Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

mBank opinie

Ocena na podstawie 2054 opinii

1.66 / 5

  • Prostota obsługi
    1.70
  • Oferta
    1.71
  • Obsługa klienta
    1.61

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~danieq / 2019-07-19 12:49
    Ocena: 2.00 / 5
    Fatalna obsluga w mLini, ponad 10minut czekania na krotka rozmowe. limitow Blik nie da sie zmienic w aplikacji ani na internecie. Zalosne
  • ~Danuta / 2021-02-16 11:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Ten bank,to jedna wielka porażka.Obsługa to jacyś imbecyle.Kontaknt utrudniony na maxa.Złodzieje,krętacze i ignoranci.Zero profesjonalizmu.Błąd za błędem.Oni cali są jak jeden wielki błąd.Ponad 10 lat się z nimi męczyłam.Koniec z tym.Nie chcę słyszeć nawet o tych dziadach.Odradzam współpracy z nimi.Konkurencja nie śpi i jak ogólnie uważam,że banki to dziadostwo tak mimo wszystko są o wiele lepsze niż to dno zwane mBankiem.
    ZaletyAbsolutnie żadnych.Nie potrafię wymienić żadnej zalety.
    WadyCały mBank jest jedna wielką wadą.Za dużo by wymieniać,więc tak ogólnie...DNO!!!
  • ~Danuta / 2022-12-10 21:01
    Ocena: 1.33 / 5
    mBank sobie zamyka dzialakace konto, na infolinie 2 godziny, olejnictwo,nikt nie wie kto zamknal konto, pieniadze w depozycie, jedz 100 kilometrow do placowki porazka
    Wadynic nie mozna zrobic
  • ~dar. / 2022-02-24 12:33
    Ocena: 1.00 / 5
    w dniu dzisiejszy mbank zablokował dostęp do wymiany walut !!!!!!! klienci nie mogą dokonywać wymiany walut
  • ~Dareczek / 2025-09-05 18:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank jaki istnieje na rynku. Nie polecam
  • ~Darek / 2019-08-20 18:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam mBanku, przez trzy miesiące nie mogłem zamknąć konta, cały czas naliczali opłaty, jeden konsultant mówił co innego a następny jeszcze coś innego. Straciłem kupę nerwów i zdrowia. Jak tak dalej będą robić to będzie po mBanku. Kiedyś jakiś poziom reprezentowali ale teraz, to chyba najgorszy bank.
    Zaletybrak
    Wadyten bank to jedno wielkie nieporozumienie, wysokie opłaty za wszystko, problemy z zalatwieniem sprawy na infolini, problem z zamknięciem konta, telefony od rana do nocy w sprawie kredytów i usług dodatkowych
  • ~Darek / 2022-01-12 14:15
    Ocena: 1.00 / 5
    "Konto za darmo kosztowało mnie 200zł", Zakładając jedno konto, okazało się, że mam 3...dwa dostałem w gratisie....Przestrzegam i nie polecam.
    WadyKrętactwo.
  • ~Darek / 2022-05-21 21:32
    Ocena: 3.00 / 5
    Bank zaczyna kombinować, utrudnia zamknięcie karty kredytowej. Z karty zastrzeżonej pod koniec naliczyli abonament i dwa wyciągi znowu od nowa…na pytanie jakim cudem naliczyli opłatę powiedzieli, ze znaleźli jedna transakcje z dnia przed dyspozycja zamknięcia karty ;) . Ubezpieczenie do hipoteki…sprzedali, ale później sami ją odrzucili ze względu na brak ubezpieczenia od powodzi. Mieszkanie na najwyższym pietrze i najwyższym punkcie w mieście. Brak rzeki w mieście. Geograficznie wyżyna.
    ZaletyIntuicyjność
    WadyNierynkowe oferty
    Sztucznie generowane problemy w celu wyciagnięcia dodatkowych należności
  • ~Darek / 2022-09-27 17:54
    Ocena: 1.67 / 5
    Masakra 2 h na tel od dzbana do dzbana obsługa beznadziejna nic nie działa na każdym etapie problem !
  • ~dario / 2018-05-21 21:44
    Ocena: 3.67 / 5
    nowy wygląd serwisu wprowadzony 21.05.2018 wygląda jakby coś się popsuło - jest kompletnie nieczytelny
    Wadywygląd serwisu
  • ~Dariusz / 2022-02-06 20:39
    Ocena: 2.00 / 5
    OSZUŚCI - Piszą że karta do konta osobistego 0 zł przy transakcjach powyżej 350 zł na miesiąc a potem kasują po 10 zł pomimo spełnienia ich warunku --https://www.mbank.pl/indywidualny/karty/karty-debetowe/karta-do-ekonta/
    NIE POLECAM
    Nie szanują klientów z długoletnim stażem w ich banku
  • ~dariusz / 2022-03-06 23:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Bankomat obsługiwany przez mBank przelicza Euro 4,30 w momencie kiedy kantory płacą 4,90.Nigdy wiecej
    ZaletyŻadnych
    WadyDają potwierdzenie przelewu niezrealizowanego
  • ~Dariusz / 2022-09-20 15:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Czekam na infolinii 47 minut i automat mówi ,że jestem pierwszy w kolejce .Strata czasu , nie polecam tego banku
    Wadylekceważenie czasu klienta
  • ~Dariusz / 2023-01-07 16:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Jeśli chcesz mieć coś w tym "banku" to dla sprawdzenia radzę najpierw zadzwonić na infolinię. Zobaczycie czy cokolwiek można załatwić w tym "banku" w razie jakichkolwiek problemów. Zapewniam Was że problemów u nich jest od groma! Od nie działających aplikacji przez naliczanie nienależnych opłat aż do niewykonywania podpisanych umów.
  • ~Dariusz / 2024-01-31 07:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Po prawie 16 latach opuszczam tych złodziei. Wywalili w niedzielę 25mln na WOŚP a teraz już podwyżki???? Masakra!!!!
  • ~DARIUSZ / 2024-02-22 16:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Jakaś masakra nikt nie potrafi wyajaśnić niczego.
    Zaletybrak
    WadyWszystko wadliwe
  • ~Darmowe200zl / 2020-05-27 13:16
    Ocena: 5.00 / 5
    Wpisz "darmowe200zl" przy rejestracji konta, a otrzymasz bonus na swoje nowe konto. Podaj go gdy będziesz zakładać konto.

