strona 40 z 103
- « poprzednia
- 1 ...
- 38
- 39
- 40
- 41
- 42
- nastepna »
-
~i / 2019-09-07 14:43
Nie polecam
pobrali opłatę 5 pln za nic, nie odnotowaną w historii operacji, a potem przez godzinę nie można się do nich dodzwonić -
-
~Iddy / 2025-07-31 15:54
Na mój rachunek wysłano przelew na kilka tysięcy złotych. Mamy potwierdzenie przelewu wychodzącego (zaksięgowany). Pieniądze nie dotarły na konto w mBank. Konsultant powiedział, że w takiej sytuacji nic się nie da zrobić - potwierdzono, że pieniądze powinny były dotrzeć. Ale niedotarły. I bank nie ma możliwości dowiedzieć się dlaczego nie i nic z tym nie można zrobić. "Nie mamy pańskich pieniędzy i co nam pan zrobi." -
~if / 2022-03-02 11:52
UWAGA na kredyty hipoteczne!!!
Nie dość, że ubezpieczenie pomostowe to aż 1,5% podwyższonej marży do czasu wykreślenia hipoteki zbywcy nieruchomości z KW - co w moim przypadku to ok. 1000 zł miesięcznie, a wykreślenie w sądach wieczystoksięgowych trwa nawet ok. roku - to w umowach kredytowych wpisują trzymiesięczny okres na dokonanie wykreślenia przez sąd wieczystoksięgowy, co z gruntu rzeczy w polskiej rzeczywistości jest niemożliwe, po czym wydłużają ten termin dopiero na wniosek kredytobiorcy i pobierają od niego 100 zł za zmianę terminu, mimo iż dotrzymanie tego terminu nie jest w najmniejszym stopniu zależne od kredytobiorcy.
Nadto obniżona marża oferowana podczas zawierania umowy kredytowej wchodzi w życie dopiero po np. 6 miesiącach spełniania warunków (ilość miesięcznych transakcji i dokonywanie miesięcznych wpłat na konto), przy czym znowuż marża ta zmienia się na wniosek, a wnioski te rozpatrują ze znacznym opóźnieniem - mój, już prawie dwa miesiące
Nie zwykłam w sposób kolokwialny oceniać 'profesjonalne' podmioty w obrocie gospodarczym, ale na usta ciśnie mi się tylko jedno słowo - ŻENADA -
~iga / 2017-02-11 18:32
Bardzo polecam założenia konta walutowego w mBanku. Korzystam od pół roku, nie ma żadnych dodatkowych kosztów przy wypłatach w bankomatach za granicą, płatnościach kartą. Jedynie przelew SEPA - 1,50. Jednak obsługa klienta - zarówno w oddziałach jak i telefoniczna - jest tragiczna. Kilkakrotnie spotkałam się z ignorancją i zupełnym brakiem kultury ze strony pracowników banku. Ponadto, niektórzy z nich nie posiadają nawet podstawowej wiedzy co do oferty, którą bank proponuje. T R A G E D I A. -
~Iga / 2022-08-08 10:29
Tragedia
Mam konto od ponad 15 lat
Ostatnio dzieją się cyrki - nie otrzymuję wyciągów elektronicznych i nikt nie wie gdzie trafiają. Gorzej - do kogo trafiają
Infolinia - nie idzie się połączyć - najpierw bot, potem muzyczka i po 15 minutach już nic. I tak ciągle
Czat - nikt nie odpowiada
Porażka
Żadnego kontaktu -
~Iga / 2022-12-21 17:05
Nie ksieguja wpływów w dniu przelewu. A za prowadzenie konta też ładnie sobie liczą. Żenada ZaletyBrakWadyDuzo -
~Iga / 2023-02-26 22:48
Bank niestety ignoruje prawo unijne. Z treści art. 16 ust. 1 dyrektywy 2008/48/WE wynika, że: Konsument ma prawo w każdym czasie spłacić w całości lub w części swoje zobowiązania wynikające z umowy o kredyt. W takich przypadkach jest on uprawniony do uzyskania obniżki całkowitego kosztu kredytu, na którą składają się odsetki i koszty przypadające na pozostały okres obowiązywania umowy. A mbank ma to gdzieś i nie zwraca. Można? Można. No to spotkamy się w sądzie drogi mbanku. WadyNiezgodne z prawem działania. -
