strona 57 z 103
- « poprzednia
- 1 ...
- 55
- 56
- 57
- 58
- 59
- nastepna »
-
~kzoey / 2025-08-18 13:30
Przedstawicielka bankowa Pani Agnieszka Kowal w oddziale bankowości detalicznej na Roosevelta w Poznaniu ws. inwestycji bardzo pomocna i profesjonalna. Serdecznie polecam -
-
~L / 2023-09-28 13:35
Beznadziej jak najdalej od tego banku siedzą tam
Sami Krutyni. -
~L.T. / 2022-07-30 20:22
Piszę w imieniu mojej mamy - osoby obecnie ponad 90-letniej - aby opisać jej przygodę z mBankiem. Tak jak wspomniałam wcześniej mama ma ponad 90 lat i od dziesiątek lat nie prowadzi działalności gospodarczej. Niestety miała tego pecha, że dla potrzeb prowadzonej kiedyś działalności założyła rachunek firmowy w mBanku. Działalność została zamknięta; po jakimś czasie wypowiedziany przez bank i zamknięty rachunek bankowy. Nikt nigdy nie poinformował mamy o zadłużeniu z tytułu opłat bankowych. Nie było żadnych monitów. Minęły dziesiątki lat i oto w ubiegłym tygodniu do mojej mamy dzwoni przedstawicielka jakiejś kancelarii windykacyjnej.
Jakie było moje zdziwienie, gdy w skrzynce pocztowej znalazłam pismo Kancelarii Prawnej Raven z siedzibą we Wrocławiu wzywające moją mamę do natychmiastowej spłaty kwoty 188,08 zł na którą się składają następujące tytuły:
- kapitał 0,62 zł, !!!
- odsetki 1,14 zł,
- koszt wierzyciela 186,12 zł. !!!
Nie wiem jakim trzeba być "geniuszem", aby na drogę postępowania windykacyjnego skierować zaległość w kapitale 62 gr (słownie złotych: 0 62/100) i odsetek w wysokości 1,14 zł (słownie złotych: jeden 14/100) i obciążyć dodatkowymi kosztami stanowiącymi 10575 % dochodzonej kwoty.
Panu Prezesowi Banku i Przewodniczącej Rady Nadzorczej wypada pogratulować pracowników i polityki banku. To czysta paranoja. Najwyraźniej myślenie w tym banku jest zabronione. Czy w ten sposób realizuje się plany sprzedażowe nakładane na pracowników?
Usilnie będę wszystkim zainteresowanym odmawiać wiązania się z tą instytucją; kiedyś określenie "bank" zobowiązywało do pewnego poziomu.
Jest mi tym bardziej przykro, że ja swoją przygodę z bankowością rozpoczynałam w 1984r jeszcze jako pracownik NBP i pracowałam do 2000r na różnych stanowiskach w tym również kierowniczych.ZaletyNie widzę żadnych zalet tego pseudo banku. Mam tylko nadzieję, że bank w końcu zacznie interesować się w końcu opiniami swoich byłych klientów i zastanowi się dlaczego już byłych?WadyBank to w obecnym układzie jedna wielka wada. -
~laki1 / 2020-06-02 23:48
Ten ich interfejs, kolejne wcielenie pulpitu które miało być mniej klikalne. Żeby zrobić przelew zdefiniowany kiedyś klikałem 2 razy teraz 5.
W przelewach nie widać już zdefiniowanych odbiorców można tylko ich wpisać - jak się pamięta.
Pulpit mBanku to porażka, nie da sie z niego nic zrobić , mimo to nie można ustawić innej zakładki jako domyślnej.
Nowe, bogate menu powodują że zamiast szybkiego wyboru trzeba szukać opcji po całym ekranie.
