Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

mBank opinie

Ocena na podstawie 2054 opinii

1.66 / 5

  • Prostota obsługi
    1.70
  • Oferta
    1.71
  • Obsługa klienta
    1.61

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Irmina / 2024-04-23 17:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem klientką mBanku 23 lata znam go na wskroś już tyle lat. Moja opinia o Nim od momętu ostatniej zmiany właścicielskiej to:
    Jeden z najgorszych banków w Polsce. Brak poszanowania dla starych klientów, najgorsze warunki produktów finansowych. Żałuję że przyciągnęłam do banku tylu znajomych i rodzinę.
    Przestroga dla nowych potencjalnych klientów - nic nie trwa wiecznie a bank należy zmieniać jak najczęściej.
    Zaletybrak zalet
  • ~Iw / 2025-05-06 18:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank, który sprzyja/ulatwia kradzieżom, współpracuje ze złodziejami.
    Pracownicy tego banku szkoleni w zastraszaniu swoich klientów.
    Serdecznie NIE polecam!!!
  • ~Iwi / 2020-01-21 17:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Konsultanci bezczelni! Zero kompetencji.. Rozmowa jal z gówniarzem.." wysyłają emotikonki" a co ja ich koleżanka? Nie potrafią odpowiedzieć na najprostsze pytania.. Odpowiadają omijając zadane pytanie.. Myśląc że już odpowiedzieli... Żenada..!!! Brak profesjonalizmu...!!!
    ZaletyŻadnych zalet
    WadyBezczelność konsultantów, niekompetencja, omijanie odpowiedzi, traktują klientów jakby rozmawiali z dzieckiem a nie z dorosła osoba... Brak profesjonalizmu... Wiecznie problemu od kad otworzyłam twn bank... Szukam nowego i zamykam to konto.. Szkoda nerwów..
  • ~Iwona / 2018-01-01 15:51
    Jestem ogromnie zadowolna z uslug , obslugi I strony mbank. Szczegolnie obsluga klienta w placowce Carrefour Wilenska Panie Yulia i Ola jest na bardzo wysokim poziomie. Sama pracuje jako manager dla jednego z zagranicznych oddzialow I bylam bardzo millo zaskoczona wysokim profesjonalizmem obu Pan
    ZaletyRozumieja moje potrzeby bankowe. Latwa strona
    WadyZadne
  • ~IWONA / 2018-05-15 14:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Zablokowałam dojście przez przeglądarkę internetową i nie pamietam telekodu a wiec nie da się nic załatwić. Automat mówi że jesli się zapomniało telekodu, klikając słuchawkę w aplikacji zostane połączona z konsultantem i będę zweryfikowana. Zrobiłam tak, Pani nic nie może zrobic. Ekspert internetowy odsyła na infolinie. A co na infolinii ?Dzownie od dwóch dni o różnych porach, czekam ponad dwie minuty,nikt nie odbiera a oczywiście impulsy lecą. Zenada jakaś totalna, jedyne co sobie załatwiłam to nerwy. A wystarczy zrobić większy przelew z konta oszczędnościowego lub brak środków na koncie katują od razu telefonami i nie dają spokoju. NAJGORSZA INFOLINIA EVER
  • ~Iwona / 2019-07-02 16:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragiczny.Żegnam się z nim bez żalu.Drobnego klienta mają w głębokim poważaniu.Najpierw dzwoni jakaś konsultantka namawiając do pożyczki a potem jak chce kredyt w rachunku to zdolności nie mam,bo w biku nie jestem.Jak mam być,kiedy kredytu nie miałam nigdy..rada od noblistki????????za tel.proszę wziąć coś na kredyt????????w sklepie.Koniec płacenia wysokich prowizji i użerania się z info linią..by
    ZaletyŻadnych
    WadySame wady
  • ~Iwona / 2020-04-21 11:08
    Ocena: 1.67 / 5
