Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

mBank opinie

Ocena na podstawie 2016 opinii

1.66 / 5

  • Prostota obsługi
    1.70
  • Oferta
    1.71
  • Obsługa klienta
    1.60

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~klient zlany po całości / 2020-05-07 11:43
    Ocena: 2.33 / 5
    Próba załatwienia rat przez Allegro: wniosek spisujesz w 3 minuty na weryfikację czekasz do 24 godzin - dla porównania raty w allegro przez Aliora załatwiasz w 5 minut włącznie z potwierdzeniem wszystkiego u sprzedawcy.
    Cała próba kontaktu telefonicznego z mbankiem to mocna próba charakteru; 1 operator - nie zajmuje się tym z czym dzwonisz( dzwoniąc pod numer wskazany w korespondencji z Mbanku) przełącza cię i czekasz 25 minut -> drugi operator infolinii : wie pan ja się nie wiem co panu mam powiedzieć. ok dzwonie jeszcze raz : pierwszy operator - przełącza 15 minut muzyczki: drugi operator ( w sumie 4) informacja że trzeba czekać bo bank ma 48 godzin na dalsze działanie( przypominam że mam już przyznany kredyt i umowę kredytową wydrukowaną na biurku. Po 20 godzinach przychodzi w reszcie upragniona wiadomość , proces rusza dalej -> odmowa udzielenia kredytu ze względu na brak towaru u sprzedającego. Sprawdzam aukcję - > dostępne 94 sztuki!!! dzwonię do sprzedawcy i mówię jaki jest problem, sprzedawca sprawdza i mówi że ma 94 sztuki dostępne ale jak chcę kupić na raty przez Mbank to żebym się uzbroił w cierpliwość bo ciągle ma takie telefony . dzwonię to Mbanku gdzie nie wiem po ilu już przełączeniach wreszcie trafiam na kogoś rzetelnego od kogo słyszę : niech pan spisze koleją umowę. spisuję umowa, kolejne maile, kolejny przyznany kredyt, i 0d 23 godzin czekam na maile który weryfikuje u sprzedawcy dostępność towaru. Ciekaw jestem jak to się zakończy. wiem jedno zakupy na raty za pośrednictwem m banku to dramat.
    Zaletybogata oferta
    Wadycała obsługa, może na co dzień przy prowadzeniu konta jest to wygodny bank ale do momentu kiedy jesteś typowym użytkownikiem, natomiast kiedy potrzebujesz obsługi żywego człowieka a nie aplikacji wtedy zaczyna się dramat, 90 procent obsługi telefonicznej to niedouczone lenie aroganckie, pancie które szkolenia z SOK ( standardów obsługi klientów _ miały chyba prowadzone w czasach głębokiego PRL-u.
  • ~Klientka / 2011-01-03 14:47
    Ocena: 2.33 / 5
    I to nie jedno, korzystałam również z kredytu w raachunku i kart kredytowych, niestety wszystko jest dobrze i ok do momentu jak czegoś od banku potrzebujemy, wtedy zaczynają sie schody i dłuuuugie oczekiwanie praktycznie na wszystko. Jak chciałam wziąc hipoteke, doradca nawet nie raczył zadzwonic a miał to zrobic w ciągu max.48h. W tym czasie złożyłam wnioski do innych banków, które przy moich dochodach dały decyzje (!) w 5 dni, a nie kontakt...żenada.
    W rezultacie przenosze się z całym majdanem, kontem, oszczednosciami i produktami finansującymi do innego banku. M-bankowi dziękuje.
    Zalety- darmowe konta i przelewy, ale to może jest dobre i kuszące jak się jest biednym studentem, później oczekuje sie czegoś więcej od banku w którym jest się kilka lat...
    Wady- fatalna obsługa klienta, na wszystko czeka się długo i w zasadzie nie wiadomo co z wnioskami klientów się dzieje...
    7 lat
  • ~klientMbanku / 2013-02-05 20:33
    Ocena: 2.33 / 5
    Nie polecam. Bank oszukuje klientów zasłaniając się regulaminami. Była promocyjna lokata na 7 proc o nazwie msaver dla stałych klientów dla tych co założa konto msaver i spełnią określone warunki. Ja spełniłem warunki ale, okazało się, żeby dostać promocyjne oprocentowanie to ja muszę zadzwonić na mlinie i oświadczyć, że chce takie oprocentowanie. To jakaś kpina. Na stronie było wyraźnie napisane założ msaver na 7 proc.. Dla mnie ten bank przestalbyć wiarygodny
