Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

mBank opinie

Ocena na podstawie 2054 opinii

1.66 / 5

  • Prostota obsługi
    1.70
  • Oferta
    1.71
  • Obsługa klienta
    1.61

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~MM / 2023-10-10 10:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Po kilku latach prowadzenia przez nich rachunku bankowego stwierdzam, że to zło-dzieję !!!
    ZaletyBRAK
    WadySAME
  • ~MMia / 2023-09-09 00:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Komentarz w tej sytuacji chyba zbędny. Brak kompetencji osób obsługujących klientów.
    ZaletyBrak
    WadyCzas oczekiwania na pomoc, brak kompetencji i wiedzy pracownikow
  • ~mmmm / 2024-07-08 19:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank w każdej sprawie co kolowiek załatwic to dramat i opłaty jak z kosmosu
  • ~mmz / 2021-06-29 15:26
    Ocena: 1.67 / 5
    Obsługa klienta na mLinii to fikcja. Ludzie procujący tam są jak chatbotty... jak się wbijesz w śieżkę rozumowania to wchodzi, jak nie to nie ma zmiłuj.
    Bank XI wieku...................
  • ~Mn / 2016-08-26 17:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Niekompetentna obsluga, pracownicy w placowkach nie znaja oferty wlasnego banku. W 3 roznych oddzialach dostalem 3 rozne informacje na temat lokaty powitalnej. Dodatkowo od 6 tygodni czekam na karte debetowa, gdyz bank noe potrafi jej dostarczyc w ciagu obiecanych 2 tygodni
    ZaletyDobra promocja (zwroty 2% wydatkow przez pierwsze 5 miesiecy)
    WadyObsluga klienta
  • ~mnick / 2023-02-01 19:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Ograniczeni zarządcy tego czegoś. Jedynie niezły procent w porównaniu do innych dają na lokatach, jakoś muszą zatrzymać uciekających klientów
  • ~moj / 2024-03-26 15:22
    Ocena: 1.00 / 5
    dla ukr wszystko dla pl nic swinie,....... .......
  • ~moj niik / 2021-09-06 20:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Gówno, ale nie ma za bardzo alternatywy. Inne banki to mniejsze gówno, ale gówno...
    Zaletybrak
    Wadywiele wad
  • ~Monia / 2017-06-15 13:53
    Ukradli mi pieniądze jakie mialam na koncie,zrobili sobie przelew wlasny za mnie! Podpisujac się moim nazwiskiem przelali moja kase na rachunek mbanku! Nie zostawiajac mi ani zlotowki!
    ZaletyŻadnych
    WadyOgromne poczaszy od kosztow, ktora sa coraz wieksze do zlodziejstwa!
  • ~Monia / 2018-04-04 23:56
    Ocena: 4.67 / 5
    Nie do końca zawsze profesjonalna obsluga przez telefon wydaje mi się ze niektórzy są tam przez przypadek?
    ZaletyDużo dobrych produktów czyli dla każdego coś dobrego
    WadyTransakcje nie są rozliczane na bieżąco czasem po paru dniach
  • ~monika / 2017-11-29 14:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Ludzie pracujący na mLini są niedoinformowani, wprowadzają klienta w błąd. Jestem w stanie zrozumieć gdyby powiedzieli, że nie wiedzą lub że musza się skonsultować ale nie idą w zaparte że wiedzą po czym człowieka źle informują. Zamknięcie karty kredytowej to u nich dramat. Założyć karte w przeciągu 5 minut można ale żeby zamknąć to już 3 miesiąc walczę. Dla mnie to jest nie poważne. Konto mam od 10 lat a traktują mnie jak śmiecia. Kończę współpracę z tym bankiem i nikomu nie radzę zaczynać. Można oczywiście składać reklamację ale one nic nie znaczą.
    Zaletybyły
    Wadyszkoda słów
  • ~Monika / 2018-06-25 12:52
    Ocena: 2.00 / 5
    Bank żenada - dopóki nie potrzebujesz od nich pomocy jest OK. W weekend chciałam zablokować kartę, przez 3 godz. nikt na infolinii nie odbierał, także w przypadku kradzieży zapomnijcie, że uda Wam się szybko zablokować kartę, ale oczywiście w słuchawce usłyszycie:"...jeśli chcesz szybko zablokować kartę wybierz 3..." A dwa - dzisiaj przy ustalaniu nowego telekodu (tak w dużym skrócie) poproszono mnie na infolinii o milion różnych danych. Jakiś chamski gościo coś źle zapisał i niestety usłyszałam, że podałam złe dane i nie jest w stanie mi pomóc. Chyba czas się rozstać.
