Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

mBank opinie

Ocena na podstawie 2054 opinii

1.66 / 5

  • Prostota obsługi
    1.70
  • Oferta
    1.71
  • Obsługa klienta
    1.61

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Ann / 2024-10-22 12:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam. Pomimo kilku dniowej proby zalogowania się nie mogłam zalogować się na konto. A ich prowizje się powiększają za aplikację ktora nie działa u mnie. Szkoda nerwów.
  • ~Anna / 2018-08-08 09:56
    Ocena: 5.00 / 5
    Mam w mBanku konto od 8 lat. Korzystam z rachunku bieżącego, oszczędnościowego. Mam kredyt konsumencki. Na co dzień bank spełnia moje oczekiwania. Korzystam z ich aplikacji mobilnej, która się nie zacina, nie wiesza, jest intuicyjna, pozwala na wykonywanie przelewów etc. Bank nie wysyła do mnie żadnych powiadomień na e-mail poza zmianami w cenniku czy regulaminie - jest tego mało. Nigdy do mnie nie dzwonią. Moje ogólne wrażenie z korzystania z ich usług jest bardzo pozytywne - mam, czego potrzebuję bez zbędnego kontaktu z działem obsługi.
    Zaletybez awarii aplikacji mobilnej, intuicyjna aplikacja mobilna
  • ~Anna / 2018-11-25 13:57
    Ocena: 3.33 / 5
    Czy wiecie, że nie można swobodnie zarządzać swoimi pieniędzmi ?

