Wyłączyli aplikację mobilną na windowsphone. Słabo oprocentowane lokaty.
Zaletybrak
Wadywiele
~maro / 2022-10-03 16:59
Ocena: 1.67 / 5
Na infolinii najpierw rozmowa z robotem, a jak wybrałem rozmowę z konsultantem to nikt nie odbiera
~Maro / 2023-04-11 20:05
Ocena: 1.00 / 5
Nie mam karty do konta. Zainstalowałem aplikację bo potrzebowałem pilnie wypłacić 1000 zł w bankomacie blikiem. Zablokowali konto jak tylko chciałem wypłacić. Na infolinii niby odblokowali ale nie mogłem się ponownie Po ponownym telefonie na infolinię dowiedziałem się, że wylogowało mnie z aplikacji i ponownie aktywować mogę tylko w placówce banku. Na infolinii nie mogą zmienić z autoryzacji aplikacją na sms. Bank zablokował mi konto zostawił mnie na lodzie. Zamykam konto tam po 16 latach.
Zaletybrak
Wadysame wady
~Maro / 2024-01-30 15:02
Ocena: 1.00 / 5
własnie otrzymałem nowe warunki i opłaty dla konta Intensiv, powiem tak NARA!!!!! zmieniam bank po 20 latach
Zaletybrak
Wadykrętacze
~Marta / 2020-03-31 14:00
Ocena: 1.33 / 5
Mam w mbanku kredyt w CHF i rachunki do obsługi tego kredytu w CHF i PLN (do opłaty ubezpieczenia kredytu). Warunki kredytu - ok (poza tym, że w w CHF). mbank i jego organizacja - totalna porażka. Kilka lat temu ktoś do mnie przez kilka tygodni wydzwaniał, żebym zmieniła konto w PLN na "lepsze". Byłam nieugięta i dobrze, bo koleżanka uwierzyła i oczywiście po okresie promocyjnym zaczęła za nie tyle płacić, że zdecydował się je zamknąć. Od kilku dni mam problem, bo kasjerzy w oddziałach i konsultanci na infolinii udzielają sprzecznych informacji. W oddziale nie można zalogować się do własnego konta, bo tablety popsute albo internet nie daje rady. W czasie akcji "zostań w domu' przez te sprzeczne informacje zostałam przegnana po trzech oddziałach, w których w sumie spędziłam ponad godzinę na rozmowach z infolinią z własnego telefonu, co kosztowało mnie kilkadziesiąt złotych. Po wszystkich wędrówkach i rozmowach okazało się, że bank po prostu nie przyjmuje wpłat gotówkowych w CHF i co mu zrobisz? Masakra, bardzo żałuję, że mam tam kredyt, biorę pod uwagę przeniesienie się gdzie indziej.
ZaletyNie widzę
WadyWprowadzanie w błąd, brak rzetelnej informacji o własnych usługach
Opłaty za wszystko
~Marta / 2021-07-07 17:23
Ocena: 1.00 / 5
Wniosłam o kredyt gotówkowy 2 tysiące 24 czerwca dziś mamy 7 lipca i do dziś nie mam odpowiedzi, pomimo 6 ponagleń telefonicznych z infolinia
ZaletyŻenada
WadyŻenada
~Marta / 2021-11-28 23:15
Ocena: 1.67 / 5
Nie sposób dodzwonić się na infolinie, Nie sposób dodzwonić się na infolinie, Nie sposób dodzwonić się na infolinie
Mafia okradajaca bezpodstawnie ludzi z pieniedzy,oszucsi jakich malo.
ZaletyBrak
WadyBrak
~Marta / 2024-09-09 18:45
Ocena: 1.67 / 5
Najgorsza obsługa klienta z jaką miałam do czynienia kiedykolwiek w życiu. Totalny brak kompetencji.
Zaletybrak
~martin / 2022-02-14 15:13
Ocena: 1.00 / 5
Mam konto już pare dobrych lat. Ale to początek konca, przenoszę się. Szczególnie po cyrkach jakie Pan Prezes Stypułowski robi takie jaja że wywala związkowców. Hańba. Żegnam.
~Martin / 2023-07-16 18:44
Ocena: 4.00 / 5
Bardzo fajna ekipa w mbank , Pozdrawiam Pania Asię , Pania Paulę i Pana Michała .
~Martyna / 2023-02-13 11:41
Ocena: 1.00 / 5
Nie sposób dodzwonić się na mlinie. Poprzednim razem czekałam 7 minut, teraz czekam już kilkanaście i melodyjka. W zeszłym tygodniu zamknęłam konto, pani potwierdziła zamknięcie, musialam przelać zaległość i miało być konto zamknięte do ostatniej soboty. W poniedziałek dostaję od nich sms, żeby spłacić zaległość na koncie. Ogromny bałagan, a jak dzwonisz żeby wyjaśnić sprawę to nie odbierają. Mieli już nie liczyć odsetek po zamknięciu konta!!!! To jest skandal. Poza tym tracę swój czas wydzwaniając tam. Mam nadzieję że ktoś poniesie odpowiedzialność za takie pomyłki. Nie ufałabym temu bankowi zostawiać tam większych pieniędzy. Zlikwidowałam też konto ze względu na tragiczny customer service
ZaletyBrak
WadyOpis powyżej, niechlujstwo, niedokładność, bardzo duże trudności z dodzwonieniem się
~Martyna / 2023-02-14 08:46
Ocena: 5.00 / 5
Jest ok ale jak zrobicie to co inne banki zamykam konto !!! Masakra się dzieje będę zachęcała wszystkich żeby zrobili to samo jak banki nie otrzymają wogole pieniędzy od nas to może się ogarną ...
