Wszystko ok , nam tam konto od kilku lat i jestem bardzo zadowolony
ZaletyWygoda i prostota
WadyBrak
~Mateusz / 2021-05-11 19:05
Ocena: 1.00 / 5
Próbuje sie skontaktować od 30 minut , nie moge sie zalogować do banku naliczane mam opłaty 6 zł za posiadanie Karty , plus aplikacja mobilna to dno co chwile musze potweirdzać urządzenia i dodawać do zaufanych wystarczy jedna aktualizacja i juz trzeba wszystko od nowa NIE POLECAM - ciągle sa jakies problemy - gdy próbuje sie zalogować za każdym razem musze dodawać urządenie do zaufanych ( jedno i to samo ) a i tak sie nie moge zalogować bo nie otrzymuje wiadomośći głoswoej z kodem i tak stoje od 5h i próbuje to ogarnac nie polecam zmieńcie Bank !!!
Zaletyżadne
Wadyopłaty za wszystko
brak pomocy na czas
tragiczne podejśćie do klienta
Ogromne kolejki na MLINI
~Mateusz / 2021-07-28 13:01
Ocena: 3.67 / 5
Co z tego, że darmowe prowadzenie konta, jak 10 zł wpłata w oddziale, to już na poczcie 3,50 wpłata, do 600 zł. Brak wpłatomptów, w przeciwieństwie do aliorbank, oraz pko,chyba, że masz kartę, ale nie każdy potrzebuję kartę. Tak samo, nie wpłacisz, przez opcję blik, tylko wypłaty. Większość oddziałów od 10:00 mimo,że podane jest od 9:00 na goglach i tłumaczą, że strona mbank podaje rzeczywiste godziny otwarcia, ale większość szuka oddziałów, przez gogle, więc wprowadzają ludzi w błąd.
ZaletyDarmowe prowadzenie konta
WadyBrak wpłat, opcją blik
~Mateusz / 2021-10-01 11:38
Ocena: 1.00 / 5
Zostały wysłane przez firmę pieniądze wczoraj o godz 10.50 i do tej pory ich nie ma
~mateusz / 2022-03-01 10:38
Ocena: 1.00 / 5
Od piatku zeby dodzwonic sie na infolinie czas oczekiwania ok 40 min po czym konsultanci z reguly nie maja mozliwosci pomocy lub w ogole nie wiedza o czym sie do nich mowi. Dramat!!!
~Mateusz / 2022-03-22 11:01
Ocena: 5.00 / 5
Jestem klientem Mbanku od zawsze, i to się nie zmieni. Obsługiwanie konta jest dla mnie proste, jest też wygodna apka do potwierdzania przelewów. Zawsze spotykam się z życzliwością ze strony biura obsługi klienta. Inwestuję również za pomocą Mbanku. Polecam
ZaletyProstota użytkowania, dobra obsługa klienta, niskie koszty prowadzenia konta, możliwość dodania różnych darmowych kont walutowych
Wadybrak
~Mateusz / 2022-12-23 11:25
Ocena: 5.00 / 5
Najlepszy bank z jakim miałem styczność.
Świetna obsługa klienta, która pomogła mi wygrać z urzędem skarbowym po bezprawnym zajęciu mojego konta.
Wszystko można załatwić telefonicznie szybko i na wysokim poziomie kultury osobistej pracowników.
Zalety-profesjonalni i pomocni pracownicy
-krótki czas oczekiwania
-możliwość zrobienia wszystkiego telefonicznie lub przez aplikację
-godziny pracy infolinii
-wiele innych
Wady- mało placówek stacjonarnych i bankomatów/wpłatomatów
~Mateusz / 2023-02-24 14:16
Ocena: 1.00 / 5
Dramat. Każda zmiana na gorsze. Z aplikacją, dostępami, procedurami.
~Mateusz / 2023-05-09 15:01
Ocena: 5.00 / 5
Miałem problem z wplatomatem co zmusilo mnie ze skorzystania mnie do zadzwonienia na infolinie.
ZaletyMiła ludzka obsługa, skora do pomocy
WadyProblematyczny bot zaraz po połączeniu
~Mateusz / 2024-02-10 15:23
Ocena: 1.00 / 5
Wiecznie rosnące koszty przerzucanie na klienta detalicznego. Zawiłe zapisy ofert aby naciąć się na niekorzystne warunki. Z jednego z najlepszych banków stał się jednym z najgorszych.
~Mateusz z którego robicie frajera / 2020-02-24 15:34
Ocena: 1.00 / 5
Dwukrotnie zajęli mi pieniądze w tej samej sprawie, na dwie inne kwoty, to już drugi raz ten sam proceder, nie polecam i przestrzegam.
ZaletyBrak
WadyWiele
~Mati / 2018-02-10 15:17
Ocena: 1.00 / 5
Totale zero,wypowiadają konta bez przyczyny,powiedzmy za handel kryptowalutą,
nie pewny bank ,najlepiej wypłacać pieniądze i zamykać konta...
ZaletyBrak
WadyMassa
~Mati / 2021-06-03 13:22
Ocena: 1.00 / 5
Kiedyś to był bank teraz to są banksterzy.
