Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

mBank opinie

Ocena na podstawie 2054 opinii

1.66 / 5

  • Prostota obsługi
    1.70
  • Oferta
    1.71
  • Obsługa klienta
    1.61

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~klient zlany po całości / 2020-05-07 11:43
    Ocena: 2.33 / 5
    Próba załatwienia rat przez Allegro: wniosek spisujesz w 3 minuty na weryfikację czekasz do 24 godzin - dla porównania raty w allegro przez Aliora załatwiasz w 5 minut włącznie z potwierdzeniem wszystkiego u sprzedawcy.
    Cała próba kontaktu telefonicznego z mbankiem to mocna próba charakteru; 1 operator - nie zajmuje się tym z czym dzwonisz( dzwoniąc pod numer wskazany w korespondencji z Mbanku) przełącza cię i czekasz 25 minut -> drugi operator infolinii : wie pan ja się nie wiem co panu mam powiedzieć. ok dzwonie jeszcze raz : pierwszy operator - przełącza 15 minut muzyczki: drugi operator ( w sumie 4) informacja że trzeba czekać bo bank ma 48 godzin na dalsze działanie( przypominam że mam już przyznany kredyt i umowę kredytową wydrukowaną na biurku. Po 20 godzinach przychodzi w reszcie upragniona wiadomość , proces rusza dalej -> odmowa udzielenia kredytu ze względu na brak towaru u sprzedającego. Sprawdzam aukcję - > dostępne 94 sztuki!!! dzwonię do sprzedawcy i mówię jaki jest problem, sprzedawca sprawdza i mówi że ma 94 sztuki dostępne ale jak chcę kupić na raty przez Mbank to żebym się uzbroił w cierpliwość bo ciągle ma takie telefony . dzwonię to Mbanku gdzie nie wiem po ilu już przełączeniach wreszcie trafiam na kogoś rzetelnego od kogo słyszę : niech pan spisze koleją umowę. spisuję umowa, kolejne maile, kolejny przyznany kredyt, i 0d 23 godzin czekam na maile który weryfikuje u sprzedawcy dostępność towaru. Ciekaw jestem jak to się zakończy. wiem jedno zakupy na raty za pośrednictwem m banku to dramat.
    Zaletybogata oferta
    Wadycała obsługa, może na co dzień przy prowadzeniu konta jest to wygodny bank ale do momentu kiedy jesteś typowym użytkownikiem, natomiast kiedy potrzebujesz obsługi żywego człowieka a nie aplikacji wtedy zaczyna się dramat, 90 procent obsługi telefonicznej to niedouczone lenie aroganckie, pancie które szkolenia z SOK ( standardów obsługi klientów _ miały chyba prowadzone w czasach głębokiego PRL-u.
  • ~Klienta 73 / 2023-11-06 17:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie wiem jakim sposobem i z jakiego powodu został mi zablokowany dostęp do serwisu internetowego.
    Łączyłam się 4 listopada z automatem który nie bardzo rozumiał o co pytam. Na moja prośbe Zaczęło sie łączenie z konsultantem gdzie musiałam poprosić o pakiet dostępu do serwisu transakcyjnego. Pakiet otrzymałam meilem z podanymi hasłami które musiałam wpisać . Z Konsultantem w celu uwierzytelnienia że ja to ja i że moje konto to moje konto robot łaczył mnie 3 razy. W sumie oczekiwanie na połączenie trwało 55 minut a skutek tego działania był taki że do dzisiaj nie mam dostępu do serwisu przez internet. Nie mogę ponownie do nich dzwonić bo mam telefon na kartę i czas przez który oczekiwałam na połączenie zjadł mi całe pieniądze. Nie moge dołądować konta telefonicznego bo mam zablokowany dostęp do banku, a do Mbanku mam daleko. Jestem starszym człowiekiem i mam problemy z poruszaniem Jest to po prostu błędne koło, chyba maja za dużo klientow i maja w nosie prawidłową obsługę. Jestem niezadowolona i rozważam rozwiązanie umowy z Mbankiem.
