Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

mBank opinie

Ocena na podstawie 2054 opinii

1.66 / 5

  • Prostota obsługi
    1.70
  • Oferta
    1.71
  • Obsługa klienta
    1.61

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~eks klijent / 2019-07-08 08:19
    Ocena: 1.00 / 5
    to najgorszy bank na rynku! na infoliniach godzinami czekac bedziecie z łachą obsługiwani konto co chwila zablokowane beszczelnie zwineli mi kase za dołądowanie tel jak ktos sie nie skapnie przepada nie polecam ja uciekam z tego grajdoła jak to mozliwe ze maja klijentow !!! masakra poczytajcie inne komentarze
    Zaletybrak
    Wadya sa jakiekolwiek zalety?
  • ~Ela / 2021-07-08 18:24
    Ocena: 3.33 / 5
    Najgorszy bank jaki mogłam wybrać! Przelewy przychodzące przychodzą jak chcą jest godz 18.23 A przelewu nadal nie ma co miesiąc koło 19 dostaje zamiast 18.15 !! Koniec z tym ! Nie polecam i zmieniam bank
    ZaletyŻadnych
    WadyWsyzyskie możliwe
  • ~Ela / 2022-07-20 20:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Banda złodziei ! Przez przypadek zostało wysłane na ich konto przeszło 4500zł. Za chwilę będzie 2 miesiące jak odsyłają mnie od Kajfasza do Judasza i nikt nie ma dostępu do sprawdzenia tego. Czyli przywłaszczyli sobie prawie 5tyś zł. Omijajcie ten bank szerokim łukiem. Ja sprawę wprowadzam na drogę sądową.
    ZaletyŻadnych!
    WadyZłodzieje, niedoeukowani konsultanci, ludzie na niewłaściwych miejscach.
  • ~Ela / 2023-01-06 18:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Źle naliczali mi odsetki na koncie oszczędnościowym zamiast 7.2% to 0.75% trzy rekalmacje żadna nie rozpatr#ona w ciągu 2 miesięcy. Żałuję że tak długo Zoztawilam środku na koncie.
    ZaletyŻadna
    WadyWszystkie
  • ~Ela / 2023-04-15 15:20
    Ocena: 1.33 / 5
    Jestem klientka pd 23 lat - wcześniej multibank, już dawno wskazano ze zabezpieczenia przed cyberatakami w tym
    Banku/leasingu wołają o pomstę do nieba. Oferta dla aktualnych stałych klientow dno, lokaty parodia. Przy problemie najmniejszym bank sobie nie radzi. Aktualnie maja plan naprawczy ws frankowiczow jął się nie dostosują będzie słabo - trzeba zabrać swoje pieniądze i uciekać
  • ~ELA / 2023-08-18 13:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Naciągacze i oszuści ,wyłudzają pieniądze od klientów, wydawając niezgodne z zamówieniami dokumenty. Pobierają duże opłaty a nie można uzyskać swoich danych bankowych .NIE POLECAM ,NIGDY WIĘCEJ MBANK !!!!!!!
  • ~elba / 2022-11-20 13:29
    Ocena: 1.00 / 5
    BEZNADZIEJA !!! Niby infolinia dostepna calodobowo 7 dni w tygodniu, a od 2 dni , w roznych godzinach kontakt niemozliwy, zas wysluchiwanie muzyczki nie prowadzi do niczego.
    Goraco nie polecam
    WadyCzy tam jeszcze ktos fizyczny sie znajduje, bo robot nawet nie przelacza do konsultanta
  • ~Eleonora / 2024-03-14 02:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Instytucja,która nie szanuje klientów, korzysta z ich pieniędzy.Nie można załatwić żadnej sprawy w oddziałach, przez infolinię, online,listownie. Pracownicy nie mają wiedzy, kompetencji, dobrej woli. Spychologia, którą bezczelnie uprawiają jest ich wizytówką. Najchętniej użyłabym niecenzuralnych słów, żeby napisać co myślę o działalności tego banku. Nigdy nie polecę tej instytucji i likwiduje konta. Żenada!!!
  • ~Elka / 2025-05-08 18:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem pełnomocnikiem do konta. Od 3 miesięcy nie mogę doprosić się o kartę do konta z powodu, jak podaje bank, przyczyn technicznych. Jakiego rodzaju "przyczyn technicznych " nie można rozwiązać przez prawie 3 miesiące?
