Czlowiek się z nimi nie może rozstać. Złożyłam wypowiedzenie wszelkich umów w mbanku, ale nie zamkneli mi karty ze względu na nadpłatę 50gr. O czym nie raczyli poinformować. W oddziale pani kazała mi dać nr konta do wszelkich nadpłat. Przed zakończeniem miesiąca cały czas naliczali jakies śmieszne kwoty żebym może się nie zorientowała i żeby mogli przedłużyć. Będąc klientka tego banku przez kilka lat ciagle robili tylko pod górkę. Nic nie można było załatwić. Te ich idiotyczne mhasla i inne procedury. Raz mi bankomat obok oddziału nie wypłacił pieniędzy i połknął kartę i co mi powiedzieli w tym oddziale? Ze mam na mLinie zadzwonić. Mam ich dosyć!!!!!!!!!! Nawet ich byli pracownicy odpowiadają na moja relacje na instagramie, ze te ich działania to zwykle matactwo. Banda i mafia
ZaletyNie ma
Wadybrak realnej pomocy, nikt nic nigdy nie wie, nie odbierają, mHasła, mLinia, żenujące podejscie do klienta, w oddziale każą się logować do swojego konta na komputerze !!!!!!!!
~mgówno / 2022-05-26 00:30
Ocena: 1.00 / 5
Łaskę robią,że zwracają bezprawnie pobrana opłatę za kartę kredytową.
~Michal / 2019-12-13 10:50
Ocena: 2.67 / 5
Rozwiazanie umowy z mBankiem wyglada tak:
1. Skladam wniosek o rozwiazanie umowy prowadzenia konta. Otrzymuje zwrotna informacje ze zeby wniosek zostal rozpatrzony musze zlozyc osobna dyspozycje o zamkniecie karty kredytowej.
2. Wniosek o zamkniecie karty kredytowej nie moze byc zlozony online. Trzeba napisac go recznie i osobiscie zlozyc jak petent w placowce, badz wyslac listem poleconym.
3. Na rozpatrzenie wniosku o zamkniecie karty maja 30 dni. Po 30 dniach dostaje informacje ze wniosek o rozwiazanie umowy prowadzenia konta zostal odrzucony, bo jeszcze nie rozpatrzyli wniosku o zamkniecie karty.
4. Po tym jak rozpatrza wniosek o zamkniecie karty, moge znow zlozyc wniosek o zamkniecie konta i czekac kolejne 30 dni.
WadyTraktuja klientow jak petentow, ktorzy musza prosic ich urzednika o laske.
~michal / 2024-12-23 10:08
Ocena: 1.00 / 5
zalet brak same wady....tragedia po prostu.. klient nie wazny wzzne sa slupki durnowate,nie szanuja polskich przepisow i twierdza a co nam zrobicie...........
Zaletynie ma
Wadywszystko
~Michał / 2020-01-07 14:34
Ocena: 1.00 / 5
Tak to wydzwaniają z propozycjami kredytu, a jak coś od nich potrzebujesz to nie ma kontakt, brak kontaktu z infolinią, pewnie siedzą i popijając kawę zamiast telefony odbierać. Nie polecam
ZaletyBrak
WadyBrak kontaktu z infolinią
~Michał / 2022-05-24 02:11
Ocena: 1.00 / 5
Potwierdzam,ten pseudo bank to zwykli złdozieje.
~Michał / 2022-07-20 14:49
Ocena: 1.00 / 5
Po prawie 20 latach korzystania z usług mBanku (jeszcze jako klient Multibanku) z ulgą zamknąłem rachunek. Ostatnie miesiące to nienależnie pobierane opłaty, brak dostępu do produktów i jakiejkolwiek możliwości kontaktu z opiekunem klienta, przeciążona infolinia, do której ostatnio dodali boota i który rozłącza rozmowy. Kiedyś lider bankowości, dzisiaj w tyle i plecami do klienta. Zdecydowanie odradzam wiązanie się z tym bankiem
ZaletyPrzyjazna apka
WadyBank, który nie szanuje swoich klientów
~Michał / 2022-07-29 12:45
Ocena: 1.33 / 5
Środek dnia, konto firmowe, próba logowania... komunikat "usługa chwilowo niedostepna", to jakiś żart a nie bank.
Aplikacja mobilna to wieczne problemu, wieczne zmiany, jakieś wyskakujące dymki które przesłaniają istotne elementy.
Odradzam.