    MOŻNA WYKONAĆ TYLKO 2 PRZELEWY EKSPRESOWE DO 5 tys. dziennie !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Chciałam komuś pomóc spłacić komornika i tutaj każdy dzień się liczy !!! Niestety bank ma to gdzieś.
  • ~anna / 2019-07-23 22:02
    Ocena: 1.00 / 5
    mBank powinien przejść weryfikację czy chce byc bankiem przyjaznym swoim klientom i posiadaczom kont czy wrogiem. Niestety obecnie to bank wrogi dla swoich klientów na których przeciez zarabia i z których żyje. Ostatnie anomalie z blokowaniem kart i blokowaniem konta - bo.... klient ma nieaktualny dowód osobisty to czysta farsa. Kient na infolinii dowiaduje się , że może iść do placówki mbanku aby wpisano dane aktualnego paszportu by móc dalej korzystac z swego konta( klient korzysta z tego konta tylko internetowo oraz z płatnościami kartą ) Ale w placówce mbanku nie chca nawet paszportu wziąść do ręki bo musi byc dowód osobisty. Najśmieszniejsze jest to , że placówka banku PKO BP która zapytana informuje, że u nich w takim przypadku można bez problemu korzystać z aktualnego paszportu lub innego dowodu tożsamości z zdjęciem . Jednocześnie przedstawiciel PKO czy WBK i kilku innych banków również się dziwią że mbank aż tak utrudnia dostęp do swego konta i pieniędzy swoim klientom. A i jeszcze jedno ... gdy damy potwierdzenie ,że wniosek o dowód osobisty został oddanydo U.Miasta to....oczywiście odblokuja konto i kartę. To naprawdę chora procedura której potwierdzenia na piśmie nie chcieli dać w dniu dzisiejszym. Tyle ludzi pisze swoje opinie lecz wreszcie ktoś tam na szczycie mbanku powinien zareagować na te absurdy swoich niby procedur i wymuszeń. Obawiam sie , że teraz po tej opini po mailu juz wiedzą kto napisał swoja opinie i teraz ...dadza mi popalić !!!
    Zaletyteraz absolutnie żadnych
    Wadysame utrudnienia które dopiero sie ujawniają w trakcie korzystania z usług banku. Natomiast procedura o dowodach osobistych to absurd i niechce bank tego dać na piśmie.
  • ~Anna / 2019-10-14 17:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Po zamknięciu konta chciałam odzyskać jeden przelew, który na nie przyszedł. Byłam w placówce mBanku - odesłali mnie do sklepu, z którego przelew wyszedł. W sklepie zostałam poinformowana, że przelew na 100% jest w banku. Poszłam do mKiosku - odesłali mnie na infolinię. Zadzwoniłam na infolinię - odesłali mnie do placówki. Co to za obsługa klienta, która nie potrafi pomóc? Od ponad tygodnia nie da się nic załatwić.
  • ~Anna / 2019-10-14 17:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Po zamknięciu konta chciałam odzyskać jeden przelew, który na nie przyszedł. Byłam w placówce mBanku - odesłali mnie do sklepu, z którego przelew wyszedł. W sklepie zostałam poinformowana, że przelew na 100% jest w banku. Poszłam do mKiosku - odesłali mnie na infolinię. Zadzwoniłam na infolinię - odesłali mnie do placówki. Co to za obsługa klienta, która nie potrafi pomóc? Od ponad tygodnia nie da się nic załatwić.
  • ~Anna / 2019-11-28 10:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Odradzam,strata czasu i pieniędzy. Obsługa w oddziale poniżej krytyki. W dużym mieście wojewódzkim jest tylko jedno okienko kasowe do którego oczekiwanie w kolejce to minimum 1h.Kpina z klientów.
  • ~Anna / 2020-05-05 01:00
    Ocena: 3.67 / 5
    Nie polecam, mimo dobrej oferty i sympatycznej mlinii, nie można się ani dodzwonić, ani skomunikowac na czacie. Jeśli ktoś się np. włamał na konto, liczy się czas, ale nie dla mBanku. Tyle.
    ZaletyBardzo dobra oferta
    WadyDodzwonienie się do mBanku graniczy z cudem
  • ~Anna / 2020-10-07 16:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank dawał promocje przy założeniu konta 140 zł i czekam już 3 miesiąc i okazuje się że było drobnym druczkiem jedno zdanie i po podpisaniu umowy mają klienta głęboko w poważaniu nie polecam to jest najgorszy bank
    ZaletyBrak
    WadyNakgorszy
  • ~anna / 2020-10-27 10:50
    Ocena: 1.00 / 5
    nie polecam zakładania konta w ramach promocji - tak naprawde mimo spełnienia warunków nie wypłacają naleznego bonusu.
  • ~Anna / 2021-10-25 09:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia, co co za bank, okropne podejście do klienta, opryskliwosc i bezczelność konsultantów , nic nie mozna załatwić tylko gadają wyucxinymi regułkami najgorszy bank i jak ktoś się zastanawoa czy brać u nich kredyt lub nawet tylko założyć konto to odradzam
    ZaletyNie nma żadnych
    WadySame wady
  • ~Anna / 2021-12-16 11:54
    Ocena: 1.67 / 5