    Pieniądze na koncie są, reklamowane było kilka razy. Gdy reklamuje właściciel konta, rozmówca mówi ze powinien reklamować pełnomocnik , gdy po przełączeniu rozmawia pełnomocnik następny rozmówca mówi ze powinien reklamować właściciel konta i tak trwa zabawa w kotka i myszkę. Zostałem poinformowany, że bank pracuje nad wyjaśnieniem tej sytuacji ale nie może podać terminu zakończenia prac!!!! I to się dzieje po prawie 3 /słownie: trzech /miesiącach/. Ta sytuacja jest wręcz niewiarygodna i absurdalna.
    Jestem od kilkunastu lat klientem mBanku ale powyższa sytuacja zmusza mnie do zmiany banku.
    Nie polecam tego banku.
    Zaletybrak opłat za prowadzenie konta, przelewy, dostateczne ilość bezpłatnych bankomatów
    Wadybrak profesjonalizmu personelu
  • ~elpio / 2024-04-30 21:57
    Ocena: 5.00 / 5
    Bardzo dobry kontakt w trakcie załatwiania spraw bankowych w Oddziale w Tarnowskich Górach, Rynek 11.
    ZaletyObsługa bardzo sprawna i z wysoką kulturą dla klienta.
  • ~Elsi / 2021-08-17 12:02
    Ocena: 1.00 / 5
    nic nie mozna zalatwic stacjonarnie ani przez internet ani mobilnie dziekuej za taka obsluge....
    Zaletyzadne
    Wadywszystko co zle
  • ~Elwira / 2020-10-31 10:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Zbyt angażuje się polityczne. Bank powinien zajmować się finansami, nie ideami. Przechodzę do PKOSA
  • ~Elżbieta / 2020-01-17 13:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Uważajcie na ten BANK !!! dokładnie sprawdzajcie historię transakcji i wyciągi . Mnie z mojego ekonta pobrali sobie ponad 200 zł , tytułem "odsetek" nie wiadomo z jakiego tytułu . Oczywiście natychmiast zwróciłam się PISEMNIE o wyjaśnienie , minęło 30 dni - żadnej odpowiedzi , więc zadzwoniłam na infolinię . Konsultantka stwierdziła że rzeczywiście nie odpowiedzieli , czekałam kolejny miesiąc . W końcu otrzymałam odpowiedź " MIŁO NAM POINFORMOWAĆ ŻE ZAKOŃCZYLIŚMY PANI REKLAMACJĘ POZYTYWNIE " i że w ciągu KILKU DNI zwrócą reklamowane odsetki na moje konto ! I tyle -bez jakiegokolwiek wyjaśnienia czy przeprosin ! A zwrócili mi te pieniądze dopiero po 2 tygodniach , CZYLI PRZEZ 2 I PÓŁ MIESIĄCA przetrzymali moje pieniądze ! Ja żegnam się z tym bankiem ...
  • ~Elżbieta / 2022-01-27 09:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank, który ogłasza się jako pomagający chorym dzieciom w WOŚP okrada samotną matkę z trzyletnim dzieciątkiem. US założył mi na koncie blokadę. Blokada pojawiła się na 12 kontach złotówkowych i walutowych jakie posiadam. Na każdym ta sama kwota. razem około milion złotych. Z kont walutowych bank przewalutował euro po złodziejskim kursie 4,3 zamiast 4,59. Każdy przelew po 200, 80, 50 zł do US, to dodatkowa opłata 30 zł. Na przewalutowaniu bank zarobił 1000 zł, kolejne 800 na przelewach. Nie polecam tego banku. Covid'19 zamordował przedsiębiorców, US ich dobija, a miłosierny mbank wali młotkiem samotną matkę wychowującą trzylatkę. Gratuluję właścicielom banku. W białych rękawiczkach pomagają państwu polskiemu zamordować mikro przedsiębiorców. Kiedy chcesz złożyć reklamację połączenie rozłącza się. Bezczelni i chamscy konsultanci.
    Zaletybrak
    WadyZłodziejski kurs walut
  • ~Emil / 2021-02-15 12:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam. Dostałem nową kartę która działa wtedy kiedy ma kaprys. Za to nie czyta jej żaden bankomat. Jeżeli chcesz mieć konto ale nie chcesz z niego wypłacać to super w innym wypadku można te pieniądze poprostu rozdać wyjdzie na to samo. Pomoc techniczna wyjaśniła że karta działa bo oni tak mają w systemie a jak nie działa to mogę zamówić duplikat za 15 zł. Jak z kredytami to dzwonią co miesiąc a jak jest problem to nikt się tam nie ruszy.
    ZaletyBrak
    WadyBrak obsługi klienta
  • ~Emila / 2020-02-03 14:26
    Ocena: 5.00 / 5
    Korzystam ok 12 lat i polecam. Nawet prowizję po reklamacji (ogólny wyrok z 2019 rok) oddali bez dyskusji po 2 tygodniach. Obsługa ok, aplikacje bez zarzutu, może oprocentowanie słabe, ale i tak polecam
