Nieprzygotowani do obsługi pracownicy, nie odbierają telefonów, nie oddzwaniają, blokują konto aby okazać kolejny taz te same dokumenty poczym ponad tydzień Czeka sie na odblokowanie! Nie można wykonać przelewow! Tragedia
To kiosk ruchu a nie bank! Nie polecam nikomu
WadyBardzo słaba jakoś obsługi
~Karl / 2022-03-08 14:37
Ocena: 2.33 / 5
Ubezpieczenia na życie to tylko wyłudzanie kasy. Nie dajcie się robić w balona. To ubezpieczenie nic nie obejmuje chyba że jesteście pijaną zakonnicą w ciąży jeżdżąca traktorem po autostradzie niemieckiej. Ubezpieczycielem jest Uniqa wcześniej AXA.
~Karl / 2024-01-04 18:47
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam... tragiczny bank, omijać szerokim łukiem
~Karol / 2020-05-27 18:27
Ocena: 2.00 / 5
Podają płatny nr telefonu do kontaktu . 801300800
ZaletyKilkadziesiąt lat było w porządku.
WadyNACIĄGACZE.
~Karol / 2021-02-03 14:55
Ocena: 1.00 / 5
Obsługa klienta tragiczna!!! Konsultanci regularnie zaprzeczają sobie nawzajem i zrzucają odpowiedzialność. Oczywiście nikogo nie można rozliczyć z tych bredni. Po latach zamykam konto i nie chcę mieć z nimi dłużej doczynienia.
~Karol / 2022-12-11 14:05
Ocena: 1.67 / 5
Witam;
Kolejny raz beznadziejna obsługa, infolinia, połączenie z "autobotem" został zdefiniowany konkretny temat rozmowy, informacja o konieczności połączenia z doradcą, prawie dwadzieścia minut oczekiwania i wsłuchiwania irytującej melodii, rozmowa z "żywym" konsultantem i informacja zwrotna, że niestety nie przełączono do specjalisty, który posiada dostateczną wiedzę aby udzielić odpowiedzi, propozycja kolejnego przekierowania rozmowy do kompetentnego konsultanta (wielkie prawdopodobieństwo wysłuchiwania przez kolejne kilkanaście minut idiotycznej melodii). Rezygnacja z kontynuacji rozmowy. TOTALNA porażka ;(
ZaletyBrak
Wadybrak kompetencji
~Karol / 2025-03-01 08:13
Ocena: 1.00 / 5
Kompletnie nie polecam tego banku!!!! Zwłaszcza konta firmowego. Dramatyczne podejście tej instytucji do klienta!!!
ZaletyBRAK ZALET
WadyNiskie kwoty do wypłaty z bankomatu, nieliczne oddziały z kasami, brak profesjonalizmu personelu, wysokie opłaty za każdą usługę.
~Karola / 2019-05-20 13:59
Ocena: 3.50 / 5
Jestem klientką tego banku od kilku lat bank niby ok ciekawe promocje, premie za założenie konta, aplikacja mobilna. Niestety bank ten ma ukryte opłaty np. za egzekucję dla urzędu skarbowego pobrali mi opłatę 30zl, natomiast urząd skarbowy dla którego przesłali moje pieniądze nic nie wie o moim długu... Dodam tylko że jest to konto na które wpływają środki wolne od zajęć egzekucyjnych na to bank nie zwraca uwagi... Jeśli klient się upomni zwracają przelaną kwotę ale prowizji w wysokości 30zł już nie. Nie polecam chyba że dla młodzieży.
ZaletyAplikacja mobilna
Prowizje
WadyUkryte oplaty
Brak podejścia do klienta
Małe zainteresowanie personelu
Mało bankomatów
Kioski mbank nieczynne lub niedinformowany personel
~Karolap / 2019-12-12 19:09
Ocena: 1.33 / 5
Dogadać sie z kurierem (który ma dostarczyć moją umowę) to jest jakiś cud. Czekam juz 3 tygodnie aż łaskawie mi ją dostrczy :) nie polecam.
~Karolina / 2018-05-11 13:49
Ocena: 3.00 / 5
Witam. Mam konto w Mbanku juz kilka lat. Co do obslugi....niby spoko ale co rozmawiam na infolinii lub czacie to za kazdym razem z kim innym i za kazdym razem dostaje inne informacje na ten sam temat! raz pismo wplynelo w styczniu a u drugiej pani wplynelo w marcu....pismo od komornika wyslane wczoraj droga elektroniczna jeszcze do nich nawet nie dotarło. kuzwa golębiem wysłali? makabra. rozlicze co mam do rozliczenia i zmieniam bank.
