Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

mBank opinie

Ocena na podstawie 2054 opinii

1.66 / 5

  • Prostota obsługi
    1.70
  • Oferta
    1.71
  • Obsługa klienta
    1.61

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~mysiapysia / 2014-11-20 19:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie można otworzyć konta przez internet, dwa razy składałam wniosek i dwa razy dostawałam podziękowanie za rezygnację z wniosku. A nie rezygnowałam. Mnie osobie głuchej o czym ich poinformowałam proponowali kontakt telefoniczny lub przyjazd do placówki banku 70 lub 100 km. Konsultanci w odpowiedzi na moje emaile przysyłali mi jakieś wzorcowe odpowiedzi. Szkoda gadać, Niem mam żadnych długów - nigdzie, a klonto chciałam założyć bo nie chcę być w PKOBP który przejął Nordeabank gdzie miałam konto
    Zaletyżadnych zalet
    Wadyarogancja i lekceważenie klienta
    nie kupiłam bo nie potrafili otworzyć konta i nawet nie wyjaśnili dlaczego
  • ~N. / 2023-04-27 17:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramat. Przeniesienie kredytu do tego banku kosztowało mnie masy nerwów, czasu i pieniędzy. Najgorszy bank z którym miałam do czynienia.
    ZaletyBrak
    WadyBrak kontaktu z opiekunem, konieczność jeżdżenia do oddziału macierzystego, a nie najbliższego. Przekazywanie błędnych informacji.
  • ~na szczęście za chwile były nieszczęśli / 2023-10-19 13:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam tego banku nikomu nawet najgorszemu wrogowi. Na pieniądze które są moje mam czekać do 14 dni, bo nawet jak są moje to nie mogę ich wypłacić gdyż są na rachunku technicznym . Dobrze że nie mają jeszcze zapasowego rachunku bo tam to już chyba z miesiąc bym musiała czekać.
    ZaletyDobrze że są inne banki.
    Wadybrak zalet
  • ~Nat / 2019-08-02 18:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem klientka mBanku od lat.
    Mój partner, obywatel Hiszpanii (UE!) również chciał otworzyć konto w mBanku i kiedy w końcu udało się to konto otworzyć - co również nie jest proste, bo nawet obywatele UE muszą okazać PASZPORT (a nie jest on nawet wymagany w podróży z kraju do kraju w ramach UE!), poza tym muszą posiadać PESEL oraz zaświadczenie o rejestracji pobytu - mój partner zamówił kartę debetowa. Po ponad miesiącu oczekiwania, zadzwoniliśmy na mLinie, gdzie otrzymaliśmy informację, że karta została wysłana na podany adres, ale niewiadomo gdzie zaginęła po drodze. Zmieniliśmy więc adres na adres firmy. Po 15 dniach udaliśmy się do siedziby mBank, ponieważ karty wciąż nie dostarczono. W mBanku obsługa nawet nie mogła otworzyć w serwisie kontaktu mojego partnera, bo nie miał przy sobie paszportu! Nieważne, że miał dowód osobisty, nr PESEL oraz wszystkie maile potwierdzające, że ma konto w tym banku. Obsluga nie mogła go "zidentyfikować" - śmiechu warte!!! Weszliśmy na jego konto przez aplikację mBank, pani z obsługi sprawdziła, że wszystko się zgadza, po czym zaproponowała, że możemy zamówić kartę raz jeszcze (po raz TRZECI) ale tym razem na nasz koszt, bo kurierem.
    JESTEM ZBULWERSOWANA! NAPRAWDĘ SIE ZAWIODLAM na obsłudze klienta w mBanku. Nie polecam, szczególnie obcokrajowcom !!!
    ZaletyBrak
    WadyObsługa obcokrajowcow
