Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

mBank opinie

Ocena na podstawie 2054 opinii

1.66 / 5

  • Prostota obsługi
    1.70
  • Oferta
    1.71
  • Obsługa klienta
    1.61

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~nick / 2023-01-19 11:50
    Ocena: 1.00 / 5
    straszny bank, zero kompetencji, zero podejscia do klienta ( tu raczej petenta) , wszystko problematyczne .
    wieczne szantaże.
    ZaletyZERO
    WadyWSZYSTKO
  • ~Nicka30 / 2022-02-10 12:12
    Ocena: 2.00 / 5
    Raty wygodne i nic poza tym
    Chciałam zamknąć rachunek, bo kredyt spłacony i o tyle o ile Rozmowa telefoniczna z pierwszym konsultantem w porządku,pani wysłuchała z jakim tematem dzwonię i przełączyła do następnej konsultantki tak druga rozmowa z panią bardzo nie przyjemna,nie miłą rozmową z klientem,pomimo wcześniejszych ustaleń na czacie mBanku, że rachunek zamknę tylko dzwoniąc na infolinię ,niestety nie dało się
    ZaletyWygodne raty
    WadyNie miła rozmowa telefoniczna
    Brak rozwiązania problemu

  • ~Nicola / 2022-12-27 20:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Niemiecki złodziejski bank.Z daleka!!!Panie niemiłe.Trudno uzyskać jakichkolwiek informacji.
    ZaletyBrak
    WadySame wady
  • ~Nie zadowolony klient / 2024-04-11 11:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem klientem mBanku od 2010 r. Kiedyś najlepszy bank. Teraz najgorszy z predyspozycjami lichwiarskimi. Nadszedł czas by podziękować za współpracę.
    ZaletyBrak
    WadyWysokie koszty utrzymania konta
    Brak dostępnych bankomatów. Żeby w 21W jechać specjalnie do bankomatu w placówce banku żeby wpłacić lub wypłacić swoje ciężko zarobione pieniądze. Tragedia
  • ~NIE_konto / 2020-11-03 15:29
    Ocena: 2.00 / 5
    Witam, chciałem założyć konto dla dziecka l.15, I etap rejestracji minął błyskawicznie a potem już tylko gorzej, opcja podpisania umowy z kurierem okazała się klapą, kurier przyjechał z umową ale nie chciał podpisu dziecka tylko rodzica, zadzwoniłem i ustaliłem że umowa wróci następnego dnia przy mojej obecności, nie wróciła. Kontakt z mbank za piątym razem doszedł do skutku, ale Pani nie potrafiła mi powiedzieć co z moją umową :(, zero pomocy, przełączony do kolejnej konsultantki dowiedziałem się że DZIECKO ma się skontaktować z mbank nie ja , masakra po 2 tygodniach zero pomocy i reaktywności ze strony mbank.
    Wadybrak pomocy i konsekwencji
  • ~Nie_polecam_MBank / 2019-09-14 12:19
    Ocena: 1.67 / 5
    Aplikacja mobilna to jakaś żenada, nie wspominając o obsłudze klienta na infolini.
    ZaletyPraktycznie brak
    WadyFatalna aplikacja mobilna
  • ~nielubiembanku / 2020-09-15 07:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank z jakim miałam styczność. Naliczają odsetki od każdej operacji- dosłownie każdej. Domyslam się, że niebawem za wypowiedzenie ich nazwy trzeba będzie zapłacić prowizję. Informacja leci do Biku, o ich zdaniem opóźnieniach w spłacie, których nie ma.Uciekam do Ing, nigdy więcej mBanku.......
    Zaletybrak
    Wadyobsługa klienta leży, system nalicza odsetki karne za brak środków na koncie i o razu ślą informacje do Biku, chociaż środki na koncie był. Chory cennik opłat, prowizji oraz marż. Ban zdecydwanie na nie!