Zaletyzabawni są...(oczami wyobrazni widze jak ciągną zapałki kto ma odebrac jak do nich dzwonie tak juz im dalam popalic) ubaw po pachy naprawde. a co do zalet banku.....brak
Wadysame wady
~Karolina / 2018-11-14 19:22
Ocena: 1.00 / 5
Brak profesjonalizmu w oddziale w Bydgoszczy. Wniosek złożony i nie rozpatrzony przez 1.5mca. Brak kontaktu ze strony mBanku.
ZaletyBrak
WadyBrak profesjonalizmu
~Karolina / 2020-01-07 20:11
Ocena: 1.67 / 5
Mimo tego, że nic nie zmieniałam w aplikacji ani na telefonie, ta przestała działać. Nie można jej ponownie sparować, bo po wpisaniu kodu autoryzacyjnego wymagają jeszcze potwierdzenia pinem czegoś, co nigdy nie dociera. Paruję telefon, z niewiadomego powodu te powiadomienia szły na tablet - a chciałam używać obu urządzeń. Nawet po wykasowaniu tabletu z poziomu ustawień nadal nie przychodzi powiadomienie, mimo tego, że to jest dokładnie ten sam telefon, który widnieje w serwisie banku.
Obsługa klienta na czacie albo uprawia spychologię i nie potrafi zrozumieć sprawy (wide - moje problemy z autoryzacją, kazali dzwonić na mlinię i tam dokończyć autoryzację urządzenia, dopiero siłą wyciągnęłam informację, że może jednak wykasowanie tabletu pomoże).
Nawet jak się trafi ktoś rozumniejszy, to i tak ma związane ręce i nie jest w stanie pomóc z techniczymi sprawami odnośnie konta.
Zastanawiałam się też nad wzięciem u nich kredytu hipotecznego, wniosek był wysłany z prośbą o telefon po 17.00. Na drugi dzień dzwonili w ciągu godzin pracy, potem zero kontaktu. Sama poszłam do placówki tracąc możliwość załapania się na podwózkę do domu (pracuję 30km od miasta, w którym mieszkam); czy muszę pisać, że doradcy kredytowego nie było? Mimo tego, że bank jest otwarty w godzinach 9 - 17 tylko, czyli normalna 8-godzinna zmiana?
Do tego ich księgowość nie generuje mi teraz automatycznie kwoty podatku należnego za grudzień z niewiadomego powodu.
Na nic się tak nie naklęłam w ostatnich dwóch miesiącach, jak na mbank. A właściwie - to tylko na niego.
Serio rozważam przejście do innego banku.
~Karolina / 2022-09-27 04:38
Ocena: 1.67 / 5
Mlinia tragedia. Niedouczony personel. Jeśli ktoś dzwoni z zagranicznego numeru to się nie dodzwonić mimo iż twierdzą że odbierają wszystkie. Z zagranicznego godzina czekania na lini polski odrazu odbierają. Składałam wniosek o dokumenty. Pierwszego nie zarejestrowali, drugi zaginął więc zamówiłam 3 raz. Czat w aplikacji tez tragedia. Chwile nie odpowiadasz juz rozłączają.
~Karolina / 2023-12-29 16:44
Ocena: 1.00 / 5
NAJGORSZY BANK NA SWIECIE 2 DNI PRZED WIGILIĄ ZABLOKOWALI KONTO RODZINIE Z 3 DZIECI BO KURIER NIEWYRAZNIE WPISAL DATE WAŻNOŚCI DOWODU OSOBISTEGO. NIESTETY POMIOMO BEZPOŚREDNIEJ WIZYTY W ODDZIALE Z DOWODEM OSOBISTYM W RĘCE PANI W OKIENKU OZNAJMIŁA ŻE NIE JEST W STANIE ODBLOKOWAĆ KONTA BO W BANKU NIKT NIE PRACUJE! PRZECIEZ BYLEM W BANKU I BYLO OTWARTE. OSOBISTA WIZYTA W ODDZIALE I NIE MOGE ODBLOKOWAC KONTA? GORACO NIKOMU NIE POLECAM TEGO BANKU.... BLOKADE ZROBILI TAKA ZE NAWET PRZELEWY PRZYCHODZACE SA ODSYLANE DO NADAWCY!!! SMIECHU WARTE!!!! TOTALNE DNO!!!
ZaletyBRAK ZALET NA TE CHWILE
WadyObsługa do bani kurierzy nie wyraźnie piszą obsługa banku mimo wizyty osobistej w oddziale z dowodem osobistym w ręku nie jest w stanie potwierdzić tożsamości!!!
~Karolina / 2024-05-07 06:43
Ocena: 3.00 / 5
TRAGEDIA. MBank w ostatnim czasie to jest jedno wielkie nieporozumienie. Pobrali mi pieniądze na cele. Uzbierało się tego trochę, kiedyś było wypłacanie tego darmowe. A teraz 1 wyplata jest darmowa. A każda kolejna 9 zł.