  • ~natalia / 2018-11-27 10:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Zostal mi zablokowany dostep do konta. Mam tam kilkanascie tysiecy zlotych. Kontaktowalam sie wielokrotnie infolinia i czatem. Dowiedzialam sie ze nie moga mi odblokowac konta i jedyny sposob w jaki moge odzyskac dostep do srodkow jest stawienie sie w placowce. Mieszkam za granica wiec nie jest to mozliwe. Sprobuje zamknac konto listownie. Mam nadzieje, ze odzyskam chociaz czesc moich pieniedzy. Obsluga jest bardzo niedoszkolona. Kazda rozmowa z infolinia byla przerywana na conajmniej kilka minut a tlumaczenia pozostawialy baaardzo wiele do zyczenia (np "zobaczymy co moge z Pania zrobic..." lub "to nie moja wina, ze Pani nie rozumie procedury. Ja nie moge pani odblokowac Internetu")
    Zaletyniskie oplaty
    WadyBardzo miski poziom obslugi klienta
    brak dostepu do wlasnych pieniedzy
    utrudnienia w zamknieciu konta
    Niekompetentna obsluga
  • ~Natalia / 2022-04-26 22:31
    Ocena: 1.00 / 5
    zablokowanego konta internetowego nie można odblokwać on-line, ani przez konsultantów, którzy nie udzielając pomocy przerywają połączenie, likwiduję konto w tym banku i przestrzegam przed. nimii.
    Wadybrak pomocy przez konsultantów
  • ~Natalia / 2023-07-31 11:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Liczy się dla nich pobranie zgody na przetwarzanie danych osobowych i założenie konta, po tym - nie istniejesz dla nich. Zero pomocy, nie sposób skontaktować się z pracownikiem infolinii, tam pracuje chyba tylko bot Marek, który pomimo swych ograniczeń jest z nich wszystkich najmądrzejszy. Nie polecam, oszuści, wyzyskiwacze i nawet telefonu odebrać nie potrafią. Zachęcam do składania reklamacji i pociągania banku do odpowiedzialności karnej. W obecnych czasach warto walczyć o swoje.
    ZaletyBrak. Nawet konta nie założysz w 100 procentach online.
    WadyCały bank, system i pracownicy.
  • ~Natalia / 2024-04-22 13:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam. Pani na infolinii nie potrafiła rozwiązać mojego problemu to się rozłączyła. Kolejny raz zadzwoniłam to Pani mnie przełączy bo u niej tego nie załatwię. Wisiałam na linii 15 minut i już nikt nie odebrał. Porażka
  • ~Natalia Turuta / 2022-03-30 19:58
    Ocena: 5.00 / 5
    Ją lubię ten bank, mam tez konta w innych. Ale ten jako jedyny zgodnie z umowa rozwiązuje konflikty na korzyść klienta. Ja przez te 10 lat miałam trochę konfliktów i różnych przypadków i zawsze koniec końców było na moja korzyść. Także współpracuje się z nimi bardzo dobrze i jest to współpraca na lata. Osobiście polecam!
    ZaletyWspółpraca
    WadyProwizje za wpłaty gotówki
  • ~Natalka / 2020-11-19 18:38
    Ocena: 2.33 / 5
    Już 8 dzień czekam na odpowiedz na czacie, ponoć byli zainteresowani moim problemem. Mają klienta gdzieś. Karta mi nie działa, bankomaty kiedy chce wyplacac z nich pieniądze, każą zwracac sie do banku,wiec tak zrobiłam niestety moj problem nie został rozwiazany nawet nikt nie próbował, za pierwszym razem kiedy to zgłosiłam dostalam informacje zwrotna ze oni nic nie widzą zebym chciala z bankomatu chcialam wyplacic pieniadze. Wiadomo, ze nie maja zapisu bo mi karty nie chcialo wczytac. Tragedia!
    WadyKiepska obsluga klienta
  • ~Natan / 2021-12-09 01:37
    Ocena: 2.33 / 5
    Zero dbania o klienta. Nie polecam i sam zrezygnuje z usług tego banku
  • ~natt / 2022-05-24 08:45
    Ocena: 5.00 / 5
    Normalny bank, obsługa w normie, ja nie miałem problemów
  • ~nejel / 2022-12-01 07:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank nakłada wyssane z palca blokady na środki i nie chce rozwiązać sprawy. Nie komunikuje o postępach. Non stop odsyła do stacjonarnych oddziałów. Wymaga wielokretnego składania obszernych, ręcznie pisynach oświadczeń dyktowanych przez pracowników! Przeocza złożone dokumenty i wzywa do ponownego złożenia w oddziale.
    Istna katorga. Stanowczo odradzam!
