WadyZłodzieje!
strona 69 z 103
- « poprzednia
- 1 ...
- 67
- 68
- 69
- 70
- 71
- nastepna »
-
~Mila / 2021-02-22 13:06
Złodzieje i nic więcej! ODRADZAM! Za przelew wewnętrzny ze SWOJEGO konta oszczędnościowego na SWOJE konto podstawowe 9 zł?! Nic innego jak złodziejstwo! Tfu! -
-
~Miłosz / 2022-09-06 13:46
NIE MOZNA SIE DODZWONIC NA INFOLINIE ! NIKT NIE ODBIERA Zaletybrak -
~mimaur / 2020-04-16 18:22
Fatalna obsługa, niemiła i co najgorsze niekompetentna Wadybardzo wysokie prowizje -
~Mimilutka / 2022-12-31 16:44
Najgorszy Bank na Świecie, blokują konto bez powodu . Niekompetentni zarówno na infolinii i w siedzibie . Nie zakładajcie kont. Oszukują. Ja właśnie wypowiadam umowę. Zablokowali mi konto dwa dni przed końcem roku, żaden pracownik nie jest wstanie powodzie co jest powodem , rzekomo błąd 005. I tyle wiem co wy co to oznacza. A na infolinii Zero kultury. Podstawowych spraw nie potrafią załatwić. ZaletyZadneWadyWszystkie -
~Minio / 2024-01-14 19:13
https://tmlead.pl/redirect/753552_2705
https://tmlead.pl/redirect/753552_2698
https://tmlead.pl/redirect/753552_2696 -
~Mirka / 2022-05-06 14:17
Przeniosłam się z innego banku, i była to najlepsza decyzja jaką podjęłam! Konto bezpłatne, dyskretna i miła obsługa klienta oraz sprawny kontakt.
Polecam :)
-
~Miro / 2020-03-30 13:53
Witam.
Obsługa w Mbanku to KATASTROFA !!!
Przypadek,tak, przypadek sprawił,że po ok 8 godzinach, słownie osiem godzin na
telefonicznej infolinii na mój koszt?!, udało się w partyzancki sposób umożliwić mi połączenie telefonu z moim kontem.
od 13.48 pierwsze połączenie do ok 22.15 !
Rozmawiałem z kilkunastoma konsultantami, niektórzy-
-tak się przedstawiali, aby nie zrozumieć nazwiska
-przełączali do innych konsultantów,bo nie mieli wiedzy
-zawieszali rozmowy, licząc,że się rozłączę
-przerywali rozmowy
-nie chcieli przyjąć reklamacji
-próbowali ze mnie zrobić idiotę. -
~Miro / 2020-04-04 23:40
Katastrofa.
Ok. 8 godzin czekałem na infolinii na mój koszt aby kilkunastu specjalistów umożliwiło mi połączenie się z moim kontem
Z komórki
Tragedia ! -
-
~miro / 2020-04-27 16:59
Tragedia klienta przeprowadzona w nemeckim stylu.
Toksyczne produkty.
ok.8 godzin wiszenia ze słuchawką przy uchu na infolinii na mój koszt.!
Kilkunastu konsultantów nie potrafiło umożliwić połączenia mojego nowego telefonu z kontem
To istna mikrofalówka w działaniu na głowę.
Robią z klientów debili i wariatów.
Na reklamację otrzymałem parę zł, jako zwrot kosztów za 8 godzin rozmowy na infolinii,bo wg jakiegoś dziwoląga nic innego się nie należy.
Totalna bezczelność !
