Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

mBank opinie

Ocena na podstawie 2016 opinii

1.66 / 5

  • Prostota obsługi
    1.70
  • Oferta
    1.71
  • Obsługa klienta
    1.60

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Iga / 2022-12-21 17:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie ksieguja wpływów w dniu przelewu. A za prowadzenie konta też ładnie sobie liczą. Żenada
    ZaletyBrak
    WadyDuzo
  • ~Iga / 2023-02-26 22:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank niestety ignoruje prawo unijne. Z treści art. 16 ust. 1 dyrektywy 2008/48/WE wynika, że: Konsument ma prawo w każdym czasie spłacić w całości lub w części swoje zobowiązania wynikające z umowy o kredyt. W takich przypadkach jest on uprawniony do uzyskania obniżki całkowitego kosztu kredytu, na którą składają się odsetki i koszty przypadające na pozostały okres obowiązywania umowy. A mbank ma to gdzieś i nie zwraca. Można? Można. No to spotkamy się w sądzie drogi mbanku.
    WadyNiezgodne z prawem działania.
  • ~Igor / 2022-11-15 20:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank w Polsce. Mam komornika, mogę co miesiąc najwyżej wypłacić 2258 zł,w październiku oprócz wypłaty miałem premię, tydzień po wypłacie, wszystko poszło do komornika. Masakra I jeszcze Ukraina na infolinii.
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
  • ~Ili / 2022-03-02 12:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Czekam od 3 godzin żeby zlikwidować konto.Masakra
    ZaletyŻadna
    WadyWiele
  • ~Ilona / 2022-04-25 16:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank dla firmy obsługa fatalna.Jedyna firma to Mlezing tam obsługa jest na poziomie
  • ~imie / 2023-01-27 18:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Ludzie opanujcie sie z tymi gwnianymi botami. Czlowiek sie tylko frustruje. co za gowno
  • ~Imię / 2019-09-04 18:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Wciąż popsuty tablet w oddziałach mBanku, czy do niego mają dostęp dzieci, że wciąż (gdy oczywiście jest dostępny,bo nie ma "awarii"), się psuje??? nawet,gdy jest dostępny,to jakby ktoś jeszcze na nim był zalogowany, ponieważ przy próbie wylogowania się,próba jest nieudana. Nierzetelni pracownicy informują,że wszystko ok. Tymczasem,jeśli nie ma informacji typu "poprawne wylogowanie z serwisu transakcyjnego" to ok.nie jest.
    ZaletyŻadnych
    WadyOpisane oraz wiele innych
  • ~Iouna / 2019-08-16 11:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Postanowiłam zamknąć konto w związku z opłatami i zmianami regulaminu, które wchodzą od 19.08.2019. Na koncie zostały 2 zł. Tuż przed zamknięciem konta na mojej poczcie pojawił się mail, iż konto nie zostanie zamknięte ponieważ mam na nim debet. Wchodzę na konto, a tam żadnej informacji o debecie w saldzie nie widzę. Kontaktuję się z bankiem (nie dzwonię, nie ma sensu) na czacie. Otrzymuję po 2 godzinach odpowiedź, że moje 2 zł wysłali przelewem za 9 zł i w rezultacie nie dostałam tych 2 złotych, a muszę dopłacić jeszcze 7! Co to jest? Kto takie głupoty (delikatnie mówiąc)wyprawia?!!! Dodam, że sama tych 2zł przelewem wysłać nie mogłam, bo to za mała kwota. Co za ...!
    Zaletybrak
    Wadyobsługa i dostęp do informacji ograniczony, kontakt z kimkolwiek z banku niemal zerowy, bezpłatne wypłaty z bankomatów ograniczone, nie polecam nikomu banku
  • ~ireneusz niezgoda / 2022-01-27 12:23
    Ocena: 1.00 / 5
    po prawie 20 latach wspolpracy bank neka mnie splata 12.52 smsami nie idzie zadzwonic na m linie ani czat nie dziala czas sie rozstac dokladnie wiedza kiedy wplywa wyplata a mimo wszystko traktuja jak zlodzieja odradzam jak najdalej od tego banku a te 12 zl nawt nie wiem za co
    Zaletynie ma zalet
    Wadycaly bank nadaje sie do zburzenia traktowanie wieloletniego klijenta ja potencjalnego oszusta
  • ~Irmina / 2024-04-23 17:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem klientką mBanku 23 lata znam go na wskroś już tyle lat. Moja opinia o Nim od momętu ostatniej zmiany właścicielskiej to:
    Jeden z najgorszych banków w Polsce. Brak poszanowania dla starych klientów, najgorsze warunki produktów finansowych. Żałuję że przyciągnęłam do banku tylu znajomych i rodzinę.
    Przestroga dla nowych potencjalnych klientów - nic nie trwa wiecznie a bank należy zmieniać jak najczęściej.
    Zaletybrak zalet
  • ~Iwi / 2020-01-21 17:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Konsultanci bezczelni! Zero kompetencji.. Rozmowa jal z gówniarzem.." wysyłają emotikonki" a co ja ich koleżanka? Nie potrafią odpowiedzieć na najprostsze pytania.. Odpowiadają omijając zadane pytanie.. Myśląc że już odpowiedzieli... Żenada..!!! Brak profesjonalizmu...!!!
    ZaletyŻadnych zalet
