Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

mBank opinie

Ocena na podstawie 2016 opinii

1.66 / 5

  • Prostota obsługi
    1.70
  • Oferta
    1.71
  • Obsługa klienta
    1.60

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Acraf / 2014-10-24 22:50
    Ocena: 1.00 / 5
    UWAGA na wpłatomaty!
    Zwyczjnie można zostać okradzionym. Przy wpłacie (setkami) wpłatomat się zepsuł. Żadnego kwitu nie wydał. Po telefonie do info mbank dowiaduję się że nie mam co czekać, bo na naprawę mają 48h i po przyjeździe stwierdzą ile pieniędzy zostało przyjętych. Oczywiście po 2 dniach nic z nadwyżki pieniędzy nie znaleziono - zwyczajna kradzież.
    Żadne reklamacje i odwołania nie pomogły. ODRADZAM.
    ZaletyTe czasy już minęły.
    WadyNieuczciwość, brak poszanowania klienta, zwykłe złodziejstwo.
    5 lat
  • ~ad / 2022-05-15 16:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Kasują za każdą czynność dokonaną poprzez rachunek firmowy. Prowdzenie rachunku - 20zł/m-c, najwyższe oprocentowanie kredytów i kart kredytowych.
    Zaletybrak
    Wadynigdy więcej posiadać konto w tym banku
  • ~Ada / 2022-12-16 15:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Złodziejski bank, pobierają opłaty za prowadzenie konta oraz sprawdzenie środków w bankomacie. Żenada! Nie polecam!
  • ~Adam / 2018-12-07 16:14
    Ocena: 1.00 / 5
    PROPONUJĘ WSZYSTKIM POKRZYWDZONYM PRZYGOTOWAĆ POZEW ZBIOROWY I PODAĆ TEN BANK DO PROKURATURY!!!!! Tak jak poniższe osoby zostałem okradziony przez ten bank. Nie mogę odzyskać swoich własnych pieniędzy z mojego własnego konta. Czekam od miesięcy, żeby wybrać dużą sumę, która się tam znajduje. Przecież to złodziejstwo i to jeszcze w formie legalnie działającego banku.
    Zaletybrak
    Wadysame wady
  • ~Adam / 2020-05-08 19:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Beznadzieja, na zadnym kroku nie potrafia pomoc, jak przychodzi co do czego bronią sie regulaminem - przeciez Pan podpisal????
    Dodatkowo, co chwila problemy z blikiem, jakies aktualizacje po ktorych trzeba sie znow logowac, jedmym slowem dramat
    WadyCałokształt
  • ~Adam / 2021-08-26 08:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia
    Dopóki, jakimś fartem, początkująca Pani w placówce, nie popełni błędu może wszystko będzie ok, natomiast w przypadku jakichkolwiek trudności Następuje DRAMAT!!! Totalne rozbicie o ścianę ignorancji pracowników banku.w moim przypadku, omyłkowo założona blokada na konto, w trakcie jego zakładania, od trzech tygodni nie jestem w stanie doprosić się o naprawienie usterki! Jedynym rozwiązaniem była zamiana banku! NIE POLECAM!!!!!
  • ~Adam / 2021-10-14 23:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia, przestrzegam nie polecam.
    Dobrze pilnujcie operacji na kontach...
  • ~ADAM / 2022-01-27 20:59
    Ocena: 1.00 / 5
    TRAGEDIA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    infobotdebil, oczekiwanie na konsultanta 10 minut, ale potrafi kilka razy rozłączać podczas czekania, REZYGNUJE
    ZaletyŻADNYCH!!!!
    WadyWSZYSTKO JEST CHU*OWE!!!!!
  • ~Adam / 2022-05-14 19:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Klienta traktuje sie jak zlo ostateczne. Obsluga na zerowym poziomie, dziecko z zespolem downa lepiej kontaktuje i jest lepiej zorganizowane niz pracownicy tego banku czyli MBANKU. Nie ma prostoty usługi, mylą sie na kazdym kroku, maja wieczne błedy w systemie i zadam takie pytanie kto wtedy za to odpowiada? Klient, dlatego bo to klient pozniej musi jezdzic i tracic czas i pieniadze aby ponownie zalatwic sprawe bo ktos w banku sie pomylił.
    ZaletyZadnych.
    WadyPracownicy ktorzy maja amebe zamiast mózgu, sa niedokształceni, cyniczni, popełniają masę błedów za ktore potem odpowiada klient, są bezczelni, z wielką łaską chca obsłuzyc.
  • ~Adam / 2022-12-18 15:19
    Ocena: 1.00 / 5
    prawie 3 godziny rozmów z konsultantami aby odblokować dostęp do konta. Rezultat: zablokowana możliwość odblokowania systemu przez konsultantów. Wyczerpany limit na dzisiaj. "Proszę" zadzwonić jutro. Ręce opadają, dostęp do własnych pieniędzy niemożliwy z powodu niekompetencji konsultantów i/lub niezrozumiałego systemu bankowegoantonibugajski1234@gmail.com
  • ~Adam / 2023-09-01 12:13
    Ocena: 1.00 / 5
    kontakt z bankiem to jest jakiś nieśmieszny żart. wszystkich problemów z pakietem aktywacyjnym nie da się nawet zliczyć. przejście procesu identyfikacyjnego na infolinii to samo. BRAK SŁÓW! stanowczo odradzam mbank. a dodam, że mam w tym banku jedynie raty do spłaty i tyle mam z nimi przygód, ile nie miałem z żadnym innym bankiem.
    Zaletybrak zalet
    Wadykontakt, system ratalny, infolinia, identyfikacja
  • ~Adam / 2024-02-26 16:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam.
    Nie ma z kim rozmawiać.
    Spychologia straszna nawet w oddziale nie potrafią rozwiązać poroblemu
    Zaletybrak
    WadyWszystko wadliwe
  • ~Adam / 2024-03-08 16:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam.Pieniądze nie są chronione w tym banku jakiś obłęd. Nie ma z kim rozmawiać.
    Zaletybrak
    WadyWszystko wadliwe
  • ~Adam / 2024-03-08 16:24
    Ocena: 1.00 / 5
    To jest raczej parabank.Nic nie można załatwić ani w placówce ani na infolinii.Walka z wiatrakami!!!!
    ZaletyBrak
    WadyWszystko wadliwe
  • ~Adam Morawiak / 2013-02-17 14:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Otrzymałem listę haseł jednorazowych .Nie moge jej aktywować ponieważ system odrzuca próbe aktywacji .Dzwoniłem na inf ok 7 razy -6 razy rozmowa została przerwana -5 konsultantów stwierdziło ze nie ma możliwości recznej aktywacji .Aktywowano dopiero za 7 razem.Jak się okazało taka możliwość była .na inf stwierdzona również że nie ma możliwości oddzwonienia do klijenta co również jest nie prawdą .Brak placówek ,Nie doszkoleni pracownicy ,mylne informacje ,p[lecami w kierunku klijenta
    Zaletybrak
    Wadywszystkie wymienione powyzej
    6
  • ~Adam234 / 2022-01-03 19:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Placówka na Klińskiego w Łodzi w dniu 03.01.2021 odmówiła założenia konta obcokrajowcowi, który przyszedł z tłumaczem. Wczesniej udzielono informacji telefonicznie o konieczności posiadania ze sobą paszportu i karty pobytu. Pomimo dokumentów odmówiono bez podania przyczyny. Pani nie jest w stanie wydusić słowa po angielsku i pomimo tłumacza- konta nie udało się założyć. Żałosne w środku Europy w XXI wieku !!!
    Ludzie na Marsie szukają życie a tu prawdziwe średniowiecze. Nie polecam tego banku.
  • ~Adi / 2023-07-14 10:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank z jakim miałem kiedykolwiek do czynienia , system zablokował konto bo uznał że kwota 20000 pln to dużo i nie mogę sobie przelać takiej kwoty na moje drugie osobiste konto w innym banku. Nie polecam , uczciwie pracujący , obywatel polski , żaden emigrant , może gdybym był śniady to by mnie to nie spotkało . Odradzam
    WadyBrak pozytywów , omijać szerokim łukiem
  • ~Adi_mirage / 2020-01-14 11:19
    Ocena: 1.00 / 5
    mBank to gówniany szajs:
    1. Wpłatomaty częściej są nieczynne, trafinie na dzień kiedy działają graniczy z cudem.
    2. Panie z obsługi niedouczone
    3. Likwidowane placówki
    4. pobierają opłaty np za kartę których według umowy nie powinni pobierać, po zgłoszeniu reklamacji sytuacja znowu pojawiła się po 2 miesiącach
    6. złodziejstwo jeżeli chodzi o przelewy między kontem głównym a oszczędnościowymi.

