Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

mBank opinie

Ocena na podstawie 2054 opinii

1.66 / 5

  • Prostota obsługi
    1.70
  • Oferta
    1.71
  • Obsługa klienta
    1.61

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Lucja / 2023-06-30 13:43
    Ocena: 5.00 / 5
    Obsługa uśmiechnięta, sprawnie pomogli mi rozwiązać mój problem.
  • ~Luikasz / 2023-01-10 12:41
    Ocena: 1.00 / 5
    zalozylem lokate na koncie oszczednosciowym na 7 proc na 3 miesiace za 20 tys zl dostalem 90 zl :) .

    Wchodzac w profil lokaty bylo napisane oprocentowanie 7 proc, Pani z banku sie wykreca ze to jakas inna lokata byla.
    Zalozylem konto intensive z ktorego zaraz zrezygniuje, czekanie na konsultanta tak samo dlugo trwa jak przy normalnym.
    Zaletyzadnych
    Wadycala masa
  • ~Luk / 2022-01-02 10:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Jedna wielka porażka,konto niby za zero a okazało się że trzeba płacić ,nie aktywowałem nawet karty a gdy poszedłem do placówki musiałem zapłacić 300zl za nic!!na szczęście im podziękowałem.NIE POLECAM!!!!!
    ZaletyBrak
    WadySzkoda słów!
  • ~Luk / 2023-04-27 21:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragiczna obsługa , opłaty za wszystko . Mam pare kont i żadne nie kosztuje tyle co konto w Mbanku .
    Absolutnie nie polecam , cały czas jakieś mikro i makro opłaty za każdą rzecz .
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
  • ~luk / 2023-11-23 12:45
    Ocena: 1.00 / 5
    zmieniłem numer telefonu, starego już nie posiadam i aby zalogować do aplikacji potrzebuje starego numeru bo bez niego nie zmienię ustawień na nowy.... nawet na infolinii nie pomogą. udaj się do banku aby zmienić numer jedyne co mogłem usłyszec. opłaty za prowadzenie konta też są wysokie w innym banku mam za darmo więc zamykam konto w mBank....kiosku jak czytam inne opinie
    Zaletybrak
    Wadyinfolinia nie pomaga w każdej sprawie
    brak możliwości załatwienia wszystkich spraw online
  • ~Lukasz / 2020-06-26 11:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Założyłem konto firmowe w mBanku, zaktualizowałem dane w CEIDG, niestety, okazało się, że mbank nie dodał mojego konta do STIR, przez co prowadzony przeze mnie rachunek nie widnieje na VAT White List, co wiąże się z tym, że kontrahenci z obawy przed sankcjami nie mogą mi przelać pieniędzy.
    Sprawa zgłoszona w mBanku 17.06 do dzisiaj - 26.06 żadnego postępu, kilka razy dzwoniłem z prośbą o przyspieszenie sprawy, bez skutku.
    NIE POLECAM ABSOLUTNIE!
  • ~Luke / 2022-02-08 17:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Beznadzieja czekam do końca leasingu który mnie tu tylko trzyma... Także mleasing to to samo... Na każdym kroku tylko czekają na moje niedopatrzenia aby tu 50 zł ująć tam 30 zł
    Ogólnie nie polecam. brak placówek tak jak w innych bankach.
    ZaletyDobra oferta zanim się doczytamy i zrozumiemy zawiłe treści umowy - zwykle po fakcie
    WadyWszystkie mozliwe
  • ~Luke / 2022-06-18 09:20
    Ocena: 1.67 / 5
    Kiedy ten bank powstał miał naprawdę dobry serwis. Niestety w chwili obecnej jedynym udziałem z którym można cokolwiek załatwić i jest dział utrzymania klienta i to dopiero po złożeniu dyspozycji zamknięcia rachunku.
    Biuro obsługi klienta zdaje się nie posiadać żadnych kompetencji do kontaktu z klientem nie licząc odsyłania do maila.
    Dodatkowo w chwili obecnej proponowane oprocentowanie zwykłą kpiną.
    ZaletyBrak
    WadyJak opisano w opinii
  • ~Łukasz / 2016-05-31 13:24
    Ocena: 4.67 / 5
    Korzystam z mBanku ponad 10 lat, jestem zadowolony. Polecam innym ten bank.
    korzystam ponad 10 lat
  • ~łukasz / 2019-05-09 14:53
    Ocena: 2.00 / 5
    Bank nie odpowiada na żadną z dyspozycji. Nie ustosunkowuje się do ustaleń odnośnie kontaktu w sprawach marketingowych. W zależności od tego do jakiego pracownika się dodzwonimy, taką odpowiedź dostaniemy (sami nie wiedzą co oferuje ich bank).
    ZaletyCiekawa opcja zakładania subkont (skarbonek)
    Wadyobsługa
  • ~Łukasz / 2020-04-21 15:40
    Ocena: 2.33 / 5
    Super opcja na Alegro z mBank.

    Bank ogłasza się że daje decyzję
    pożyczki w 15 minut.
    Czekałem 2 dni i nic, dzwoniąc na infolinię dowiedziałem się że to może potrwać nawet do 5 dni .