    WadyBezczelność konsultantów, niekompetencja, omijanie odpowiedzi, traktują klientów jakby rozmawiali z dzieckiem a nie z dorosła osoba... Brak profesjonalizmu... Wiecznie problemu od kad otworzyłam twn bank... Szukam nowego i zamykam to konto.. Szkoda nerwów..
  • ~IWONA / 2018-05-15 14:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Zablokowałam dojście przez przeglądarkę internetową i nie pamietam telekodu a wiec nie da się nic załatwić. Automat mówi że jesli się zapomniało telekodu, klikając słuchawkę w aplikacji zostane połączona z konsultantem i będę zweryfikowana. Zrobiłam tak, Pani nic nie może zrobic. Ekspert internetowy odsyła na infolinie. A co na infolinii ?Dzownie od dwóch dni o różnych porach, czekam ponad dwie minuty,nikt nie odbiera a oczywiście impulsy lecą. Zenada jakaś totalna, jedyne co sobie załatwiłam to nerwy. A wystarczy zrobić większy przelew z konta oszczędnościowego lub brak środków na koncie katują od razu telefonami i nie dają spokoju. NAJGORSZA INFOLINIA EVER
  • ~Iwona / 2019-07-02 16:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragiczny.Żegnam się z nim bez żalu.Drobnego klienta mają w głębokim poważaniu.Najpierw dzwoni jakaś konsultantka namawiając do pożyczki a potem jak chce kredyt w rachunku to zdolności nie mam,bo w biku nie jestem.Jak mam być,kiedy kredytu nie miałam nigdy..rada od noblistki????????za tel.proszę wziąć coś na kredyt????????w sklepie.Koniec płacenia wysokich prowizji i użerania się z info linią..by
    ZaletyŻadnych
    WadySame wady
  • ~Iwona / 2022-04-05 19:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Najbardziej hujo... Y I złodziejski bank jaki znam. Non stop zmieniają taryfę opłat, kradną środki klienta z konta, Mon stop trzeba zgłaszać reklamację i się z nimi szarpać. Przenoszę właśnie limit do innego. Omijajcie szerokim łukiem!!!
    ZaletyŻadne
    WadyBardzo wysokie opłaty, non stop awarie, beznadziejna obsługa klienta
  • ~iWONA / 2022-04-11 15:32
    Ocena: 1.00 / 5
    omijajcie z daleka, to lichwa nie bank, zamykaja po 16 latach limit karty , jak klient był w szpistalu 2 miesiace, bo oni kaurat sobie zrezygnowali z karty miles and more i bez zgody kleinta zamkneli karte no bo klient kurcze lezacy w szpitalu nie poszedl do banku aneks podpsiac,.FARSA NIE BANK, OMIJAJCIE, POZA TYM NAJWIĘKŚE OPŁATY ZA KONTO, KARTY,MNÓSTOW OPŁĄT UKRYTYCH!!!!
    ZaletyŻADNYCH
    WadyKOSZTY, FATALNA OBSLUGA, ATAKI HAKERSKIE
  • ~Iwona / 2023-07-11 12:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Bardzo trudny kontakt z pracownikami, bledne informacje, App nie pozwala na wiele operacji, i system tranzacyjny mobilny źle funkcjonuje!!!! Za każdym razem tracę dużo czasu, nie rozwiązując problemu.
    ZaletyNic
    WadyNiekompetencja
  • ~Iwona / 2023-08-14 11:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Bardzo trudna współpraca,osoby odpowiadające na telefony nie znają swojej pracy!!!!
    ZaletyNic
    WadyNiekompetencja
  • ~Iza / 2020-02-05 09:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank kpina! Przetrzymujecie pieniadze tydzien i dluzej ktore sa przelewane z konta na konto w waszym banku. Doprowadzacie ludzi do ruiny
    ZaletyZero
    WadyKonsultanci klamia,zero kontaktu z kims kompetentnym,nagminne przetrzymywanie pieniedzy przelewanych z konta oszczednosciowego na zwykle !!!
  • ~Iza / 2022-11-18 14:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Ten Bank to porażka, dopiero co otworzyłam u nich rachunek (trzy miesiące temu) a już go zamykam.
    Nie polecam przez Wielkie Nieeeeee..
  • ~Iza / 2023-12-24 01:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Żeby odparować aplikację mobilną od telefonu musiałam czekać łącznie 94 minuty (dzwoniono z 2 telefonów). Telefon został zgubiony 2 godz. wcześniej. Po upływie tego czasu dalej nikt nie odebrał ode mnie telefonu. Dobra rada dla mBank - zastrzeżenie karty jest bardzo istotną kwestią więc po dokonaniu wyboru tematu rozmowy na klawiaturze maksymalnie do 5 minut powinien się konsultant połączyć.
    Zaletybrak
    Wady94 minuty oczekiwania na połączenie z konsultantem w celu zastrzeżenia karty - niestety nie zostało to zrealizowane.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016
PEKAO SA
Ocena: 1.80, ilość opinii: 1527
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1209
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 973
PKO Bank Polski
Ocena: 2.71, ilość opinii: 881
ING Bank Śląski
Ocena: 1.79, ilość opinii: 833
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4553
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4438
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3917
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3497
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2964