Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

mBank opinie

Ocena na podstawie 2054 opinii

1.66 / 5

  • Prostota obsługi
    1.70
  • Oferta
    1.71
  • Obsługa klienta
    1.61

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Były klijent / 2019-07-10 08:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Z powodu nieważności dowodu zablokowali mi środki na koncie . Co by to było gdybym był na wakacjach , został bym z dnia na dzień pozbawiony moich własnych pieniędzy. Gdybym był obłożnie chory nie miał bym na leki w aptece. Po 19 latach muszę zmienić bank. ciekawe czy jutro wyrzucą mnie z domu , zakręcą gaz , wyłączą kablówkę, wyłączą prąd, zabiorą samochód bo mam nieważny dowód osobisty, normalna żenada. Omijajcie mbank szerokim łukiem
    ZaletyBrak
    Wadyz normalnego człowieka robią terrorystę bo ma nieważny dowód osobisty
  • ~Były użytkownik / 2022-10-24 12:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Mataczenie pracowników w celu wprowadzenia człowieka w dodatkowe koszty! Ciągłe zmiany regulaminów i prowizje od wszystkiego. Brak słów. Najgorszy bank w Polsce. Nic dziwnego, że hakerzy robią z Wami co chcą. Ten bank to żart.
    ZaletyBRAK!
    WadyZakłamanie, mataczenie, szalone prowizje, ciągłe zmiany mające na celu wyłudzanie opłat.
  • ~byłyemzmbank / 2019-05-16 10:27
    Ocena: 1.00 / 5
    szanowni państwo, daleko od tego banku, nic pozytywnego nie proponuje ów bank, uwaga na ukryte wysokie koszty i dodatkowe opłaty, są wysokie, zapomnijcie o rozpatrzeniu jakiejkolwiek reklamacji pozytywnie, księgowanie przelewów bardzo długie a w szczególności gdy chcesz spłacić debet :-)
    Zaletyw zasadzie brak
    Wadydodatkowe opłaty bardzo wysokie w stosunku do konkurencji, niedopowiedziane ukryte koszty, mgliste tłumaczenie
  • ~Bzyk / 2019-10-02 15:00
    Ocena: 1.00 / 5
    w Mbanku mam konto od 2012 roku.Wziałem ubezpieczenie przy kredycie odnawialnym.Złożyłem rezygnacje po ponad 2 latach i... tu zaczynaja sie schody.Pismo o rezygnacji otrzymali 17 wrzesnia,ubezpieczenie mimo to pobieraja ..i twierdza ze rezygnacja nie dotarła...potem ,że zle wypełniłem pismo nie podajac numeru kredytu.Sek w tym że w rezygnacji z ubepzieczenia podaje sie numer polisy a nie rachunku,co jest w tym dokumencie (Mbanku) wyraznie zaznaczone.Okazuje sie ze nielgalnie pobrali pieniadze,teraz czarują szukajac dziury w całym a ja szykuje pismo do UOKIK.Odradzam,to zwykli oszusci.
    ZaletyBrak
    Wadynieuczciwi,bałganiarze
  • ~cdur / 2021-11-02 08:19
    Ocena: 3.00 / 5
    To bank który nie szanuje zdobytych już swoich klientów mianowicie jeśli środki na koncie są niższe niż 1000 zł to nie nie chcą udzielić pożyczki 1000 zł stałemu klientowi piętrzą biurokratyczne problemy nie polecam
    ZaletyBrak
    WadyCały szereg
  • ~cdur / 2022-06-09 08:22
    Ocena: 1.00 / 5
    W Koszalinie to jedna wielka tragedia w siedzibie banku albo żaden bankomat nie działa albo jeden z dwóch jeszcze gorzej jest z wplatomatami Ogólnie rzecz biorąc to nie jest ciekawy bank np zdarza się że zapłacimy jakiś przelew jednorazowy a bank robi z tego stałe zlecenie i przelewa co miesiąc środki bez mojej wiedzy tłumacząc to tak że to klient ustawił stałe zlecenie i umywa ręce od tego
  • ~Cezar / 2024-01-04 15:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Omijać szerokim łukiem, bank zaangażowany politycznie. Jawnie wspiera tuska i jego zakłamanych kompanów.
  • ~Chcący założyć działalność / 2022-03-09 13:56
    Ocena: 1.00 / 5
    4 marca złożyłem wniosek o założenie działalności gospodarczej! 7 marca brak jakiejkolwiek informacji. Dzwonię na infolinię - 20 minut oczekiwania i odpowiedź: Pana wniosek jest procedowany... Myślę ok... 8 marca żadnej informacji, telefon na infolinię... 20 minut oczekiwania i :Pana wniosek jest procedowany. Przełączają do innego konsultanta, który mówi: ups! Pana wniosek się nam zawieruszył, już klikam, godzinka i będzie załatwione... 9 marca telefona na infolinię, 20 minut oczekiwania i co?! Za przeproszeniem JAJCO bo pani mówi, że mój wniosek anulowano! Najbardziej gówniana obsługa na świecie!
    Zaletymuzyka podczas oczekiwania na połączenie! RESZTA DNO I METR MUŁU!
    WadyNAwet nie chce mi się pisać!
  • ~cocosh / 2020-12-08 14:18
    Ocena: 1.33 / 5
    o chwila zmiana tabeli prowizji - PODWYŻKI lub wprowadzane są opłaty. Tym razem trzeba wydać 350zł miesięcznie operacjami kartą płatniczą ORAZ przynajmniej raz w miesiąc zalogować się do aplikacji mobilnej. Nie każdy korzysta z aplikacji mobilnej, a do płatności służą karty kredytowe. Robią z ludzi barany - loguj się do aplikacji, coś tam klikaj, przeglądaj...
    DNO, DNO, DNO!!!
    Zaletydarmowe przelewy - jedyna zaleta!!!!!
    Wadyopłaty za kartę płatniczą, ciągłe podwyżki opłat, obostrzenia
  • ~cola / 2022-12-09 20:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramat. Bank sam zerwał lokaty po tygodniu od założenia , poinformował o tym mailem po kolejnych 3 dniach, że przez pomyłkę tak się stało i mam skonsultować się z infolinią. Infolinia tragedia w końcu się udało złożyć reklamacje i lokaty miały być odnowione z datą założenia. Kolejna doba minęła i oczywiście nie są założone , a bank obraca sobie moimi pieniędzmi i z nikim nie można się dogadać. Co to jest za bank? Jak mogą sobie sami dysponować moim kontem na moja niekorzyść? Kazali się kontaktować bo ponoć sami nic nie mogą zrobić na moim koncie, a sami mi pozrywali lokaty po tygodniu jak już narosły spore odsetki i co dalej, jak długo można czekać?