    A aukcja z alegro przepadła

    Nie polecam.
    Za to pozdrawiam wszystkie panie z infolinii .
    ZaletyMiły głos w słuchawce
    WadyBrak zainteresowania nowym klientem
  • ~Łukasz / 2021-02-15 21:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Złodzieje. Zabrali mi prawie 1000zł po czym nie odpierają telefonu.
    ZaletyBrak
    Wady- Brak komunikacji z infolinią
    - Kradzież pieniędzy z konta bez listy historii
    - Naciąganie na koszty
  • ~Łukasz / 2023-02-13 20:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Nic ale to nic się nie da załatwić online czy przez telefon. Nawet żeby zainstalować apke na telefonie trzeba iść do oddziału. Żenada nie bank, przenoszę się do ING
    ZaletyŻadne
    WadyMnóstwo
  • ~Łukasz / 2023-10-08 17:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Wpłatomaty Mbanku są przestarzałe i nie przyjmują nominałów 500zł.
  • ~Łukasz / 2024-01-06 07:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Doliczane jakieś ukryte opłaty do konta, których trudno doszukać się w umowie. W trakcie zakładania konta nie informowano mnie o nich! Kontakt z infolinia poniżej krytyki. Nie polecam
    ZaletyBrak zalet
    WadyDużo
  • ~Łukasz / 2024-03-08 13:13
    Ocena: 3.00 / 5
    Często są usterki blik . Człowiek nie może zrobić zakupów . Częste awarie przelewów i aplikacji
  • ~Łukasz / 2024-10-16 16:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Bardzo ciekawy bank, w ktorym chyba nikt nie pracuje . Byc w tym banku to byc jak w pustostanie , zero ludzi same problemy. NIe polecam a wrecz ostrzegam by nie korzystac z tego banku.
    Zaletybrak
    Wadyczas oczekiwania na mkonultanta z infolini powinien byc dluzszy niz 3 godziny
  • ~Łukasz Alski / 2023-01-27 13:15
    Ocena: 2.00 / 5
    Mam w Banku kredyt i niestety to mnie przy nim trzyma. W innych okolicznościach wybrał cokolwiek innego, COKOLWIEK!!
    W aplikacji mobilnej wciskają Tobie używanie mobilnej autoryzacji, która bądźmy szczerzy, działa średnio, bo jak tylko jest słabszy zasię internetu to klops. Potwierdzenia SMS co kilka miesięcy mają zawieszkę, to znaczy przychodzą z kilkuminutowym opóźnieniem, dokładnie przy awarii z dzisiaj, tj. 27.01.2023. Na mLinii jest tylko komunikat, że przepraszają za opónienie. Masakra, bo w rzeczywistości nic nie zrobisz, jeśli potwierdzenia sms też nie działają na czas, bo wszelkie bramki płatności się wcześniej wyłączą przez zbyt długie oczekiwanie na kod sms.
    Problem w tym, że takie sytuacje się zdarzają. W ciągu roku było ich conajmniej 2, teraz jest 3.
    Poza tym, automatyczny bot na mLinii doprowadza do szału, ale musi być, bo najpewniej jest tańszy niż zatrudnienie człowieka. Wynik taki, że zanim z kimkolwiek będziesz mógł pogadać, to masz już serdecznie dosyć.
    Jakieś dziwne algorytmy bezpieczeństwa przywracające mobilną autoryzację z automaty, nawet jeśli nie ma się jej aktywowanej...efekt, po wymianie telefu i zalogowaniu się do aplikacji zapomnij o możliwości robienia przelewów.
    Wylewam swoją frustrację, bo nie ma 2-3 tygodni, abym nie klął pod nosem na mBank.
    Nie polecam.
    Zaletynie ma, bo konkurencja ma to samo, tylko prościej
    Wadywcześniej opisane
  • ~Łukasz. / 2023-09-27 12:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Arogancja brak kompetencji i strata pieniedzy pracuje ta banda debili nie potrafią obsłużyć zajęcia komorniczego
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
  • ~M / 2021-02-12 21:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Kompletnie nie polecam zakładałam konto teraz, w czasie covida, wiec wszystko było online. Przyszedł kurier z umową do podpisania i ją dostarczył. Następnie miałam otrzymać maila aktywującego moje konto. Nie dostałam przez prawie 3 tygodnie mimo tego że trzy razy dzwoniłam na infolinię mbanku. Konsultanci mówili że zgłoszą skargę na to opóźnienie do konkretnego departamentu i dwóch rzeczywiście tak zrobiło. To nic nie dało i nie dostałam maila aktywującego, na otwarcie konta czekam już łącznie miesiąc. Wszystko jest niezorganizowane, nieprofesjonalne. Nie polecam, strata czasu!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2054
PEKAO SA
Ocena: 1.83, ilość opinii: 1562
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.87, ilość opinii: 1230
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.79, ilość opinii: 1030
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 992
PKO Bank Polski
Ocena: 2.75, ilość opinii: 933
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4817
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4581
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4030
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3511
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3211
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3115