  • ~Niestetyklientka / 2019-04-21 13:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Odradzam z całego serca! Zmiana numeru telefonu do autoryzacji to kompletna porazka, aplikacja to dno, a traktowanie klientów posiadających stare umowy kredytowe we frankach, wola o pomstę do nieba. Mam nadzieję, ze bank niebawem ogłosi upadłość i zniknie z rynku.
  • ~Niezadowolona / 2021-08-24 12:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem klientką banku od bardzo dawna. Jak nie było trzeba, to dzwonili jak z piórem w tyłku, że specjalnie dla mnie oferta, że na dowód 20 000 PLN, że niskie raty, gotówka na koncie od zaraz. A gdy faktycznie przyszedł moment, w którym potrzebowałam pożyczyć kwotę rzędu 1000 - 1500 PLN, to co? Okazało się, że nie mam zdolności kredytowej pracując na umowę o pracę od 5 lat, a dochód przekracza spokojnie 3500 PLN na osobę. ŻENADA!
    ZaletyWygodna aplikacja
    WadyBrak indywidualnego podejścia do klienta
  • ~Niezadowolona / 2022-01-26 00:52
    Ocena: 2.00 / 5
    Otworzyłam kiedyś konto USD, myślałam, że mi się przyda, ale nigdy z niego nie korzystałam. Parę dni temu patrzę, a na nim ponad -400 debetu. Po zapytaniu na czacie, skąd się wzięła ta kwota, które to zapytanie nota bene pozostało bez odpowiedzi, kwota cichaczem zmieniła się na -266. Na moje ponowne pytanie skąd -266, padła odpowiedź, że jest zajęcie egzekucyjne, które obniża salda "wszystkich kont". Co to znaczy WSZYSTKICH KONT? Którego konta i w jakiej kwocie? Co ma zajęcie egzekucyjne w złotówkach do konta w dolarach?! A nawet jeśli ściągają z konta dolarowego, dlaczego przy zajęciu egzekucyjnym nadal widnieje informacja, że jest niespłacone?? DRAMAT!
    Wadybałagan nie do pomyślenia w żadnym banku, brak przejrzystej informacji o saldzie poszczególnych kont
  • ~Niezadowolona / 2023-09-05 21:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Drugi tydzień proszę Mbank o wystawienie jednego głupiego świstka o wysokości hipoteki . To jest jakaś kpina,wszystkie dokumenty w różnych instytucjach niezbędne do altu notarialnego załatwiłam od ręki,tylko ten fatalny bank zwleka i zasłania się tym,ze „informują ze maja na to 14 dni roboczych”. Nijak się można doprosić realizacji,mam wrażenie ze to jest celowe działania i celowe opóźnianie wydania dokumentu . Patrzcie jakie to skomplikowane. Jednak kiedy trzeba klientowi wcisnąć gotówkę to zrobią to „od ręki”. Żenada .
    Mam nadzieje szybko się pożegnać raz na zawsze z usługami tego pseudo banku.
    WadyWysokie marże, kontakt na infolinii za pośrednictwem wstrętnego bota , wszyscy cię zbywają i grają na zwloke
  • ~Niezadowolona klientka / 2021-12-06 13:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Ten bank to dno. Obsługa klienta na najniższym z możliwych poziomów. Robią błędy nawet przy zakładaniu konta a potem nie potrafią ich naprawić. Okłamują ludzi, mają chamskich przedstawicieli w oddziałach. Po prostu żenada.
    ZaletyZero
    WadySame wady. Najgorsza jest obsługa klienta.
  • ~NIEZADOWOLONA KLIENTKA / 2022-03-23 14:19
    Ocena: 1.00 / 5
    najgorszy bank jaki istnieje; pracownicy to jakieś ameby, nic nie potrafią załatwić, odpowiedzieć na proste pytania, OSZUKUJĄ ludzi mówiąc, że coś będzie załatwione max do 3 dni roboczych po czym mają wszystko w swoich bezmózgich 4 literach i ROZŁĄCZAJĄ się podczas próby uzyskania informacji. Jak można tak się zachowywać w ogóle.
    OSZUŚCI

