Założyłam konto bankowe w środę. Konto nie było aktywowane, pomimo że otrzymałam informację o aktywacji. Musiałam sama się domyśleć, że coś jest nie tak, ponieważ moi klienci nie mogli zrobić żadnego przelewu. Okazało się, że REGON firmy nie był podany. Podałam REGON. Wszystko miało działać. Po kolejnym kontakcie z mojej strony okazało się, że jest blokada. Wysłano jakiś wniosek, okazało się, że błędny. Kolejny konsultant wysłał dyspozycję.
niespójne informacje
Poinformowano mnie, że zajmie to kilka dni, ale nie powinno trwać długo. Dyspozycja została ponaglona po moich kolejnych interwencjach. Nadal nic. Co konsultant, to inna informacja. Jedni mówili, że potrwa to kilka dni, a może tylko kilka godzin. Na czacie konsultanci mówili za to, że wniosek ma być rozpatrywany do miesiąca.
utrudnienie pracy
Od tygodnia mam niesprawne konto. Nie mogę przyjąć wpłat i tym samym za nic zapłacić. Nie wiem, jak moja firma ma funkcjonować, jeśli konto aktywują dopiero za miesiąc, kto opłaci za mnie ZUS i inne, już nie mówiąc, z czego ja będę żyła.
nerwy
Po tygodniu nerwowych rozmów z konsultantami i uporczywymi botami, zrezygnowałam z tego konta.
NIKOMU NIE POLECAM!
Zaletybrak
Wadytoksyczny poziom obsługi klienta, blokady na koncie, brak aktywacji konta przez tydzień