~Iga / 2025-08-06 20:02
Jak mBank zarabia na nieświadomych Klientach - w prosty sposób . W momencie awarii bankomatu obsługa nie zgłasza awarii co wiąże się z koniecznością pobrania opłaty za wypłatę gotówki w placówce . Każda taka wypłata to 9 zł , a klientów sporo. Dopóki placówka nie zgłosi awarii bankomatu, Klient nie może skorzystać z prawa wypłaty w placówce ze względu na nie działającą maszynę bez opłat. Dodam ,że jest to jeden bankomat w samym centrum miasta który wypłaca większe kwoty niż limit w Euronecie a cała sprawa dzieje się w Rybniku. To już druga taka sytuacja z tym, że za pierwszym razem, po stanowczym „nie „łaskawie zgłoszono awarię i wypłacono gotówkę bez opłaty . Teraz postawiono na zarobek placówki kosztem Klienta. By cała sprawa się sfinalizowała trzeba było odczekać swoje w kolejce 4 osób. Kilka lat temu tak powolna obsluga byłaby nie do przyjęcia przez nadzorujących prace . Jestem klientem tego banku od bardzo dawna ale czas na zmiany. Taka obsługa jest nie do przyjęcia!!!! -
-
~Igor / 2022-11-15 20:26
Najgorszy bank w Polsce. Mam komornika, mogę co miesiąc najwyżej wypłacić 2258 zł,w październiku oprócz wypłaty miałem premię, tydzień po wypłacie, wszystko poszło do komornika. Masakra I jeszcze Ukraina na infolinii. ZaletyBrakWadyWszystko -
~IHOR / 2022-05-31 14:54
M polecam nie działa dla obywateli z Ukrainy. Czyli nie polecam sprowadzać swoich znajomych ze wschodu.
Bank przy ulice chełmińska w Toruń. Omawia w założeniju konta osoba kture rozmawia w języku angielskim.
Всем иностранцам не рекомендую работать с этим банком. Намного легче работать с другими польскими банками. -
~Ili / 2022-03-02 12:38
Czekam od 3 godzin żeby zlikwidować konto.Masakra ZaletyŻadnaWadyWiele -
~Ilona / 2019-08-28 13:34
Dzwoniąc na infolinię przełączają klientów i nie szanują kompletnie ich czasu, na przelewy i zwroty gotówki trzeba czekać po kilka dni. Brak kompetencji pracowników odsyłają od jednego do drugiego nie mają pojęcia co się właściwie dzieje. Syf kompletny. Stanowczo nie polecam. -
~Ilona / 2022-04-25 16:24
Najgorszy bank dla firmy obsługa fatalna.Jedyna firma to Mlezing tam obsługa jest na poziomie -
~imie / 2023-01-27 18:57
Ludzie opanujcie sie z tymi gwnianymi botami. Czlowiek sie tylko frustruje. co za gowno -
~Imię / 2019-09-04 18:51
Wciąż popsuty tablet w oddziałach mBanku, czy do niego mają dostęp dzieci, że wciąż (gdy oczywiście jest dostępny,bo nie ma "awarii"), się psuje??? nawet,gdy jest dostępny,to jakby ktoś jeszcze na nim był zalogowany, ponieważ przy próbie wylogowania się,próba jest nieudana. Nierzetelni pracownicy informują,że wszystko ok. Tymczasem,jeśli nie ma informacji typu "poprawne wylogowanie z serwisu transakcyjnego" to ok.nie jest. ZaletyŻadnychWadyOpisane oraz wiele innych -
~iNEK / 2019-02-07 21:47
Im dłużej ten bank jest na rynku tym gorzej ... same błedy systemowe albo pracownikow... zenada po prostu... dzis chcialam zrobic przelew z jdnego konta na drugie w tym banku i CYRK!!! data realizacji przeskakuje na dzien nastepny tak jakbym wysyłała przelew do innego banku- konsultant na to,ze mam 3 systemy - oddzilenie teraz zrobili dla duzych korpo czyli hak chc4esz splacic rate kredytu majac konto w tym samym banu to o godz 22 dowiadujesz sie,ze nie zaplacisz w terminie bo oni wszystkie prelewy realizuja jak do banku zewnetrznego ... i to ma byc MOBILNY BANK Z NAGRODAMI ZA SYSTEM???? ZENADA!!!!!!!!!!!! -
