Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

mBank opinie

Ocena na podstawie 2054 opinii

1.66 / 5

  • Prostota obsługi
    1.70
  • Oferta
    1.71
  • Obsługa klienta
    1.61

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Jaro / 2023-08-18 00:56
    Ocena: 1.33 / 5
    NIE Polecam. Dlaczego?
    Podczas urlopu w Chorwacji chciałam złożyć reklamację na pobrana prowizję (w koncie eur) dzwoniąc z aplikacji mobilnej. Konsultant zarządal weryfikacji, po czym stwierdził że weryfikacja przebiegła nieprawidłowo i zablokował dostęp do wszystkich możliwych kont (EUR,pln). A więc w jednej chwili zostaliśmy odcięci od środków finansowych.
    Następnie dowiedzieliśmy się że w celu odblokowania/weryfikacji mam stawić się w placówce mBanku, naturalnie w Polsce.
    Gdyby nie awaryjne konto męża, to wracalibysmy prawdopodobnie stopem do Polski.
    To chyba dlatego że mieliśmy czelność zawracać głowę konsultanta w dzień ustawowo wolny od pracy.
    Moim zdaniem weryfikacja była prawidłowa, natomiast na żądanie odtworzenia (podobno) nagrywanej rozmowy, otrzymaliśmy odmowe.
    Konsultant w tym banku może decydowac o wszystkim blokujac dostęp do wszelkich środków w tym banku, a cofnąć tej decyzji nie ma możliwości przez mlinie. Dlatego przestrzegam bo na pierwszy rzut oka jest tanio,lecz ostatecznie mozna znalezc sie b.trudnej sytuacji bedac zdany wyłącznie na ten bank.
    Zamykam wszystkie konta, wynosząc się do konkurencji, a w skrajnym przypadku wolę inne waluty w skarpecie przechowywać.
    Przy okazji: żeby w Chorwacji wypłacić bezprowizyjnie pieniądze z bankomatu trzeba się sporo nachodzić: 99% bankomatów, łącznie z euronet, pobiera prowizję od 4 do 8 eur od operacji - a zgodnie z info na stronach mbank, wypłaty z bankomatów za granicą są darmowe.
    ZaletyChwilowo nie dostrzegam.
    Wady30 dni na rozpatrzenie reklamacji.
    Brak kompetencji konsultantów, wraz nagłym odłożeniem sluchawki w trakcie rozmowy.
    Brak wyraźnej informacji o opłatach za operacje.
  • ~Jarosław / 2020-01-02 11:45
    Ocena: 1.00 / 5
    niestety mbank się chyba zwija, połaczenie z konultantem tel. w zasadzie nie jest możliwe nawet mając konto VIP, połaczenie z konsultatntem 38minut, przełączenie do logowania i czekanie 46 minut. Prowadząc firmę nie można tyle czasu tracić na "czekanie" zacząłem szukać innego banku. A szkoda przez ostatnie 5 8 lat korzystania z mbanku bylem zadowolony na 10 gwaizdek
  • ~Jarosław / 2024-05-17 11:51
    Ocena: 2.00 / 5
    Mam prawomocny wyrok w II instancji na kredyt CHF. Wyrok zasądza zwrot pieniędzy dla mnie. Nie zasądza zwrotu pieniędzy przeze mnie dla banku bo ich prawnik zapomniał w trakcie procesu to podnieść. Chciałem zawrzeć porozumienie, że zwrócę im wszystko co wziąłem a oni mi to co wpłaciłem. I tu wychodzi chciwość banku. Otóż zażądali żebym dodatkowo zapłacił za wpis sądowy od pozwu, który w międzyczasie bank złożył przeciwko mnie (standardowy pozew o zwrot wypłaconej kwoty kredytu plus opłaty za korzystanie z kapitału etc.) !!!! Jak zapłacę za wpis sądowy od tego zbędnego pozwu to go wycofają !! Są po prostu bezwzględni.
  • ~jarosław bdb / 2019-07-23 11:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank oszukujący klientów swoim systemem kontaktu z klientami. Płatna infolinia na której ktoś zarabia, bo oczekiwania na konsultanta trwa powyżej 15 min. Brak reakcji na prośby mailowe.
    WadyKasa, kasa, kasa opłaty za wszystko