  • ~Emilia / 2021-11-24 17:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Raz w życiu miało mi się do czegoś przydać to konto - zablokowali mi myśląc, że to nie ja próbuję zrobić przelew i to do brata, który ma takie samo nazwisko. Tylko dlatego, że tego dnia zainstalowałam aplikację na nowym telefonie. Rozumiem, że robią takie rzeczy ze względów bezpieczeństwa, ale mogliby się postarać aby odblokowanie trwało jeden dzień, a nie 3 (oby, bo wciąż czekam). Pomimo dzwonienia na infolinię, zgłoszenia się do punktu mBanku i okazania dwóch dokumentów tożsamości, napisania oświadczenia, że nie padłam ofiarą złośliwych aplikacji i że to ja usiłowałam wykorzystać moje pieniądze - nadal nie mam do nich dostępu i na miejscu nie mogłam też wypłacić ich w gotówce. Gdyby to było moje jedyne konto, zostałabym dosłownie bez środków do życia na 3 dni. To jest uwłaczające - nie polecam nikomu.
  • ~Emma / 2018-12-12 14:36
    Ocena: 1.33 / 5
    Tragiczny bank. W dniu dzisiejszym o 13,30 wpłaciłam pieniadze we wpłatomacie o 14,30 nadal ich nie było na koncie wiec zadzwoniłam na infolinie i usłyszałam ze środki wpłyną do 4 godzin. W innych bankach pieniądze pojawiają dur na koncie po 15/20 minutach od wpłaty we wpłatomacie. Na dodatek nie bede mogła dzisiaj wysłać żadnego przelewu ponieważ realizują przelewy tylko do 14 a pieniądze pojawia sie około 17/18. To sa chyba jakieś żarty.
    Odradzam korzystanie z tego banku
    ZaletyBrak
    WadyPieniądze sa przetrzymywane i bardzo drogie przelewy firmowe 1,50 zł/szt - najdroższe przelewy na rynku
  • ~Emma / 2023-06-22 13:11
    Ocena: 1.00 / 5
    To jest najbardziej chciwy bank ze wszystkich na rynku. Wydaje kasę na bezsensowne apelacje i kasacje od wyroków ws. kredytów frankowych, przegrywa a potem płacze, że musi podwyższyć przez frankowiczów opłaty i zapłacą za to wszyscy klienci. Judzi klientów na kredytobiorców. Mam wyrok prawomocny, ale dalej przysyła smsy ponaglające do spłaty kredytu, kredyt dalej widnieje jako aktywny w systemie, ma gdzieś polski sąd, doradca w oddziale nie chciał przyjąć reklamacji na piśmie w tak dużym mieście jak Wrocław - chyba trzeba jechać do samej centrali Commerzbanku do Niemiec w takim razie. Można jedynie pisać na ich maila lub składać przez godzinę reklamacje - czas rozpatrzenia standardowo 30 dni, ale może się wydłużyć do 60 dni. Jeśli chcą płacić za komornika, to ich sprawa. Warto, by akcjonariusze zapoznali się z nieracjonalnym postępowaniem menedżerów w tym banku. W końcu utopią się we własnej chciwości
  • ~endrju / 2019-01-25 13:27
    Ocena: 2.33 / 5
    Jako wieloletni klient banku chciałem wziąć tam leasing samochodu. Odsyłali mnie do kilku osób, końcowo trafiłem do przedstawiciela Mleasing w Gdańsku. Kontakt - dramat, niesłowny, nie odbiera telefonów, procedura ciągnie się bez końca. Nie polecam, po zakończeniu umowy likwiduję konto i uciekam jak najdalej od tej firmy.
    Zaletyrozbudowany interface użytkownika w internecie
    Wadyniesłowni, nieterminowi, bardzo kiepski kontakt
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2054
PEKAO SA
Ocena: 1.83, ilość opinii: 1562
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.87, ilość opinii: 1230
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.79, ilość opinii: 1030
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 992
PKO Bank Polski
Ocena: 2.75, ilość opinii: 933
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4817
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4581
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4029
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3511
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3211
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3115