~Maruś / 2022-05-26 20:31
Ocena: 1.33 / 5
Beznadziejny bank, za przelew zagraniczny (do Niemiec) prowizja 25zł + niekorzystny kurs rozliczeniowy euro 4,73zł (26.05.2022). Przedłużenie kredytu odnawialnego 280zł, na razie muszę mieć w nim konto ale jak tylko będzie to możliwe zakładam konto w innym banku.
~marwi / 2019-10-15 09:03
Ocena: 2.33 / 5
W tym banku jestem właściwie od samego początku bo czasy te sięgają jeszcze multibanku. Był to najlepszy bank, ale podkreślam był. Problemy się zaczęły po połaczeniu mbanku z multibankiem. Do tej pory nie powstała aplikacja, która pozwala na logowanie się na dwa różne numery klienta. Tak, to już trwa kilka lat i nie mogą sobie z tym poradzić. Później doszedł problem po odświeżeniu interfejsu. Zrobili oczojebne białe tło, którego nie można zmienić, bo nie. A teraz to już jakiś skandal normalnie. Rozumiem, że muszą dostosować się do nowych wytycznych, ale to już przegięcie, abym musiał za każdym razem wpisywać hasło sms do logowania, bo tylko dla jednego konta przeglądarka może być zaufana. Inne banki rozwiązały problem inaczej i jest ok. Ogólnie nie polecam.
Zaletyteraz niestety już brak
Wadyoczojebne tło
niedostosowana aplikacja mobilna do realiów
brak możliwości zalogowania się do banku
~Marzena / 2019-10-22 15:23
Ocena: 1.67 / 5
Bardzo trudno zmienić swoje dane osobowe, dużo biurokracji. Po tym jak wyszlam za mąż chcialam zmienić nazwisko, więc za poradą konsultanta wysłalam wniosek o zmianę danych osobowych potwierdzony przez Ambasadę Polską w Berlinie. Wydalam łącznie 150 złotych, a mój wjiosek został odrzucony, bo brakowało aktu małżeństwa, o czym zaden konsultant mnie nie poinformował. Niestety w tym banku nie ma możliwosci, zebym ten akt mogła jeszcze dosłać. Po prostu wniosek wraz z aktem musialabym wyslac jeszcze raz. To jest dopiero śmiechu warte. A wystarczyłoby to dostarczyc faxem. Placówek jak na lekarstwo, zeby załatwic to osobiscie
ZaletyDarmowe prowadzenie konta,nic więcej
WadyBiurojracja, mało placówek w Polsce
~Marzena / 2019-10-22 15:44
Ocena: 1.67 / 5
Bardzo trudno zmienić swoje dane osobowe, dużo biurokracji. Po tym jak wyszlam za mąż chcialam zmienić nazwisko, więc za poradą konsultanta wysłalam wniosek o zmianę danych osobowych potwierdzony przez Ambasadę Polską w Berlinie. Wydalam łącznie 150 złotych, a mój wniosek został odrzucony, bo brakowało aktu małżeństwa, o czym zaden konsultant mnie nie poinformował. Niestety w tym banku nie ma możliwosci, zebym ten akt mogła jeszcze dosłać. Po prostu wniosek wraz z aktem musialabym wyslac jeszcze raz. To jest dopiero śmiechu warte. A wystarczyłoby to dostarczyc faxem. Placówek jak na lekarstwo, zeby załatwic to osobiscie
ZaletyDarmowe prowadzenie konta,nic więcej
WadyBiurokracja, mało placówek w Polsce
~Marzena / 2022-03-18 11:51
Ocena: 1.00 / 5
Kontakt w ostatnim czasie bardzo utrudniony,bardzo długo czeka się na infolinii, ponad 20 minut, a kontakt przez czat praktycznie stale zablokowany. Myślę, że są to działania celowe banku wobec nerwowej sytuacji na rynku finansowym. Maja za zadanie ograniczenie osobom, firmom dostęp do środków i operowanie nimi. O wszelkich nieprawidłowościach, które mogą Ciebie uchronić cżłowieku informują lakonicznie mailowo. Gdy ktoś zrobi dużo przelewów jednego dnia dostaniesz maila a nie telefon sprawdzający czyli nie zareagujesz gdyby ktoś włamał się do Twojego konta bo sprawdzisz skrzynkę mailową za kilka godzin a może dni. ALE ALE gdy trzeba zaatakować Ciebie ofertami handlowymi numer telefonu jest im świetnie znany o każdej porze dnia i nocy !!!!
~Maskara co się dzieje! / 2023-09-04 16:15
Ocena: 1.00 / 5
Zadłużenie przypadkowej osoby na 2 miliony złotych, brak pomocy ze strony banku.
ZaletyBrak
WadyMoże prowadzić do więzienia, depresji a nawet samobójstwa