-
~Lala / 2023-09-14 10:54
Tragedia..skala nierozwiązywania problemów i nie znania przyczyn jest porażająca -
~Lena / 2022-09-28 09:21
Nie polecam tego banku, nawet wrogowi!! Oszukują na lokatach na 6 proc! Od lipca ta lokata mi się wyświetla ( już w tej sprawie pisałam reklamacje, ale nie uzyskałam żadnej sensownej i rzetelnej, zgodnej z prawdą , odpowiedzi). Jak chce założyć taką lokatę, to pojawia się idiotyczna notka, że już z niej skorzystałam, tylko kiedy?? Jesli jest już nieaktualne, to po co wydać to w wiadomościach naszykowanych dla mnie?? W sklepie, każdym, jeśli jest cena produktu pod produktem, to chociaż przy kasie okazuje się, że rzeczywiście jest ona wyższa, płace,za tę pod produktem. Takie jest prawo konsumenckie, tylko nie obowiązuje mBank. Jak tak oszukują, to jak powierzać im pieniądze?? ZaletyBrakWadyTak dużo, że nie mam czasu pisać! -
~LeonZ / 2024-10-06 21:18
Po 24 latach totalna porażka kasę przeleweja gdzie chcą i nie widzą w tym problemu reklamację wzawiane od 2 miesięcy odpowiedzi nie na temat ( nie mam pojęcia czy ktoś kto to czyta umie czytać ze zrozumieniem).kontakt z infolinią tragedia. Kono już zamknięte i założone w innym banku ZaletyŻadnychWadyDopóki płacisz i oni zarabiają jest ok jak się coś posypie mają cię w d.... -
~leszek / 2020-03-10 09:52
sytuacja była taka, że zapomniałem o tym, że jestem klientem mbanku. Dostałem kredyt o którym nikt mnie nie poinformował. po 5 latach każą mi go spłacić bo spłacali nim opłatę za konto. Zdurniałem, nie wiem jak się z tego wyplątać. Czy może ktoś wie jak to zrobić. -
-
~Leszek / 2021-08-21 12:32
Mbank Elbląg zakodowane raty do których nie mam dostępu, gdyż chciałem sprawdzić saldo okazało się, że hasło jest nieaktualne, poprosiłem o nowe, nie byli wstanie pomoc, mimo wielu prób, musiałem udać się do Banku. W moim mieście nie ma o działu, więc wycieczka 55km w jedną stronę. Nie miałem dowodu, ale zaświadczenie z urzędu o utracie z pieczątkami, niestety za mało, pani dyrektor nie udzieliła mi pomocy.Dalej nie wiem co się dzieje, dowód już mam, będę robił następne podejście i dam znać. Pani dyrektor wcale nie chciała mi pomóc, widać, że przychodzi tylko aby godziny lecialy ZaletyNie widzeWadyZabrakniemiejsca na opis -
~Leszek / 2023-03-31 18:22
Omijajcie ten bank szerokim łukiem, jeżeli szanujecie swoje pieniądze i przede wszystkim czas. Problemy z załatwieniem prostych spraw, z którymi inne banki nie mają problemu. WadyDyletanctwo pracowników. Swoją nieudolność zasłaniają procedurami, dodatkową weryfikacją itp. .. -
~Li / 2023-04-21 21:23
Ten bank oszukał mnie już kilka razy. Jedyny powód dla którego ciągle go nie zmieniłam, to kredyt odnawialny, którego ciężko się pozbyć, ale już niedługo… Po raz pierwszy bank oszukał mnie przy aneksie do wspomnianego kredytu. Chciałam go obniżyć, okazało się że w pakiecie otrzymałam podwyższenie oprocentowania, o czym nikt się nawet nie zająknął w czasie rozmowy z mlinią. Odstąpienie od tego aneksu było drogą przez mękę trwającą ok miesiąc, byłam odsyłana z miejsca na miejsce i nikt nie potrafił odpowiedzieć na moje pytania. Kiedy w końcu udało mi się od aneksu odstąpić, a w zasadzie go anulować, takiej terminologii użyto ze strony banku, odzyskanie pobranej prowizji i powtórne obniżenie oprocentowanie, to kolejna długa korespondencja. Ostatnio zaś bank