Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

mBank opinie

Ocena na podstawie 2054 opinii

1.66 / 5

  • Prostota obsługi
    1.70
  • Oferta
    1.71
  • Obsługa klienta
    1.61

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Andy / 2022-03-15 10:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Nieprawdopodobne co a G to jest ten bank. Nie zwolnili mi blokawy od urzedu skarbowego przez 10 dni i dzieku temp musze zamknąć mój 8 millionowy bizness. Beda w wyborczej na głównej stronie za tydzień.
    ZaletyOnline
    WadyNajgorsza obsługa klienta czekanie na połączenie 40 min min
  • ~Aneta / 2022-01-28 22:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank. Przelewy za zakupy przez internet trzeba kilka razy powtarzać bo transakcja nie zostaje zrealizowana. Opłaty za wszystko na reklamy wydają pieniądze a nie potrafia usprawnic dzialania aplikacji ! Ciągle powiadamiają o przerwach technicznych
  • ~Aneta / 2022-09-23 14:39
    Ocena: 1.67 / 5
    Wizyta w oddziale - to jest odpowiedź banku na wszystko. Never again...
  • ~Ang / 2022-12-13 21:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam! Od 4 miesięcy wysyłają kwotę wolna od zajęcia, ciągle jestem zmuszona jeździć do komornika i wyjaśniać sytuacje, kiedy komornik zwraca mi kwotę oni wysyłają ja znowu. Infolinia do grupa ludzi ktora nie ma o niczym pojęcia, od tygodnia zostałam bez żadnych środków do życia, oni mi mowia o złożeniu reklamacji, tylko kto mi da w tym czasie na życie? Zabrali pieniadze wolne od egzekucji i to juz 4 raz. Nie polecam tego banku, cos tam bardzo idzie nie tak. Czekam na rozwiązanie sprawy i kończę z nimi współpracę.
    ZaletyBrak
    WadyZero pomocy u konsultantów, jedyne co słyszałam to ze nie potrafią pomóc, więc od czego są? 4 miesiac powtarzająca się sytuacja i zero pomocy.
  • ~Angelika / 2023-05-11 12:19
    Ocena: 2.67 / 5
    Konsultanci bardzo mili , ale ten cholerny Bot...
    WadyBOT
  • ~AngelikaxD / 2024-05-12 20:23
    Ocena: 1.67 / 5
    Odkąd mbank wyznaczył minimum 300 zł wypłaty z bankomatu jest problem najgorsze jest to że nie ma dużo bankomatów mbanku (w mojej okolicy) dobrym pomysłem byłoby zwiększyć ich ilość
    ZaletyBrak
    WadyZa mało bankomatów za dużo prowizji
  • ~Angi / 2021-10-10 08:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Straszny Servis. Nic nie można zmienić metoda elektroniczna wszystko trzeba załatwić osobiście. Bank nie funkcjonuje w ogóle.
    ZaletyZadne
    WadyOkropny Servis
  • ~angie / 2018-09-01 22:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Odział Zakopane tragedia!!! Pani Dyrektor niedouczona próbuje się zasłaniać infolinia jeden doradca obsługa kasowa nastawiona tylko żeby coś wcisnąć człowiekowi nie ważne co - wszystko jest "za darmo" masakra!!! NIE P9LECSM!!!!
    ZaletyBrak
    WadySame wady, niszowy NIEMIECKI bank nastawiony tylko na zysk
  • ~Ania / 2018-12-05 15:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Banda kryminalistów i złodziei. Samo zamknięcie konta w mBanku przysporzyło mi kłopotów i kilkukrotnego stawienia się w placówce. Nie dość że naliczyli mi opłaty nie wiadomo za co to po ich spłaceniu podali mnie do zespołu Windykacji. Obsługa nieogarnięta, załatwienie czegoś trwa wieki i zanim to ogarną naliczają opłaty itp co jeszcze wymyślą
    Zaletybrak
  • ~ania / 2019-09-17 21:00
    Ocena: 1.00 / 5
    przeczytalam wczesniejsze opinie i musze dodac ze dolaczam sie . ten bank to totalna pomyłka, a rozmowa z ludzmi tam pracujacymi to jak rozmowa z automatem , Bank nie szanuje klienta , mialo bc za zero a sa oplaty mialo byc promocyjne konto i ksa 300zl a okazalo sie ze nic takego ne dostalam ....zwykli oszusci.planuje jak najszybciej zostawic ten cyrk.
    Zaletybrak zalet
    Wadywady , same wady
  • ~Ania / 2019-11-04 09:10
    Ocena: 2.67 / 5
    Wszystko było by fajnie gdyby mozna bylo w tym banku konsolidować kredyty włącznie z kredytami w tym banku. A tak to kicha totalna,bo jestem klientką od 2006 roku i mam tu dwa kredyty i 2 w innych bankach i nie moge w mbanku konsolidować zeby miec jedną ratę. Totalna porażka.
  • ~Ania / 2022-01-26 13:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam nikomu posiadanie konta w tym banku. W przypadku sytuacji kryzysowej jaką jest hospitalizacja osoby chorej z powodu covid nic nie można załatwić telefonicznie. Wymagają tylko i wyłącznie osobistego stawienia się w oddziale w celu załatwienia pełnomocnictwa. Niedostosowane procedury do sytuacji jaka obecnie istnieje w kraju czyli pandemi. Opryskliwy konsultanci cytując procedury wewnętrzne nie mający pojęcia o prawie jakie obowiązuje w Państwie Polskim. Zero pomocy, a w nagrodę blokada konta.
  • ~ania / 2022-02-16 17:10
    Ocena: 5.00 / 5
    Kocham mbank, zrobilam taka glupote w przelewie w pani mi w 1 min wszystko naprawila.
    ZaletySzybko, łatwo, apka tez super, jakies znizki tez maja
  • ~Ania / 2025-08-18 00:15
    Ocena: 1.33 / 5
    5 miesięcy próbowałam zamknąć konto w tym banku. Złożyłam wniosek online oraz w siedzibie firmy w Kielcach. Żaden z wniosków nie został rozpatrzony, nie dostałam odpowiedzi od pracownika banku, pomimo tego iż obiecał, że zadzwoni z informacją. Mało tego, zaczęto mi pobierać opłaty za karty, które powinny być zlikwidowane wraz z kontem. Sama usunęłam karty (zastrzegłam), napisałam reklamację. Dostałam zwrot kosztów za karty, lecz konto nadal pozostawało otwarte. Ponownie wybrałam się do siedziby firmy, gdzie wreszcie pani pracownik podeszła do sprawy poważnie. Myślę, że to dzięki niej konto wreszcie zostało zamknięte. Konto w tym banku miałam kilka lat, niejedno zresztą. Nikt nie poinformował mnie, że konto wreszcie jest zamykane, zgodnie z dyspozycjá złożoną przeze mnie 6 miesięcy wcześniej. Co więcej, gdy przebywałam na urlopie dostałam automatyczną wiadomość SMS o treści - został wysłany e-mail z informacją na temat opłat związanych z zamknięciem konta. Po otwarciu skrzynki mailowej znalazłam kilka wiadomości SPRZECZNYCH od banku: jedna mówiła, że mój wniosek o zamknięcie konta został odrzucony, kolejna, że konto zostało zamknięte. Gdy wreszcie dotarłam do wiadomości, która miała zawierać opłaty za zamknięcie konta, znajdowała się tam jedynie instrukcja, jak otworzyć załącznik zaszyfrowany hasłem. Szukam w internecie, podobno opłat za zamknięcie konta nie ma. Cóż, czeka mnie kolejna już wizyta w tym banku.

