Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

mBank opinie

Ocena na podstawie 2054 opinii

1.66 / 5

  • Prostota obsługi
    1.70
  • Oferta
    1.71
  • Obsługa klienta
    1.61

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~der / 2021-01-13 09:10
    Ocena: 1.00 / 5
    znów MDM nie działa - patologia niedziałajacych usług w XXIw tylko w Mbanku
  • ~Dick / 2024-01-14 12:42
    Ocena: 1.00 / 5
    mBank wyłudza pieniądze za połączenia telefoniczne
    ZaletyBrak
    WadyOszuści
  • ~DIGI / 2024-05-13 13:33
    Ocena: 5.00 / 5
    MBank e konto

    0 zł za otwarcie i prowadzenie konta :)
    0 zł za wypłaty ze wszystkich bankomatów powyżej 100 zł
    0 zł za kartę przy użyciu transakcji za kwotę 350 zł :) Posiadam od paru miesiącu i szczerze polecam :)

    https://tmlead.pl/redirect/794308_1498
    ZaletyBrak opłat za prowadzenie konta
    WadyBrak
  • ~digi193 / 2020-02-26 12:34
    Ocena: 2.00 / 5
    Niejasne warunki umowy, nie informują klientów, że transfery między kontami w tym samym banku są płatne. Zapytani informują tylko, że miedzy kontami firmowymi transfery są za 0 zł -jak by to była jakaś różnica,a ja przelewam z konta prywatnego na konto firmowe i odwrotnie na tym samym panelu, więc nie rozumiem czemu akurat to ma być płatne?! Nie podają podstawy prawnej do takiego postępowania jedynie powołują się na własną tabelę opłat.
    nie polecam tego banku!
    Zaletyjak w innych bankach
    Wadyniejasności, pobory opłat, nieczytelny panel
  • ~dj / 2023-09-24 14:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Nigdy więcej . Zablokowani mi konto i nie zostawili nawet kwoty wolnej od zajęcia . Pozbawili mnie wszystkich moich pieniędzy . Złodziejski bank na pewno nie nastawiony na klienta tylko na zysk .
    ZaletySzybko blokują moje pieniądze to im najlepiej wychodzi i szybko tracisz do nich dostęp.
    WadyWszystkie najgorsze
  • ~djpaki / 2019-07-27 06:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Jak nie problem z kartą gdzie twierdza że wina leży po stronie Mastercard bo mają niby awarie to blokady pieniędzy które są dawno anulowane a pieniądze nadal niedostępne
  • ~dkjdk / 2024-04-12 16:36
    Ocena: 3.33 / 5
    Obsługa banku jest lepsza osobiście w oddziale, niż przez bota który od jakiegoś czasu został zmieniony zamiast standardowej obsługi przez pracownika banku.
    ZaletyStrona internetowa, aplikacja
    WadyOpłaty za kartę debetową ect., darmowy bank dla Ukrainców. Infolinia z botem, który nie zawsze działa jak powinien
  • ~Dla was Pan / 2022-09-30 23:08
    Ocena: 1.67 / 5
    Was pojebało z tym założeniem konta !!! Szkoda ze jeszcze nie chcecie zdjęcia fiuta !!! Pojeby!!!
    ZaletyBrak
    WadyWszystkie
  • ~dluznik / 2022-09-08 14:52
    Ocena: 1.00 / 5
    banda kretynow a nie bank, przestaje im placic. Bezdomny bez pracy i 10tysi dali debile. To niech szukaja teraz.. swiat wielki a w pl 1715 layt jestem.
    Wadybrak zalet
  • ~Dnanix / 2023-09-05 15:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Życzę wam dwa miliony złych opinii. Jak można coś takiego odwalić a potem jeszcze człowiekowi powiedzieć że się nie da nic zrobić. Maskara najgorszy bank w Polsce
  • ~dobryklient / 2022-11-18 14:57
    Ocena: 1.67 / 5
    Nie polecam żadnego doradcy, niby eksperta od firm, w placówce mbanku przy ul. Śląska 47, obsługa kończy się na sprzedaży produktu za który są wynagradzani, nie ma mowy o obsłudze posprzedażowej, nie chcą wykonywać pracy powiązanej ze sprzedażą produktu za którą nikt już nie płaci, a przecież prowizja za sprzedaż została naliczona
    Zaletyżadne
    Wadybrak kompetencji, znajomości produktu, procedur oraz przepisów prawa dotyczycących kont firmowych
  • ~doma / 2023-02-10 15:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank godny pożałowania. Przed podpisaniem umowy wszystko jest piękne ładne i zrozumiałe. Kiedy zaczyna się "użytkowanie" zaczyna się okres składania reklamacji. Jeśli nie chcecie Państwo tracić czasu i nerwów wybierzcie inny bank. Nie polecam. Daję jedną gwiazdkę w ofercie, tylko dlatego by system przepuścił moją opinię. Jednakże uważam, iż ten bank nie zasługuje na żadną i wypada gorzej niż "Bardzo źle".