    Zaletyżadnych
    WadyOpieszałość i brak zrozumienia problemu. Rozmowa z automatem to pomyłka
  • ~KLIENTKA / 2021-03-12 07:54
    Ocena: 1.00 / 5
    KONSULTANCI NA CZACIE NIEKOMPETENTNI I WPROWADAJĄ W BŁĄD. NIE WSZYSCY OCZTWIŚCIE. WCZORAJ JAKAŚ KONSULTANTKA PO UDZIELENIU MI JEDNEJ NIEJASNEJ ODPOWIEDZI ZAKOŃCZYŁA CZAT W TRAKCIE PISANIA PRZEZE MNIE KOLEJNEGO PYTANIA. PODZIĘKOWAŁA I ŻYCZYŁA MI MIŁEGO WIECZORU "MIMO WSZYSTKO" PO CZYM POJAWIŁ SIĘ DRUGI JUŻ KONSULTANT I OD NOWA MUSIAŁ SPRAWDZAĆ KOREPONDENCJĘ. TEN DRUGI BYŁ UPRZEJMY I CZEKAŁ DO KOŃCA AŻ ZAKOŃCZĘ SWOJE PYTANIA, W PRZECIWIEŃSTWIE DO TEJ PANI PIERWSZEJ, KTÓRA ZDECYDOWAŁA, ŻE NIE BĘDZIE JUŻ WIĘCEJ WYJAŚNIAĆ I ZAKOŃCZYŁA BEZCZELNIE CZAT. JA BYŁAM UPRZEJMA WIĘC NIE WIEM DLACZEGO DODAŁA "MIMO WSZYSTKO"? CO ZA TUPET. TA PANI JEST W PRACY I MA CIERPLIWIE ODPOWIADAĆ NA PYTANIA A JAK JEJ SIĘ NIE CHCE ODPOWIADAĆ TO NIECH ZMIENI MIEJSCE PRACY. W POPRZEDNICH CZATACH Z INNYMI KONSULTANTAMI TEŻ ZAUWAŻYŁAM, ŻE ZAPRZECZAJĄ SOBIE NAWZAJEM I WPROWADZAJĄ LUDZI W BŁĄD ALBO NA ODCZEPNEGO ODPOWIADAJĄ, ŻE ZAJMĄ SIĘ TEMATEM I ODDZWONIĄ I JUŻ NIGDY NIE ODDZWANIAJĄ. NIE MA NA NICH BATA. CZY DYREKCJA NIE WIDZI ILE TU JEST NIEZADOWOLONYCH KLIENTÓW? DLACZEGO NIC NIE ROBI W TYM KIERUNKU?
    ZaletyBRAK
    WadyBEZCZELNA OBSŁUGA CZATU
  • ~klientka / 2023-01-10 12:43
    Ocena: 1.00 / 5
    W listopadzie 2022 roku dokonalam zakupu w znanym sklepie branzy odziezowej placac karta kredytowa mBanku. Zakup zwrocilam, firma dokonala zwrotu naleznosci na kartke kredytowa, co potwierdzila pisemnie. Pieniadze nie znalazly sie jednak na mojej karcie kredytowej. 1 grudnia 2022 zlozylam reklamacje w tej sprawie uzyskujac od firmy odziezowej miedzynarodowy numer transakcji, ktorej dokonali. Do dzisiaj nie otrzymalam z mBanku odpowiedzi w sprawie reklamacji. Kilkukrotnie dzwonilam na inforlinje otrzymujac informacje, ze konsultant skontaktowal sie z dzialem spraw wewnetrznych banku i tyle. Dzisiaj konsultant banku poradzil mi zebym zlozyla reklamacje reklamacji. Bank postepuje niezgodnie z ustawa wg ktorej banki muszą poinformować klientów o przyjętym przez siebie trybie rozpatrywania reklamacji.
  • ~Klientka / 2024-06-04 23:03
    Ocena: 2.00 / 5
    Mlinia czynna 24h? Zadzwoniłam o 22.30 i automat podał szacowany czas oczekiwania - 15 minut. Teraz kończy się właśnie 48. minuta. Odradzam, szkoda czasu.
  • ~Klientka / 2025-06-04 12:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam ! ODRADZAM !
    Dranie podłe zablokowali mi dostęp do konta !!!
    Jestem osobą starszą i bardzo zle mnie traktują
    Nie mogę kożystać ze swoich pieniędzy emerytury
    Nie mogę robić opłat za gaz-prąd mieszkanie !
    co robić teraz ???
    Nie mogę sobie sama poradzić z tym problemem
    Błagałam ich a oni nic na to .......
    To są podle świnie niechaj Bóg ich srodze pokaże za to .....
    ZaletyBrak
    WadyWiele
  • ~Klientka do czasu / 2017-08-29 21:06
    Ocena: 2.00 / 5
    Konto faktcyznie za darmo, karta faktycznie 4zł, jeśli nie zrobi się kilku transakcji; co do reszty "produktów" nie wiem, nie korzystałam.
    Obsługa przez Internet - w miarę, choć system jak dla mnie mniej przejrzysty, niż w Ing, w którym mam drugie konto.
    Miałąm problemy z aktywacją aplikacji - na SMS czekałąm dość długo, ale później aplikacja działa OK.

