strona 34 z 101
- « poprzednia
- 1 ...
- 32
- 33
- 34
- 35
- 36
- nastepna »
-
~Karolina / 2022-09-27 04:38
Mlinia tragedia. Niedouczony personel. Jeśli ktoś dzwoni z zagranicznego numeru to się nie dodzwonić mimo iż twierdzą że odbierają wszystkie. Z zagranicznego godzina czekania na lini polski odrazu odbierają. Składałam wniosek o dokumenty. Pierwszego nie zarejestrowali, drugi zaginął więc zamówiłam 3 raz. Czat w aplikacji tez tragedia. Chwile nie odpowiadasz juz rozłączają. -
-
~Aneta / 2022-09-23 14:39
Wizyta w oddziale - to jest odpowiedź banku na wszystko. Never again... -
~Przem / 2022-09-23 00:43
Bardzo polecam ten bank do prowadzenia rachunku.
Mam rach od ok 15lat.
Wpadłem w długi i musiałem otworzyć kilka innych rach.. Na ok 6 banków które sprawdziłem, mBank jest z nich najlepszy.
Wyjątkowo kompetentną infolinia.
Krótki czas oczekiwania. Świetna apka, u innych czesto się wiesza. Przystępna strona.
A najlepsze że mimo ze na dziś jestem dluznikiem mBanku to mimo wszystko traktują mnie z należytym szacunkiem.
Do napisania posta skłoniła mnie dziś rozmowa z infolinia pekao.. ok18min czekania na infolinię, niemiła obsługa i brak możliwości dowiedzenia się o prostej sprawie i skierowali mnie do oddziału.. w "m" takie sprawy szczegółowo załatwiałem na mLini.ZaletyObsługa, aplikacja, czas oczekiwania -
~Felicjan / 2022-09-22 09:45
mLinia - zapomnij nie mogę się dodzwonić, kilkadziesiąt minut czekania i cały czas ta muzyczka.
Lokaty 2 - 3 % a mój limit w rachunku 26%, to jest oszustwo.WadyBank nastawiony na zysk, zrobi wszystko by zadowolić właściciela, czyli bank niemiecki. Klienta tak naprawdę mają w ........ -
~Daniel / 2022-09-22 04:40
Dziadostwo i żenada mają gdzieś klienta konto firmowe tragedia nie polecam nikomu chodzi o obsługę konsultanta rządzą się własnymi prawami. Kto może niech mija z daleka. ZaletyBrakWadyObsługa klienta, mają swoje widzimisię. -
~Dariusz / 2022-09-20 15:14
Czekam na infolinii 47 minut i automat mówi ,że jestem pierwszy w kolejce .Strata czasu , nie polecam tego banku Wadylekceważenie czasu klienta -
~Gosia / 2022-09-19 12:12
Mam problem z aplikacją, nie mogę zatwierdzać autoryzacji.Byłam przekierowana co chwilę do innego konsultanta i każdy z nich mimo iż twierdzi że zapozna się z historią korespondencji to każe sobie opisywać na okrągło co się dzieje. Bardzo niekompetentne osoby (poza jednym Panem) Przerywają czat jeśli nie znają odpowiedzi po czym jestem kierowana od początku do innej osoby. Złożyłam reklamację tydzień temu nadal brak odpowiedzi. I to ma być jakikolwiek profesjonalizm? Prowadząc firmę nie mogę sobie pozwolić aby nie realizować przelewów w sporej ilości i kombinować jak to zrobić. Reakcja banku powinna być błyskawicznie a Bank ma to głęboko w poważaniu, jednak bezczelnie zamiast rozwiązywać mój problem konsultanci pytają czy czasem nie potrzebuję kredytu. Jestem z tym bankiem kilkanaście lat, ale to jak teraz wygląda obsługa klienta to dramat. Niestety ale będę się przenosić do innego banku z firmą bo tutaj traktowanie jest bardzo olewające. Ale reklamy macie piękne ! co za iluzja. Zaletyjestem długo z tym bankiem i wcześniej poziom był o niebo wyższyWadydramatyczna obsługa klienta, niedouczone osoby, nie potrafią załatwić sprawy, rozłączają się -
~Krystyna / 2022-09-15 16:55
Bank nie dba o klienta. Z końcem sierpnia moja karta straciła ważność i pomimo ponaglania,rozmów z konsultantami, zamawiania po raz kolejny, kolejna karta nie dociera przez ponad 2 tygodnie. Wciąż tylko informacje o bliku a ja nie o to prosiłam tylko o kartę. Już straciłam cierpliwość do tego banku. -
-
~Andrzej / 2022-09-15 07:03
Od dwóch tygodni nie chcą oddać mi moich pieniędzy chociaż telefonicznie poprosiłem o przesłanie ich na moje konto w millenium . Po wizycie w placówce Mbanku pani poinformowała mnie że żadnych dyspozycji nie było więc muszę czekać jeszcze przynajmniej tydzień. Przez trzy tygodnie nie zobaczę moich pieniędzy a oni się reklamują że uczciwy BANK (śmieszne) powinien się nimi zająć KNF ZaletyNiepotrafię podaćWadyKiepska obsługa i konsultanci telefoniczni do końca niewiedzą poco są -
~Paulina / 2022-09-14 16:47
W godzinach 15-16 bardzo szybki odbiór telefonu. Dzwoniłam trzy razy bo miałam cały czas problem z serwisem transakcyjnym. I czekałam za każdym razem może 1-2 minuty
Dziękuje pięknie trzem panią które w bardzo spokojny i prosty sposób pomogły mi z problemem.