    WadyJawne oszustwo
  • ~Cooksboy / 2022-08-31 22:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy poziom obsługi ze wszystkich banków. Infolinia nie działa, czat mobliny tak samo. Nie można się z nikim skontaktować
    ZaletyBrak
    WadySłaba obsługa
  • ~Crowley93 / 2024-01-31 16:29
    Ocena: 1.50 / 5
    Porażka, zwiększenie opłat co chwilę i na wszystkim gdzie jest taka możliwość,czas na zmianę banku po ponad 10 latach
  • ~Cuck_Old / 2025-08-28 21:07
    Ocena: 1.00 / 5
    żenada,bierzeta za wszystko kase, za wszystko chceta kase , tylko bierzeta i bierzeta z konta.
    Zaletybrak
    Wadyliczne
  • ~czarek / 2023-02-08 13:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank z jakiego korzystałem w swojej już nie krótkiej historii.
    Zdecydowanie nie polecam!!!!!!, wyjaśnienie jakichkolwiek wątpliwości jest niemożliwe, infolinia nieosiągalna chyba ,że się lubi słuchać muzyki niekoniecznie ambitnej przez 2,5h.Niekompetencja pracowników powala z nóg!!!!
    Nie wiem jak taki podmiot jeszcze funkcjonuje przy takiej konkurencji !
    ZaletyBRAK ZALET
    WadyNIKOMETENCJA, AROGANCJA
  • ~Czarna / 2023-03-16 10:49
    Ocena: 1.33 / 5
    Zaczynając od nieintuicyjne pochowanych ustawień w aplikacji, wieczne przerwy techniczne uniemożliwiające płatność kartą przez niekompetentną obsługę, która zapewnia o czymś, po czym z zapewnień się nie wywiązuje, niepoprawnie składa reklamacje w imieniu klienta, a kończąc na autoryzachi transakcji z zastrzeżonej karty (reklamacją naturalnie odrzucona) - najgorszy bank, w jakim miałam konto.
  • ~Czesiek / 2023-07-19 20:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Najdroższe kredyty, najdroższe konta, beznadziejna oferta lokat. Dodzwonić się na infolinię po wprowdzeniu bota graniczy z cudem. Załatwić coś w placówce jest praktycznie nie możliwe bo pracownicy w ogóle nienposiadają wiedzy. To jest bardziej zakład pracy chronionej niż bank. Żeby tam pracować to chyba wystarczy oddychać samodzielnie i to już wystarczy.
    ZaletyBrak
    WadyOferta, infolinia, pracownicy w placówkach
  • ~Czesław / 2022-02-24 22:16
    Ocena: 4.00 / 5
    Ogólnie jestem bardzo zadowolony jako użytkownik indywidualny.
    ZaletyŚwietna aplikacja mobilna, pozostawia inne banki w tyle (mam konto w 4 bankach, łącznie z firmowymi), świetna opcja płatności poprzez skanowanie telefonem, zamiata wszystkie inne banki.
    WadyOdmówiono mi założenia konta firmowego ?! Na infolinii owszem zapraszamy, w oddziale na wstępie ok, ostatecznie kierownik oddziału odmówił - cóż obok była konkurencja i skorzystałem.
  • ~Częstochowa / 2019-05-21 18:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Kiedyś mkonto to było chyba najlepsze konto dla osób fizycznych. warunki jednak stopniowo się pogarszały. Teraz do tego doszły nieprzemyślane, dziurawe procedury i niekompetentna obsługa. Przykład: korzystałem z haseł jednorazowych, które mają wyjść z użycia we wrześniu. Ok. - do września daleko. Skończyłem jedną listę, miałem jeszcze dwie rezerwowe. Chciałem jedną z nich uruchomić (jest dopiero maj) jednak się nie dało. No to chciałem przejść na weryfikację sms, ale żeby to zmienić - trzeba było potwierdzić hasłem jednorazowym, listy z którymi już nie mogłem aktywować (choć teoretycznie miałem jeszcze 100 haseł w zapasie kupionych za 38 zł)i w efekcie dostępu do piniędzy nie ma. Zadzwoniłem na infolinię i tzw. ekspert nie tylko nie potrafił aktywować jakiegokolwiek sposobu autoryzacji, ale jeszcze skasował hasła, które miałem i zablokował mi obsługę przez telelinię. Rano następnego dnia zadzwoniła pani celem odblokowania telelini. W ramach procedury weryfikacji pytała mnie o numer mojego telefonu stacjonarnego sprzed 15 lat i jakieś produkty mbanku. Weryfikacja oczywiście negatywna. Następnie wizyta w oddziale, a tam niewyspany pan z przekrwionymi oczami dalej realizuje procedury i odblokować dostępu się nie da. W końcu udało się za kilka godzin podczas następnej wizyty, ale mbank pobrał ode mnie mnie 19 zł za dodatkową listę haseł jednorazowych (dzień wcześniej dwie mi skasowali)
    Zaletyjak się będziesz bardzo pilnował, może być tanio, brak kolejek w oddziale
    Wadyopłaty, których miało nie być, "super" oferty dla stałych klientów gorsze od katalogowych, tragiczny poziom "ekspertów" na infolini, niechlujne procedury
  • ~D. / 2022-05-18 15:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Kiedyś było to bank godny polecenia,obecnie jest to dno, dna. Kredyt odnawialny na śmieszna kwotę i potrafią wysyłać po kilka smsów i maily dziennie o zalegle 12zł. Nie liczy się że klient spłacił przed terminem kredyt o wartości przekraczającej 10 krotną wartość kredytu odnawialnego. Rozliczam się wlasnie z tym pseldobankiem i dopisuje do czarnej listy instytucji pseldofinansowej...mBank nigdy więcej!!!
    ZaletyBrak
    WadyNon stop zmiany regulaminów i tabeli opłat.
  • ~D..12345 / 2022-10-05 07:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Dzień dobry.