Wiec uwaga jak wypłacacie sobie. Pani na czacie zrobiła mi reklamację. Miało wrócić 90 zł wróciło 62 zł. Bo za resztę rozliczyły się wypłaty z celów. I dziś Pani na czacie twierdzi że wróciło wszystko na konto.
Wpłaty w bankomatach to kolejne 5 zł.
Opłata za karte 7 zł.
Zamknęłam cele, dzis z samego rana pobrało kolejne 9 zł. Dramat nie bank. Uciekam od nich i mam nadzieję, że odejdzie więcej ludzi. Bo ich prowizję są drakońskie.
Ps. Nie, nie dostałam powiadomienia odnośnie zmian prowizji.
ZaletyBrak.
WadyOgromne prowizję
Średni kontakt z konsultantem
~Karolina94 / 2021-07-21 13:18
Ocena: 1.00 / 5
Najgorszy bank w jakim mialam konto okradziono mnie, a oni pieraja mi ze zatwierdziłam płatność jak nie zatwierdziłam nic przyszedł mi tylko sms ze jakieś iPhone zostało poprawnie połączone z bankiem po czym weszłam na konto i zauważyłam kradzież. Odrzucono moja reklamację ale będę pisać odwołanie a jeśli będzie trzeba pojde do sądu bo dla mnie 3371 to dużo, a tego banku nie polecam nikomu.
ZaletyŻadne
WadyZa dużo ich by wypisywać.
~karsz / 2019-09-13 11:32
Ocena: 1.33 / 5
Złożenie dyspozycji na m-lini w terminie (5.09), dnia 9,09 centrala zgłasza do banku ze trzeba donieść dokument (dokument doniesiony godzina 11) o 14;30 mail z centrali ze brakuje jeszcze jednego dokumentu w związku z tym dyspozycja zostaje zamknięta. No ręce opadają!Jakby nie mozna było od razu rano poprosic o oba dokumenty.tym bardziej ze drugi dokument doniosłam w tym samym dniu. Musiałam zlozyc kolejny wniosek który nadal nie został rozpatrzony.termin rozpatrzenia 7 dni ... od 5ego minęło już 8. Fatalny system obsługi klienta to już w bankach spółdzielczych wygląda to lepiej, naprawdę. w dobie internetu ciężko uwierzyć że bank szczycący się mianem ikony mobilności ma takie problemy z komunikacją wewnętrzną.
Zalety-obsługa konta online
Wady-mlinia -przedpotopowe procedury w kwestii obsługi klienta - zła komunikacja miedzy centralą a placówką banku
~Karulakxd / 2020-04-19 11:50
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam banku nikomu, wypłacając z bankatu 100 zł nie otrzymałam pieniędzy gdyż bankomat zaciął się, jest to zrozumiałe ale dzowniąc na infolinię zostałem poinformowany ze pieniądze wrócą w ciągu 7 dni, tak się nie stało, dzwoniłem kilka razy na infolinię po tych 7 dniach mówiąc że pieniążki nie wróciły, gdyż zliczyłem wszystkie wyciągnięcia z karty, upierają się twardo że pieniądze wróciły chociaż mam czarno na białym, że nie wróciły! Nie polecam banku z czystym sumieniem!
ZaletyBrak.
WadyWszystko co z bankiem związane.
~Kas / 2019-01-16 10:01
Ocena: 1.00 / 5
Mbank dobrze traktuje tylko swoich klientów. Po zamknięciu konta okazuje się, że nic nie można załatwic. Nawet najprostszej czynnosci. Zle to rozgrywacie, bo powrót do waszych usług uważam w tej chwili za niemożliwy.
~Kasia / 2019-02-25 21:21
Ocena: 1.67 / 5
Bardzo wysokie przewalutowania, fatalna obsługa klienta, darmowa wypłata z bankomatów tylko przy kwotach wyższych niż 100 zł, dodatkowo uwaga jeśli ktoś chce rozwiązac umowę z bankiem - bank niezgodnie z regulaminem przedwcześnie blokuje karte i zamyka rachunek, odcinając klienta od jego pieniędzy. Pracownicy infolinii sa bezradni i nie moga udzieliś żadnej informacji, można jedynie złozyć reklamację, a na odpowiedź czeka się do 35 dni - czyli odpowiedź przychodzi, jak nie jest się już klientem banku. A co się dzieje ze środkami na koncie czy pieniądze zostana przez bank oddane to jedna wielka niewiadoma. Stanowczo odradzam!!!
ZaletyBrak
WadyObługa klienta, dodatkowe opłaty, wysokie przewalutowanie przy płatnościach karta za granicą, wysokie opłaty za korzystanie z bankomatów za granicą.