    Zaletybrak
    Wadynaliczanie różnych opłat, które są zaszyfrowane na wyciągach bankowych i trudno dojść czego one dotyczą
  • ~Domi / 2023-08-02 18:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Rozumiem bezpieczenstwo- ale zmienilam nr telefonu i teraz nie moge nigdzie wejsc, bo mmam zatwierdzic logowanie na aplikacji, to jest jakiś zart.
    czekasz na infolinii 20 min po czym pracownik sie rozlacza :))))
    Kazda jedma rzecz wymaga telefonu - zenujace
    Obsluga bankowowsci internetowej nie jest prosta jezeli kazdy krok jest uzależniony od rozmowy z konsultantem
    WadyWszystko - najlepiej niech wszystko zmienią, albo odeja z rynku
  • ~Dominik / 2019-11-04 17:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Mówią co innego niż jest napisane w umowach. Mi ukradli 2,5 tys. niby niewiele, ale zaufanie całkowicie stracone.
    Zaletytani ale do czasu
    Wadyniejasne umowy, bez skrupułów wyłudzają pieniądze, umyślnie wprowadzają w błąd
  • ~Dominik / 2021-12-30 12:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Zero kontaktu. Nie polecam nikomu dodatkowo zablokowany dostęp do strony... Czy Ktoś to kontroluje w ogóle? Na połączenie czekam 30min nikt się nie odzywa, jak mam być zadowolony z takiej oferty (banku)?
    WadyBardzo źle
  • ~Dominik / 2022-09-08 14:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank jaki jest , nic nie potrafią zrobić a dziewczyny w Rybniku są bardzo tępe
  • ~dominik / 2024-02-11 22:38
    Ocena: 3.00 / 5
    Pobrało mi z Konta 70 zł dzwonię do Banku dowiedzieć się za co odpowiadają że ktoś posłużył się moją wirtualną kartą za granicą i zapłacić za zakupy odpowiadam że to nie ja i dostaje wskazówki jak złożyć zwrot danej płatności po 2 dniach dostaje zwrot pieniędzy na konto lecz znowu po w tygodniu zabierają mi 70 zł i mówią że zwrot nie został uznany .
  • ~DOMINIKA / 2019-11-05 20:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramat jest z tym bankiem. Niby taki nowoczesny a nie mają pojęcia o prawie które weszło ponad rok temu.
    Nic nie da się z nimi załatwić. Obsluga jedno mówi drugie robi. Co tydzień jestem w tym banku i ciągle obiecują że dostanę potrzebne mi zaświadczenie po czym wychodzę o niczym.
    W żadnym banku nie miałam tyłu problemów co tu. W żadnym banku nie czekałam też ponad 2 miesiąca na głupie zaświadczenie.
    Serdecznie nie polecam.
  • ~Dominika / 2020-05-08 22:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank jaki mogłam spotkać. Jak jest dobrze to w każdym banku jest dobrze.
    Ale jak zaczynają się problemy to w mBanku jest masakra. Nie ma kto udzielić informacji np dotyczącej spłaty kretytu po zmarłej osobie. Wiadomo, że kredyt jest ale ile i gdzie wpłacić nie wiadomo. Na infolinii nie chcą udzielić informacji ciągle byłam odsyłana gdzieś....i każdy mówił coś innego, a pieniądze z konta znikały...za co i gdzie nie wiadomo. Wkoncu pomogła mi Pani z konkurencyjnego banku. Nikomu nie życzę takich przejść jak ja miałam z mbankiem.
    ZaletyBrak
    WadyNik nie jest w stanie udzielić rzetelnych informacji. Na wszystko czeka się 30 dni. Obsluga banku bardzo nie miła.
  • ~Dominika38 / 2023-07-13 15:37
    Ocena: 5.00 / 5
    Super obsługa:).......wykwalifikowana kadra, konkretne oferty
    ZaletyObsługa
    WadyBrak
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2054
PEKAO SA
Ocena: 1.83, ilość opinii: 1562
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.87, ilość opinii: 1230
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.79, ilość opinii: 1030
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 992
PKO Bank Polski
Ocena: 2.76, ilość opinii: 932
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4816
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4581
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4029
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3511
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3211
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3115