    Oferta dobra ale obsługa na najgorszym możliwym poziomie. Nigdy więcej. Nikt nic nie wiem, sprzedaż moze każdy a obsłużyć nie ma komu. Nie polecam! Trzymajcie się z daleka.
  • ~Anna / 2022-04-26 15:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank, z jakim do tej pory miałam do czynienia. Będąc za granicą nie można dokonać przelewu, a po powrocie każą zresetować urządzenie,że niby wirus. Z tego samego telefonu dokonywałam płatności z innego banku i nie było problemu.
    ZaletyŻadnych
    WadySporo
  • ~Anna / 2022-06-27 13:11
    Ocena: 1.33 / 5
    Stanowczo odradzam. W Szczecinie aby wpłacić pieniądze musisz udać się na ul Zbożową lub na prawobrzeże, pozostałe 2 punkty w galeriach handlowych nie obsługują gotówki. Po drodze korki, a na miejscu na Zbozowej, nieoczekiwana przerwa techniczna pół godziny! Katastrofa, straszne utrudnienie w dzisiejszych czasach.
    WadyUtrudnienia dostępu do placówek
  • ~ANNA / 2022-07-19 16:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Mbank przelewa komornikom świadczenie 500 plus, które jak wszyscy wiemy NE PODLEGA EGZEKUCJI KOMORNICZE!!!,Poszkodowany może w takim przypadku ZŁOŻYĆ REKLAMACJĘ??? A CZAS OCZEKIWANIA NA ROZPATRZENIE TEJŻE REKLAMACJI TRWA 30DNI!!!
  • ~Anna / 2022-11-16 10:41
    Ocena: 2.67 / 5
    Bardzo lekceważąca obsługa na infolinii, jeszcze nie spotkałam się z taką do tej pory, na szczęście mam inne konto a to używam tylko do płatności online
  • ~Anna / 2022-12-01 19:29
    Ocena: 1.00 / 5
    mbank trzyma stronę oszustów, nie udostępnia osobom fizycznych rozmów z mlinią, czyli nie respektują RODO - nie polecam tego Banku
    Zaletybardzo łatwo oszustom wyprowadzić pieniądze z tego Banku nawet przy zajęciu komorniczym
    córka została oszukana na Vinted, bank nie pozwala niczego zweryfikować samodzielnie, jutro zgłaszamy sprawę do prokuratury, ciekawe czy prokurator uzyska dostęp do nagranych rozmów
  • ~Anna / 2023-04-14 18:03
    Ocena: 3.00 / 5
    Jestem wieloletnią klientką mbanku,z sentymentu aż tak długo. Niestety nasza ''przyjaźń''dobiega końca. Powód jest prosty,lekceważenie klienta, nieczyste intencje, prawie żadna pomoc w rozwiązywaniu problemów w zawiązku z prowadzeniem konta.
  • ~Anna / 2023-05-15 21:23
    Ocena: 1.00 / 5
    brak informacji o blokadzie
    Założyłam konto bankowe w środę. Konto nie było aktywowane, pomimo że otrzymałam informację o aktywacji. Musiałam sama się domyśleć, że coś jest nie tak, ponieważ moi klienci nie mogli zrobić żadnego przelewu. Okazało się, że REGON firmy nie był podany. Podałam REGON. Wszystko miało działać. Po kolejnym kontakcie z mojej strony okazało się, że jest blokada. Wysłano jakiś wniosek, okazało się, że błędny. Kolejny konsultant wysłał dyspozycję.
    niespójne informacje
    Poinformowano mnie, że zajmie to kilka dni, ale nie powinno trwać długo. Dyspozycja została ponaglona po moich kolejnych interwencjach. Nadal nic. Co konsultant, to inna informacja. Jedni mówili, że potrwa to kilka dni, a może tylko kilka godzin. Na czacie konsultanci mówili za to, że wniosek ma być rozpatrywany do miesiąca.
    utrudnienie pracy
    Od tygodnia mam niesprawne konto. Nie mogę przyjąć wpłat i tym samym za nic zapłacić. Nie wiem, jak moja firma ma funkcjonować, jeśli konto aktywują dopiero za miesiąc, kto opłaci za mnie ZUS i inne, już nie mówiąc, z czego ja będę żyła.
    nerwy
    Po tygodniu nerwowych rozmów z konsultantami i uporczywymi botami, zrezygnowałam z tego konta.

    NIKOMU NIE POLECAM!
    Zaletybrak
    Wadytoksyczny poziom obsługi klienta, blokady na koncie, brak aktywacji konta przez tydzień
  • ~Anna / 2023-07-21 13:29
    Ocena: 5.00 / 5
    Bardzo dawno nie spotkałam się z tak przyjazną i kompetentną obsługą . Zainteresowanie Dyrektora oczekującymi do obsługi osobami.
    Zaletyszybka obsługa, duża wiedza pracownika.
    Wadybrak
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2054
PEKAO SA
Ocena: 1.83, ilość opinii: 1561
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.87, ilość opinii: 1230
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.78, ilość opinii: 1028
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 991
PKO Bank Polski
Ocena: 2.76, ilość opinii: 932
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4813
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4581
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4028
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3511
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3211
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3114