    Brak własnych bankomatów, co wydłuza rozpatrywanie reklamacji, jeśli bankomat nie wyda nam kasy, a transakcja obciąży kont. Konsultanci powtarzają wtedy głównie, że im przykro, ale jest to jedyna wspólna część wypowiedzi kilku konsultantów.
    Dodatkowo są i tacy, któzy przy tej okazji chcą poszkodowanemu klientowi wcisnąć kartę debetową z 1000 zł debetu.

    Niezależnie od tego jak zakończą się w moim przypadku postępowania reklamacyjne, zamknę u nich konto, bo nie zgadzams ię na takie podejście konsultantów do problemów klienta.

    Zaletykonto za darmo
    Wadybrak własnych bankomatów, sposób obsługi na mlinii
    Nie polecam
  • ~klientkaod2003 / 2019-10-30 16:03
    Ocena: 4.00 / 5
    Tak czytam i czytam te opinie i zastanawiam sie, ktora to agencja PR podjela sie robienia tego czarnego pr-u. To pewnie ma zwiazek planowana sprzedaza mbanku i zakusami pko w tym wzgledzie...
    Zaletydarmowe uslugi, wygodny serwis transakcyjny
    Wadydlugi czas oczekiwania na polaczenie z konsultantem na mlinii lub na czacie.
  • ~Klinetka mBanku / 2022-02-09 11:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank nie wywiązuje się z zapisów umowy o kredycie hipotecznym, (terminy wypłaty transz). Pracownicy zarówno mLinii jaki oddziałów banku są niekompetentni i udzielają sprzecznych informacji przez co nie wiadomo, jak należy załatwić sprawy w banku, co zwykle oznacza poniesienie przez klienta kosztów za niewywiązanie się z umowy.
    Reklamacje ciągną się miesiącami. Osoby rozpatrujące reklamacje raczej nie czytają ich treści ze zrozumieniem, ponieważ uzasadnienia odrzucenia reklamacji są zupełnie nie na temat - ja nie zamknęłam jeszcze spraw prostej reklamacji,którą złożyłam w sierpniu 2021. Za tą reklamacją ciągnął się kolejne i kolejne, i kolejne, i nie widać zakończenia tej sprawy.
    ZaletyBrak
    Wadyniekompetentni pracownicy
    wyciąganie pieniędzy przy każdej nadarzającej się okazji
    reklamacje ciągną się miesiącami z winy banku
    niewywiązywanie się banku z umowy kredytowej
  • ~Klingon / 2025-08-07 20:51
    Ocena: 1.67 / 5
    W dniu 7 sierpnia 2025 roku udałam się do Centrum Handlowego Pogoria w Dąbrowie Górniczej o godzinie 18.15. W punkcie mBank zastałam dwie młode panie. Jedna z nich obsługiwała klientów, natomiast druga patrzyła gdzieś w przestrzeń. Podeszłam do jednej z młodych pań i chciałam tylko zapytać czy zdąży mnie obsłużyć i czy mogę poczekać ale wtedy z usteczek jej wylał się jad połączony z drwiną, ironią i chamstwem. Poinformowała mnie podniosłym tonem, że obsługuje klientów i z prawdziwym obrzydzeniem odwróciła głowę.
    Straszone to było zdarzenie bo jeśli to wizytówka mBanku to myślę, że trzeba zmienić bank bo tyle prostactwa i pogardy to ja dawno nie spotkałam. Wystarczyło powiedzieć – chwileczkę, proszę poczekać itp. Dwie żmijki w jednym malutkim punkcie w Centrum handlowym Pogoria. Brawo MBank za chamstwo w XXI kiedy walczy się o każdego klienta!

