Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

mBank opinie

Ocena na podstawie 2054 opinii

1.66 / 5

  • Prostota obsługi
    1.70
  • Oferta
    1.71
  • Obsługa klienta
    1.61

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Gonia2023 / 2023-10-03 21:30
    Ocena: 1.00 / 5
    30.08.2023 złożyłam wypowiedzenie rachunku. Do dziś konto jest czynne, pieniądze z konta nie zostały przelane na moje konto. Infolinia próbuje mi wmówić, ze mam jakiś produkt z funduszem kapitałowym ? To kobieta w oddziale nie widziała tego? No to jest porażka nie bank!! W oddziałach niedouki i tłuki, które nie widzą co jest do zamknięcia? Omijać szerokim łukiem
    ZaletyBrak
    WadyBanksterzy
  • ~Gorzowianka / 2022-07-11 18:15
    Ocena: 4.33 / 5
    Wśród innych banków nawet Ok.Aplikacja dość łatwa w obsłudze.Mam konto około 10 łatwa szkoda że brak ofert dla stałych klientów, bo muszę płacić za prowadzenie konta,bo nie płacę kartą tyle razy by mieć zero opłat.Obsluga w placówce doscszybka i miła Dość dobrze radzą sobie z problemami klienta (placówka w Poznaniu Posnania).Niestety muszę zrezygnować bo nowi mają lepszą ofertę niż ,,starzy Klienci,, Przydało by się o nich pomyśleć.
    ZaletyCzytelna aplikacja, miła obsługa,(nie wszystkie placówki)
    WadyBrak dbałości o starych klientów
  • ~Gosc / 2019-09-18 12:45
    Ocena: 1.33 / 5
    Słabo. CAs oczekiwania na załatwienie sprawy bardzo długi.
    ZaletyBrak
    WadyCiężko coś załatwić. Czas oczekiwania na załatwienie sprawy najdłuższy jaki znam.
  • ~Gosia / 2020-05-17 15:56
    Ocena: 1.00 / 5
    brak mozliwosci zalozenia konta w innym banku przy użyciu przelewu weryfikacyjnego z konta w mbank. sprawdzone w alior i ing. nie działa. obsługa mbank twierdzi że u nich wszystko działa.
    Zaletybrak oplat
    Wadygłupota pracownikow, mają wylane na klienta
  • ~Gosia / 2022-06-15 12:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Dzwonię czekam 0ol godziny łączy mnie z konsultantem. Muszę wpisać numer identyfikacyjny i tele kod i znów czekam kolejne pół godizny.... W tych czasach konkurencji to lekka przedaza. Zawijam się z tego banku!
  • ~Gosia / 2022-09-19 12:12
    Ocena: 2.33 / 5
    Mam problem z aplikacją, nie mogę zatwierdzać autoryzacji.Byłam przekierowana co chwilę do innego konsultanta i każdy z nich mimo iż twierdzi że zapozna się z historią korespondencji to każe sobie opisywać na okrągło co się dzieje. Bardzo niekompetentne osoby (poza jednym Panem) Przerywają czat jeśli nie znają odpowiedzi po czym jestem kierowana od początku do innej osoby. Złożyłam reklamację tydzień temu nadal brak odpowiedzi. I to ma być jakikolwiek profesjonalizm? Prowadząc firmę nie mogę sobie pozwolić aby nie realizować przelewów w sporej ilości i kombinować jak to zrobić. Reakcja banku powinna być błyskawicznie a Bank ma to głęboko w poważaniu, jednak bezczelnie zamiast rozwiązywać mój problem konsultanci pytają czy czasem nie potrzebuję kredytu. Jestem z tym bankiem kilkanaście lat, ale to jak teraz wygląda obsługa klienta to dramat. Niestety ale będę się przenosić do innego banku z firmą bo tutaj traktowanie jest bardzo olewające. Ale reklamy macie piękne ! co za iluzja.
    Zaletyjestem długo z tym bankiem i wcześniej poziom był o niebo wyższy
    Wadydramatyczna obsługa klienta, niedouczone osoby, nie potrafią załatwić sprawy, rozłączają się
  • ~Gosia / 2022-12-27 20:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Bardzo niewiarygodny bank,oszukują klientów.Nie można się dodzwonić,nic załatwić.Nie,dziękuję.