    Ogólnie nie polecam, zmieniam bank.
    ZaletyBrak
    WadyJest ich wiele, szkoda czasu na ten złodziejski bank z tak mierną obsługą!!!! Nic w nim nie działa tak jak powinno!!!
  • ~adik / 2023-09-07 10:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie warto. Za założenie konta w innych bankach, dostaniesz 100 zł. Za założenie konta w mBank, dostaniesz 2 miliony.... długu.
    WadySkretyniali kierownicy
  • ~Adka / 2022-06-10 13:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam zakładania firmy oraz konta firmowego z mbankiem. Pracownik punktu popełnił błędy literowe podczas zakładania konta oraz wypełniania wniosku do ceidg. Centrala mbanku anulowała konto i wniosek oraz sugerowała ponowienie dyspozycji na drugi dzień - tak też się stało. Mimo pomocy i starań innego pracownika punktu mbanku, konto zostało objęte blokadami , tym samym nie istniała możliwość zalogowania się do panelu i wysłania przeze mnie wniosku o założeniu firmy. Na infolinii dowiedziałam się, że muszą zweryfikować czy nie jestem oszustką, ponieważ dwa dni z rzędu zakładam konto ... mimo, że to ich pracownik popełnił błąd , a ja mimo to obdarzyłam ich ponownie zaufaniem.
    3 dni spędziłam na infolinii czekając na połączenia z konsultantami po 30minut. Nikt nie potrafił mi pomóc ani udzielić konkretnej odpowiedzi.
    Finalnie zamknęłam konto, z którego nie miałam nawet sposobności korzystać i nigdy więcej nie chce mieć z tym bankiem nic wspólnego, strata czasu i nerwów.
    Szczerze odradzam !
    Zaletyzaangażowany pracownik mpunktu
    Wadypodejście do klienta
    brak kompetencji
    brak konkretnej pomocy
    godzinne oczekiwania na połączenie z infolinią
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016
PEKAO SA
Ocena: 1.80, ilość opinii: 1526
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1209
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 973
PKO Bank Polski
Ocena: 2.71, ilość opinii: 880
ING Bank Śląski
Ocena: 1.79, ilość opinii: 833
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4549
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4438
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3915
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3497
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2962