  • ~NET / 2023-01-27 13:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Ciągłe problemy z logowaniem z różnych urządzeń !
    Wady10 zaufanych urządzeń .
  • ~Neta / 2021-01-12 21:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Po rozmowie z konsultantem miano mężowi zwrócić 3 100 zł za odnowienie kredytu, którego nie chciał, pieniądze ściągnięto 8 listopada i mąż wtedy zadzwonił i rozmawiał, umowa miała działać dopiero od jutra czyli od 9 listopada. Obiecano w ciągu miesiąca zwrócić pieniądze, oczywiście mąż grzecznie czekał, pieniędzy się jednak na koncie nie pojawiły a później kazano mu jeszcze opisać sytuację gdy będzie z banku rezygnować. To chyba powinni oddać pieniądze bo z kredytu nie korzystał. Kredyt tzw. odnawialny, 1. rok bezpłatny, namówili a ten dał się nabrać, ale w ciągu roku nie skorzystał ani razu, a potem automatycznie bez powiadomienia, przypomnienia i mimo, że 1 dzień wcześniej na infolinii zrezygnował z umowy to pieniędzy nie zwrócono, które pobrano dzień wcześniej przed oficjalną datą umowy /niedziel/
    Zaletyżadnych
    Wadyzłodziejstwo
  • ~nicitka / 2022-07-11 06:49
    Ocena: 2.00 / 5
    Niestety, moja współpraca z bankiem zanim się zaczęła to już się skończyła. Chciałam skorzystać z opcji założenia rachunku na selfie. Wniosek wysłałam 6 lipca. Dopiero dnia 11 lipca otrzymałam informację że skontaktuje się że mną kurier aby potwierdzić moją tożsamość bo elektronicznie nie udało się. W międzyczasie pisałam zapytania jak mogę zrezygnować z założenia rachunku bo już nie jest mi potrzebny. Odpowiedzi nie otrzymałam. Zależało mi na czasie i szybkim otrzymaniu nr konta. Dzisiaj już ten rachunek nie jest mi potrzebny. Skorzystałam z usług innego banku. Nie wiem dlaczego tak to długo trwało. A może chodzi o to aby klient jednak nie otrzymał dodatkowych pieniędzy za otwarcie konta na selfie.
    ZaletyDarmowe bankomaty
    WadyBrak szybkiego kontaktu z klientem.
  • ~Nick / 2018-12-10 14:51
    Ocena: 5.00 / 5
    Bardzo mili i konkretni konsultanci, przyjazna aplikacja, oferta również bardzo korzystna. Przez 1,5 roku ani razu nie spotkałem się z niczym nieoczekiwanym.
  • ~Nick / 2019-09-18 18:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Same minusy. Mbank-zenada. Kłamstwa.klamstwa kłamstwa.
    ZaletyNie ma żadnych zalet.
    WadyJakość obsługi
    Dostępność
    Kłamstwa pracowników mbanku oraz tych z infolinii
  • ~Nick / 2021-02-15 21:35
    Ocena: 1.67 / 5
    mBank - mały bank małych możliwości
    omijać szerokim łukiem
  • ~Nick / 2022-09-13 12:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Co za masakra. Z placówki odsyłają na infolinię, z infolinii odsyłają do placówki. Samodzielnie nie da się odblokować dostępu, próbowałam 16 razy i dostaję info, że z powodu bezpieczeństwa mam się skontaktować z infolinią lub zrobić to w placówce! Przyjechalem specjalnie z zagranicy żeby to załatwić.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2054
PEKAO SA
Ocena: 1.83, ilość opinii: 1561
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.87, ilość opinii: 1230
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.78, ilość opinii: 1028
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 991
PKO Bank Polski
Ocena: 2.76, ilość opinii: 932
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4813
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4581
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4028
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3511
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3211
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3114