Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

mBank opinie

Ocena na podstawie 2054 opinii

1.66 / 5

  • Prostota obsługi
    1.70
  • Oferta
    1.71
  • Obsługa klienta
    1.61

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Jacek / 2023-09-26 19:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Beznadziejny złodziejski bank, celowo nie informują klientów o możliwości poniesienia dodatkowych opłat.
    Zamykają kredyt na 5 dni przed zakończeniem umowy i pobierają 3000 zł za wcześniejsze rozwiązanie umowy.
    Albo totalni idioci tam pracują, albo to celowe działanie. Sprawa zakończy się w sądzie.
    Zaletybrak
    Wadywszelkie
  • ~Jacek / 2023-12-01 15:53
    Ocena: 2.33 / 5
    zablkowane konto bez przyczyny
    aby odblkować kontakt z trzema konsultantami kazdy po 15 min oczekiwania
    Bot Marek nie daje szans wpsać kodu i eleko
  • ~Jack / 2018-02-21 15:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Błędy systemowe mbanku.
    Mbank pomimo usunięcia stałej płatności z systemu przez pół roku płacił z mojego konta dalej odwołane stałe zlecenie. Na dzień dzisiejszy po wezwaniu i złożeniu reklamacji zaprzestał tej płatności, której ja samodzielnie nie mogłem odwołać, ponieważ jej w systemie nie było widocznej.
    Pomimo upływu ponad 14 dni mbank nie wystosował żadnego emaila do mnie, nie poinformował mnie o tym, że wyłączył ostatecznie tą płatność, a Pan w informacji przekazuje mi wieści niech Pan czeka......
    A co się stanie jak to dotyczyć będzie większej ilości osób w Polsce i większych kwot???????
    NIe będziemy mieli na to wpływu???????
    Zaletyprzestaję polecać bank, który znam prawie od jego powstania, człowiek staje się tu nieznaczącą jednostką
  • ~jack / 2023-02-22 17:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Mbank plokuje srodki, nie pozwala na wyplaty. Obsuga klienta wmawia ze to twoja wina i ze nic nie moga poradzic.
    Scam 100%!
  • ~jack78 / 2023-01-16 22:21
    Ocena: 5.00 / 5
    Mam u nich konto ponad 20 lat. Miałem już konta chyba wszędzie, ale to jedyny bank który mnie zatrzymał i nie zraził przez tyle lat.
    Zaletyszeroka oferta
  • ~Jadwiga / 2022-06-30 15:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Mam konto w mbanku od ponad 15 lat, i zawsze byłam zadowolona, ale coś poszło koszmarnie nie tak i od początku roku nie jestem w stanie zapanować nad kontem, kartą i opłatami. Z konta znikają pieniądze i nie jestem w stanie zlokalizować przyczyny. Ani czat ani infolinia nie działają, zawieszają się połączenia, wylogowuje mnie z czatu, nie jestem w stanie uzyskać odpowiedzi. Historia wyciągów pokazuje transakcje, ale nie widać opłat, tak jakby 30/40% wpływów na konto wyparowało. Dyspozycje, które próbowałam złożyć też znikają, nie wiem co się dzieje, bank tylko z nazwy jest bankiem, w praktyce zachowuje się jak parabank.
    Zaletybrak
    Wadyaplikacja, serwis transakcyjny, ukryte opłaty, niezrozumiałe wyciągi, drożyzna, brak komunikacji
  • ~Jadwiga / 2024-04-28 16:30
    Ocena: 5.00 / 5
    W Jeleniej Górze Obsługa jest nad wyraz profesjonalna.
  • ~Jadwiga Laskowska / 2019-09-17 11:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Przez ponad 3 miesiące byliśmy z mężem zwodzeni w sprawie kredytu...po dostarczeniu wstępnych danych, finansowych, które zostały pozytywnie, podobno, zaopiniowane do kwoty interesującego nas produktu- zaczęła się procedura uzupełniania danych, budowlanych, projektowych, ect, ect... w sobotę zadzwoniła nasza opiekun w dopytaniem o jakieś szczegóły z projektu.... a dziś informacja, że nie spełniamy kryteriów...no spoko- tylko czemu po 3,5 miesiącach zawracania"..", jeszcze tylko brakowało w wymaganych dokumntach rozmiaru buta, stanika i terminu ostatniej miesiączki!!!
    NIE POLECAM, NIE POLECAM
    ODRADZAM... pewnie handlują danymi od potencjalnych klientów wyciągniętymi...
  • ~jagoda / 2021-03-05 14:05
    Ocena: 1.67 / 5
    Posiadam konto w mBanku od około 10 lat. Dziś na infolinii złożyłam dyspozycję zamknięcia debetu wartego 1 tys. zł. Pan, który mnie obsługiwał, nie podał mi dokładnego terminu, kiedy środki na zamknięcie debetu mają być na koncie, a także poinformował, czy też postraszył mnie, że jak ich na czas nie będzie, będę miała do czynienia z windykacją. Poczułam się od tego jak jakiś gamoń. Widać nie jestem mile widzianym w tym banku klientem!!! Dodam jeszcze, że jak zakładałam konto firmowe w mBanku parę lat temu w oddziale w Bielsku-Białej na ul. 11-listopada, to trafiłam na takiego "dżentelmena", który przez całą rozmowę robił mi uwagi wyniosłe i negujące, być może w związku z tym, że nie dysponowałam ani wielkimi oszczędnościami, ani wielkimi dochodami. Wtedy jeszcze w tym banku zostałam, ale dziś już tego żałuję!!!
    WadyBardzo niemiła i nieprofesjonalna obsługa zarówno w oddziale mBanku, jak i na infolinii.