wystawia zaświadczenie na którego wystawienie ma jak twierdzą jego pracownicy, bo nie udało mi się znaleźć tej informacji w żadnym dokumencie, 7 dni, ponad miesiąc. Złożyłam reklamację na tenże termin, i chyba jestem wyjątkowo wyjątkowym klientem ;) bo co prawda mają na jej rozpatrzenie 30 dni, ale „zazwyczaj odpowiadamy znacznie szybciej”, no to mnie to „zazwyczaj” najwyraźniej nie dotyczy. ZaletyMogłabym coś wskazać, ale nie zamierzam rekalmować niczego co jest związane z tym bankiemWadyBrak informacji i możliwości jej uzyskania, mała wiedza pracowników i wprowadzenia klientów w błąd -
~Lidia / 2025-01-16 12:43
Złożyłam w banku dyspozycję na wypadek śmierci. Okazuje się, że nie otrzymam żadnego dokumentu potwierdzającego. Na moim koncie tez ani śladu dyspozycji. Po interwencji dowiedziałam się, że jest taka dyspozycja ,ale tylko bank ma do niej dostęp. Pytam. Czyje to pieniądze banku czy moje?! Hipotetycznie taka dyspozycja może w banku zniknąć i wyznaczona przeze mnie osoba może nie otrzymać pieniędzy. Skandal!!!!!! Zaletybrak -
~Lilianna / 2024-07-03 15:27
Bank zatrzymał moją nadpłatę na kredycie i niewiadomo gdzie tera zgłosić się po odzyskanie pieniędzy. Tragedia ZaletyZero zaletWadyObsługa klienta -
~Lilith / 2019-05-10 12:08
ikona mobilności ale na zwrot na kartę trzeba czekać 14 dni, wpłata w ich bankomacie pojawia się po 40 min na koncie, historia wpłat i wypłat pokazuje jakieś bzdury zupełnie coś innego niż mają w banku. Zaletybrak -
~Lisa / 2021-02-17 09:55
Nie polecam. Najgorszy bank, z jakiego w życiu korzystałam WadyKoszty, obsługa, kontakt z bankiem -
~Lord / 2021-01-08 23:34
Oszukali pewnie jak każdego
Żenada
Obsługa reklamacji jeszcze większa żenada
Nie wystarczy grać z WOŚP -
-
~Loretta Trzewik / 2022-12-16 22:03
Dziękuję, po 18 latach mam dość. Jutro likwiduję. Jeśli nie mogę załatwić odblokowania konta przez telefon, to umówmy się męczyć się nie zamierzam. Jeśli bank ma w głębokim poważaniu starszych klientów to oni bank tak samo. -
~Lqert / 2016-03-12 22:40
Bank ma dobrą aplikację, przejrzysty pulpit, szybko można przelewać pieniądze, logowanie bez zarzutu. Denerwują powiadomienia push o ofertach, ale można wyłączyć. Zaletyaplikacja, pulpit z podglądem wszystkich kontod 6 lat -
~Lubomira / 2023-01-18 14:57
Bank tragedia, na infolini wprowadzają w błąd. Żeby podpisać umowę musiałąm trzy razy być w banku, bo pracownik nie umie przygotować poprawnej umowy. Potem jeszcze gorzej, dopisanie pełnomocnika, kolejne 3 wizyty, potem zmiana autoryzacji kolejne 3 wizyty. Nie można wszystkiego załątwić przy jednej wizycie. Przy reprezentacji łącznej, 2 osoby zaangażowane z Zarządu, żeby założyć rachunek. Wizyt w banku razem 9 i dalej sprawa nie załatwiona. Dramat, nie polecam. -
~Lucas / 2022-07-26 14:09
Szkoda czasu i nerwów, niby bank internetowy a odwołanie od reklamacji trzeba składać na piśmie.
Niby masz opiekuna, ale on dba tylko o siebie, klient jest jedynie potrzebny do oskubania go z kasy. Niestety mnie oskubali na 600 zł twierdząc, że się na to zgodziłem. W rzeczywistości zmienili regulamin wykreślając z niego zapisy, które przy podpisywaniu umowy skłoniły mnie do skorzystania z niej.Zaletykiedyś mieli, teraz brakWadyNiekompetencja, ukryte koszty, którymi zaskakują.
strona 57 z 103
- « poprzednia
- 1 ...
- 55
- 56
- 57
- 58
- 59
- nastepna »