    Wadybrak wiarygodności
  • ~Konrad / 2021-09-08 11:51
    Ocena: 2.33 / 5
    Pierwszy i ostatni raz wziąłem kredyt gotówkowy w mbanku . Jeden dzień spóźnienia w opłacie i od razu wezwania do zapłaty, straszenia sądem i windykacją . A człowiek zwyczajnie był na urlopie i ratę wpłaciłem dzień po terminie . Spłacam do końca i nigdy więcej z nimi żadnego kontaktu nie chcę mieć .
  • ~Koyus / 2022-06-13 11:45
    Ocena: 2.33 / 5
    Aplikacja do dupy wiecznie odrzuca przelewy. Przelew za telefon robiony 10razy i ani razu nie przeszedł i tak prawie z każdym, dziś opłata za ciuchy też błąd. Wolę smsa dostać i zalogować się przez internet.
    WadyOdrzucanie przelewów, autoryzacja mobilna to ciągle błąd
  • ~KP przedsiębiorca / 2021-03-04 11:54
    Ocena: 2.33 / 5
    Bank ma bardzo dobrą ofertę jeśli chodzi o konto firmowe ale już obsługa klienta i samego konta to jakiś koszmar! O ile samo założenie konta było w miarę bezpolesne to potem udostępnienie konta pozostałym wsp[ólnikom okazało się niemożliwe bo w jednym oddziale Pani była wolna od 13 (sic!) i pracownik przekierował wspólnika do innego oddziału, w którym okazało się że się nie da bo aktualnie wszyscy są zajęci i trzeba się umóić z doradcą na konkretną godzinę! Obsługa mBanku ewidentnie nie prowadziła biznesu i mam wrażenie że większość oddziałów jest po prostu zbędna.
    Zaletydobra oferta
    Wadytotalny brak profesjonalizmy w przypadku obsługi klienta firmowego
  • ~Krakuska / 2018-11-20 21:27
    Ocena: 2.33 / 5
    Po podpisaniu umowy o kredyt hipoteczny opiekunka przestała odpowiadaćna moje maile i telefony. Trzy lata z rzędu był problem z zaakceptowaniem mojej polisy ubezpieczeniowej, nigdy nie podano przyczyny, przez 3-4 miesiące pobierane mi z konta składki na ubezpieczenie. Zwracają dopiero po interwencji u dyrektora placówki. Pani z banku nadal nie odpowiada na żadną formę komunikacji, zażądałam zmiany opiekuna ale precedura trwa w nieskończoność. Unikajcie. 20 zł niższa rata kredytu nie jest tego warta.
    ZaletyBrak
    WadyFatalna obsługa klienta, totalna ignorancja, operują bezprawnie pobranymi pieniędzmi
  • ~Krzysztof / 2024-01-04 21:08
    Ocena: 2.33 / 5
    Niestety bank stosuje sztuczki do swoich klientów. Wysokie prowizje, a na dodatek zyski banku wyparowują do Niemiec, lepiej poszukać banku z Polskim kapitałem
    ZaletyNiezła aplikacja
    WadyWysokie prowizje, kolejki i mały druczek w umowach z haczykami na klientów
  • ~Kuba / 2020-10-23 08:13
    Ocena: 2.33 / 5
    Założysz konto w 15 minut, ale żeby zamknąć to już się natrudzisz
  • ~laaant / 2010-12-08 20:33
    Ocena: 2.33 / 5
    ubezpieczylem auto przez m bank. bylo wszystko ok, pomimo zanizeniu do ac wyceny auta.
    cyrk zaczal sie przy odnowieniu......prosze nie wplacac skladka zostanie pobrana z konta.....
    zniknelo mi ponad 200 zl dodatkowobez powiadomienia .chamstwo i cwaniactwo do kwadratu.zapewne maja nowego menagera ktorego glownym celem jest jak orznąć klijenta. na nic sie zdaly moje meile. jak kamien w wode.moje dzialanie jest nastepujące . wymowilem umowe ubezpieczalni benefia z ktora przez m bank zawarlem umowe i do konca mojego zycia nikt z mojej rodziny z nimi umowy nie zawrze/wypowiedzialem umowe bankowi. to taki sam pazerny szubrawiec jak wiekszosc bankow w polsce.ostrzegam przy okazji przed alianz zycie. tez nas oszukali.
    Zaletyinternetowe konto
    Wadybok- maja gotowe formulki odpowiedzi. brak calkowity kontaktu
    od poczatku zalozenia tego banku
  • ~Łukasz / 2020-04-21 15:40
    Ocena: 2.33 / 5
    Super opcja na Alegro z mBank.

