strona 46 z 103
- « poprzednia
- 1 ...
- 44
- 45
- 46
- 47
- 48
- nastepna »
-
~JOANA / 2021-07-19 21:25
Ten bank to jakiś żart! Chciałam zostać ich klientem, 2x przysłali mi złą umoowę. Nikt nie wie, kiedy dostanę poprawioną umowe :( infolinia nic nie wie, nie ma podgladu pod maile, a mailowo każa dzwonić na infolinię. Tak więc od 2 tygodni nie mam dostępu di konta, nie wiadomo kiedy wyślą kuriera kolejny raz. I nikt nie wie, czy dokumenty będą wreszcie poprawne. ODRADZAM MBANK, TRZYMAJCIE SIE OD NICH Z DALEKA!!! -
-
~Joanna / 2016-08-05 09:51
Reklamacje w mbanku to jakaś kpina. Czekam już 2,5 tygodnia na rozwiązanie reklamacji z wpłatomatu. Wcześniej zapewniano mnie,że zajmuje to do 7 dni po 1,5 tyg otrzymałam informację, że muszę czekać 30. Dzwoniłam,już na infolinię 4 razy za każdym razem mówią, że mogą dodać notatkę po czym informują,że i tak to nic nie zmieni. Czekać na własne pieniądze tyle czasu,to jakiś żart a nie obsługa. Jak zalogujesz się do portalu i przeglądasz karty kredytowe to odrazu do Ciebie dzwonią ale żeby zająć się reklamacją to nic nie robią. Czekam tylko na rozwiązanie spray i zamykam wszystkie konta, konkurencja na rynku jest duża powinni lepiej dbać o klienta. -
~Joanna / 2019-06-13 13:41
mamy konto firmowe w mBank. Warunki są tragiczne, zła obsługa klienta w oddziale, wszystko odsyłają na infolinię. W bankomacie są opłaty za sprawdzenie salda, za wyciąg dla księgowej trzeba miesięcznie płacić 50zł, nie da się zrobić potwierdzenia przelewu! Przelew między kontem mBank i mBank trwa wiecznie a niby ma być natychmiast...tylko nigdy nie jest. Masakra. -
~Joanna / 2022-08-18 19:24
Niestety muszę zmienić bank, bo do m banku nie można się dodzwonić, tragedia!!! WadyInfolinia nie działa -
~Joanna / 2022-08-25 00:07
Brak możliwości szybkiego kontaktu, na czacie wszystko trwa wieki i nie ma tam kompetentnych osób, na mlinię ciężko się dodzwonić - na początek beznadziejny bot - automat który zajmuje zbyt dużo czasu , potem wreszcie połączenie z konsultantem , który i tak nie umie pomóc ani rozwiązać problemu. ZaletyBrakWadyWysokie opłaty . Niskie oprocentowanie lokat -
~Joanna / 2022-09-07 12:13
Okradziono mnie, nie autoryzowano operacji, nie potwierdziłam więc jej, bank nie zwrócił pieniędzy choć wina leżała po ich stronie. Nie zabezpieczyli odpowiednio kradzieży choć zgłosiłam ją natychmiast. Druga rzecz- zaproponowano mi w banku DARMOWĄ kartę kredytową. Tymczasem po upływie roku ściągnięto mi samowolnie 350 zł za kartę kredytową, na której nie było rocznego obrotu 18 tys.zł- o czym mnie nie uprzedzono. Otrzymałam już 3- cią odmowę zwrotu pieniędzy. Kartę zmieniłam na inną, bank bazując na kłamliwej informacji o karcie okrada klienta -
~Joanna / 2022-10-25 23:52
Bardzo miła obsługa. Jako jedyni znaleźli problem jaki miałam z dokonaniem przelewu przez aplikację. -
~Joanna / 2023-07-15 21:55
Bardzo pilna sytuacja związana z zagrożeniem konta, próbuję dodzwonić się na infolinie, dostaję info, ze będzie połączenie z konsultantem za 15 min. 40 minut czekam, nikt się nie zgłasza. Nikt widocznie nie pracuje w sobotę. Nieodpowiedzialne. -
-
~Joanna / 2024-01-04 14:09
Za zaangażowanie polityczne wszystkim odradzam.jak dla mnie wspiera działania na szkodę Polski ZaletyBrakWadyWsyd -
~joanna / 2025-06-09 19:55
Obsluga pracownikow mbanku przy ulicy Zbozowej 4 w Szczecinie na wysokim poziomie,bardzo dziekuje za pomoc i porade na pewno tam wroce nie raz. -
~Joanna / 2025-08-03 17:30
Fatalna obsługa. Kupowałam bilety lotnicze za 563 dolary, w tej samej sekundzie zablokowano mi na koncie (od prawie tygodnia nie wiem dlaczego) dwa razy tyle..Linia lotnicza pobrała pieniądze (oczywiście raz), a bank mimo moich interwencji nadal nie „uwolnił” zablokowanej mi dodatkowej kwoty. Mam czekać na rozstrzygnięcie reklamacji. To oznacza, że nie ze swojej winy jestem pozbawiona 2 tysięcy złotych. Jak długo? Obsługą mBanku nie wie. -
~Joe / 2025-09-03 18:57
Pamiętajcie ze bank łatwo przyjmuje pieniądze ale jak założysz rachunek online poprzez selfie i chcesz wypłacić potem pieniądze to limit jest do 20tys a każdy przelew na swoje konto w innym banku kosztuje 9 zł a jeśli jesteś z okolic Nowego Targu to musisz az do Sącza jechac albo do Bielska aby zwiększyć limit wypłat.