PS; nie wpłacajcie gotówki w sklepach Żabka jeśli chcecie je mieć szybko na koncie. Czeka się do 14 dni na zaksięgowanie środków ???????? + mnie żabka nie poinformowała o tak długim czasie oczekiwania.Zaletyspokój, opanowanie, prostota, szybkość !WadyBrak ( chyba że na żabkę ???? ) -
~Amalka / 2022-09-14 13:31
Dodzwonić się na infolinie graniczy z cudem i trzeba mieć masę cierpliwości i nie mniej czasu. Żeby poradzić sobie z głupim bootem, który utrudnia kontakt z własnym bankiem polecam metodę na „pomidor”. Natomiast najlepsze było podejście do tematu, z którym wiązała się koniczność kontaktu: bankomat nie wydał mi gotówki, która pobrał z banku. Po zgłoszeniu reklamacji środki bank zwrócił mi osobiście na konto, po czym na drugi dzień przysłał pismo jako odpowiedz na tą samą reklamację, z którego treści wynikało, ze nie uznają reklamacji, bo transakcja przebiegła poprawnie. Wiec skąd w bankomacie większa ilość gotówki niż transakcji? Pracownicy podchodzą schematowo bez sprawdzania podstawowych faktów, wiec ciężko o profesjonalna obsługę. Nie polecam, a sama zabieram konto z tego banku. ZaletyChyba już żadnych -
~Mar / 2022-09-13 23:09
Dzwoniąc na infolinię mBank trzeba mieć nerwy ze stali. Odbiera boot i każe powiedzieć w jakiej sprawie się dzwoni. Nie mogę podać nr klienta i telekodu. Po przekierowaniu do konsultanta stwierdza ze nie może nic zrobić bo nie jestem zweryfikowany i każe jeszczexrwz zadzwonić. Koło zamknięte… ZaletyByły kiedyś teraz już nie maWadyInfolinia której nie ma -
~Manio / 2022-09-13 17:52
Pierwsze i ostatnie spotkanie z tym bankiem. Sytuacja: raty na łóżko, kredyt na 7500 zł. Oferta znośna, sklep innej opcji nie dawał. Wniosek przez internet, wypełnienie wniosku około 10 minut, pytania z d**y, ale dobra niech im będzie. Wniosek wypełniony i jeszcze tylko weryfikacja konta, przelana złotówka i...
Nic, piątek, sobota, niedziela, poniedziałek popołudnie dzwonię. Po 5 minutach słuchania muzyki dodzwoniłem się i co, jajco! Pan na infolinii nie może nic zrobić bo wniosek zawisł i trzeba poczekać. Wtorek kolejne 5 min na info. Wyjaśnienie sprawy w toku i bach rozłączone, ok zdarza się. Dzwonimy jeszcze raz kolejne 5 min. I kolejne wyjaśnianie sprawy (bo inny konsultant). I co i jajco jedyna opcja anulowanie wniosku, i powtórna weryfikacja i wypełnianie formularzy. Daliśmy sobie spokój. Inny sklep ogarnięty bank i sprawa załatwiona w przeciągu 20 min. Sory nie polecamZaletyNie doświadczyliśmy niestety zadnychWadyBałagan obsługowy -
~Nick / 2022-09-13 12:16
Co za masakra. Z placówki odsyłają na infolinię, z infolinii odsyłają do placówki. Samodzielnie nie da się odblokować dostępu, próbowałam 16 razy i dostaję info, że z powodu bezpieczeństwa mam się skontaktować z infolinią lub zrobić to w placówce! Przyjechalem specjalnie z zagranicy żeby to załatwić. -
~Rr / 2022-09-12 16:33
Tragiczny bank. Tragiczna obsługa.
Brak kontaktu z doradca.
-
~Kubek / 2022-09-10 05:54
Nieprawdopodobne ukryte złodziejstwo, tyle różnych prowizji i opłat, nowych ofert. Dojenie nieprawdopodobnych pieniędzy od posiadaczy kont -
-
~dluznik / 2022-09-08 14:52
banda kretynow a nie bank, przestaje im placic. Bezdomny bez pracy i 10tysi dali debile. To niech szukaja teraz.. swiat wielki a w pl 1715 layt jestem. Wadybrak zalet -
~Dominik / 2022-09-08 14:04
Najgorszy bank jaki jest , nic nie potrafią zrobić a dziewczyny w Rybniku są bardzo tępe -
~Damian / 2022-09-08 12:13
Na infolini robią sobie jaja z klientów.. przełączają od jednego do drugiego od drugiego do trzeciego itd. a później okazuje się że nie są w stanie pomóc. Żenada ten m bank obok rozmowie z m linią jestem tak wkurzony że w sobotę idę zamknąć konto u tych matołów!!! ZaletyŻadnejWadyZa dużo by pisać -
~Joanna / 2022-09-07 12:13
Okradziono mnie, nie autoryzowano operacji, nie potwierdziłam więc jej, bank nie zwrócił pieniędzy choć wina leżała po ich stronie. Nie zabezpieczyli odpowiednio kradzieży choć zgłosiłam ją natychmiast. Druga rzecz- zaproponowano mi w banku DARMOWĄ kartę kredytową. Tymczasem po upływie roku ściągnięto mi samowolnie 350 zł za kartę kredytową, na której nie było rocznego obrotu 18 tys.zł- o czym mnie nie uprzedzono. Otrzymałam już 3- cią odmowę zwrotu pieniędzy. Kartę zmieniłam na inną, bank bazując na kłamliwej informacji o karcie okrada klienta
strona 34 z 101
- « poprzednia
- 1 ...
- 32
- 33
- 34
- 35
- 36
- nastepna »