Byłam dzisiaj w mBank "Forum"w Gdańsku. Chciałam założyć konto. Po 5 min. rozmowy zrezygnowałam. Obsługa masakra, zero kompetencji, spytałam o ubezpieczeniu karty, nic nie dowiedziałam się, w końcu dla świętego spokoju odpowiedź młodego człowieka, że nie ma.
ZaletyŻadnych
Wady Brak profesjonalizmu, zaufania i obawa o swoje pieniądze przy takiej obsłudze i zarządzaniu.
~Maria / 2023-11-16 08:42
Ocena: 1.00 / 5
Parę alt temu dałam się naciągnąć na założenie bezpłatnego konta. Nie chciałam tego robić, ale konsultant uprosił mnie twierdząc, że pomogę mu zdobyć niezbędny dla niego obrót.
Po paru latach okazało się, ze darmowe konto przestało być darmowe i powstał na nim ponad 200 zł dug który to mBank sprzedał.
Pisałam reklamację, ale zgodnie z paragrafami i ustępami - mieli taką możliwość...
Dziękuję za współpracę i przestrzegam przed założeniem konta w tym Banku!!!
ZaletyBrak
WadyNaciągacze
~marian / 2018-12-10 13:56
Ocena: 2.67 / 5
Wniosek o wspólne konto eKonto Plus.
Kurier zadzwonił tylko raz, ale nie pasowały mu godziny i miał oddzwonić jak coś więcej ustali.
Po kilku godzinach doszedł sms z inPostu, że kurier się niby nie mógł dodzwonić.
Inpost stwierdził że dokumenty wracają do Mbanku z ich inicjatywy.
Kontakt z Mbankiem dwa razy i nic w sprawie się nie wyjaśniło. Umywają ręce że oni nic nie mogą a to oni zamawiają kuriera. Żenada !!! Da się wyczuć że przeczekują czyjeś opowieści i mają to gdzieś.
Zero zaangażowania w problem. NIE POLECAM !!!
WadyOlewają klienta
~Mariett / 2016-03-11 15:15
Ocena: 5.00 / 5
fajna oferta, serwis i jego wyglad sa dal mnie atrakcyjne. Jestem klientką dobrych kilka lat i jakos omijaja mnie utrudnienia. Miło ze mBank na dużo form kontaktu @/mLinia, eksperci, z placówek raczej nie korzystam
Zaletymobilność
Wady-
~Mario / 2020-01-30 11:52
Ocena: 1.00 / 5
chciałem kupić na Allegro komputer na raty z mBank, wykonałem wszystkie czynności, podałem swoje dane, przelałem 1 zł w celu weryfikacji i zwrócono go na konto, zaakceptowałem warunki umowy a tu po 3 dniach email z banku ,,Dzień dobry,
anulowaliśmy Twój wniosek o pożyczkę, ponieważ nie mogliśmy poprawnie go zweryfikować.
Pozdrawiamy, Zespół mBanku
Kpina z ludzi, teraz muszę się udać do oddziału mBank o potwierdzenie na piśmie, że nie zawarłem pożyczki, bo nie chcę się dowiedzieć np. za pół roku, że spłacam pożyczkę, której mi mBank nie udzielił. W takim bałaganie jest wszystko możliwe. Omijajcie z daleka mBank.
Zaletymiły głos konsultantki
Wadyniekompetencja i lekceważenie klientów
~Mario / 2021-01-20 17:54
Ocena: 1.00 / 5
Mam konto firmowe. Bank Trzęsac gaciami utrudnia w każdy możliwy sposób odblokowanie możliwości korzystania z konta internetowego. Nie mam dostępu nawet ponwizycie w oddziale. Infolinia zmusza do korzystania zdodatkowych kodów i automatycznych panów a niekończące potwierdzanie danych doprowadza do białej gorączki. Zdecydowanie odradzam komukolwiek .Zakładam konto w innym banku bo m bank na pewno nie jest dla mikro przedsiębiorców ani przychylny ani pomocny. To bogaty bank i może sobie pozwolić na lekceważenie małych klientów...
ZaletyJuz brak zalet.
WadyBrak szacunku i prostych zasad dla jakichkolwiek problemów na końcu.