    Reasumując, absolutnie nie polecam. Zamieszanie, dezinformacja, brak kontaktu i szacunku dla klienta.
    ZaletyBrak
    WadyBrak kontaktu, sprzeczne wiadomości wysyłane z banku, problemy generowane przez bank w dodatku rozwiązywane i wyjaśniane miesiącami.
  • ~Anita / 2020-09-20 16:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Ten bank to absolutna porażka, odradzam każdemu założenie konta. Wszystkie operacje maksymalnie utrudnione, brak możliwości drukowania potwierdzeń realizacji przelewów, obsługa na infolinii pozostawia wiele do życzenia. Nie ma dnia bez jakiś awarii. Polecam trzymać się z daleka od tego pseudobanku.
    ZaletyBrak
  • ~Anita / 2021-01-30 16:50
    Ocena: 1.33 / 5
    Skorzystałam z promocji konta dla młodych.
    Wykonałam wszystkie wymagania aby otrzymać pieniądze, jednak zawiodłam się. Nie dość że nie otrzymałam tych pieniędzy to jeszcze perfidnie konsultanci chcą dać mi do zrozumienia że nie było takiej promocji.
    Wysłałam im link z oficjalnej strony mBank i nagle zdali sobie sprawę że coś takiego miało miejsce. Nie dość że nie doczekałam się na porozumienie to próbowano zrobić ze mnie kogoś niedoinformowanego. Zrezygnowałam z czatu i pieniędzy jak nie było tak nie ma.
    Wady-niedoinformowani konsultanci pewno swoich racji
    -niedoprecyzowane elementy umowy
  • ~Anka / 2022-12-02 12:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank bez powodu zablokował dostęp do konta. Środki zamrożone, karty i blik nieaktywne. Infolinia bezradna. W oddziale bo zamknięciu konta przelew celowo przetrzymany żeby wypłata trwala jak najdłużej. Przelew szedl 4 dni
    ZaletyNic
    WadyNie polecam
  • ~Ann / 2019-08-12 15:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Wprowadzono zmiany, które wymagają kontaktu z infolinią i konsultantem. Dodzwonienie się graniczy z cudem, konsultanta prawie nie słychać; nie potrafi wyjaśnić jak rozwiązać problem, bo inaczej opracowano ustawienia w moim polu (klient), a rzekomo on jako pracownik ma inne opcje. Dzwonię po raz kolejny... Porażka !!!!!
  • ~Ann / 2022-01-31 15:22
    Ocena: 1.67 / 5
    Brak możliwości skontaktowania się telefonicznego z bankiem na Kalwaryjskiej w Krakowie, linia na stałe zajęta. W banku nazywającym się internetowym, oczekiwanie na konsultanta po kilkanaście minut zdecydowanie nie do zaakceptowania, nieintuicyjna strona, skomplikowane przejście do zapisanych kontaktów. Zagubienie dokumentów przez pracowników i konieczność trzykrotnego udania się fizycznie do banku.
    Wadyjw
  • ~Ann / 2023-05-08 16:09
    Ocena: 2.00 / 5
    Niestety tutaj chodzi o boota, który nie funkcjonuje tak jak powinien. Brak weryfikacji klienta poprzez coś innego niż identyfikator do logowania. Tragedia
    WadyBOOT
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2054
PEKAO SA
Ocena: 1.83, ilość opinii: 1560
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.87, ilość opinii: 1230
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.78, ilość opinii: 1028
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 991
PKO Bank Polski
Ocena: 2.76, ilość opinii: 932
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4813
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4581
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4028
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3511
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3211
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3114