Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

mBank opinie

Ocena na podstawie 2054 opinii

1.66 / 5

  • Prostota obsługi
    1.70
  • Oferta
    1.71
  • Obsługa klienta
    1.61

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~J.K / 2024-01-10 19:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Zależało mi na szybkim założeniu konta online ,mbank oferuje to w 5 minut !!! Tsaa.. najpierw pajacujesz przed telefonem robiąc jakieś żenujące zdjęcia sobie i filmiki,po czym finalnie okazuje się,że musi do ciebie przyjechać kurier,żeby potwierdzić tożsamość ( co to wgle jest ?) Oczywiście nie dostałem wiadomości,że jest potrzebna taka weryfikacja,dopiero jak zadzwoniłem zapytać,dlaczego jest jeszcze nie aktywne,to się dowiedziałem, mało tego takie potwierdzenie trwa do 1 dnia roboczego, 2 dni już czekam,I jakoś żaden kurier nie miał czasu jeszcze się odezwać. Więc mam ich gdzieś,założę konto w pierwszym lepszym innym banki,bez tego całego cyrku,a jak ktoś chce założyć szybko konto online, to NAPEWNO NIE W MBANKU
    ZaletyBrwk
    WadyJak wyżej
  • ~J.K. / 2022-09-28 01:27
    Ocena: 1.33 / 5
    Nie polecam nikomu tego banku, a szczególnie ofert lokat na nowe środki w tym konta bardziej oszczędnościowego. Wysokość nowych środków będących na koncie i wyliczonych na dany dzień założenia lokaty nie mogą ulec zmniejszeniu przez cały okres trwania lokaty np. 3 miesiące. W przeciwnym wypadku wysokość tzw. salda promocyjnego ulega zmniejszeniu. Lokata została założona na pewną kwotę, i której saldo promocyjne może ulec zmniejszeniu nawet do ZERA złotych, tylko z uwagi na fakt, że zostały wydane nowe środki. W moim przypadku, podkreślam, że środki na koncie jeszcze były, tylko zgodnie z opinią mBanku zostały wydane "nowe środki" i saldo promocyjne ulega wtedy zmniejszeniu, a nawet jak stało się w moim przypadku saldo promocyjne wynosiło ZERO złotych. Jeszcze tak bzdurnego produktu nie widziałam. Korzystam z usług mBanku od 2004 roku i drugi raz potężnie zostałam oszukana. W jakimś banku trzeba mieć konto i tylko dlatego korzystam z usług tego banku. Do lokowania tam oszczędności, których obecnie i tak jest bardzo mało nie zachęcam i nie polecam, Wszystko trzeba czytać w regulaminach i nawet to co nie zostało tam napisane. W Regulaminie AKTUALNYM mBanku jest mnóstwo błędów, typu odesłania do innych punktów jak to powinno być. Powielenie punktów ze starego Regulaminu, a w nowym są to już inne punkty. Dotyczy to np. składania reklamacji. Pisać można jeszcze dużo i wytykać wszystkie błędy i żale do mBanku nagromadzone przez cały okres korzystania z usług tego banku, ale jedno jest pewne NIE POLECAM tego banku nikomu.
    ZaletyBrak
    WadyBardzo dużo
  • ~J23 / 2023-11-06 10:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank jak inne banki żeruje na pieniądzach klientów. Chcę ocenić kartę do konta walutowego euro Mogła by wyglądać ładnie bo w takiej szacie wizualnej jak jest teraz wygląda słabo. Zapewne jest opcja personalizacji karty ale nie poinformowano mnie i tym przy zakładaniu konta.
  • ~Ja / 2019-08-20 14:26
    Ocena: 1.33 / 5
    Nie polecam nikomu tego banku. Kontakt z infolinia to poprostu tragedia, godziny oczekiwania żeby się połączyć. Pracownicy niekompetentni i niedouczeni. W jednej sprawie każdy z konsultantów mówił co innego. Bezprawne zajęcie pieniędzy które nigdy nie powinny zostać zajęte. Oczekiwanie na rozpatrzenie prostej reklamacji trwało ponad 30 dni. Ogólnie poziom usług pozostawia wiele do życzenia.
  • ~Ja / 2019-08-24 01:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Masakra. Nie polecam. Godz 00.59 dzwonię na mlinie bo poważny problem. Nikt nie odbiera. 20 min czekam i nic. Trzeba bank zmienić
  • ~ja / 2019-09-05 00:59
    Ocena: 1.00 / 5
    nie należę do tego banku, nie mam żadnej karty a dzisiaj przysłali pismo o opłatach za prowadzenie konta i korzystanie z ich usług w kresie w którym nie byłam w mieście.
    Zaletyżadnych
    Wadynajwięcej
  • ~Ja / 2019-12-11 11:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Oceniam na zero!!! Zablokowane konto, bez wskazania przyczyny zaraz po otwarciu. Zablokowane środki a procedura trwa wiecznie. Dno.
    Zaletybrak
    Wadysame
  • ~ja / 2020-03-06 08:26
    Ocena: 2.33 / 5
    Wysepka mBanku w CH w Elblagu.Pani ktora obsluguje nie jest zainteresowana klientem - "zimna" wobec ludzi ,brak zaangazowania obsluga.Brak troskliwości wobec klienta
    Zaletybrak
    Wadyj/w
  • ~Ja / 2021-08-25 12:06
    Ocena: 1.33 / 5
    Pierwsze to się dodzwonić pół dnia słuchasz muzyki w telefonie.
    Do załatwienia sprawy to wszędzie trzeba się logować gdzie nie mam takiej możliwość ponieważ jest kierowcą jak bym miał taką możliwość to bym nie dzwonił.