~Mario / 2023-04-29 16:53
Ocena: 1.00 / 5
Dramat, nie wiem co napisać bo wszystko to dno chyba że chcą cię przejąć jako klienta to dadzą ci super ofertę , problem z otwarciem pliku pdf od nich na komputerze i laptopie gdzie wszystkie pliki zawsze otwierałem czy to z innych banków czy z firm i nie było problemu , pani na infolini nie potrafiła mi pomóc kolejna też i tak mnie zbywali , do tego ten bot -totalna porażka, żeby wcisnąć mi kartę kredytową to nie było potrzebne nic ale gdy chcesz złożyć reklamację lub potrzebujesz pomocy to nagle potrzebują wszystkiego , złodzieje ,mafia itp, ja osobiście rezygnuje z rachunku w mbanku ,mam dość
Zaletybrak
Wadyzłodzieje i oszuści , nie pomogą swoim klientą
~Mario / 2024-08-02 07:58
Ocena: 1.00 / 5
Zablokowali mi konto bo mieli niby nieautoryzowany przelew na 1 zł bez potwierdzenia sms. Albo to ich metody żeby zablokować komuś konto na 30-60 dni albo mają taki wspaniały system. Dla mnie oni są skompromitowani do spodu. Przyszedłem ze sobą i z dowodem osobistym żeby zlikwidować konto ale nie mogłem bo będą szukać hakera, który chciał mi ukraść 1 zł. KNF już poinformowałem, że nielegalnie przetrzymują moje pieniądze, może dostaną za to godziwą karę. 220 zł miałem na koncie :) wyobraźcie sobie jakim dnem jest ten bank. Likwidujcie konta i uciekajcie bo nie zobaczycie swoich pieniędzy.
~Mariola S. / 2024-05-06 17:58
Ocena: 5.00 / 5
Obsługa przez Panią Annę z oddziału w Koszalinie to ogromna satysfakcja i przyjemność. Sprawy załatwia jakby "od ręki" dzięki uprzejmości i wysokim kompetencjom. Kontaktuję się także z innymi bankami ale tak skutecznie i z uśmiechem nie ma w żadnym. Dzięki takim pracownikom klienci pozostają wierni swoim bankom. Dziękuję i pozdrawiam.
ZaletyUprzejmość i kompetencje
WadyBrak
~Mariusz / 2017-11-02 20:05
Szanowni Państwo jeśli macie możliwość omijajcie wielkim łukiem mBank.. Jeśli zaczniecie mieć jakikolwiek problem nie liczcie ze ktokolwiek wam pomoże .. Usłyszycie od pracownika jedynie ze możecie złożyć reklamacje.. Jest ewidentny konflikt pomiędzy pracownikami na pierwszej lini frontu barze działem prawnym który najpierw działa potem myśli.. Bank zablokował mi w ostatnim czasie konto i mimo ze zarzadalrm aktu normatywnego NIKT NIE BYŁ W STANIE MI POMOC i tak jest do teraz.. Infolinia tak naprawdę ma w dupie problemy z jakimi dzwonią ludzie..
ZaletyBrak
WadyBrak wiedzy pracownikow
Kilka lat
~Mariusz / 2018-06-22 07:54
Ocena: 1.00 / 5
od ponad miesiąca próbuje otworzyć drugie konto w mbanku. do tej pory sprawa jest nie załatwiona. powód? kurier nie może do mnie dotrzeć bo nie pasują mu godziny kiedy mogę się z nim spotkać. na stronie mbanku napisane że konto można otworzyć w dwa dni. składałem reklamację wielokrotnie. dzwoni do mnie kurier i nie chce przyjechać do mnie w takich godzinach jakie mi odpowiadają. niewiarygodne. mbank nie potrafi ogarnąc jednego normalnego kuriera ktory dostarczy mi w koncu umowę.
~Mariusz / 2019-08-29 15:27
Ocena: 3.67 / 5
Założyłem sobie konto wielowalutowe i jakie było moje rozczarowania, kiedy zapłaciłem kartą w euro a bank pobrał kasę w zł, pytam konsultanta, o co chodzi okazało się ze miejsce, w którym płaciłem zablokowało w trakcie płacenia większa kwotę od dostępnej na koncie podczas transakcji a dopiero później koryguje ja do właściwej kwoty która została zapłacona. Np. płacisz 40euro bank blokuje 130 a później koryguje tylko, jeśli kwota jest wyższa niż środki na koncie to płacisz w PLN. Plus prowizja. Bank się wykręca ze to zgodnie z regulaminem tylko nie wspomina o takich sytuacjach w regulaminie. Jak dla mnie powinna się liczyć kwota faktyczna a nie wzięta z sufitu. Ta usługa to BUBEL.
Zaletynie wiem
Wadyza reklamą jest bubel walutowy
~Mariusz / 2021-01-10 09:54
Ocena: 3.33 / 5
Poprzednie doświadczenia wypadły całkiem dobrze. Obecnie w czasie załatwiania wszystkich spraw w necie to trochę kiepsko. Wziąłem nie duży kredyt i rozpisałem wszystkie raty automatycznie do spłaty a tu po spłaceniu wezwania do zapłaty!!! Kwota nie duża na poziomie 2 zł, ale jest powód by uprzykrzyć życie. Znowu bank ma Cię w garści. Bardzo nieuczciwe postępowanie.