    Zaletyzero
    Wadychamstwo personelu ale tylko w Pogorii na pasażu w Dąbrowie Górniczej
  • ~ko / 2020-08-06 12:36
    Ocena: 5.00 / 5
    Fajna aplikacja
    Dobra obsługa, miła obsługa, zawsze pomocni
    Dobra oferta na rachunek kredyt i leasing
    Polecam,
    ZaletyProdukty obsluga
    WadyBrak
  • ~Kolarz / 2021-10-27 14:47
    Ocena: 3.33 / 5
    Na początku roku bardzo się zawiodłem na mbanku. Zginęła mi karta-wypadła gdy wychodziłem ze sklepu, wróciłem do domu. Nagle dostaję powiadomienie o transakcji. Zablokowałem kartę i zgłosiłem to do mbanku, by odzyskać skradzione pieniądze. Odesłali mnie z kwitkiem.
    ZaletyHmmm...
    WadyAplikacja, która nie jest łatwa w obsłudze jak i strona. Brak możliwości wypłacania pieniędzy kartą poniżej 100zł bez prowizji.
  • ~konop / 2019-08-08 14:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam, generalnie opłata za każdy przelew, jesteście słabi!!!
    Zaletykiedyś były
    Wadyopłata opłata opłata
  • ~Konrad / 2020-09-30 21:56
    Ocena: 2.00 / 5
    System MBanku ma problem, niewiadomo jakiej natury, ostatnio podczas dodawania numeru konta kolegi z przelewu dodał się losowy numer jakiejś osoby z MBanku i przez pomyłkę wysłałem do tej osoby przelew. Oczywiście dzięki jej uczciwości dostałem pieniądze z powrotem, ale MBank nie jest w stanie wyjaśnić skąd wziął się ten numer konta w mojej książce kontaktów ani nawet nie wzięli pod uwagę moich zastrzeżeń. Nie polecam tego banku, ze względu na marny system.
    ZaletyBOK
    WadySystem
  • ~Konrad / 2021-09-08 11:51
    Ocena: 2.33 / 5
    Pierwszy i ostatni raz wziąłem kredyt gotówkowy w mbanku . Jeden dzień spóźnienia w opłacie i od razu wezwania do zapłaty, straszenia sądem i windykacją . A człowiek zwyczajnie był na urlopie i ratę wpłaciłem dzień po terminie . Spłacam do końca i nigdy więcej z nimi żadnego kontaktu nie chcę mieć .
  • ~Konrad / 2023-09-07 08:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Zadłużają losowych klientów banku na 2 miliony złotych. To się nie mieści w głowie
    ZaletyBrak jakichkolwiek
  • ~Konrad / 2023-09-29 07:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Zablokowali środki na koncie, bez uprzedzenia, Ze względu na moje bezpieczeństwo. Potzrebna była wizyta w oddziale oddalonym o 50km, w celu weryfikacji moich danych.
  • ~konstruktor / 2018-11-14 22:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Przecież ten mBank, to jakiś ściek, jeśli chodzi o zasoby kadrowe.
    Robią łaskę żeby rozpatrzyć wniosek - piszesz kiedy, to ciągle odpisują jak automaty, że mają 48h.
    Mija 48h, cisza - decyzji brak.

    Proponuję zacząć prowadzić selekcję podczas rekrutacji, bo aktualnie zatrudniacie dzbanów totalnych.
  • ~Konto firmowe / 2021-05-13 09:25
    Ocena: 1.67 / 5
    Przestrzegam przed zakładaniem konta firmowego walutowego!
    Po złożeniu dyspozycji zamknięcia konta nie ma możliwości uregulowania
    ewentualnych należności w związku z okresem zamknięcia!!
    Przez to macie ukryty debet na ukrytym koncie, który rośnie.
    Wprowadzanie w błąd i naliczanie opłat z tego tytułu, w sytuacji gdy nawet ich nie przedstawiacie...
    To się nazywa oszustwo!
  • ~Kor / 2021-04-27 19:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Niepolecam totalna biurokracja po przczytaniu opinii cieszę się że jednka zrezygnowałam z usulgu tego banku , są inne które chętnie pomogą i od ręki dają 0% pożyczki.
    ZaletyBrak
    WadyWszytsko
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2054
PEKAO SA
Ocena: 1.83, ilość opinii: 1562
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.87, ilość opinii: 1230
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.79, ilość opinii: 1030
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 992
PKO Bank Polski
Ocena: 2.75, ilość opinii: 933
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4817
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4581
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4030
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3511
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3211
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3116