    Przez czat chciałam złożyć reklamację na działanie banu tj. bank ma obowiązek wytłumaczyć dla czego nie udzielił kredytu na rachunku bieżącym . Oczywiście ma takie prawo bo to jego pieniądze ale ma obowiązek to wyjaśnić . Prowadzę działalności gospodarczą gastronomia , reklamację chciałam złożyć ze swojego konta .Za pierwszym razem wniosek nie z ostał przyjęty bo niby się rozłączyłam , następnym razem nie przyjęto bo nie rozpoznano z kim rozmawiają i zablokowali dostęp do konta. Kiedyś fajny bank , dużo innowacji , zachowuje się jak kiedyś państwowe nie polecam , nie zależy im. Mi również nie mam obowiązku prowadzenia rachunku w tym banku . Bank drogi , oplata z tytułu przelewu 1,50 za jeden
    Zaletykiedyś tak , teraz nieporozumienie
    Wadyopisane
  • ~Iwona / 2021-08-02 21:20
    Ocena: 5.00 / 5
    Po ostatniej aktualizacji, powiększono czcionkę tak,że nie mogę korzystać z możliwości śledzenia dostępnych środków przed zalogowaniem, porażka!!!
  • ~Iwona / 2022-04-05 19:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Najbardziej hujo... Y I złodziejski bank jaki znam. Non stop zmieniają taryfę opłat, kradną środki klienta z konta, Mon stop trzeba zgłaszać reklamację i się z nimi szarpać. Przenoszę właśnie limit do innego. Omijajcie szerokim łukiem!!!
    ZaletyŻadne
    WadyBardzo wysokie opłaty, non stop awarie, beznadziejna obsługa klienta
  • ~iWONA / 2022-04-11 15:32
    Ocena: 1.00 / 5
    omijajcie z daleka, to lichwa nie bank, zamykaja po 16 latach limit karty , jak klient był w szpistalu 2 miesiace, bo oni kaurat sobie zrezygnowali z karty miles and more i bez zgody kleinta zamkneli karte no bo klient kurcze lezacy w szpitalu nie poszedl do banku aneks podpsiac,.FARSA NIE BANK, OMIJAJCIE, POZA TYM NAJWIĘKŚE OPŁATY ZA KONTO, KARTY,MNÓSTOW OPŁĄT UKRYTYCH!!!!
    ZaletyŻADNYCH
    WadyKOSZTY, FATALNA OBSLUGA, ATAKI HAKERSKIE
  • ~Iwona / 2023-07-11 12:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Bardzo trudny kontakt z pracownikami, bledne informacje, App nie pozwala na wiele operacji, i system tranzacyjny mobilny źle funkcjonuje!!!! Za każdym razem tracę dużo czasu, nie rozwiązując problemu.
    ZaletyNic
    WadyNiekompetencja
  • ~Iwona / 2023-08-14 11:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Bardzo trudna współpraca,osoby odpowiadające na telefony nie znają swojej pracy!!!!
    ZaletyNic
    WadyNiekompetencja
  • ~Iza / 2020-02-05 09:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank kpina! Przetrzymujecie pieniadze tydzien i dluzej ktore sa przelewane z konta na konto w waszym banku. Doprowadzacie ludzi do ruiny
    ZaletyZero
    WadyKonsultanci klamia,zero kontaktu z kims kompetentnym,nagminne przetrzymywanie pieniedzy przelewanych z konta oszczednosciowego na zwykle !!!
  • ~Iza / 2022-11-18 14:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Ten Bank to porażka, dopiero co otworzyłam u nich rachunek (trzy miesiące temu) a już go zamykam.
    Nie polecam przez Wielkie Nieeeeee..
  • ~Iza / 2023-12-24 01:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Żeby odparować aplikację mobilną od telefonu musiałam czekać łącznie 94 minuty (dzwoniono z 2 telefonów). Telefon został zgubiony 2 godz. wcześniej. Po upływie tego czasu dalej nikt nie odebrał ode mnie telefonu. Dobra rada dla mBank - zastrzeżenie karty jest bardzo istotną kwestią więc po dokonaniu wyboru tematu rozmowy na klawiaturze maksymalnie do 5 minut powinien się konsultant połączyć.