Ciekawe, czy sytuacja byłaby taka sama jakby spłaty były robione nie z automatu tylko manualnie?
ZaletySzybkie załatwienie sprawy online.
WadyNaciąganie Klienta na niedopłatę!
~Mariusz / 2021-03-18 17:45
Ocena: 1.00 / 5
Syn skończył 13 lat i chciałem mu założyć konto dla młodych ... i zrobiły się alternatywy 4.
Bank nie udzieli mi informacji o wniosku który złożyłem ...tylko dziecku jak do nich zadzwoni (ma 13 lat). Nie mogę nawet uzyskać nr przesyłki żeby dowiedzieć się co z wysłanymi dokumentami.
Dokumenty do podpisania wysłane kurier który dzwoni do dziecka (musi być przy tym osoba dorosła do podpisania) zamiast do rodzica (pewno taki kontakt bank podał). Kurier umówiony na wtorek - (żeby zastać rodziców) przyjeżdża w środę i tłumaczy że przecież był.
Dla mnie jako opiekuna prawnego - ta procedura to debilizm zwłaszcza, że ponoszę odpowiedzialność prawną i finansową za wszystkie działania Syna do osiągniecia przez niego pełnoletności.
Miałem kiedyś m-bankiem sytuację, że podpis który złożyłem nie zgadzał się z tym którym chciałem potwierdzić zmianę danych do konta (długa przerwa) ...nie pomógł dowód osobisty, paszport, nawet konta nie mogłem zamknąć - nie ten podpis. Musiałem przeczekać aż zmienią się procedury. Historia znowu zatoczyła koło.
Robienie z dziecka na siłę dorosłego ma podreperować ego banku czy dziecka ?
To chyba taka nowoczesna forma hartowania klienta w ich wykonaniu.
Mam u nich trzy konta...ale tak mnie zirytowali, że sprawdzę inne opcje.
~Mariusz / 2021-09-10 20:18
Ocena: 1.00 / 5
Nie jasne zasady przy wielu produktach , błędne informacje od przedstawicieli i na i infolini . Stał klient nie czuje się doceniany , wprost przeciwnie trudności przy wielu produktach . Brak wykwalifikowanych pracowników przy przelewach specjalnych , zlecanych przez klienta - 3 dni w obecnych czasach to trochę długo .Brak podejścia biznesowego przy współpracy z małymi i średnimi firmami .
WadyNie jasne uzasadnienia przy odmowach przy udzieleniu kredytu . Słabe wsparcie ze strony opiekunów klienta .
~mariusz / 2022-01-23 12:20
Ocena: 1.00 / 5
gówniany bank !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
~Mariusz / 2022-02-10 08:24
Ocena: 1.00 / 5
Uwaga, złodziejska prowizja za limit na karcie, pobierają co roku bez ostrzeżenia, i wmawiają ciemnotę, że nie można jej odzyskać. A można, bo jeśli zrezygnuje się z linii kredytowej, to mają obowiązek zwrócić za niewykorzytany okres. Banksterzy.
~Mariusz / 2023-12-28 12:52
Ocena: 1.00 / 5
Dziś tj.28.12.2023 infolinia to jakaś farsa mimo informacji ze czas oczekiwania na połączenie wynosi 15min to i tak po 30minutach nic się nie zmienia i dzwonisz w próżnię,można zadzwonić na infolinię i w międzyczasie przeczytać jakąś 4tomowa księgę a i tak pewnie by się nadal czekało..chyba zrezygnuje z tego śmiesznego banku
ZaletyBrak
WadyBank może jest ok ale infolinia to farsa, chcesz zadać krótkie pytanie a karzą czekać 30min
~Markus / 2024-01-06 22:42
Ocena: 1.00 / 5
Konto tam 20 lat,ale to szkopski bank i po ostatnich jego Decyzjach pora się Rozstać ! Skarbonka u konkurencji :) Nie będę utrzymywał Rudego Gnoja.
ZaletyByły
WadyNiemiecki - Zło w Genach.
~Marlena / 2023-10-02 16:16
Ocena: 1.67 / 5
Tragedia!!! Wypłaciłam w punkcie własne pieniądze, które wcześniej awizowałam. Naliczono mi opłatę 110 zł za wypłacenie 22 000 zł. Ludzie! Bank operował moimi pieniędzmi przez wiele lat, po czym poszłam je wypłacić i musiałam zapłacić za ich wypłatę. Dla mnie to niepojęte. Przelew na inne kontro to kwota 1,5 zł, w mojej okolicy nie ma darmowych bankomatów, więc za wszystko muszę płacić. Uciekam od tego banku.