Gdybym o tym wiedział 3x bym się zastanowił na wyborem tego banku żeby w Zakopanem nie było placówki albo Nowym Targu to kicha
Dodatkowo powiem ze limit w Agricodle i Aliorze mozna zwiekszac logujac sie poprzez przegladarkę w mbanku tego nie ma i to straszny minus tego bankuWadymało placówke, przez logowanie na konto poprzez przegladarke nie zwiekszyc limit wyplat z konta -
~johhnny / 2020-12-04 11:59
Jeden z gorszych banków dostępnych na rynku. Początkowo szybko odbierają po czym po przedstawieniu problemu przekazują połączenie do innego działu i można sobie czekać w nieskończoność. Kolejna sprawa, dostałem numer aktywacyjny gdzie on powinien zawierać 8 cyfr. Dostałem 7 cyfrowy. Dla nich klient ma nieograniczoną ilość czasu. Nawet nie warto zaczynać współpracy. Podkreślam NAJGORSZY BANK W POLSCE. ZaletyBrakWadyobojętność i brak możliwości załatwienia czegokolwiek -
~John / 2022-08-24 18:52
20 min na infolinii i nikt nie odbiera... nie mozna sie do nich w zaden sposób dobić Wady20 min na infolinii i nikt nie odbiera... -
~John / 2022-08-24 18:52
20 min na infolinii i nikt nie odbiera... nie mozna sie do nich w zaden sposób dobić Wady20 min na infolinii i nikt nie odbiera... -
~john / 2022-12-10 21:46
nie ma sie komu poskarzyc, infolinia nic nie moze, zamykaja konto dzialajace,porazka,caly dzien obgadywanie bota? porazka,oj prezesie chyba trzeba dac noge z tego banku ZaletybrakWadybrak kompetencji brak zainteresowania bo nic nie moga -
-
~Joker / 2020-06-25 03:40
Mają w dupie swoich klientów !!!! Odsyłają jak nie w jedno to w drugie miejsce i jeszcze chamsko proszą o opinie, żenada nie polecam zakładać konta u nich ..... -
~Jolanta / 2022-04-23 22:42
Uwaga na mbank...
Często NACIĄGAJĄ na kasę wykorzystując chwile nieuwagi klienta.
Mnie obciążyli za KARTĘ, a karty nie miałam, bo kilka miesięcy wczesniej zrezygnowałam.
Mało tego... oplątę pobrali z lini kredytowej dostępnej na koncie przez co powstał debet od ktorego naliczali odsetki... ktore powiększały debet i w ten sposób wyzerowaliby srodki z lini kredytowej
Uwaga... obsługa agresywna i dyskryminująca....zwlaszcza banda z obsługi online.
Z byle widzi mi się BLOKUJE ŚRODKI co urtudnia korzystanie ze swoich środków i wymaga wizyt w oddziale aby odblokowywac.
Konsultanci online niemili... chyba pracują za karę ... jak z łaski.
Czesto na pytanie o pomoc odpowiadają, ze moze TO SOBIE W INTERNECIE POSZUKAC.
Moje zgłoszenia reklamacyjne w oddziale przyjmował jakiś szczeniak co o zyciu i podejsciu do klienta nie wiedział nic.
D.pek (oddz. Grochowska 207) ktory nawet nie raczył przerwac gapienia się w ekran aby skupić się na sprawie z jaką przyszłam.
Totalne dno.
-
~Jolanta / 2022-06-13 18:17
Jedyny bank, który nie przyjmuje przelewów w ten dam dzień. Przetrzymują pieniądze. Nie spotkałam się jeszcze z takim bankiem. -
~JOŁ / 2019-03-29 08:25
Od wtorku tj. 26.03.2019r nie potrafią usunąć usterki technicznej - tak to nazwali, odnośnie weryfikacji mPożyczki. Dochodzisz do punktu 4 i nic nie można dalej zrobić!!! Mijają kolejne dni i nic w tej sprawie się nie dzieje!!! W innych bankach takie rzeczy załatwia się od reki !!! Jak dla mnie dramat. A co mi pozostało - po prostu rezygnuje z usług tego banku!!! ZaletybrakWadyobsługa techniczna
strona 46 z 103
- « poprzednia
- 1 ...
- 44
- 45
- 46
- 47
- 48
- nastepna »