomatu, że musisz założyć aplikację, że musisz zarejestrować dodatkowe urządzenia, itd. Nie polecam. -
~Nikt / 2023-03-29 14:28
Kiedyś to był wzorowy bank. Odkąd pojawił się prezes-celebryta Cezary, jest coraz gorzej. Traktowanie Klienta jak bezmyślnej owcy stało się specjalnością tego banku. Na szczęście jest alternatywa - mniej aroganckie instytucje z równie progresywnym zespołem e-bankierów. ZaletySprawne działanie systemu, który trzeba przyznać jest dopracowany.
Synergia usług (ROR + DM).
WadyAbsurdalne koszty usług lub warunki konieczne do zwolnienia z cyklicznych opłat (zwłaszcza karty i bankomaty).
Nieznośnie długi czas oczekiwania na połączenie z konsultantem.
Arogancja tego prezesa wprost niesłychana! -
~Nikt / 2024-02-29 19:38
Nie wiem czy mBank można nazwać bankiem skoro w oddziale w Warszawie w galerii północnej nie mogę wpłacić dowolnej kwoty na własne konto. To jest jakaś kpina!!! Jest platomat, który ma masę ograniczeń dot. Liczby wpłaconych banknotów. Odradzam!! -
~Nilena / 2022-08-30 11:50
Jeśli bank Cię oszukał , nie chcesz płacić swoich pieniędzy do cudzej kieszeni , zadzwoń dam darmową poradę jak sobie poradzić ! 530-343-338 -
~Nitop / 2022-03-31 19:24
Wiadomość mailem z mBanku:
Dzień dobry,
to jak do Ciebie piszemy, ma dla nas znaczenie.
.......
Ta wiadomość czeka na Ciebie także w serwisie transakcyjnym i w aplikacji.
"
Może jest to nowoczesna forma zwracania się do klienta, ale Bruderschaft przecież nie piliśmy!
Wadydrogie uslugi -
~nkvch / 2023-08-28 16:37
Gówno! Kurs wymiany walut w aplikacji gówno. Dzwonią co pare tygodni pogadać o jakości obsługi i nie da się uciec od tych ich rozmów. Nie można pobrać potwierdzenia przelewu dopóki nie zostanie zrealizowany (na następny dzień roboczy) - co to w ogóle jest? Czemu inne banki potrafią a ten nie? ZaletytanioWadygówno -
~No19996 / 2021-07-27 14:14
Obsługa klienta infolinii beznadziejna. Przełączanie pomiędzy konsultantami tylko dlatego że Pani konsultant nie chce się złożyć wniosku to przełączy do koleżanki.
Najgorsza infoliniaZaletyDobra oferta indywidualnego konta emerytalnegoWadyInfolinia z leniwymi konsultantami lub konsultantkami -
-
~Noemi / 2022-08-18 22:06
Cóż mogę napisać aby nie za długo. POWINNAM BO TO NAPRAWDĘ ŹLE ROKUJE. W skrócie. Obsługa konta firmowego dno totalne. Moja firma dostarczyła do Pfr dokumenty ale pani w centrali przetrzymała sprawę i wysłała mi maila wartości 36,000zl. To tak sobie wysłała i mamy po subwencji. W Pfr pytają i czekają a ja 4 miesiące czekałam na odpowiedz z banku. Monitowałem pisałam dzwoniłam byłam we wszystkich placówkach w Poznaniu. Obsługa jak za komuny. Odpowiedz :”my nie wiemy” to standard!. Z centrali odpowiedz od kilku osób- każda inna. Za to codziennie telefon- weź kredyt. Nerwy mi wysiadły jak rano o 7,57 dostałam po 4 miesiącach maila „ państwa dokumenty zostały przesłane do Pfr. „ w Pfr zapytali mnie czy ta osoba od samego początku nie mogła wysłać tych dokumentów sama. Inne banki nawet nie informowały klienta tylko wysyłały. No ja dostałam sobie maila od jakiejś pani. Nie info w poczcie bankowej tylko MAILA!!! I zamknęła sprawę! Pytam ich czy wy możecie skumać ze ludzie którzy wpłacają do tego banku pieniądze pracują?! Nie siedzą przed mailem i komputerem 24h ? Dla mnie mail to śmietnik. Oficjalne wiadomości tak ważne wysyła się oficjalnie!!!!!Twierdzili w placówce MY ZROBILIŚMY PRZYSŁUGĘ PFROWI I TYLE. Z kolei Pfr artykuly ustawy mi podawał ze maja obowiązek. Gdyby nie obsługa w Pfr to bym się wykończyła. Wzięłam urlop żeby to domknąć bo w ten sposób ani pracować ani dopiąć sprawę. I teraz nonstop przed komputerem i przy słuchawce. Na maksa. Mlinia u mnie na głośniku nawet pod prysznicem! W dniu kiedy otrzymałam tego maila o 7; 57 a o 8.25 dzwoniłam do Pfr: już go powinniście mieć i jak usłyszałam Teraz spokojnie zajmiemy się dalej pani dokumentami. Po kilku godzinach trafiłam do szpitala z podejrzeniem wylewu! Straciłam wzrok na kilka dni! 4 miesiące kontaktowania się ze ściana ! Ludzie którym system nie powiedział co robić i nie wiedza bo głowa już nie pracuje. To się dzieje i ja tego doświadczyłam. Nieprawdopodobne jakie odpowiedzi słyszałam i w placówkach i przez telefon. Mam u siebie studentów