  • ~JarosławJarosław / 2021-10-19 21:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam. Dziś kupiłem opony na raty w Allegro i miałem mbank lub Alior więc zdecydowałem o mbanku i to był błąd! Choć mam tu konto. Wypełniałem wniosek krok po kroku Opony 1180zł raty 61zł koszt Rat 150zł na 20mc czyli 1180+150 jako całość. Klikam dalej mam umowe,której oczywiście nie mogę pobrać,ani zerknąć ale kit klikam dalej akceptuj. I tu z kredytu 1180 robi się 1257zł i rata 70zł z czego 76.70zł pobrali prowizję za udzielenie kredytu. Co w Alior Bank tak nie ma,bo biorę co jakiś czas. Tak mnie załatwili. Juz kit w te parę złoty,ale o sam fakt że całe koszty dostajecie po Akceptacji tam jest od 0 do 8%. W Aliorze tego nie ma.Tylko dzwonić z ofertami potrafią Złodzieje. Taka Historia,przestrzegam. Pozdrawiam
    ZaletyOpłaty online,aplikacja.
    WadyKiwanie klientów na każdym kroku,wysokie kredyty,pożyczki,i usługi.
  • ~jaryt / 2023-01-24 10:19
    Ocena: 1.67 / 5
    Obsługa wionsków związanych z kredytem zawsze kończyła się reklamacją: brak pieczątki, złe daty, nieprawidłowe informacje od pracowników banku itp.
    Dopisanie współwłaściciela do konta trwa ponad 3 tyg...
    Zaletyjedyna zaleta to chyba darmowe prowadzenie konta.
    Wadyobsługa, biurokracja, czas trwania osbługi wniosków, błedy w oficjalnych dokumentach
  • ~jaszczur95 / 2020-11-19 08:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie udzielili mi pożyczki, na której mi zależało. Nawet nie skontaktują się w celu jakegoś uzgodnienia. Żenująca postawa wobec klienta.
  • ~Jb rent / 2024-03-27 22:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam traktują Polaków jako 2 kategoria w własnym kraju oczywiście Ukrainy nie dotyczy się nowy cennik zamykam konta
    ZaletyBrak
    WadyOpalamy za gotówkę
  • ~JD / 2020-02-04 21:49
    Ocena: 2.67 / 5
    Od kilku lat jestem klientem banku, byłam zadowolona z aplikacji oraz usług aż do felernego dnia. Kilka dni temu chciałam wypłacić gotówkę z bankomatu na kwotę 2500 zł. Bankomat odrzucił mi transakcje że względu na brak wystarczających banknotów w bankomacie. Jeszcze bym zrozumiała,że odrzuca transakcje ale pobrali mi z konta cała kwotę. Saldo na koncie - 2500 zł!!! Niezwłocznie zadzwoniłam do obsługi klienta aby zwrócili mi pieniądze co na to konsultant że muszę poczekać 48h roboczych!! - wyplacalam w czwartek wieczorem a płatności musiałam uregulować w piątek...
    Zadzwoniłam ponownie w poniedziałek, kolejny konsultant poinformował mnie ze musze poczekać tydzień, roboczy!! Kpina!! Przedzwonilam ponownie we wtorek popołudniu i otrzymałam informację że od dnia złożenia reklamacji tj wtorek muszę odczekać do 15 dni!!!!
    Dwóch pierwszych konsultantów nawet nie raczyło zgłosić mojej reklamacji, ZENADA!!! Obecnie zostałam z niczym... Brakiem środków do życia.
    Dziękuję za brak zrozumienia i kompetencji.
  • ~Jedrek / 2020-10-02 02:44
    Ocena: 2.67 / 5
    Mam zajete konto w mBanku. 28.09 wplynelo mi 2400 wyplaty. Bank przelal wszystko co do grosza na konto komornika. Nie zostawil mi nic na zycie. Powinni mi zostawic 1950 na koncie a nie ma nic!
    WadyRobią co chcą
  • ~jeg / 2024-04-12 13:53
    Ocena: 2.33 / 5
    MBANK staje się coraz bardziej zachłanny, obecnie wprowadził opłaty m.in. za karty debetowe pomimo, że bezpłatnie korzysta z w wielu milionów zł zdeponowanych na rachunkach bieżących.
    WadyPo prostu chciwość
  • ~Jelo / 2022-02-01 11:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank zamiast zajmować się klientami i ich oszczędnościami lub kredytami wchodzi coraz mocniej w politykę. Dużo ukrytych kosztów, dlatego warto prześledzić przed założeniem konta, np. konto darmowe, ale opłata za kartę jak się nie zaloguje do aplikacji przynajmniej raz w miesiącu.
