Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

mBank opinie

Ocena na podstawie 2054 opinii

1.66 / 5

  • Prostota obsługi
    1.70
  • Oferta
    1.71
  • Obsługa klienta
    1.61

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Małgorzata / 2022-01-17 11:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramat. Dwa razy rozłączyło mnie podczas weryfikacji. Podawanie od początku danych i w jakiej sprawie dzwonię zabiera mnóstwo czasu. Teraz po kolejnym rozłączeniu czekam na połączenie z konsultantem 47 minut. Aby kontynuować oczekiwanie wciskam chyba po raz setny 1. Cały czas czekam na linii.
    Zaletynie widzę
    Wadystracony czas
  • ~Małgorzata / 2023-08-30 15:21
    Ocena: 5.00 / 5
    Jesteśmy klientami mBank-u w Poznaniu oddz. na ul. Roosevelta 22.Polecamy ten oddział z uwagi na przemiłą,kompetentną i bardzo pomocną obsługę.W szczególności na uwagę zasługuje Pani Natalia Lemańska,która wiele razy pomogła nam rozwikłać problemy i zawsze bardzo chętnie i w profesjonalny sposób służyła nam pomocą.
    ZaletyKompetencja,profesjonalizm,
    WadyBrak
  • ~Małgorzata / 2024-01-10 12:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszemu wrogowi polecę ten bank!!!
    I jeszcze życzą sobie, żeby więcej napisać, OK!!
    NIGDY NIE DODZWONICIE SIĘ DO TEGO bANKU, nad lokatami dumają, czy aby Wam można założyć i oprocentowanie gorsze, niż w najgorzej stajni! Polecam idiotom!!!
    ZaletyZalety???!!!
    WadyWszystko, co rylko można i nawet nie ma komu napluć w twarz!
  • ~Mam już dość / 2023-05-25 11:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Zmieniają zasady, na które nie musisz się zgodzić. Zamknięcie konta to tragedia, kłamią na infolinii i nikt nie bierze odpowiedzialności za słowa. Naliczają nielegalne opłaty. Dziś sama próba dowiedzenia się czy konto zostało zamknięte trwa już ponad 1h i wciąż nie jest alarwikne
    ZaletyZadne
    WadyOszuści
  • ~Mamiela / 2020-12-30 13:09
    Ocena: 1.33 / 5
    Wszystko dobrze jak dobrze. Cokolwiek co wymaga decyzyjności i działania dla klientów nie dla siebie już jest nie do przeskoczenia. Beton.
  • ~Mamiela / 2023-10-24 15:36
    Ocena: 3.00 / 5
    Wszystko jest na sztywno zautomatyzowane i Ok. Jednak jeżeli trafi się sprawa niestandardowa to wszystko dosłownie leży. Konsultanci na pierwszej linii uprzejmie informują że nic nie mogą i trzeba pisać reklamację i 30 dni dla klienta do tylu pomimo winy narzędzi i obsługi banku
  • ~Manek / 2022-02-01 23:23
    Ocena: 2.67 / 5
    Kto zewolul wpis na konto osobiste wpisy na przelew na WOŚP bez zgody powinien być poew zbiorowy.zevt fundację wbraly na kontach
  • ~Maniek / 2022-03-10 10:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Złodziejski bank, uwaga na kredyt odnawialny, horrendalna prowizja, której nie zwracają, pomimo rezygnacji z kredytu!!!
  • ~Manio / 2022-09-13 17:52
    Ocena: 1.67 / 5
    Pierwsze i ostatnie spotkanie z tym bankiem. Sytuacja: raty na łóżko, kredyt na 7500 zł. Oferta znośna, sklep innej opcji nie dawał. Wniosek przez internet, wypełnienie wniosku około 10 minut, pytania z d**y, ale dobra niech im będzie. Wniosek wypełniony i jeszcze tylko weryfikacja konta, przelana złotówka i...
    Nic, piątek, sobota, niedziela, poniedziałek popołudnie dzwonię. Po 5 minutach słuchania muzyki dodzwoniłem się i co, jajco! Pan na infolinii nie może nic zrobić bo wniosek zawisł i trzeba poczekać. Wtorek kolejne 5 min na info. Wyjaśnienie sprawy w toku i bach rozłączone, ok zdarza się. Dzwonimy jeszcze raz kolejne 5 min. I kolejne wyjaśnianie sprawy (bo inny konsultant). I co i jajco jedyna opcja anulowanie wniosku, i powtórna weryfikacja i wypełnianie formularzy. Daliśmy sobie spokój. Inny sklep ogarnięty bank i sprawa załatwiona w przeciągu 20 min. Sory nie polecam
    ZaletyNie doświadczyliśmy niestety zadnych
    WadyBałagan obsługowy
  • ~Mar / 2020-05-23 11:59
    Ocena: 2.00 / 5
    3 połączenia telefoniczne z infolinią z próbą zmiany numeru telefonu do kontaktu. Bez skutku. 1h20min. Po rozmowie i potwierdzeniu nowego numeru telefonu, dostałem nowy pakiet aktywacyjny konta z sms na... stary telefon. I to ciągłe potwierdzanie w aplikacji nowego hasła. W aplikacji w telefonie, do którego nie mam dostępu. Idiotyzm. Niby zmieniłem nr telefonu a do konta nie mam dostępu ani z poziomu komputera ani telefonu. Tylko przez infolinię z czasem oczekiwania średnio ok. 30min. Nie polecam...i sam rezygnuję zusług tego banku. To nie ta klasa, co dekadę temu...
