Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

mBank opinie

Ocena na podstawie 2054 opinii

1.66 / 5

  • Prostota obsługi
    1.70
  • Oferta
    1.71
  • Obsługa klienta
    1.61

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Monika / 2022-01-31 22:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie dzwońcie na ich infolinię właśnie dostałam 35 zł za to, że czekałam na połączenia z konsultantami, którzy mnie tylko przełączali. Szkoda kasy a i tak zero informacji.
    ZaletyŻadnych
    WadyZero
  • ~Monika / 2022-07-01 18:11
    Ocena: 2.00 / 5
    Otwarcie konta firmowego miało nastąpić automatycznie , niestety źle wprowadzono dane i problem nie został szybko usunięty . Po interwencji w punkcie i oczekiwaniu ok 2godzin zostaliśmy poinformowani o pomyłce. Nie polecam zero przeprosin że strony osoby zakładającej konto . Obsługa nie zainteresowana problemem . Wróciły przelewy do nadawcy z winy banku . Firma z kłopotem bank rzekomo niewinny
    ZaletyBrak
    WadyBrak zainteresowania klientem .
  • ~Monika / 2022-07-22 11:23
    Ocena: 2.00 / 5
    mbank beznadziejny bardzo jest okrada klientów lepiej unikać mbanku
    Zaletybrakuje
    Wadyutrudnia korzystać z pieniędzy klienta
  • ~MONIKA / 2022-09-01 09:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam to jakiś dramat, skandal że bank jako Placówka zaufania publicznego ma tak niekompetentnych pracowników...najgorszy bank pod kątem obsługi klienta. Nigdzie nie można nic załatwić, a pracownicy przekazują błędne informacje.
  • ~Monika / 2022-11-03 22:20
    Ocena: 5.00 / 5
    Super bank. Jestem ich klientem od 30 lat. Mam tam konta prywatne i firmowe. Korzystałam też z kordytów i linii debetowych. Nigdy nie miałam tam problemów. Wszystko działa jak w banku.
    ZaletyWszystko działa jak w banku.
    WadyNie znam.
  • ~Monika / 2022-12-06 09:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramat. Na infolinii czeka się godzinę aż ktoś łaskawie odbierze, a jak już ktoś odbiera jest nieuprzejmy, daje odczuć że mu się przeszkadza w przerwie na kawę. Po prostu dno.
  • ~Monika / 2023-07-18 16:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Konto firomowe zamknięte bez wiedzy klienta, brak kontaktu ze strony banku, od razu oddają debet - niby długo do windykacji i straszą sprawą sondowa! Nie polecam, w placówkach niczego się nie dowiesz! Pobrali 120 zł za odnowienie debetu w lutym, a w maju zamykają konto i chcą zwrot ,,zadłużenia" najlepiej od ręki, brak możliwości rozratowania. Zamykam wszytkie konta w tym banku, nie polecam!
    WadyBrak kontaktu
  • ~monika / 2023-09-08 11:03
    Ocena: 1.00 / 5
    czekam na linii od pol godziny i jestem odsylana od jednej do drugiej osoby