    Długo zastanawialam się pisać.
    Jednak, uznałam, że sytacja jest niedopuszczalna. Byłam dzisiaj świadkiem nieprawdopodobnego braku profesjonalizmu, ze strony pracowników państwa firmy.
    Laptopy bez nakładek na ekran,  widać wszystko, nazwiska, adresy e-mail, treść wiadomości, którą pracownica wysyła z przedziału pociągu. Nie było żadnego problemu by zrobić zdjęcie.
    Podczas rozmów podawane nazwiska pracowników, nazwy projektów.
    Bardzo nieprzychylne wypowiadanie się o pracownikach oraz liderach. 
    Padły nawet słowa: czekamy aż odejdzie, nikt jej nie lubi na jej miejsce już czeka (i tutaj pada imię oraz informacja, że to partnerka innego pracownika). Z rozmowy wynika, że lider podejmuje celowe dzialania by pracownik zrezygnował.
    Czy to możliwe, że nie obowiązują Was szkolenia o ochronie danych osobych, polityka firmy na to pozwala ?! 
    Nie obawiacie się, że w czasie takich rozmow wypłyną informacje, które nie powinne trafić do osób spoza organizacji ?







Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2054
PEKAO SA
Ocena: 1.83, ilość opinii: 1562
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.87, ilość opinii: 1230
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.79, ilość opinii: 1029
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 992
PKO Bank Polski
Ocena: 2.76, ilość opinii: 932
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4815
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4581
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4028
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3511
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3211
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3114