Zaletynie znamWadyj.w. -
~miron / 2018-06-18 13:31
Od czasu połączenia mBank i Multibank czekałem na informację o możliwości połączenia obu kont (czy też obecnie profili) tj. firmowego i prywatnego. Mimo wielokrotnego zgłaszania w zakładce Ocen nas nie otrzymałem żadnej informacji. Dopiero niedawno, od strony trzeciej (twórca aplikacji mBank) dowiedziałem się że muszę złożyć wniosek o połączenie tych dwóch kont/profili pod jednym numerem identyfikacyjnym klienta. Kiedy to zrobiłem okazało się, że jest to NIEMOŻLIWE PONIEWAŻ NA JEDNYM Z KONT MAM KARTĘ KREDYTOWĄ!!! Nie mogłem uwierzyć ze tak duży i doświadczony bank ma problem z ogarnięciem dwóch kont i jednej karty kredytowej???!!! ZaletyNic, czego by nie miały inne bankiWadyNiekorzystne kursy wymiany walut, słaba obsługa klienta (brak reakcji na zgłaszane problemy) -
~Mirosław / 2020-03-20 16:00
Żeby wpłacić kasę na konto - Prowizja.
Wypłacić to samo i każą korzystać z ich bankomatu żeby nie płacić. Nie ma możliwości zasilenia gotówką euro bez płacenia prowizji.
Zrezygnowałem i zamknąłem konto, podałem na jakie konto mają zwrócić środki, kilkadziesiąt tys. Konto po 30 dniach zamknęli i zaczął się problem bo pieniądze przepadły. Nie otrzymałem przelewu, nikt nic nie wie bo konto zamknięte. Kazali iść się zapytać w Millenium Banku dlaczego nie otrzymałem pieniędzy. Bałagan totalny, brakowało jeszcze rady w oddziale mBank żebym poszedł na staż pożarną.
Po awanturze w oddziale, że nie wyjdę jeśli się pieniądze nie znajdą, po kilku godzinach znaleźli na swoim rachunku technicznym. Po 2 dniach miałem pieniądze na koncie.
Nikt mnie nie przeprosił, za ich błędy i moje nerwy. 2 tygodnie walczyłem o zwrot pieniędzy. MasakraZaletyDużo oddziałów.WadyBrak profesjonalizmu, drogo, płatne usługi gdzie inne babki nie pobierają opłaty. Chamstwo w obsłudze klienta w oddziale w Szczecinie -
~mirosław / 2020-12-15 16:22
chciałem się dopisać do konto mojej mamy wobec tego udałem się do waszego oddziału Poznań ul Głogowska 161 razem z mamą Złożyliśmy prośbę o załatwienie tej sprawy razem z podpisami mojej mamy. Poinformowano nas ,że mamy oczekiwać na wiadomość w ciągu 5 dni na wizytą celem podpisania dokumentów. Po dwóch tygodniach oczekiwania na wiadomość zadzwoniłem by się dowiedzieć co się dzieje .Na infolinii nie chciano mnie poinformować dlaczego jest ta zwłoka. Przelączono mnie do konsultanta ,który nie odbierał .. połączenie przerwane .W końcu dodzwoniłem się do asystenta ,który to konta zakładał dwa lata temu i on dopiero podał mi docelowy nr.Ktoś obsługujący tel nie potrafił zrozumieć w czym problem . Jego pytania były bez sensu ,wogóle nie rozumiał co się do niego mówi.W końcu oświadczył ,że ktoś oddzwoni .Po kilkunastu minutach wsiadłem w samochód i pojechałem sprawę wyjaśnić .Skierowano mnie do p. Adama Wojewody .Okazało się ,że telefonista zupełnie błędnie przekazał mój problem .Po kilkunastominutowaej rozmowy dowiedziałem się,że moja mama nie ma meila - nie ma także komputera ..wszystko łącznie z nr tel.były moje -ma 84 lata Ja niestety jestem chory -udar - jako samotny chciałem ,by moje pieniądze wpływały na wspólne konto -moja renta.Czyli reasumując zamiast 5 dni oczekiwania będzie to trwało 3 tygodnie...musiałem się sam pofatygować do banku ponieważ nikt powatarzam NIKT z obsługi nie