  • ~Monika / 2023-11-27 11:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank.próbuję odblokować dostęp do konta od 2 godzin, łącznie połączenie z 4 konsultantami i dostępu do konta brak. Nie polecam nikomu tego banku, polecam natomiast zmianę banku
    Zaletybrak
  • ~Moniq77 / 2021-10-05 11:47
    Ocena: 2.33 / 5
    Jestem klientką od 2003 roku, było dobrze.. ale obecnie to katastrofa. Nie potrafią przyjąć zgłoszenia zablokowania konta, karty - "na moich oczach" wypływały mi pieniądze, a konsultantki kazały dzwonić z aplikacji, bo "poza" trudno im zidentyfikować i zablokować. w 10 min. wypłynęły oszczędności i to z konta oszczędnościowego i nawet nie poczuwają się do wyjasnienia KTO przerzucił środki na konto podstawowe, z którego można było wypłacić..
    Ludzie wypłacajcie co macie i kończcie współpracę. Potem będą tylko nieprzespane noce :( znikąd pomocy, bank wini właściciela jako, że jest nieodpowiedzialny i na prawo i lewo udostepnia karty płatnicze, Rzecznicy "nic nie moga zrobić" w mojej opinii są " po stronie banku".. także bądzcie mądrzy przed szkodą)
    Zaletypropostepowość
    WadyNiekompetencja pracowników=banku
  • ~Moon / 2018-05-23 20:10
    Ocena: 4.67 / 5
    Ta zmiana grafiki to celowa?
    Jezu, nie żartuję... byłem pewny, że coś mi się popsuło.... odpaliłem w 3 przeglądarkach żeby się upewnić.... co to qna ma być ?
    Wadywygląd serwisu
  • ~Morena / 2022-10-25 14:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Płatność za wakacje została cofnięta na 3 godziny przed wylotem! Transakcję wykonałam w piątek, została zatwierdzona, natomiast w niedzielę otrzymałam zwrot. Po odprawie głównego bagażu przez godzinę próbowałam dodzwonić się na infolinię, gdzie byłam odsyłana od jednego konsultanta do drugiego. Jedyne, co zaproponowała mi Pani to złożenie reklamacji. Tak też zrobiłam licząc na wyjaśnienie sytuacji. Otrzymałam maila, w którym Mbank stwierdził, że błąd nie leży po jego stronie i sama anulowałam transakcję 3 h przed wylotem, co jest absurdem. Ta sytuacja naraziła mnie na duży stres a transakcję musiałam wykonać ponownie. Mbank zbagatelizował problem, który ewidentnie leżał po ich stronie. Nie będę się kopać z koniem dlatego zmieniam bank.
    ZaletyBRAK
    Wady- nieprofesjonalne podejście do klienta
    - ignorowanie problemu
    - brak przyznania się do błędu
    - wadliwy system transakcyjny
    - trudny kontakt z infolinią
  • ~Mors / 2019-04-12 12:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Wydupcajcie z tego banku jak najszybciej, tylko nie do santandera.
  • ~MrLazy / 2020-03-23 13:36
    Ocena: 4.00 / 5
    Od kilku lat korzystam z usług tego banku i jestem zadowolony