-
~Inka / 2021-02-09 10:38
MBank w ciągu ostatnich lat znacznie POGORSZYL STANDARDY OBSLUGI. Po 15 latach zamykam wszystkie konta prywatne i firmowe. Żenujące poziom obsługi, brak możliwości dodzwonienia się do działu windykacji, brak opcji rozmowy z żywym człowiekiem na temat sytuacji dot kredytów. Każą Ci wypełniać wniosek, po czym przychodzi krótkie info, brak zgody na obniżenie raty. Mają w dupie pandemie, to że firmy trzeba było zamknąć, bo obroty siadły 90 %. 15 lat spłacałam 7 nich limity kredytowe, zawsze na czas, tylko ostatni rok przez pandemie nie, i caka historia spłat nie ma dka tych bank sterów znaczenia. Dorzucają Ci co chwila nowe opłaty, trzeba było co 2 tyg siedzieć i sprawdzać co oni znów wymyślili. Złodziejstwo, nawet lichwa jest lepsza, bo z gory znasz procent opłat, a tu to dziś masz cenę tają, a za chwilę zmienia ci taryfę opłat i z kosztu 10 % robi się realnie 65 % jak dodasz wszystkie koszty. ZENADA!!!! ZaletyZadnychWadyCo chwilę podnoszone opłaty za wszystko włącznie z wypłacaniem z bankomatu własnych pieniędzy, to już szczyt bezczelności
Brak kontaktu z żywym człowiekiem na temat sprawy tylko trzeba składać wnioski które i tak z automatu ci odrzucają
Brak analizy calej współpracy 15 letniej z klientami, tylko przestajesz spłacać raty i wypowiadają ci umowy
TRZYMAJCIE Się Z DALA od tej złodziejskiej instytucji -
~Iouna / 2019-08-16 11:05
Postanowiłam zamknąć konto w związku z opłatami i zmianami regulaminu, które wchodzą od 19.08.2019. Na koncie zostały 2 zł. Tuż przed zamknięciem konta na mojej poczcie pojawił się mail, iż konto nie zostanie zamknięte ponieważ mam na nim debet. Wchodzę na konto, a tam żadnej informacji o debecie w saldzie nie widzę. Kontaktuję się z bankiem (nie dzwonię, nie ma sensu) na czacie. Otrzymuję po 2 godzinach odpowiedź, że moje 2 zł wysłali przelewem za 9 zł i w rezultacie nie dostałam tych 2 złotych, a muszę dopłacić jeszcze 7! Co to jest? Kto takie głupoty (delikatnie mówiąc)wyprawia?!!! Dodam, że sama tych 2zł przelewem wysłać nie mogłam, bo to za mała kwota. Co za ...! ZaletybrakWadyobsługa i dostęp do informacji ograniczony, kontakt z kimkolwiek z banku niemal zerowy, bezpłatne wypłaty z bankomatów ograniczone, nie polecam nikomu banku -
~ireneusz niezgoda / 2022-01-27 12:23
po prawie 20 latach wspolpracy bank neka mnie splata 12.52 smsami nie idzie zadzwonic na m linie ani czat nie dziala czas sie rozstac dokladnie wiedza kiedy wplywa wyplata a mimo wszystko traktuja jak zlodzieja odradzam jak najdalej od tego banku a te 12 zl nawt nie wiem za co Zaletynie ma zaletWadycaly bank nadaje sie do zburzenia traktowanie wieloletniego klijenta ja potencjalnego oszusta -
~Irma / 2019-09-28 20:56
Nie polecam. Prowizje od niskich kwot wypłacanych w bankomatach i złodziejskie prowizje za wpłaty we wpłatomatach. Okazuje się że korzystanie tylko z niektórych wpłatomatów jest darmowe. To żart? Likwiduje konto, skandal.
strona 40 z 103
- « poprzednia
- 1 ...
- 38
- 39
- 40
- 41
- 42
- nastepna »