Zaletybrak
Wadykiepsko i drogo
~Michał / 2023-01-30 18:13
Ocena: 1.67 / 5
Jak coś potrzebujesz to nic się nie da według konsultantów. Przykładowo zwrot kosztów przy wcześniejszym spłaceniu kredytu, konsolidacja kredytu. Oczywiście po pisemnej reklamacji dało się załatwić. Spread przy wymianie walut to złodziejstwo w biały dzień! Prawie 5% na Euro - Pln. Bez przerwy wydzwaniają żeby wcisnąć kredyt. Mieli fajny, czytelny system do analizy wydatków na koncie to przebudowali stronę i już lipa jest. Nowa aplikacja do emaklera to porażka bo działa na mocnym telefonie jak bym ją na kalkulatorze odpalał.
WadyMasakryczny spread na parach walutowych, Wciskanie kredytów, Wysokie RRSO kredytów, Brak konsolidacji dla własnych klientów,
~Michał / 2023-03-06 19:21
Ocena: 1.67 / 5
Jestem użytkownikiem od miesiąca. To jest dni i pół metra mułu w porównaniu z innymi bankami z których korzystamy. Apka jest tak oporna że nawet odbiorców nie można dodać. To jest mój ostatni miesiąc w tym banku. Może ludzie na tej mlini jakoś nadrabiają pomocą,ale ile trzeba nerwów żeby się dodzwonić jakieś kody smrody i pierdoły, a wszystko dla bezpieczeństwa, które i tak zostanie w prawdziwym kontakcie z rzeczywistością olane przez banksy.
~Michał / 2023-03-08 21:48
Ocena: 1.00 / 5
Infolinia poziom poniżej zera, dodzwonić się to porażka. Po 7 miesiącach dowiedziałem się rachunek jest tylko zawieszony. Niemożna z rachunku korzystać bo zamknięty, płacić trzeba bo zawieszony. Dno i metr mułu.
ZaletyBrak
WadyLista bardzo długa
~Michał / 2023-09-07 20:03
Ocena: 1.00 / 5
Co do tych głośnych 2 milionów. To mi bezprawnie zabrali cały przelew na pokrycie kosztów komorniczych. Musiałem składać reklamację i czekałem 30 dni na odpowiedź. Odpowiedź przyszła dzień przed końcem terminu i dopiero wtedy wrócili mi pieniądze na konto. I nawet nie przeprosili. To jest najgorszy bank jaki znam.
~Mick / 2021-07-27 08:54
Ocena: 2.00 / 5
Opłaty i prowizje prawie za wszystko, nieatrakcyjna oferta kredytowa, fatalna infolinia i czat na którym wiecznie nikogo nie ma. Ma się wrażenie, że bank nie ma czasu, czyli jak w latach 90 bez wizyty w oddziale niczego nie załatwisz. Zakładnie firmy w czasie jednej wizyty to też jakiś żart. Potem trzeba było prostować dokonania pracowników mBanku w CEIDG i innych instytucjach
Wady-brak wsparcia klienta (infolinia i czat;
-drogie utrzymanie rachunku i opłaty za korzystanie
-
~Midori / 2022-07-06 19:39
Ocena: 2.00 / 5
Bot Marek się popsuł a nikt go nie naprawia
Na połączenie czeka się pół godziny
Bot nie reaguje na numer klienta ani słowny ani wpisany
Po połączeniu z konsultantem nie udzielaja informacji bo nie ma weryfikacji znów przełączają do Marka, który jest popsuty,kolejne pół godziny czekania i tak w kółko
Można całą dobę
Operacje z Allegro sa zatwierdzane kilka razy a pieniądze nie dochodzą
Reklamacji bez weryfikacji złożyć nie można
Pewnie wszystko im walnęło i znów się nie przyznaja
~Midori / 2022-12-03 06:27
Ocena: 2.67 / 5
Zmniejszył się poziom wiedzy konsultantów
Przełączają w kółko
Mnie pobrali kwotę minimalną od 10 tys a zadłużenie miałam 7tys
Nikt z konsultantów nie miał wiedzy żeby to wyjaśnić. Straciłam kilka godzin ze złożeniem reklamacji
Poza tym pobierają odsetki od karty kredytowej co miesiąc ale
ZA 56 dni tak więc za 288dni w roku odsetki od karty pobierają podwójnie
W rzeczywistości karta jest oprocentowana nie na 22% ale prawie na 40%
Zbieram się ciągle napisać do Komisji Nadzoru Finansowego
Na razie staram się pozbyć kredytu z karty i wszystkich kredytów jak najszybciej
ZaletyDobry serwis transakcyjny
WadyObecny poziom wiedzy konsultantów
Wadliwy system liczenia odsetek i kwot minimalnych, możliwe, że zaprojektowany tak celowo
~Mieczysław / 2022-10-11 22:47
Ocena: 3.67 / 5
Pracownica niekompetentna .widać że mało się zna i kazała wszystko online załatwić,jak rozmawiałem z nią to trochę zaspana była.nie polecam tego banku.
