Dyletanctwo, brak chęci pomocy klientowi dzwoniącemu na infolinię, coraz więcej spraw trzeba załatwiać przez infolinię lub fatygować się do oddziału banku, a miało być INTERNETOWO!
ZaletyNie widzę
WadyOpieszałość w dokonywaniu przelewów i księgowaniu wpływów
~Brygida / 2023-12-10 21:20
Ocena: 1.00 / 5
Dno.Właśnie próbowałam założyć konto osobiste zero zainteresowania a przez internet porażka nie polecam. ING zarobi
~Bryska / 2023-01-09 11:31
Ocena: 1.00 / 5
Kiedys bank przelal sobie 10 zl a za chwile oddal mi je to nie jest duza suma ale jak by nie było to bylo moje zarobione 10 zl. Na infolinie dodzwonic sie to jest cud, nie dla nerwusow.masakra
ZaletyJedyny chuba plus to bankomaty za niby darmo .....
WadyInfolinia, ukryte opłaty, samowolka banku
~BT / 2021-07-07 15:13
Ocena: 1.00 / 5
Co drugi/trzeci dzien jakas awaria systemu. Obrocili push notyfikacje dla wszystkich klientow w zart i im sie to udalo. Ale nie zmienia to faktu ze od jakiegos czasu mbank oszczedza na developerach i maja gowno a nie aplikacje. Infolinia to tez jakis dramat, trzeba podac ID i PUK. ID jeszcze ok ale PUK? Wy myslicie ze ludzie to pamietaja? Od 3 godzin nie moge zastrzec zgubionej karty. Nieporozumienie. Szczerze odradzam ten bank!
~Buba 91 / 2020-07-17 11:41
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam. Blokada konta z powodu śmierci a ja żyję! Kpina totalna. Nikt nie potrafi udzielić informacji i pomóc w załatwieniu sprawy!
WadyNierzetelność
~Bubson / 2024-05-09 17:45
Ocena: 1.00 / 5
Zwlekanie do ostatniej chwili z przelewem wypłaty. Wszyscy mają środki na koncie max do 14 jeden mBank trzyma do wieczora i puszcza ostatnia sesja. Bez znaczenia, że przelewy poszły rano. Raz ich opierdolilem to dwa miesiące był spokój. Teraz znowu
ZaletyŁadne logo
WadyBeton w sluchawce
~Buka_z_Lublina / 2020-12-09 19:16
Ocena: 3.00 / 5
Coraz to wyższe opłaty, coraz głupsze warunki ich uniknięcia, a konkretnie konieczność logowania do aplikacji której nie posiadam, a do której zainstalowania ZMUSZAJĄ bo wg nowego regulaminu niedługo bez niej samo wyrobienie transakcji kartą płatniczą na 350 zł nie wystarczy aby uniknąć opłaty za posiadanie karty która wzrasta z 7 do 10 zł. Poza tym mOkazje- porażka. Kilka razy brałem udział w tym badziewiu i istnieje to tylko na ich stronie i w umysłach ich marketingowców- mówiąc krótko co najmniej 30-40 zł powinno wrócić na moje konto, a nie wróciło pomimo spełnienia warunków.
Zalety- strona banku;
Wady- coraz wyższe op łaty za prowadzenie konta, wpłaty we wpłatomatach sieci partnerskich itp;
- dziwne wymagania, aby opłat uniknąć;
- niekorzystne RRSO dla klientów banku chcących wziąć pożyczkę;
~Buschu / 2022-12-14 19:25
Ocena: 1.00 / 5
Tragedia i zażenowanie .
Po nad płaceniu rat pieniążki nie zostały zaksięgowane tylko "zawieszone Bóg wie gdzie ".
Telefonu do konsultantów oraz na infolinię nie przyniosły jakichkolwiek skutków .
Po własnym dochodzeniu , wkoncu nad pożal się Boże "wspaniałą stroną internetową oraz aplikacja" ,okazało się że nadpłaty trzeba zrobić własnoręcznie , po doliczeniu ponownych odsetek oraz opłaty za nadpłatę rat . Gdyby nie to że zorientowałem się w odpowiednim momencie , bank naliczył by ponowne odsetki , rata nie zostały by opłacona .