    Zaletybrak
    Wady94 minuty oczekiwania na połączenie z konsultantem w celu zastrzeżenia karty - niestety nie zostało to zrealizowane.
  • ~Izabela / 2023-03-24 13:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Bardzo słaba aplikacja mobilna , mało oddziałów , kolejki w oddziałach brak ofert lokat terminowych
    ZaletyWośp
    WadyWiele
  • ~Izabella / 2021-02-15 15:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia. Mamy konto firmowe. Po 2 latach promocji ,za kazdy przelew płacimy 1.50 . Mamy średnio 30 przelewów dziennie . Prosty rachunek. Pisaliśmy, czy jest jakieś inne wyjście odpisali ,że nie . Jestesmy zmuszeni zmienić konto.
  • ~izanna / 2022-10-13 08:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Koszmar jakiś a nie bank. Żeby załatwić prostą sprawę trzeba biegać do oddziału. Bot na infolinii powtarza tylko "rozumiem" i nic z tego nie wynika. Przysyłają szyfrowane wiadomości których nie sposób otworzyć. Najgorszy bank z jakim kiedykolwiek miałam do czynienia.
    ZaletyŻadnych
    WadySame wady
  • ~J / 2022-03-15 23:46
    Ocena: 1.67 / 5
    mBank i ich konta walutowe to czyste złodziejstwo. Nie mam opcji przelania pieniędzy w obcej walucie z innego kraju na konto tej samej waluty w Polsce, bez PRZEWALUTOWANIA najpierw! Jaki to ma sens? Taki, że złodzieje z mbanku z kwoty np $2000 pobierają aż $140! Plus jeszcze kłamią, bo zapytani czy wybieranie pieniędzy z konta coś kosztuje "oczywiście, że nie" po czym widzę, że została pobrana opłata na koncie. Najgorszy bank na świecie, zamykam swoje konta w tym burdelu.
    Zaletyzadne
    Wadytylko wady
  • ~J / 2024-01-08 02:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Zadzwoniłam z pytaniami ogólnymi jak złożyć restrukturyzację i dlaczego nie ma możliwości zawieszenia płatności rat. Chciałam pomóc wyplenić wniosek mamie, która ma 78lat.. konsultant nawet nie wiedział jakie mają formy i możliwości restrukturyzacji, słyszałam tylko ,, nie wiem " i ,, musiałbym mieć wygląd do kartoteki tej osoby ". Mimo że nie prosiłam żeby złożył to za nią, bo wiem że ja tego zlecić nie mogę, nie uzyskałam żadnych podstawowych informacji. Poziom obsługi - dno mułu. Konsultant odnosi się chamskim i bezczelnym tonem, nie wyobrażam sobie żeby osobą starsza, dla której stresem jest już samo telefonowanie na infolinię, przechodziła przez taki cyrk. Konsultanci chyba z przypadkowej łapanki po szkoleniu na teamsach. Przeciętny konsument ma większe pojęcie o produktach bankowych niż oni sami. Jakość obsługi 0/10. Oburzeni że w ogóle muszą odbierać telefon, pracując na słuchawce.
    ZaletyBrak
    Wady- bezczelność konsultantów
    - brak podstawowej wiedzy o usługach jakie sami świadczą
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2054
PEKAO SA
Ocena: 1.83, ilość opinii: 1562
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.87, ilość opinii: 1230
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.79, ilość opinii: 1030
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 992
PKO Bank Polski
Ocena: 2.75, ilość opinii: 933
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4817
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4581
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4030
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3511
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3211
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3116