    DNO I KILOMETR MUŁU!!!!!!!!!
    ZaletyZERO
    WadySAME WADY
  • ~Niezadowolona Niedoszła klientka / 2021-06-02 13:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank Absurdu!
    Założyłam z narzeczonym wspólne konto bankowe, jako że on już jest klientem banku zrobiliśmy to za pośrednictwem jego aplikacji. Po wypełnieniu moich danych, nie dość że wszystkie smsy o dostarczeniu DLA MNIE umowy przychodziły do mojego narzeczonego, to gdy zadzwoniłam na infolinie żeby się dowiedzieć gdzie jest MOJA umowa (dostaliśmy awizo z inpost) to powiedziano mi, że nie mogą mi udzielić informacji bo nie ja jestem wnioskodawca. Wspolwnioskodawca jest nie ważny i nie ważne jest to że dzwoni w sprawie swojej umowy a nie umowy drugiej osoby. Więc mi nie powiedział gdzie jest moja umowa, ale już mojemu narzeczonemu powiedzą o MOJEJ umowie wszystko... Co to za konto wspólne gdy nie mogę uzyskać podstawowych informacji dotyczących tego, chyba tylko z nazwy, wspólnego konta?!?!
    ZaletyBrak
    WadyMam wrażenie że wszystko, od obsługi klienta, po ofertę banku
  • ~Niezadowolony / 2020-03-11 10:43
    Ocena: 1.33 / 5
    3 lata temu ktoś posługując się moim peselem reszta zmyślona otworzył internetowo konto i z niego korzystał. Wczoraj chciałem otworzyć konto dla 13 letniego syna i niestety odmowa. Dzwoniliśmy na infolinie, Pani wypytała o moje i dziecka dane tak jakbym zaciągał milionowy kredyt i też wniosek został odrzucony. Wychodzi na to że bank woli otwierać oszustom konta a prawdziwego klienta ma w głębokim poważaniu KOSZMAR!
    ZaletyBRAK
  • ~Niezadowolony / 2020-11-20 19:27
    Ocena: 2.00 / 5
    tragiczna obsługa w galerii Posnania -Poznań.Chciałem założyć konto dla klienta indywidualnego,a nie mogłem.Dziewczynka,która mnie obsługiwała mówiła,że mam coś nie tak z dowodem,że nie może przyjąć wniosku.Nie powiedziała co jest nie tak ,nie próbowała nawet wewnętrznie sprawy wyjaśnić wysyłała mnie na infolinię.Zero kompetencji,jakość obsługi także zerowa.Nie polecam tego miejsca.4 osoby że strony banku,każdy milczał.Chciałbym nadmienić,że 5 min.później dzwoniąc na infolinię wszystko załatwiłem bez żadnych problemów.Jakoś tam z dowodem było wszystko ok.Oddział-dno
    ZaletyZero
    WadyJ.w.
  • ~niezadowolony / 2021-01-22 11:45
    Ocena: 1.33 / 5
    W przypadku problemów ze spłatą bank jest jak hiena, brak możliwości i zrozumienia, tragedia!!!
    Zaletyzalety dla bogatych
    Wadybrak placówek, przez infolinie trzeba długo oczekiwać na kontakt, ukryte opłaty
  • ~Niezadowolony / 2021-06-30 20:23
    Ocena: 2.67 / 5
    Aktualny serwis transakcyjny (2021) jest BEZNADZIEJNY! Wszystkie ekrany dostosowane do komórki, totalnie nieergonomiczne przy pracy na zwykłym monitorze / laptopie.
  • ~Niezadowolony / 2023-05-15 22:33
    Ocena: 2.00 / 5
    Dzwoniło dzicko o odblokowanie karty - weryfikowali i zablokowali bo podane dane sa nieprawidłowe - Niestety nie wolno używać języka polskiego wiec nie napiszę odczuć. zablokowali konto - mógł płacić blikiem a teraz niczym nie może a do placówki tego manku mamy 50km. Poj... Bank a raczej niekompetentni konsultanci. Nie polece nigdy tego banku i bede szukał innego bo mamy tu wszyscy konta.
    Zaletyżadnych na podstawie wad pozostałych
    WadyNiekompetentni konsultanci online
  • ~niezadowolony / 2023-10-23 13:57
    Ocena: 1.33 / 5
    Na infolinii nie mozna sie niczego dowiedziec, odsyłaja do oddziału, przychodzi sie do oddziału to dostalam informacje ze zeby uzyskac potrzebny dokument, musze najpierw przedstawic oswiadczenie. Po godzinie przyszłam ponownie, nagle okazuje sie ze jest złe...cyrk. Nie mowiac juz o tym, ze dosłownie NIGDY nie mozna sie dodzwonic do doradcy kredytowego, a do oddzialu numeru nie podaja, trzeba zawsze samemu przyjsc. Niby taki nowoczensy bank, a jka przychodzi co do czego, to zawsze czlowiek konczy w oddziale, w którym i tak nie jest w stanie nic załatwić, dramat. Od przyszłego tygodnia uruchamiam proces przeniesienia kredytu do innego banku.
    Zaletybrak
    Wadycaly ten bank, niekompetencja, zalatwienie czegokolwiek to droga przez meke
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2054
PEKAO SA
Ocena: 1.83, ilość opinii: 1561
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.87, ilość opinii: 1230
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.78, ilość opinii: 1028
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 991
PKO Bank Polski
Ocena: 2.76, ilość opinii: 932
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4813
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4581
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4028
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3511
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3211
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3114