Nigdy więcej nie podejmę jakichkolwiek działań z tym oto bankiem . Wszystkich pragnę uprzedzić i poważnie się zastanowić przed dokonaniem decyzji o współpracy , gdyż można tego gorzko pożałować do tego zapłacić .
Nie pozdrawiam . Z poważaniem zażenowany "jeszcze" klient pożal się Boża mBanku .
ZaletyBrak
WadyZa dużo
~Byku / 2023-01-26 19:53
Ocena: 1.67 / 5
Zapomniałem numeru PIN do karty i próbowałem go zmienić. Teoretycznie można to zrobić samemu, online, ale w praktyce mimo kilku prób, karta wciąż pozostawała zablokowana. Kontakt przez infolinię to koszmar, z botem, który odbiera połączenie radzę w ogóle nie gadać, tylko zażyczyć sobie rozmowy z konsultantem. Tylko konsultant Was nie zidentyfikuje za pomocą adresu ani innych danych, tylko trzeba podawać jakiś nr, który ustanawia się osobno. Daruję sobie dalsze opisy, grunt, że system komunikacji z bankiem jest skonstruowany tak, żeby bankowi było jak najprościej, a dla klienta to droga przez mękę. Być może ma to na celu zmęczenie klienta, by po prostu odpuścił sprawę. Oczywiście osobiście, w punktach obsługi Mbanku też się nie da nic załatwić. Gdy tam poszedłem, usłyszałem: proszę zadzwonić na infolinię...
Zaletybrak
WadyKoszmarnie uciążliwe sposoby komunikacje z bankiem; rozwiązanie najprostszych problemów staje się udręką
~Byly klient / 2022-01-29 13:33
Ocena: 1.00 / 5
Jako przedsięrbiorca absolutnie nie polceam współpracy z mBank.
Niesttety, byłem obsługiwany przez niekompetenty personel - mianowicie Justyna Kowalik, Doradca Klienta ds. dużych przedsiębiorstw w mBank S.A. Absolutny brak wiedzy, problem z uzyskaniem informacji. Nie polecam.
Zaletybrak
Wadykoszty utrzymania; brak komunikacja; brak budowania relacji z doradcą
~byly klient / 2023-01-27 13:57
Ocena: 1.00 / 5
mozesz dzwonic godzinami- asyf nie odbierze, masz problem-radz sobie sam. to jest bank ,to jest g.
~Byly klient / 2023-09-05 07:39
Ocena: 1.00 / 5
Wypisalam sie z tej szopki. Wszystko na szkode klienta. Brak zabezpieczen. Tylko stres.
ZaletyBrak
WadyDuzo by pisac
~Bylyklient / 2022-02-16 21:05
Ocena: 1.00 / 5
Ostrzegam przed tym bankiem okradł mnie pracownik bądź były pracownik najprawdopodobniej a bank nie odda pieniędzy bo to nie ich wina. Nie maja żadnych zabezpieczeń. Wbili mi się na konto ukradli wszystkie pieniądze. Abank mówi ze to ja akceptowałam płatności co nie jest prawda. Nie polecam.
ZaletyNie ma zalet
WadyCały bank to jedno wielkie oszustwo
~Byłaklientka / 2022-08-28 19:51
Ocena: 1.00 / 5
Byłam klientka mBanku ponad 20 lat. Nagle okazało sie, że bank wymaga uzupelnienia danych. Uzupelnilam dane online. Rozmawialam z pracownikiem, który to sprawdził i potwierdził.Następnie udalam sie rowniez do placowki banku w celu przedstawienia oryginalu wymaganego dokumentu, Po miesiacu nagle odlaczono mi bankowosc mobilna, internetowy serwis transakcyjny, a kiedy zadzwonilam na infolinie po pol godzinie czekania okazalo sie, ze nawet moj telekod zostal unieważniony. Podczas rozmowy z pracownikiem banku dowiedziałam się, że nie jestem już klientem banku, karta debetowa jest unieważniona, moje pieniądze sa w depozycie bankowym. Kiedy poinformowałam iz wypełnilam wymogi banku dotyczace uzupelnienia danych i mam na to dowody....usłyszałam, żę " widocznie coś nie zadziałało"
Szczyt bezczelności banku!!!!Działanie z pozycji siły i lekceważenie klienta.