    Bank ogłasza się że daje decyzję
    pożyczki w 15 minut.
    Czekałem 2 dni i nic, dzwoniąc na infolinię dowiedziałem się że to może potrwać nawet do 5 dni .

    A aukcja z alegro przepadła

    Nie polecam.
    Za to pozdrawiam wszystkie panie z infolinii .
    ZaletyMiły głos w słuchawce
    WadyBrak zainteresowania nowym klientem
  • ~Marcin / 2020-05-28 19:00
    Ocena: 2.33 / 5
    Jeżeli tylko nie trzeba nic załatwić to jest ok. Ostatnio kompetencje pracowników bardzo spadły na poziomie, nie potrafią nic załatwić a i oczekiwanie na połączenie tel się wydłużyło, póki nie był w niemieckich rękach był godny polecenia.
  • ~marwi / 2019-10-15 09:03
    Ocena: 2.33 / 5
    W tym banku jestem właściwie od samego początku bo czasy te sięgają jeszcze multibanku. Był to najlepszy bank, ale podkreślam był. Problemy się zaczęły po połaczeniu mbanku z multibankiem. Do tej pory nie powstała aplikacja, która pozwala na logowanie się na dwa różne numery klienta. Tak, to już trwa kilka lat i nie mogą sobie z tym poradzić. Później doszedł problem po odświeżeniu interfejsu. Zrobili oczojebne białe tło, którego nie można zmienić, bo nie. A teraz to już jakiś skandal normalnie. Rozumiem, że muszą dostosować się do nowych wytycznych, ale to już przegięcie, abym musiał za każdym razem wpisywać hasło sms do logowania, bo tylko dla jednego konta przeglądarka może być zaufana. Inne banki rozwiązały problem inaczej i jest ok. Ogólnie nie polecam.
    Zaletyteraz niestety już brak
    Wadyoczojebne tło
    niedostosowana aplikacja mobilna do realiów
    brak możliwości zalogowania się do banku
  • ~massek / 2011-07-12 09:00
    Ocena: 2.33 / 5
    Wszystko było w miarę ok, dopóki nie wprowadzono opłaty za kartę. Teraz czas szukać nowego banku.
    Zaletydostęp przez sieć
    Wadyopłata za kartę, kiepska obsługa
    1 rok
  • ~Max / 2023-12-07 21:03
    Ocena: 2.33 / 5
    Przyznanie limitu w koncie lub podwyższenie oprocentowania konta oszczędnościowego na papierze pójdzie szybko. Natomiast czas oczekiwania to paranoja. Nie wiem dlaczego system musi przemielić dwie doby żeby doszło do zakończenia pozytywnych decyzji. Przecież to powinno być automatycznie. Zawsze słyszę od konsultantów ze zmiany następują po północy tymczasem rano najwcześniej system aktualizuje pozytywne wnioski. Poza tym dodzwonić sie do nich to masakra. 35 minut czekania z muzyczka !!! I uwaga! Nie składajcie żadnych wniosków w piątek i weekend! Mimo automatycznych decyzji, bank w tym czasie nie żyje!!!
    ZaletyNa papierze Ok
    WadyInfolinia jakby nikogo nie było, wolne tempo zmian na koncie
  • ~Max / 2024-03-16 10:27
    Ocena: 2.33 / 5
    okropne podejście do klientów. Reklamacje są rozpatrywane formalnie i nie są właściwie rozwiązywane. Wiele „przepraszam”, ale żadnej prawdziwej pomocy i wyjaśnień
  • ~mgoos / 2013-02-14 12:30
    Ocena: 2.33 / 5