Zalegalizowana lichwa horrendalne opłaty za wszystko od wszystkiego masakra uciekajcie stąd jak najszybciej.
ZaletyBrak
WadyCałokształt
~Matosz 1983 / 2022-04-04 08:31
Ocena: 2.00 / 5
Mam konto w banku od kilkunastu lat. Był to jeden z pierwszych banków nowoczesnych i bardzo przyjazny dla klienta. Ostatnio minął termin karty bankomatowej a nowej nie ma. Gdzieś została zagubiona. W ciągu dziesięciu dni mam wylecieć za granicę i nie mogę skorzystać z karty bo bank nie poczuwa się do szybkiej bezpłatnej dostawy nowej karty. Jak będę chciał to sam mam płacić za kuriera. Nawet nie ma możliwości przesłaĆ karty listem poleconym lub odbioru w wyznaczonej placówce. Na dodatek jak złożyłem reklamację to termin rozpatrzenia od 30 do 60 dni. Wiadomo jak można się poczuć. Mam swoje lata i nie chcę aplikacji mobilnej. Muszę w nowym banku założyć konto wielowalutowe aby korzystać z karty. Inny bank może to szybko załatwić. Nie wiem kiedy zostanie dostarczona do mnie karta? może ostatniego dnia miesiąca i wtedy bedę musiał się głowić za co zapłacić 350 zł bo jak nie to zostanie mi naliczona dodatkowa opłata za posiadanie karty. Coraz bardziej skłaniam się do zamykania konta. Aby dodzwonić się na infolinię do konsultanta to też trzeba mieć bardzo wiele cierpliwości.
Wadydługie terminy rozpatrzenia reklamacji, trudności w komunikacji tel. z konsultantem,
~Matthew / 2022-08-10 13:10
Ocena: 5.00 / 5
Jak to jest, że jak nie mam środków na koncie to bank w 99% robi odmowę płatności za subskrypcję, a innym razem puszcza płatność i robi mi debet na koncie. Rozpiździaj tam mają, Reklamacja nieuznana. Spadam od nich.
~Matzu / 2019-08-09 13:07
Ocena: 1.00 / 5
Masakra. To jedna wielka sciema. Od 3 dni próbuje się skontaktować z infolinią i to graniczy z cudem. Niby 24/7 A dodzwonić się nie można bo nikt nie odbiera. Tylko jak pożyczkę chcą dac to pierwsi dzwonią. Zero kontaktu z klientem. Kategorycznie nie polecam.
ZaletyBrak
WadyBrak kontaktu
~mawar / 2022-08-08 20:14
Ocena: 1.00 / 5
Bank złodziei i to przez duże Z. Dostałem ofertę kredytu firmowego w koncie, idealne rozwiązanie ponieważ płacę odsetki tylko od wykorzystanej kwoty, no to zaczynamy :
- prowizja za udzielenie 1200 zł
- opłata za to że nic nie wykorzystałeś w danym miesiącu 100 zł
- po czterech miesiącach rezygnacja 800 zł
Nie wykorzystałem ani złotówki z limitu i zapłaciłem ponad 2 tysiące za nic, banksterka w czystej postaci. Oczywiście wszystko gdzieś tam było napisane ale nie w ofercie którą do mnie przysłali, mają rozmach s.... ny.
ZaletyNie ma
WadyNie sposób wymienić
~Max / 2022-02-16 19:36
Ocena: 1.00 / 5
Niestety ok 20 lat mam konto i trzeba je zamknąć w cholere bo na każdym kroku pasibrzuchy kasują jak gazownia i inny pierdzielony monopol.
ZaletyZero
Wady2+2=500
~Max / 2022-02-18 11:16
Ocena: 3.00 / 5
No horror z tymi konsultantami. Z jednym rozmawiasz normalnie ktroy chce pomóc, z drugim już słyszysz tylko "rozkazy" że mam sam zrobić to o tamto. Pobieranie opłat za smsy które rzekomo mi wysyłają, nigdy żadnej takiej usługi nie włączałem
ZaletyCoraz mniej
WadyCoraz droższa oferta
~Max / 2022-06-11 12:55
Ocena: 1.00 / 5
Chciałem opłacić ubezpieczenie za pomocą mTransferu. Prosta czynność miała trwać minutę a zajęła 4 godziny... Usługa która nazywa się mBank API była niedostępna i trzeba było ją aktywować u konsultanta. Konsultantka pokierowała na stronie mBank gdzie złożyć dyspozycję wniosku o aktywację API aby zapłacić transferem. Czas oczekiwania miał być krótki ale przeciągał się. Druga konsultantka powiedziała że niebawem maks 2 godziny włącza to. Po 4 godzinach trzecia konsultantka stwierdziła że tamta pierwsza i druga się pomyliła bo to się aktywuje podczas rozmowy. Nie wiem dlaczego mBank skomplikował tak prosta czynność i jeszcze zabrakło wiedzy pracowników. Zależało mi na czasie bo termin płatności był istotny dla ubezpieczenia OC. Ostatecznie można było wykonać przelew natychmiastowy za 5 zł ale wtedy złożyłbym reklamacje o zwrot prowizji bo mBank nawalił na całej linii.