    Zaletyoferta niezła, ale bardzo zbliżoną mają również inne banki
    Wadypo co im infolinia jak nie można z niej skorzystać w pilnych sprawach
  • ~Monika / 2018-08-02 10:20
    Ocena: 1.67 / 5
    Bank fatalny - odradzam. Brałam kredyt na niską kwotę i anulowali wniosek z uwagi na Rejestr Dowodów Osobistych. Sprawdziłam u mnie w Urzędzie Gminy i wszystko się zgadzało. Na moje pytanie, jakie przeszkody widzi Bank konsultantka odpowiedziała, że mogę złożyć reklamację.
    Totalna porażka !!!!!
  • ~Monika / 2018-09-04 09:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Mbank co to jest? Najgorsza obsługa jaka w życiu miałam nieprzyjemność usłyszeć ii zobaczyć w oddziale w Rzeszowie! Totalna ignorancja i lekceważenie . Traktujà ludzi jak śmieci jeśli tylko pojawi się jaka kolwiek pretensja. Dzisiaj likwiduje tu konto razem z Mężem.
  • ~Monika / 2020-05-13 20:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Mila i pomocna obsługa na infolinii, jednak czas oczekiwanie jest nie do zaakceptowania. Co ciekawe tylko przy wyborze "obecny klient banku". Wybierając opcję "nie bycia" klientem odpowiedź jest natychmiastowa co może wskazywać na politykę skupienia się na zdobywaniu rynku a nie oferowaniu obiecanego serwisu już istniejącym klientom.
    ZaletyMiła i fachowa obsługa
    WadyPolityka firmy
  • ~Monika / 2021-01-10 18:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Pani z obsługi bardzo nieuprzejma i pretensjonalna. Nie potrafi roziwązać problemu ani doradzić. Polecam lepiej dopierać pracowników na stanowisko, gdzie kontakt z ludźmi jest najważniejszy.
    Zaletybrak
    Wadynieuprzejma i niemiła obsługa!!!!
  • ~Monika / 2021-05-28 22:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia. w ciągu ostatnich 3 tygodni wykonywałam dwa połączenia. Obydwa były przeprowadzane w taki sposób żebym poczuła sie winna ze w ogole dzwonie.
  • ~Monika / 2021-05-28 22:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia. w ciągu ostatnich 3 tygodni wykonywałam dwa połączenia. Obydwa były przeprowadzane w taki sposób żebym poczuła sie winna ze w ogole dzwonie.
  • ~Monika / 2021-08-05 13:01
    Ocena: 1.33 / 5
    Ludzie pracujący na Infolinii tragedia,przez co Bank traci na tym. Brak słów na ludzi odbierających telefon. Nie polecam
    ZaletyNie wiem jakie
    WadyInfolinia-ludzie tam pracujący
  • ~Monika / 2022-01-04 17:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam
    Sprawa dotyczy kredytu hipotecznego z roku 2008 w CHF A DOKŁADNIE !UBEZPIECZENIA OD UTRATY PRACY!. MOŻNA ODSTĄPIĆ CAŁKOWICIE OD UBEZPIECZENIA ALE RATA KREDYTY WZROŚNIE o 0,2 p.p. UBEZPIECZENIE TO JEST BARDZO DROGIE I NIEKORZYSTNE WIĘC CHCĘ JE ZMIENIĆ NA INNEGO UBEZPIECZYCIELA, DZWONIĘ ZATEM NA INFOLINIĘ, KTÓRĄ SAM MBANK WYSŁAŁ MI EMAILEM W ROZWIĄZANIU TEJ SPRAWY...
    W dniu dzisiejszym zadzwoniłam pod numer infolinii i niestety nie uzyskałam pełnej informacji. Pierwsza konsultantka oznajmiła, że nie zajmuje się ubezpieczeniami kredytów mieszkaniowych i przełączyła mnie do konsultanta. Po bardzo długim oczekiwaniu na połączenie konsultant poinformował mnie, czy chce mieć informacje ogólne czy szczegółowe ale po tym jak dowiedział się, że to kredyt w CHF nagle nie był już od kredytów i ubezpieczeń kredytów hipotecznych, więc mnie przełączył. Po znowu bardzo długim oczekiwaniu kolejna pani poprowadziła mnie przez telekod i przełączyła do automatycznego serwisu w celu wprowadzenia telekodu. Połączono mnie z kolejną nową konsultantką. Znowu