    Zaletyinternetowy dostęp
    Wadybank zaangażowany politycznie
  • ~Jerzy / 2020-03-02 16:45
    Ocena: 1.67 / 5
    Takiego dziadostwa to jeszcze nie było z logowaniem, najpierw do południa niemożna było zalogować a teraz jak nacisnę przelej to się wyloguje, totalne dno - jestem klientem MB od dwudziestu lat.
    ZaletyZero zalet, w obecnej chwili może tylko obsługa na infolinii, działanie systemu infolinii duży minus.
    Wadylokaty, zmiany w systemie, jest wszystko tylko nie to co potrzeba, dawniej to było to co chodzi, wszystko działało jak należy, z wiodącego banku internetowego stał się tylko jego symbolem
  • ~Jerzy / 2020-07-09 20:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Odradzam ten śmieszny bank.Po zalogowaniu się na infolinii zostałem zapewniony, że mogę wpłacić gotówkę na swoje konto w ich oddziale posługując się paszportem (jakikolwiek dowód tożsamości). Przy okienku odmówiono mi tego "musi być dowód osobisty". Zapewne kredyt dostałbym od ręki. Jeśli nie ogarniają najprostszych spraw, niech stoją pod Pewexem a nie zajmują się pieniędzmi ludzi.
  • ~jeszcze stały klient / 2022-05-28 00:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Pan michał michalak przeszedł samego siebie w kwestii reklamacji
  • ~Jędrek / 2022-10-17 15:10
    Ocena: 5.00 / 5
    Faktycznie na infolinii, starałem się załatwić aktywacje do konta ,porażka ..... najpierw boty, 4 pracowników
    zrywanie połączeń tlf. ponad 0,5 h stracone na tlf. odsyłanie jeden do drugiego brak kompetencji. UDAŁEM SIE DO PLACÓWKI I TU MIŁE ZASKOCZENIE PANI SANDRA M. Z PLACÓWKI Z JANA PAWŁA ODELEGOWANA NA PASAŻ GRUNWALDZKI WE WROCKU ,SZYBKO I SPRAWNIE ZAŁATWIŁA SPRAWĘ. WIELKIE PODZIEKOWANIE DLA NIEJ.
    Zaletytylko kontakt osobisty
    Wadytylko czas stracony na dojazdy do placówki przy dobie informatyzacji
  • ~jf / 2020-05-11 18:22
    Ocena: 1.00 / 5
    robi się coraz gorzej........., zamknąłem swoje prywatne i biznesowe konta
  • ~Jim / 2019-05-21 11:49
    Ocena: 3.67 / 5
    Zdolnosc kredytowa przez telfon dostalem pozytywna po godzinie rozmowe z konsultantem. A jak zlozylem dokumenty, juz decyzja sie robila negatywna. Lepiej sie nie meczyc i uzupelnic wniosek o kredytu, nic z tego nie bedzie.
  • ~JK / 2023-09-22 12:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Infolinia to jest totalna masakra !!!
    Ten bot to syf nad syfy. Rozłacza, nierawidłowo identyfikuje. Trzeba sie 3 razy łaczyć aby coś z tego było, strata 30 min
  • ~jnknnk / 2023-06-07 19:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Masakra. Zablokowali mi konto, z którego opłacam rachunki za telefon. Są tam znikome ilości pieniędzy. Nikt nie chce mi powiedzieć dlaczego ani nikt mnie o takiej blokadzie nie poinformował. Dowiedziałam się jak chciałam zrobić operację. Teraz z dowodem do placówki aby odblokować. Cyrk na kółkach!
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2054
PEKAO SA
Ocena: 1.83, ilość opinii: 1562
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.87, ilość opinii: 1230
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.79, ilość opinii: 1032
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 992
PKO Bank Polski
Ocena: 2.75, ilość opinii: 933
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4818
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4581
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4031
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3511
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3211
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3116