ZaletyZa wolno pracują
WadyZa dużo pracowników siedzących
~MiG / 2020-02-19 06:38
Ocena: 4.33 / 5
przelałem sobie pieniądze z innego banku na konto w mbanku . I ten bank od razu mi ukradł pieniądze dla komornika i wziął sobie jeszcze Judaszowską prowizję 30 srebrników ( PLN ). nadmieniam że te pieniądze były z opieki społecznej ... a gdzie tu jakieś RODO ? nie dotyczy banków ? może to miało być rodeo a nie rodo ?
Zaletybardzo wygodna obsługa np. Blik
Wadysprzedają klientów
~MikePHX / 2021-05-13 00:34
Ocena: 3.67 / 5
Obsługa klienta jest na wysokim poziomie, jak i prostota (strona, appki), ale oferta? Z dobrej stała się masakrą. Właśnie dostałem wiadomość, brzmiącą jak groźbę, o tym że "od kilku miesięcy" nie wpłącam na konto 15% mojego kredytu odnawialnego. Wiadomość niby bez konsekwencji, ale oczywiście panika że wypowiedzą umowę. No i sprawdzam. Regulamin, kalkulator, wyliczam 15% i sprawdzam kwiecień? 16.5%. Marzec? 30%. Luty? 16%... Więc nasuwa się pytanie jak wygląda 15% mBanku, jeśli nie tak jak 15% matematyczne :/
~Mikołaj / 2019-11-25 15:04
Ocena: 1.00 / 5
Bank mimo zapewnień wydania zaświadczenia związanego z kredytem hipotecznym indeksowanym we franku w ciągu 3 dni nie realizuje dyspozycji od ponad miesiąca blokując możliwość złożenia przeciwko bankowi pozwu o odfrankowienie kredytu.
~mikos000 / 2022-03-23 11:51
Ocena: 1.00 / 5
Uwaga! Przestrzegam wszystkich klientów przed nieuczciwymi technikami stosowanymi przez mbank.
W moim przypadku wyglądało to następująco.
Posiadałem kartę kredytową z programem Miles&More z limitem 10tys. Wykorzystany w całości - wpłaty minimalne spłacane regularnie więc byłem dobrym klientem. Bank sporo na mnie zarobił. Taka sytuacja trwałą kilka ładnych lat.
Nagle bank zakończył współpracę z Miles&More i sami zmienili mi kartę na inną z dużo wyższymi opłatami (roczne odnowienie pobrane w wys. 600 zł) i po jakimś czasie przysłali pismo z prośbą o dopełnienie jakiś formalności. Nie wiedząc do końca o co chodzi zadzwoniłem na mLinię. W rozmowie konsultant poinformował mnie, że skoro dostałem nową kartę to wszystko zostało na nią przeniesione i nic nie muszę robić. Upewniałem sie kilkakrotnie czy na pewno.
Niestety albo nie orientował się co mówi albo mnie okłamał.
Po kilku miesiącach mbank wypowiedział mi kartę kredytową i kazał nagle spłącić całe zadłużenie - co dla mnie jest sporym problemem aby spłacić całość na raz.
Złożyłem reklamację - rozpatrzyli pozytywnie abym złożył wniosek o nową kartę i jak ją dostanę to przeniosą zadłużenie.
Dostałem odmowę - prawdopodobnie dlatego ponieważ wcześniej inny konsultant mi poradził abym zabrał wszystkie środki z ekonta aby nie zostały zabrane na poczet zadłużenia z karty (które podczas rozpatrywania reklamacji może przejść na ekonto).
Ponowiłem reklamację - z prośbą o jakiekolwiek rozłożenie kwoty na raty – w tym czasie ekonto zostało zablokowane kwotą zadłużenia z karty (stan ok. -10tys). Każde złożenie reklamacji to ok. 30 - 60 dni czekania!!! Dostałem odpowiedź: Niestety nie możemy przywrócić Pana karty MASTERCARD PRESTIŻOWA. Prosimy o spłatę należności.
Chyba jakieś kpiny!!! W nosie mają klienta! Wdg. mnie obecnie to Najgorszy bank w Polsce.
Poza tym aplikacja mobilna na kupe błędów. Sama b. często sie rozparowuje z telefonem - również to często zglaszałem.
To nie jedyne tego typu sytuację przez które czuję się oszukany!
Jeżeli zastanawiacie się czy skorzystać z ich usług
zastanówcie się się proszę kilka razy i poczytajcie inne opinie
nie tylko moje.
Jak macie u nich konto to polecam się czym prędzej przenieść!
Może podobna sytuacja lub gorsza spotkać również Was!