    Najwygodniej otworzysz je z tego linku https://www.mbank.pl/mgm/konta.html?numer=darmowe200zl&kampania=mobile

    Dzięki temu identyfikator poleceń uzupełni się automatycznie na wniosku o rachunek. Nie musisz go już wpisywać.
  • ~Darq / 2019-01-31 16:57
    Ocena: 4.00 / 5
    Czytając opinie innych klientów dotyczących mbanku postanowiłem podzielić się własnymi spostrzeżeniami. Jestem klientem mbanku od bardzo dawna, myślę że łącznie będzie to już grubo ponad 10 lat. Mam 2 firmy i wobec tego kilka rachunków firmowych oraz rachunek jako osoba prywatna.
    Podstawowym argumentem już w czasach kiedy podejmowałem decyzję o założeniu rachunku było to, że był to już wówczas bank internetowy, który prezentował szeroką gamę usług dostępnych przez internet. Wydaje mi się od tamtego czasu bank nadal przoduje jeżeli chodzi o ilość i rodzaj dostępnych usług bankowych, ale nie tylko ściśle bankowych. Nie jestem specjalistą w zakresie bankowości więc trudno mi się wypowiedzieć jak to wygląda gdy chodzi o stawki prowizyjne, oprocentowanie rachunków itp. Naprawdę nie wiem, czy są one korzystne na tle konkurencji lub nie oraz czy bank pobiera jakiekolwiek opłaty dodatkowe pod stołem.
    Jeżeli chodzi natomiast o codzienne funkcjonowanie to wszystko oceniam na całkiem wysokim poziomie. Nie mogę sobie przypomnieć sytuacji, w której nie byłbym w stanie zalogować się do serwisu transakcyjnego bo on nie działał lub zostałbym obsłużony przez pracownika mbanku w sposób nieprzyjazny lub niekulturalny. Ciekawą opcją, już od dawna funkcjonującą jest możliwość nawiązania wideokonferencji z pracownikiem mbanku przez serwis transakcyjny. Wydaje mi się, że pomimo upływu lat wiele innych banków nadal tego nie ma. Również sposób zawierania umów oraz przedstawiania dokumentów przez serwis transakcyjny jest zaawansowany technologicznie. Nie jest potrzebne przesyłanie umów papierowych, przy rozmowie video z konsultantem zapisy umowy mogą być akceptowane przez klienta w trakcie konferencji.

    Do czego mógłbym się przyczepić to np. to, że przelewy nie są realizowane w weekendy i wychodzą stosunkowo wolno. Aplikacja mobilna czasem potrafi być problematyczna i nie daje się odpalić. Po kilku próbach jednak zazwyczaj się to udaje. Jednej rzeczy też na pewno mi trochę żal: kiedyś był to polski bank... Dziś większościowym udziałowcem jest kapitał zagraniczny, jak niestety w większości banków...
    Zaletyjak wyżej
    Wadyokresowo problemy z aplikacją mobilną, stosunkowo wolny czas realizacji przelewów wychodzących na zewnętrzne rachunki (przelewy wewnątrz mbanku są obsługiwane od ręki).
  • ~Dawid / 2023-12-28 14:53
    Ocena: 1.67 / 5
    Od pol roku reklamuje problemy z zestawieniami platnosci jakie dostaje emailem - "dzienny wykaz operacji na Twoim koncie"(brakuje w nich wplat klientow, choc widze je w historii w systemie webowym mbanku). Kilkukrotnie zamykano reklamacje bez zalatwienia sprawy, reklamowalem ponownie przesylajac informacje o kolejnych nieprawidlowosciach. Rok sie konczy, a sprawa dalej wisi w powietrzu.
  • ~dekorceramik / 2017-04-19 11:04
    Ocena: 1.00 / 5
    dziadowski bank który jest miły do czasu gdy zostaniesz klientem. Od tego momentu juz masz same kłopoty z odzyskaniem swoich srodków. Kartę prepaidową w USD mam zablokowaną od kilku miesięcy i stale rzucają kłody z odzyskaniem prawie 500 USD. To jest mój ostatni kontakt z mbankiem . Wszystkim moim znajomym przekazuje info że jeżeli nie chcą być okradzeni to z daleka od mBanku
    Zaletybrak
    Wadysame wady zwykłe złodzieje
    karta prepaid
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2054
PEKAO SA
Ocena: 1.83, ilość opinii: 1562
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.87, ilość opinii: 1230
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.79, ilość opinii: 1030
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 992
PKO Bank Polski
Ocena: 2.76, ilość opinii: 932
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4816
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4581
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4028
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3511
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3211
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3114