    Założyłem konto razem z gruperem, ponieważ obiecane było 200pln, pop spełnieniu dot warunków. Jednym z nich było zakupy kartą MasterCard Debit, niestety podczas wypełniania wniosku dostepna była tylko karta Visa, którą (chcąc niechcąc) zamówiłem. Później zadzwoniłem na infolinię z informacją, że chciałbym spełnic warunki promocji m.in. zakupów kartą MC i proszę o zmianę, co zrobiono. Otrzymałem kartę MasterCard, zrobiłem zakupy, a obiecanych 200pln nie ma. Na moją reklamację otrzymałem odp, że zakładając konto zamówiłem złą kartę. Moją informację o tym, że nie było innej możliwości – zignorowali. NIE POLECAM - OSZUŚCI!
    Zaletyszybkość transakcyjna
    Wady"sprytne" oszukiwanie klientów
    1 rok
  • ~Mm / 2018-09-01 14:50
    Ocena: 2.33 / 5
    Obsługa klienta dramat. Spróbuj coś załatwić na infolinii prędzej się zestarzejesz niż się doczekasz. A oddziały nic nie wiedzą i odsyłają na infolinie:-(
  • ~Moniq77 / 2021-10-05 11:47
    Ocena: 2.33 / 5
    Jestem klientką od 2003 roku, było dobrze.. ale obecnie to katastrofa. Nie potrafią przyjąć zgłoszenia zablokowania konta, karty - "na moich oczach" wypływały mi pieniądze, a konsultantki kazały dzwonić z aplikacji, bo "poza" trudno im zidentyfikować i zablokować. w 10 min. wypłynęły oszczędności i to z konta oszczędnościowego i nawet nie poczuwają się do wyjasnienia KTO przerzucił środki na konto podstawowe, z którego można było wypłacić..
    Ludzie wypłacajcie co macie i kończcie współpracę. Potem będą tylko nieprzespane noce :( znikąd pomocy, bank wini właściciela jako, że jest nieodpowiedzialny i na prawo i lewo udostepnia karty płatnicze, Rzecznicy "nic nie moga zrobić" w mojej opinii są " po stronie banku".. także bądzcie mądrzy przed szkodą)
    Zaletypropostepowość
    WadyNiekompetencja pracowników=banku
  • ~msrank / 2022-04-26 17:20
    Ocena: 2.33 / 5
    tragedia, juz 2 raz zablokowali mi srodki wychowawcze, poniewaz w tytule bylo tylko swiadczenia wychowawcze zamiast 500 plus- i mam czekac 7 dni na zwolnienie srodkow nieletniego dziecka. Sama ja wychowuje, zadnych alimentow nie mam, dodatkowych zasilkow,tylko ja pracuje i mam dlugi niestety. A mbank- mega instytucja blokuje mi srodki dziecka. 1 raz nie obeszlo sie bez interwencji komornika bo oczywiscie wyslali tam pieniadze i byla skarga. Komornik rowniez ochrzanil bank. i teraz ponowna sytuacja. nie polecam, sczerze nie polecam
    Zaletykonsultanci, wspolczuje pracownikom tlumaczenia sie z takich rzeczy: automat nie zczytal 500plus z tytulu a opis swiadczenia wychowawcze to juz fizyka kwantowa dla mbanku, uwazajcie na swoje pieniadze
    Wadysytemy, IT, niedopracowane procedury, zero profesjonalizmu
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016
PEKAO SA
Ocena: 1.80, ilość opinii: 1526
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1209
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 973
PKO Bank Polski
Ocena: 2.71, ilość opinii: 878
ING Bank Śląski
Ocena: 1.79, ilość opinii: 833
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4543
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4438
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3914
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3496
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2960