opowiadam o ubezpieczeniu kredytu PBS (pakiet bezpieczna spłata), ta pani oznajmia, że rozumie w czym rzecz i ponoć będę przełączona tym razem do specjalisty w tej dziedzinie i znowu czekam na połączenie. Połączono po długim oczekiwaniu. Pani poinformowała mnie, że widzi notatki od kolegów i koleżanek. Zapytałam ponownie czy mogę zrezygnować z Ubezpieczenia PBS i zastąpić go inną firmą ubezpieczeniową. Pani poinformowała mnie, że nie ma takiej możliwości!! Zapytałam dlaczego skoro mogłam zmienić ubezpieczyciela nieruchomości "cesję" a nie mogę zmienić ubezpieczyciela od utraty pracy? Pani powiedziała, że nie mogę, bo mam tak w umowie. Powiedziała, że w umowie mam, że musi być ubezpieczenie od utraty pracy a nie ma informacji, że musi być ten ubezpieczyciel. Niestety pani nie była wstanie nic więcej powiedzieć. Poprosiłam więc aby połączyła mnie z kimś kto, udzieli mi informacji co się stanie jeśli nie będę spłacać dalej rat kredytu hipotecznego CHF. Oznajmiła mi, że może ONA udzielić mi takiej informacji. Kiedy zaczęła tylko mówić połączenie zostało przerwane! Kiedy próbowałam dwukrotnie o różnych godzinach ponownie zadzwonić pod infolinie usłyszałam..."przepraszamy nie możesz skorzystać z tej usługi". Zadzwoniłam z innego numeru i łączyło normalnie. Zatem mbank mnie klienta zablokował. Poszło na to 51 minut z 5 konsultantami. Napisałam więc emaila z prośbą o informację pisemną, czy mam możliwość w swoim kredycie hipotecznym udzielony w 2008r zmienić ubezpieczyciela? Jeśli nie to na jakiej podstawie? Czekam na odpowiedź. Moja sprawa i tak kończy się w sądzie a to jest tylko jeden z punktów które zostaną poruszone. Bardzo ciężko jest zrezygnować z usług, lub uzyskać konkretne informacje. Kiedy już zadajesz niewygodne pytania, które uderzają w Twoje prawa i pieniądze a ich obowiązki potrafią ignorować, odsyłać Cię od konsultanta do oddziału (czyli chcą Cię zmęczyć), blokować Twój numer, rozłączać rozmowy ...i tak traktują swoich klientów! Co do ugód frankowych. Dwa razy pisałam w zeszłym roku w tej sprawie i bank kategorycznie odmawiał jakiejkolwiek współpracy dlatego Sąd musi być. Współpracuje z wieloma bankami ale skala zaniedbań i łamania prawa w tym banku to już na wstępie kosmos a Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów tylko tę skalę potwierdza w kolejnych decyzjach wobec mbank w sprawie praktyk naruszających zbiorowe interesy konsumentów, które są ogólnodostępne.
    ZaletyJak tak dalej pójdzie ten bank zawinie interes, każdy utracony klient plus najbliższa rodzina ( to w moim przypadku utrata około 20 klientów), nie wspominając o dalszej i znajomych. I patrząc tu po wpisach.. no cóż "chytry dwa razy traci"
    WadyŁamanie prawa, ignorowanie klientów, niekompetencja, zawziętość, brak inicjatywy, dobrej woli, prehistoryczne sposoby rozwiązywania prozaicznych problemów, które nakazuj osobiście złożyć dokumenty w formie pisemnej czasem przez pocztę. Dziwne, że kredyt udzielą Ci przez infolinię przez którą przekazujesz swoje dane a decyzja w 15 minut!
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2054
PEKAO SA
Ocena: 1.83, ilość opinii: 1561
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.87, ilość opinii: 1230
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.78, ilość opinii: 1028
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 991
PKO Bank Polski
Ocena: 2.76, ilość opinii: 932
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4813
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4581
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4028
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3511
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3211
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3114