  • ~Ja / 2023-09-13 18:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Pani w oddziale powiedziała że zmarły tata miał środki na koncie i niedługo je otrzymamy, po miesiącu przyszło pismo, że na koncie jest ZADŁUŻENIE. Przy wyjaśnianiu sprawy w innym oddziale pani była bardzo nie miła, co w obliczu osobistej tragedii jaką jest śmierć bliskiej osoby uważam za karygodne. Dezinformacja i brak empatii. Nie polecam tego banku
  • ~Ja / 2025-06-29 06:58
    Ocena: 2.33 / 5
    Nie ma to jak nadać nazwę „bankowość bez barier i dawać takie limity, ze stoi się pod bankomatem 20 min żeby wybrać potrzebną kwotę. Nie wspomnę o tym że praktycznie nie ma bankomatów.
  • ~jaa / 2023-02-11 16:47
    Ocena: 1.00 / 5
    obsluga klienta nie istnieje- godziny "wiszenia" na linni, nikt nie raczy odebrac! siedza i grzeja stołki. dno!
  • ~JACEK / 2019-08-08 11:29
    Ocena: 5.00 / 5
    Czytałem opinie na temat mbanku i jestem zdziwiony skąd te negatywy.Mam konto w tym banku i osobiście twierdzę, że obsługa jest doskonałą, nie mam żadnego problemu z kontaktem, mało tego czasami denerwuje mnie fakt, że przypadkowo kliknąłem na opcję kredytu na moim koncie a na drugi dzień już miałem telefon w sprawie kredytu. Poza tym ogromną ilość bankomatów i wpłatomatów , z których korzystamy w dowolnej chwili
    ZaletyDobry kontakt
    WadyBrak
  • ~Jacek / 2020-08-27 21:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem klientem mbanku od kilkunastu lat (raczej byłem, decyzja o odejściu zapadła). Jestem na etapie zakładania własnej działalności gospodarczej, wybór był oczywisty mbank. Skorzystałem z kompleksowego załatwienia wszystkiego czyli otworzenie działalności, założenie konta firmowego. Złożyłem odpowiedni wniosek i czekałem, czekałem, czekałem. Próba połączenia się z konsultantem to dwa razy po 40 min czekania, bo ponoć coś nas rozłączyło. Czwartego dnia zadzwoniłem i tu zaczyna się horror. Mój wniosek został anulowany nie wiadomo przez kogo (tajemnica banku) i bez podania przyczyny, po prostu zlikwidowano konto, a wniosek do CEiDG nigdy nie dotarł. Oczywiście straciłem też dotacje i szansę na poprowadzenie firmy. Może to przejściowe kłopoty, ale lepiej omijać ten bank szerokim łukiem.
    Zaletyżadnych szczególnych, wyróżniających się na tle innych banków.
    WadyZnikające konta i brak obsługi na podstawowym poziomie.
  • ~Jacek / 2021-04-03 15:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Unikajcie tego banku jak możecie. Oszuści i naciągacze. Sam będę się kopał z nimi w sądzie bo już nie mam cierpliwości do ich obsługi. Osoba niepełnosprawna, leżąca w łóżku i nie mówiąca ma "przyjechać" do banku zlikwidować kredyt (spłacony). OCzywiście zwiększyć limit można online, ale zmniejszyć czy zlikwidować to już w banku. Oczywiście opłaty za posiadany limit są naliczone.
    Zaletybrak
    Wady- obsługa klienta
    - brak otwartości na rozwiązanie sprawy
  • ~Jacek / 2021-10-11 22:48
    Ocena: 1.00 / 5
    W mBanku konto osobiste mam od paru lat. Raczej nie mogę narzekać. Mając już doświadczenie z tym bankiem postanowiłem otworzyć też konto firmowe. Niestety zrobiłem ogromny błąd. Po pierwsze nie załapałem się na promocję. Chcąc to zmienić konsultant powiedział, że nie da się tu już nic zrobić i trzeba wypowiedzieć umowę i za miesiąc otworzyć konto ponownie tym razem z promocją. Po dwóch dniach inny konsultant zadzwonił do mnie z pytaniem dlaczego zamykam konto? Opowiedziałem mu historię. Stwierdził, że trzeba tylko napisać reklamację. Tak też się stało i mBank przyznał mi ją. Natychmiast zawiesiłem wypowiedzenie. Niestety mBank po miesiącu mBank zamknął moje konto bo ktoś niedopatrzyl tematu. Natychmiast zadzwoniłem do nich chcąc tą sprawę wyjaśnić. Tu zaczęły się schody. Każdy konsultant zaczął mówić inaczej. Efektem tego już trzeci tydzień jestem bez konta i bez pieniędzy z kart płatniczych i od partnerów takich jak pyszne, glovo Uber i wolt. mBank ma to wszystko w nosie. Nikt nie jest zainteresowany żadną pomocą. Wszystko co słyszę to przykro nam.
    ZaletyBrak
    WadyKonsultanci są nieslowni. Wręcz kłamią.
  • ~Jacek / 2021-11-19 10:32
    Ocena: 1.67 / 5
    Witam. Zablokowano mi autoryzacje smsami no to zabieram sie do roboty i dzwonie na mlinie, a tu upsss. Banda nieudacznikow po drugiej stronie sluchawki probuje na sile laczyc mnie z ich ebotem ktory za nic w swiecie nie wie o co chodzi i kieruje mnie w zlym kierunku, a nastepnie laczy mnie z konsultantem, ale juz nie z tym samym tylko po okolo 8-10 minut z innym i caly proces weryfikacji przebiega od nowa, a czas leci na telefonie i tak w kolko 8 konsultantow ,,zaliczylem'' i nic nie zalatwilem, a na koncu mi Pan mowi, ze moze zadzwonilbym z innego nr telefonu bo ebot jest przypisany do mojego numeru i bedzie sie automatycznie laczyl ze mna w momencie proby kontaktu, takze wniosek jest taki, ze NIC nie zalatwilem, poniewaz probujac ulatwic dostep do konta zablokowali mnie i sami nie wiedza jak to odblokowac
    . Banda nieudacznikow