powiadomił mnie ,że coś nie gra .Kompetencje ludzi obsługujący tel- zwłaszcza ten w oddziale to żenada ...człowiek ,który bierze wypłatę ,a nie potrafi przekazać informacji od klienta..ba nawet nie spisał mojego NAZWISKA ...Gdybym sam nie pojechał to nikt by nie oddzwonił bo nikt nie wiedziałby do kogo .Mam pytanie -czy w waszej procedurze nie ma chęci powiadomienia klienta o stanie jego sprawy ,by sam nie musiał dojeżdżać by otrzymać informację ...A gdybym musiał dojechać kilkadziesiąt km ...dwa tygodnie oczekiwania..1,5 godziny na telefonach -bez skutku ...na konie podróż tramwajem bo nikt nie ma kompetencji ..Mirosław Józefiak -
~MIS / 2024-01-04 21:33
Jest najgorsza bankowość z jaką miałam doczynienia. SZOK. Kontakt zerowy, infolinia nie odbiera. Aplikacja nieintuicyjna. Chciałam zamknąć konto, a wygląda na to, trzeba będzie przejść Mount Everest żeby to zrobić. Nie polecam, nie pakujcie się w to. Za to polecam bardzo ING. Przyjemna aplikacja, wszystko jasne, zrozumiałe i łatwe w obsłudze. ZaletyBrakWadyWszystko, aplikacja, kontakt z infolinią, problem rozmiarów słonia z zamknięciem konta -
~Mis / 2024-01-06 13:13
Wstyd! Wstyd! Wstyd! Wstyd! Wstyd! Wstyd! Wstyd! Wstyd! Wstyd! Wstyd! Wstyd! Wstyd! ZaletyBrakWadyWstyd! -
~Mkl / 2022-08-09 09:18
Masakra! Godzinę czas oczekiwania na połączenie z mlinią. Prywatny Doradca przydzielony przez system ma połączenia z klientami hmmm… - powiedzmy po prostu że nie odbiera. Nigdy -
~mklient / 2019-11-11 15:16
Bank pełen gwiazdek. Bardzo wysokie koszty jeśli chodzi o produkty kredytowe, prowizje za odnowienie itp.Dodatkowo klient który przychodzi do placówki w celu zlecenia jakiejś dyspozycji posprzedażowej czuje się jak intruz. Pewnie wynika to z faktu że pracownicy są obciążeni dużymi planami i mają świadomość tego, że choćby najlepiej obsługiwali klientów bez realizacji kosmicznych planów długo nie popracują. Dlatego zamiast skupić się na faktycznych potrzebach klienta wciskają mu różne drogie badziewie bo wiedzą że jeśli tego nie będą robić to za chwile zasila grono bezrobotnych. Nic tylko współczuć ludziom tam pracujacym! ZaletyBrakWadyNie sposób wymienić. Przede wszystkim wciskanie dodatkowych produktów które są prędzej czy później bardzo kosztowne -
-
~mkono / 2009-02-04 12:13
Mam w tym banku konto od kilku lat - tak jak większość byłem do tej pory bardzo zadowolony.
JEDNAK...
Bank postanowił złoić zadowolonych klientów i podwyższył mi marże na kredycie hipotecznym o 300% korzystając z kruczka w umowie (patrz tysiące podobnych przypadków na mstop.pl)
NIE MAM JUŻ ZAUFANIA DO TEGO BANKU!
Zrobili mnie w balona na kredycie, następnym razem zrobią coś innego...
NIE POLECAM BANKU KTÓRY JEST NIEUCZCIWY!
Sprawdzcie stronę: mstop.pl
Tam jest tysiące rozgoryczonych klientów tego banku4 lata -
~Mm / 2018-09-01 14:50
Obsługa klienta dramat. Spróbuj coś załatwić na infolinii prędzej się zestarzejesz niż się doczekasz. A oddziały nic nie wiedzą i odsyłają na infolinie:-( -
~MM / 2021-12-29 21:05
Coraz gorszy bank, Wysokie opłaty za korzystanie z usług banku -
~MM / 2023-07-04 15:39
Nie polecam !!!
Trzymać się z daleka !!!
Nie polecam !!!
Trzymać się z daleka !!!
Nie polecam !!!
Trzymać się z daleka !!!ZaletyBRAKWadySAME
strona 69 z 103
- « poprzednia
- 1 ...
- 67
- 68
- 69
- 70
- 71
- nastepna »