  • ~Mar / 2022-09-13 23:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Dzwoniąc na infolinię mBank trzeba mieć nerwy ze stali. Odbiera boot i każe powiedzieć w jakiej sprawie się dzwoni. Nie mogę podać nr klienta i telekodu. Po przekierowaniu do konsultanta stwierdza ze nie może nic zrobić bo nie jestem zweryfikowany i każe jeszczexrwz zadzwonić. Koło zamknięte…
    ZaletyByły kiedyś teraz już nie ma
    WadyInfolinia której nie ma
  • ~Marat / 2023-09-23 00:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza weryfikacja po założeniu konta.
    Jak by strzegli bank Federalny USA - ńr. dowodu + nazwisko matki + wysłanie smsa + odsłuchanie i wprowadzenie hasła + PDF z hasłem do którego hasło jest w smsie... I NIE AKTYWOWAŁEM
    Muszę iść z dowodem do banku.
  • ~Marcelina / 2022-08-22 21:46
    Ocena: 1.67 / 5
    Dno dno i jeszcze raz dno, co chwilę przerwa techniczna nie mozna wyplacic ani zapłacić kartą, blikiem również bo co chwilę wyskakuje błąd, od godziny 14 do tej pory (jest 21:40) nie moge zapłacić
    WadyCo chwilę przerwa techniczna, nie mozna zapłacić kartą, blikiem niczym, nawet zalogować się do konta nie można
  • ~Marcin / 2019-09-08 15:06
    Ocena: 1.67 / 5
    Pobieranie opłaty za przelew pomiędzy własnym kontem firmowym a prywatnym to zwykła kpina. Najgorszy bank dla firmy.
    WadyOpłata za przelew pomiędzy własnymi kontami firmowym i prywatnym
  • ~Marcin / 2019-10-12 22:01
    Ocena: 1.00 / 5
    największe złodziejstwo jakie może być... opłaty za przelewy pomiędzy własnymi rachunkami (9 zł), opłaty za przelewy z karty kredytowej (39 zł) Jawne dziadostwo i sk.... To nie ten sam bank, do którego się zapisywałem...
  • ~Marcin / 2020-04-16 17:42
    Ocena: 5.00 / 5
    1 bank w życiu ale chyba zostanę przy nim do końca
    ZaletyWszystko na tip top
    WadyMożna by zdjąć ograniczenia wiekowe z pewnych funkcji
  • ~Marcin / 2020-05-28 19:00
    Ocena: 2.33 / 5
    Jeżeli tylko nie trzeba nic załatwić to jest ok. Ostatnio kompetencje pracowników bardzo spadły na poziomie, nie potrafią nic załatwić a i oczekiwanie na połączenie tel się wydłużyło, póki nie był w niemieckich rękach był godny polecenia.
  • ~Marcin / 2020-10-07 18:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Okres calkowitego zamkniecia karty kredytowej wynosi 3 miesiace... Gdzie w innych bankach standardowo 30 dni. Gdzie przy skladanou wniosku o kredyt hipoteczny wiadomo liczy sie czas. Najlepsze po uplywie 3 miesiecy poszedlem do placowki zeby dostac zaswiadczenie o calkowitym zamkniecou karty. Wedlug pani z mlinii zaswiadczenie dostane bez problemu. Mamy juz umowionego natariusza. A tu zaswiadczenie musi isc z glownej siedziby i to za "drobna" Oplata 40 zl....
    ZaletyZakladalem 10 lat temu jako student wtedy mieli dobra oferte...
    WadyCzas zmienic bank. W dzisiejszych czasach mocno odstaja od konkurencji. Trzeba uciekac do innego banku
  • ~Marcin / 2020-11-18 11:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Odziedziczyłem w tym banku kredyt po mamie. Chcąc go spłacić poszedłem ze wszystkimi potrzebnymi dokumentami do oddziału. Po około 3 tygodniach dostałem maila ze muszę iść do oddziału i przedstawić dokumenty (dokładnie te co już kserowali) jakakolwiek próba z bankiem kończy się zdaniem: dostał pan instrukcje na maila... nie polecam! Dni i 2 metry mułu
  • ~Marcin / 2021-07-02 11:03
    Ocena: 1.00 / 5
    W skrócie zamykam rachunek zostawiłem 200 zł na drobne opłaty, uwaga nie chcą zamknąć rachunek bo 50 gr debetu, którego nie widać. Dziadowski bank, nie otwierać, uciekać. :)
    Zaletyzero
    Wadyniekompetencja na Chat m banku, brak decyzyjności, nieudolność
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2054
PEKAO SA
Ocena: 1.83, ilość opinii: 1562
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.87, ilość opinii: 1230
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.79, ilość opinii: 1030
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 992
PKO Bank Polski
Ocena: 2.75, ilość opinii: 933
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4817
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4581
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4029
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3511
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3211
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3115