i pytam ich czy ja zwariowałam? Młodzi ludzie odpowiedzieli mi „ trzeba pakować walizki”Sprawa już przez wymuszenie ruszona a do kobiety która „niby” się zajmuje ta sprawa pisze maila już po fakcie i odpowiedz PROSZĘ CIERPLIWIE CZEKAĆ NA ODPOWIEDZ. W placówce powiedziałam wasza kompetencja jest żenująca usłyszałam COś JESZCZE PANI CHCE DODAĆ? No cóż. Z tym się wiąże konto firmowe z walutowym. Kilka prywatnych/ tu nie mniejszy cyrk ale już tyle przeszłam ze na to już szkoda czasu. Można się domyślić. Trzeba regularnie sprawdzać czy nie wyciekają pieniądze. Drobne kwoty./ Od lat wszyscy jesteśmy w tym banku. To co zrobili w ostatnich miesiącach to jest niewiarygodne. Gdyby nie moja wnikliwość to już bym brała kredyt na te 36.000. Gdybym nie dotarła do źródła!. Co teraz? Jak myślicie? Co zrobić? Dziękuje, dowidzenia i byle szybko zapomnieć te traumę. Jesteśmy w trakcie zakładania drugiej spółki. Dlatego zbieram opinie. W tej zamykamy sprawy i żegnamy ten bank. Sprawdzę tylko inne. Jeszcze mi się przypomniało. Bo tych rzeczy przez te 4 mce było tyle ze tu bym zanudziła ale to był chyba największy hicior! Pojawiła mi się informacja. Złóż w placówce banku oświadczenie beneficjenta. Domyślam się ze może o ten dokument im chodzi. No i pewnie ze o terrorystów i te inne. Jadę szybko. To jeszcze na samym początku. Pytam o co chodzi. Ona nie wie. A ja już wiem. Wiec mówię ze macie swoje oświadczenie trzeba wydrukować a ja mam podpisać. Ona nie wie. Proszę przyjechać jak będzie osoba od spraw firmowych. Kiedy? Nie wie. Pojechałam po kilku dniach. I siedzi Mlody człowiek ale nie od spraw firmowych. Pytam na mlinii czy mogę wysłać mailem?. Nie w placówce. I tak zleciało 4 mce ale nadal nikt nic nie wiedział. Bo na samym początku kobieta która wysłała @ miała wejść w kra online i pobrać ale….. no cóż. Mogłabym pisać i pisać. Ale jednak hiciorem to jest odpowiedz pani która się zajmuje już zamknięta sprawa.” PROSZE CIERPLIWIE CZEKAĆ NA ODPOWIEDZ. „
TO BYŁ OLBRZYMI SKRÓT w innych sprawach nie lepiej. Jedna kobietę wyniosła ochrona z placówki. Podobna sprawa. Odpowiedz taka sama jak u mnie. Żal mi ich Mają ogromny lockdown!!!!ZaletyJuz nic.WadyWszystkie -
~NOMAD / 2023-12-18 19:54
po kilkunastu latach współpracy rezygnuje z usług mbanku. zostałem obciazony bez wyrazenia zgody ogromną kwota za obsluge karty kredytowej. kilkanascie lat temu uzyskalem zapewnienie ze wykonujac okreslony na niej obrot roczny (zawsze przekraczałem go conajmniej 3krotnie) opłaty nie będą pobierane. I zawsze tak było, niestety chciwość banku wzieła góre nad proklienckim zachowaniem. Nikt do mnie nie zadzwonił nie uzyskał mojej zgody na reklamacje i uwagę, że to diametralna zmiana warunków współpracy i wiedząc o tym nie kupiłbym takiego produktu przesłali mi jakies bzdury o regulaminie. NIE POLECAM ABSOLUTNIE ! Wadyzłodzieje -
~Norbert / 2019-04-05 18:55
30 minut czekałem na infolinii :) system weryfikacji to jakiś żart xD podaje wszystkie dane z dowodu osobistego pomyliłem się przy jednym numerze na karcie płatniczej i znowu zabawa od nowa 15 minut na konsultanta XDDD Wady30 minut czekałem na infolinii :) -
~Norbert / 2020-07-27 15:21
NIE POLECAM! Co prawda samego konta w banku nie posiadam, natomiast miałem przyjemność brać raty 0% na allegro. Spłata odbywała się regularnie oraz terminie przez cały okres, byłem z każdą zapłatą nawet miesiąc do przodu. Pod koniec okazało się że jest do zapłaty jeszcze jedna rata.
Chciałem się skontaktować z bankiem oraz dopytać czy to jedyna rata czy jest ich więcej i uregulować od razu całość. Do banku dodzwonić się nie da. Czat na stronie nie działa. Na stronie mbanku nie znalazłem żadnego maila kontaktowego. Po kilku dniach odezwała się kancelaria która 'przejęła' sprawę.
Jeżeli bank w taki sposób traktuje klientów to warto się zastanowić czy chcemy z nim współpracować, miałem podobną sytuację w City Handlowy i bank SAM się skontaktował telefonicznie - wyjaśniliśmy sytuację, uzgodniliśmy termin spłaty, bez psucia punktacji w BIK.
JESZCZE RAZ NIE POLECAM.Zalety- szybka weryfikacjaWady- brak kontaktu z bankiem
- brak informacji o pozostałej kwocie do spłaty
strona 74 z 103
- « poprzednia
- 1 ...
- 72
- 73
- 74
- 75
- 76
- nastepna »