    ZaletyBrak
    WadySame wady
  • ~Gosia / 2024-05-27 19:35
    Ocena: 4.67 / 5
    Oferta na nowe środki na lokacie 3 miesięcznej jest bardzo dobra (4,7%) ,ale niech bank zamiast marnować pieniądze na reklamę ,martynę Wojciechowską , Owsiaka i jego biznesy ZADBA O STAŁEGO KLIENTA I DA UCZCIWE OPROCENTOWANIE NA LOKATACH ODNAWIALNYCH PRZEZ INTERNET. Niech przykładem będą Santander i ING , które na lokaty zakładane przez internet DLA JAKICHKOLWIEK ŚRODKÓW mają 4% , a nie 0,5%. I musi myć opcja zdeponowania pieniędzy na lokacie przez internet bez konieczności zakładania konta osobistego.Jeśli to się nie zmieni to po promocji przeniesiemy pieniądze do innych banków, bo instytucją charytatywną to my nie jesteśmy.
    ZaletyDobre oprocentowanie dla nowych środków
    WadyZłodziejskie OPROCENTOWANIE lokat oddnawialnych
  • ~gość / 2012-09-17 07:13
    Ocena: 4.00 / 5
    Bank dobry dla młodych ludzi, którzy radzą sobie ze swoimi finansami i potrafią korzystać z Tabeli Opłat i Prowizji. Każdy, kto ma choć odrobinę chęci by spojrzeć w tabelę nie będzie zaskoczony opłatami, gdyż wszystko tam jest. Ja osobiście polecam, zmieniłam Bank na mBank i nie narzekam. Jestem bardzo zadowolona z oferty, bardzo podoba mi się mSaver.
    ZaletyTanie, możliwość obsługi w (przwie) pełnym zakresie przez Internet, bardzo bogata oferta
    Wadymlinia, niestety bardzo trudno się tam dodzwonić
    2 lata, nie płacę nic
  • ~Gość / 2019-07-02 14:54
    Ocena: 2.00 / 5
    Witam mam nie miłe odczucia co do banku Mbank gdy się dzwoni na infolinie trzeba czekać po 30 minut na połączenie gdy się wreszcie uda dodzwonić to przełączają od jednego do drugiego pracownika. Obsługa klienta DRAMAT.
  • ~Gość / 2021-09-03 11:18
    Ocena: 1.67 / 5
    Nie polecam brać kredytu w tym banku, prosty wniosek rozpatrywali 3 tygodnie gdzie mieli komplet dokumentów,a w zasadzie to były to tylko potwierdzenia wypłat za ostatni kwartał, rozpatrzyli pozytywnie ale ostatecznie dostałem kredyt atrakcyjniejszy w banku w którym mam konto osobiste o wielu lat i tam wniosek w jeden dzień rozpatrzyli. mbank to strata czasu.
    ZaletyCzasem dobre promocje
    WadyZbyt długi okres rozpatrywania wniosków kredytowych.
  • ~Góral / 2024-05-08 16:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Blokada środków wolnych od zajęcia
    Pomimo informacji od komornika że środki są wolne od zajęcia nie chcą odblokować, na infolini tylko można złożyć dyspozycje i czekać, odpowiadają mailem i jak się nie zgadzasz to musisz zadzwonić na infolinie i tak w kółko. Za każdym razem ponad 20 min czekania na połączenie. Rezygnuję i polecam każdemu to samo.
  • ~Grazyna / 2024-01-04 20:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Skandalem jest polityczne zaangażowanie banku w walce o media. Rozważam przeniesienie aktywów do POLSKIEGO banku i będę do tego serdecznie namawiać całą liczną rodzinę i znajomych.
  • ~Grażyna / 2022-10-02 20:12
    Ocena: 1.67 / 5
    Nie polecam. Kiedyś to był mój ulubiony bank - z każdym rokiem gorzej.
    ZaletyWiększość rzeczy można załatwić online
    WadyNiespodzianki z opłatami, rozpatrywanie reklamacji - czasami totalna żenada, obsługa - jak się trafi.
  • ~Grażyna / 2023-03-02 20:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramat. Coraz więcej rzeczy nie działa. Konto firmowe zablokowane a na nim pieniądze, bo ich pipipi system blokuje się na wniosku potwierdzenia danych. Dno i metr mułu. Nie polecam.