    Mbank: https://karakal.ebrokerpartner.pl/short/5cf4z
    Zaletybrak
    Wadybrak
  • ~Mrok / 2024-04-02 11:52
    Ocena: 3.00 / 5
    Starszy interfejs był o niebo lepszy, ale to drobiazg. Od strony oprogramowania problemów nie ma, strona oraz apka są w miarę przejrzyste. Obsługa klienta na wysokim poziomie. Problem jest w zasadzie jeden. Gromadząc gotówkę klientów bank ma z tego wysokie realne korzyści (średnio 30-krotne przebicie), klient z tego nie ma praktycznie nic. Tzw. oferta bankowa to zwykła lichwa wręcz do porzygania. Płaci się w zasadzie za wszystko.
    ZaletyDość dobre oprogramowanie oraz obsługa klienta.
    WadyOpłaty oraz tzw. produkty bankowe to TRUDNA DO WYOBRAŻENIA LICHWA.
  • ~ms / 2023-01-19 14:55
    Ocena: 2.00 / 5
    Potrzebne było konto na jednorazową wpłatę środków, środki wypłacone przelewem, karta została anulowana, na koncie zostały grosze, jednak zgłoszone zostało zamknięcie przeze mnie konta. 6 lat później dostaję mail'a z zadłużeniem za używanie karty kredytowej. Karta nie została dostarczona ponieważ została anulowana.
    Zostało podesłana firmie reklamacja - odpowiadają, anulowanie konta jak i karty zostało anulowane, przez co zgodnie z ich polityką naliczali za prowadzenie karty.
    Firma od tak, może wznowić wasze konto i za 6 lat możecie dostać powiadomienie o zadłużeniu z tego wynika, nie polecam.
    ZaletyJednorazowe bonusy np. 100zł za polecenie konta znajomemu
    WadyKonto internetowe czyli wiele błędów, wznawianie konta bez zgody właściciela i pomimo zamknięcia konta.
  • ~MS13 / 2019-10-24 15:47
    Ocena: 2.00 / 5
    od 3 miesięcy nie moge wypłacić gotówki z żadnego bankomatu. Nie jest to wina limitów ani wina samego bankomatu potwierdzone z operatorem bankomatu.( rożne bankomaty, rożne lokalizacje)
    Dział reklamacyjny nie potrafi rozwiązać problemu i wysyła w rozwiązaniu instrukcje działania bankomatu wraz z wielkością szczeliny na banknoty. Totalne olewanie klienta. Dział reklamacji nie potrafi czytać ze zrozumieniem.
    Zaletybrak
    Wadyobsługa na czacie, dział reklamacji
  • ~msrank / 2022-04-26 17:20
    Ocena: 2.33 / 5
    tragedia, juz 2 raz zablokowali mi srodki wychowawcze, poniewaz w tytule bylo tylko swiadczenia wychowawcze zamiast 500 plus- i mam czekac 7 dni na zwolnienie srodkow nieletniego dziecka. Sama ja wychowuje, zadnych alimentow nie mam, dodatkowych zasilkow,tylko ja pracuje i mam dlugi niestety. A mbank- mega instytucja blokuje mi srodki dziecka. 1 raz nie obeszlo sie bez interwencji komornika bo oczywiscie wyslali tam pieniadze i byla skarga. Komornik rowniez ochrzanil bank. i teraz ponowna sytuacja. nie polecam, sczerze nie polecam
    Zaletykonsultanci, wspolczuje pracownikom tlumaczenia sie z takich rzeczy: automat nie zczytal 500plus z tytulu a opis swiadczenia wychowawcze to juz fizyka kwantowa dla mbanku, uwazajcie na swoje pieniadze
    Wadysytemy, IT, niedopracowane procedury, zero profesjonalizmu
  • ~mumin / 2020-10-30 13:57
    Ocena: 4.33 / 5
    Przykre że bank zamiast działać biznesowo angażuje się politycznie. Bardzo mnie zaskoczyli.Pomimo że jest dość drogi, prostota obsługi powodowała że korzystam (wkrótce korzystałem) bardzo aktywnie z ich usług. (ubezpieczenia, wysoki limit w rachunku firmowym itp)
    No cóż trzeba się rozglądać za innym kontem
    Zaletyprostota obsługi internetowej
    WadyPodpisanie jakiejkolwiek umowy zmienia Ci wynegocjowane warunki konta - walczyłem z tym sporo
  • ~mwow / 2021-12-14 09:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Batalia od roku 2012. Uchylenie zajecia konta bankowego. Informacja wysylana co roku kilkukrotnie a bank twierdzi, ze nic nie otrzymal. Mamy rok 2021. Informacje wysylane elektronicznie. Ta sama historia. Konsultant na czacie twierdzi, ze informacja o uchyleniu pojawila siew w systemie, ale dzial zajmujacy sie tym odrzuca dyspozycje twierdzac, ze nic nie wplynelo. Zlodzieje, ktorym chyba wygodnie operowac czyimis srodkami i udawac, ze nic nie wiedza. Czas na droge sadowa chociaz nie wiem czy ludzi uposledzonych mozna pozywac.
    ZaletyBrak zalet. Firma kogucik.
    WadyCala ta instytucja to wada i pomylka.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2054
PEKAO SA
Ocena: 1.83, ilość opinii: 1561
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.87, ilość opinii: 1230
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.78, ilość opinii: 1028
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 991
PKO Bank Polski
Ocena: 2.76, ilość opinii: 932
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4813
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4581
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4028
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3511
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3211
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3114