    Dziekuje i pozdrawiam
    Zaletyzadnych qwa
    Wadywszuystko co mozna sobie wymyslic
  • ~Jacek / 2023-01-01 18:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank kpina 4 razy dzwoniłem na infolinię po 20 minut tylko muzyczka leci Czas na zmiany
  • ~Jacek / 2023-06-27 17:18
    Ocena: 1.67 / 5
    Byłem klientem mBanku około 20 lat. O ile przez większość czasu byłem zadowolony z usług jak i aplikacji o tyle dziś odradzam każdemu! Po pierwsze aplikacja ewoluowała na przestrzeni lat tak bardzo, że znajdziesz tam setki niepotrzebnych funkcji a przez to ciężko znaleść te, których w danym momencie potrzeba! Kolejną rzeczą jest fakt, że z aplikacji nie zrobisz przelewu do walutomatu, oraz jeśli zapiszesz jako odbiorcę walutomat, nie zapamięta tobie tytułu przelewu, który jest niezbędny. Na infolinii powiedzą, że możesz wymienić w kantorze mbanku tylko tam niestety kurs jest mało korzystny. Posiadałem konto takie samo jak moja żona, a kurs wymiany miałem średnio 10-12 gr. niższy od niej. Infolinia twierdzi, że dla każdego klienta ustala indywidualny kurs! Co ciekawe ja wymieniałem waluty regularnie a żona raz do roku a miała lepsze ceny. Kolejna sprawa to np. karta wielowalutowa, za każdą transakcje za granicą zapłacimy 0,5% opłaty inne banki nie maja takich opłat. No i na koniec opłata za kartę 10zl miesięcznie aby jej uniknąć musisz dokonać transakcji ową kartą na minimu 350zl. W innych bankach wystarczy 5 transakcji na dowolną kwotę. Dlatego stanowczo odradzam wszystkim aplikację oraz bank!
    Zaletybrak
    Wadykażdy klient ma rożny kurs walut, opłata za kartę, brak możliwości przelewu z aplikacji do walutomat, oraz brak możliwości zapisania walutomatu jako odbiorcę
  • ~Jacek / 2023-07-19 12:49
    Ocena: 2.00 / 5
    Chciałem założyć konto oszczędnościowe z kontem osobistym z bonusami. Można było tylko przez selfie. Ponieważ nie za bardzo się na tym znałem pojechałem do placówki w Poznaniu. Miało to trwać 15 min.Z pomocą pracownicy banku robiłem sobie zdjęcia,nagrywałem idiotyczne filmiki ze sobą typu głową w lewo ,głową w prawo, dotknij ucha, dotknij nosa i filmiki z dowodem osobistym. Po 2 godz. zrezygnowałem z oczekiwania na decyzję.a tą otrzymałem sms-em na drugi dzień, że ja- to nie ja.W Millennium otworzyłem konto w 10 min bez takich wygłupów za pomocą konta które mam w innym banku.
    ZaletyDobre oprocentowanie na koncie oszczędnościowym
    WadyKonto na selfie
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2054
PEKAO SA
Ocena: 1.83, ilość opinii: 1562
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.87, ilość opinii: 1230
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.79, ilość opinii: 1030
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 992
PKO Bank Polski
Ocena: 2.75, ilość opinii: 933
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4817
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4581
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4030
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3511
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3211
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3116