ZaletyJuż nie ma
WadyLekceważenie i bezwzględne traktowanie klienta, działanie z pozycji siły, brak informacji,
~Były / 2022-01-21 13:55
Ocena: 1.00 / 5
Odradzam!!! Zupełny brak profesjonalizmu. A do tego sponsorowanie imprez organizowanych przez pruszkowskich bandytów.
ZaletyWybierzcie inny bank!
~Były klient / 2018-04-29 13:14
Ocena: 1.00 / 5
@Ten bank to krętacze i oszuści. Przekręcili mnie na karcie kredytowej, parę lat temu! Zaoferowała mi kartę kredytową OrangeMbank!!!
Pani Jolanta Stańczak to cwaniara i kombinatorka jak ich detektor!!!
W tym banku rżną człowieka ile wjedzie!!!
ZaletyŻadnych
~Były klient / 2020-04-23 16:38
Ocena: 1.00 / 5
Guw.no bank. Żeby wziąść 1 tyś. zł kredytu potrzebne wpływy kilka tyś. miesiecznie po przez rok. Kredyt hipoteczny to nie do sięgnięcia, chociaż na początku obiecują. Nie radzę. Jak naj dalej. Nie dajcie się wrobic w spłatę na raty, to dwukrotnie zapłacić. Kredytowe oferty najgorsze.
ZaletyBrak
WadyPo mimo ofert nie udziela kredytów. Czyli jest nie stabilny i dla tego zdziera większe prowizje
~Były klient / 2024-02-09 21:32
Ocena: 1.00 / 5
10 lat temu był jednym z najlepszych banków dla klienta detalicznego jednak z biegiem czasu stał się najmniej przystępnym z zawiła procedura. Dziś po 15 latach zamknąłem u nich konto, jestem pełen podziwu dla siebie, że tak długo wytrzymałem.
~były klient / 2024-04-03 15:32
Ocena: 2.00 / 5
W banku od ponad 10 lat. Kiedy doszło do reklamacji.... nie uznali jej. mimo, iż Pani na infolinii zapewniała, że przelew dojdzie- nie doszedł. Bank po swojej stronie w ogóle nie widzi problemu, Pani wprowadziła w błąd ale to nic. Mimo informacji, że sprawa była istotna potraktowali nas z góry. Po wymianie maili uznali w niewielkim stopniu swoją winę i w ramach rekompensaty dali UWAGA całe 5 złoty. Ciągle jakieś prace serwisowe i zmiany w opłatach (wzrastają).
ZaletyStrona internetowa
WadyCiągle jakieś prace serwisowe i zmiany w opłatach
~Były klient :( / 2019-07-06 08:03
Ocena: 1.67 / 5
Jestem w tym banku prawie od jego początku. W ostatnich dniach zostałem potraktowany karygodnie !!!! Bank zorientował się,że nie ma kompletów dokumentów u klientów mających działalność gospodarczą i zaczął blokować im konta i wysyłać wymówienia umów aby wymusić przyjazd do oddziału w celu uzupełnienia dokumentów. Niestety infolinia nie odbierała przez kilka dni. Chciałem się dowiedzieć z jakimi dokumentni przyjechać i czy mogę sam to załatwić czy musi być obecny również wspólnik. NIKT NIE ODBIERAŁ PRZEZ KILKA DNI !!!!! Wróciłem wcześniej z urlopu ze względu na te pisma z groźbami, pojechałem do oddziału i okazało się,że nie mam ze sobą wszystkich dokumentów, że musi być wspólnik itd. Wspólnik rzucił wszystkie sprawy, w tym i klientów, przyjechał na miejsce z brakującymi dokumentami, a Pan konsultant jak zobaczył ile czasu musi nam poświęcić kazał się umówić na inny dzień indywidualnie bo ma zaraz spotkanie ..... !!!! Po krótkiej ale konkretnej mojej odpowiedzi na tą sytuację z łaską załatwił wszyto od razu. Czas oczekiwania na konsultanta około 3 godziny, czas załatwienia sprawy prawie 2 godziny...Po załatwieniu sprawy zadzwoniłem na infolinię i nawet nie było jednego całego sygnału i nagle odebrał konsultant !!!!! To już był cios poniżej pasa, blokować numery aby klient się nie mógł dowiedzieć z czym ma przyjechać !!! Efekt postępowania banku ? Straty dla firmy szacowane na 2 tysiące zł !!!! Nikt nawet nie przeprosił !!!!