  • ~Jahhahhsj / 2023-04-01 00:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Jakie zdjencię dowodu wy naprwdę powiedzieliście to to teraz jedziemy z pozwami
  • ~Jaksa / 2022-10-12 11:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam, przy wcześniejszej spłacie pożyczki hipotecznej naliczyli kwotę do spłaty o 3000 zł większą, trudno doprosić się o zwrot własnych nadpłaconych pieniędzy.
    Opłata za konto również nie jest atrakcyjna, bardzo trudno również o limit na koncie, lub kartę kredytowa , mimo regularnych wpływów z pracy
  • ~Jakub / 2019-03-11 19:20
    Ocena: 2.00 / 5
    No normalnie szlak człowieka trafia. Dzwonię od godziny do tych ''konsultantów'' i nic. Udało mi się przy pierwszym połączeniu porozmawiać z konsultantką, która mi wytłumaczyła jak mam zlikwidować swój problem(brak możliwości zalogowania się do serwisu transakcyjnego), ale to nie zadziałało. Teraz dzwonię do nich od pół godziny non stop, i nie raczą odebrać. Ludzie, gdzie ja mogę to zgłosić. Muszę natychmiast dostać się do swojego serwisu transakcyjnego.
    Od paru lat mam konto u nich, i nie było do tej pory takiego problemu, a tu nagle taka wpadka.
    ZaletyBRAK
    WadySŁABA OBSŁUGA KLIENTA TELEFONICZNA
  • ~Jakub / 2020-06-22 19:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Nowy pulpit do bani, nic nie można znależć. MASAKRA!!!
    Wadynaprawdę coraz mniej czytelnie
  • ~Jakub / 2022-11-24 12:32
    Ocena: 1.00 / 5
    najgorszy bank złe traktowanie klientów nigdy więcej
    Zaletybrak zalet
    Wadyunikac jak ognia
  • ~Jakub / 2023-11-17 12:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Moje konto zostało zablokowane przy płatności kartą. Obsługa twierdzi że „algorytm„ bezpieczeństwa zadziałał. Podczas odblokowania konta zostałem "przesłuchany" lepiej niż przez policję czy urząd skarbowy. Dla mniej konto i karta która zostaje zablokowana przy prawidłowej płatności jest bezużyteczna. Odradzam osobom które cenią swój czas i nerwy.
    ZaletyBrak
    WadySporo
  • ~Jakub / 2024-01-05 00:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Duży minus za wtrącanie się na cudzym podwórku w jego politykę. Czego tu się spodziewać jak największym udziałowcem jest Commerzbank - szwabski kolaborant.
    ZaletyBrak
    WadyMieszanie się w politykę
  • ~JAM / 2020-12-30 15:44
    Ocena: 2.33 / 5
    Wszystko dobrze dopóki dajesz im pieniądze i nic nie chcesz. Jak trzeba rozwiązać problem czy reklamację - koniec pozytywów: zero pomocy, utrudnianie kontaktu, wypisywanie bzdur w reklamacji zgłoszonej telefonicznie czy nawet osobiście, brak możliwości wglądu do reklamacji. Ja zamykam tam konto - właśnie 'dzięki' obsłudze klienta. Nie wiem czy gdzie indziej będzie lepiej ale tu już wiem jak jest źle. Jeszcze te ciągłe włamania hakerskie albo 'błędy' - jakoś o tylu problemach w innych bankach się nie słyszy.
    ZaletyByły, juz nie ma
    WadyObsługa klienta, procedura reklamacji
  • ~James / 2019-09-01 11:43
    Ocena: 2.33 / 5
    Ciekawy bank. Indywidualne podejście do klienta. Bardzo wysoka zdolność i wiarygodność kredytowa, a bank zamiast wnioskowanej kwoty 20 000 chciał przyznać 2000. U konkurencji bez problemów 20 000 na lepszych warunkach. To bank czy SKO (Szkolna Kasa Oszczędnościowa)? Jestem trakcie przenoszenia konta do innego banku,pomimo że byłem ich klientem niemal od samego początku.
    WadyChwalić to się potrafią.
  • ~James / 2020-05-03 19:06
    Ocena: 1.67 / 5
    Obsługa klienta przez internet masakra.
    Nie można zalogować się do aplikacji bo wysyłają hasło na aplikację, którą właśnie aktywujesz.
    Informatyk do zwolnienia!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11
    ZaletyBrak
    WadyObsługa fatalna, dno.
  • ~James / 2022-07-13 09:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Coś strasznego... Bank z którym nigdy więcej nie chcę mieć do czynienia. Głucha infolinia na której nikt nie odbiera telefonu, inne numery do supportu płatne, konsultacji są chyba niepełnosprawni bez ujmowania ludziom faktycznie chorym, bo nie potrafią pomoc w żaden sposób. Zamknięcie konta to droga przez mękę. Skomplikowanie aktywacji aplikacji mobilnej czy przywracania hasła to tragedia. Omijajcie szerokim łukiem, katastrofalne dziadostwo.
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2054
PEKAO SA
Ocena: 1.83, ilość opinii: 1562
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.87, ilość opinii: 1230
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.79, ilość opinii: 1030
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 992
PKO Bank Polski
Ocena: 2.75, ilość opinii: 933
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4818
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4581
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4030
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3511
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3211
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3116