    ZaletyBrak
  • ~Greg / 2020-12-15 10:52
    Ocena: 1.67 / 5
    15.15.2020 - infolinia - minimum 30 min oczekiwania, w tym kilka minut na przekierowaniu przez 1. konsultanta do takiego, który coś wie (w ostatnich dniach musiałem dzwonić 3x)
    Zaletycoraz mniej
    Wadycoraz więcej wymuszeń, np. żeby nie płacić za kartę muszę założyć aplikację na telefonie na co nie mam ochoty, a przecież oprócz tego muszę zapłacić kartą co najmniej 350/m-c
  • ~Greg / 2020-12-16 14:33
    Ocena: 1.33 / 5
    coraz gorzej:
    1. oczekiwanie na infolinię - 15-30 min, potem jeszcze kilka na połączenie się z konsultantem, który się zna na temacie
    2. chore wymagania do darmowej karty debetowej, nie dość że trzeba nią zapłacić co najmniej 350,00 zł / m-c, to jeszcze zainstalować aplikację, a nie każdy ma ochotę na zabawę w ten sposób (wolę komputer i na tym się znam, tymczasem muszę pilnować bezpieczeństwa swoich środków w związku z aplikacją w smartfonie, którego działanie wolałbym ograniczyć do: dzwonienia, sms-ów, budzika i latarki, ale mBank wie lepiej co mi jest potrzebne
  • ~Grz / 2023-12-02 11:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank łamie prawo bankowe i nie dokonuje zwrotu pieniędzy w przypadku zgłoszenia kradzieży powołując się na wewnętrzny regulamin zamiast na ekspertyzę środowiskową - REKLAMACJA, przestrzegam przed zakładaniem konta w Mbanku lub korzystaniem z jego usług - wieloletni klient banku zamykający konto na stałe. Jak macie chęci korzystać z usług rzecznika finansowego zamiast mieć skrupulatnego dostawce usług bankowych to polecam konto w MBank, ŻENADA I PRAKTYKI RODEM Z PRL'U. BANK NIE PRZESTRZEGA PRAWA BANKOWEGO I NIE ZWRACA OD RAZU ŚRODKÓW W PRZYPADKU ZGLOSZENIA KRADZIEŻY, DO CZEGO JEST ZOBOWIĄZANY, JAWNIE ŁAMIĄC KODEKS PRAWA BANKOWEGO!!!
    ZaletyOszuści
    WadyOszuści
  • ~Grzegorz / 2018-08-23 11:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie jestem klientem tego banku. Jednak od kilku miesięcy otrzymuje SMSy z wezwaniem do zapłaty jakiejś raty. Czterokrotnie kontaktowałem się z działem obsługi. Każdorazowo przeprowadzono całą procedurę wyjaśniania z ostatecznym wnioskiem że mają błędnie do jakigos klienta przypisany mój numer telefonu. Przepraszamy i obiecano sprawę załatwić. Efekt, dzisiaj otrzymuję po raz PIĄTY ponaglenie zapłaty.
    ZaletyZero.
    WadyZero kompetencji w biurze obsługi klienta.
  • ~Grzegorz / 2018-11-07 21:25
    Ocena: 4.00 / 5
    Jesteście poważnym i zdyscyplinowanym bankiem. Kultura i sympatia na infolini zdecydowanie przewyższa inne banki a z nie jednym miałem styczność . Jesteście godni polecenia .
    ZaletyWysoka kultura bankowości
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2054
PEKAO SA
Ocena: 1.83, ilość opinii: 1562
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.87, ilość opinii: 1230
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.79, ilość opinii: 1030
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 992
PKO Bank Polski
Ocena: 2.75, ilość opinii: 933
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4817
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4581
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4030
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3511
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3211
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3116