Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

mBank opinie

Ocena na podstawie 2054 opinii

1.66 / 5

  • Prostota obsługi
    1.70
  • Oferta
    1.71
  • Obsługa klienta
    1.61

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Aleksandra / 2023-12-18 11:52
    Ocena: 1.00 / 5
    mam konto w dwóch bankach, niestety przy kredycie hipotecznym zostałam zmuszona do założenia konta w mbanku. no szczerze najgorsze doświadczenie, zarówno aplikacja jak i internetowe konto, totalnie zubożałe, bardzo mało rzeczy idzie samemu zobaczyć. Na infolinie się dodzwonić to tak minimum godzina czekania. opłaty za konto wymuszone przy kredycie 48.50 to jest żałośne. Jak ktoś nie musi to niech założy konto w innym banku, a na pewno będzie bardiej zadowolony.
    Zaletybrak jakikolwiek zalet
    Wadywszystko, nie ma ani jednej pozytywnej rzeczy w tym banku
  • ~Alex / 2022-07-18 07:27
    Ocena: 1.00 / 5
    totalne dno nie odbieraja nie interesuja sie klientem
    Zaletybrak
    Wadytak jak napisalam
  • ~Ali / 2022-04-13 09:02
    Ocena: 1.00 / 5
    M bank blokuje konta bo zmieniłam aparat telefoniczny,ma to spowodować ochronę przed oszustwem,nic nie ma takiego w umowie
    ZaletyZadnych
    WadyZa dużo by wymienić
  • ~ALICJA / 2018-05-21 03:06
    Ocena: 3.67 / 5
    Po najnowszych zmianach wygląd strony jest OKROPNY !!! - TA BIEL AŻ BIJE W OCZY !!! WASZ specjalista od grafiki komputerowej spisał się BARDZO ŹLE !!! MOJA OCENA ZA WYGLĄD STRONY JEST BARDZO NEGATYWNA !!!
  • ~Alicja / 2019-12-05 22:20
    Ocena: 2.33 / 5
    Przestrzegam przed zakładaniem konta firmowego w mBank jeśli potrzebujecie terminal! Jestem ich ze klientka będąca od kilkunastu lat i czekam już ponad miesiąc na załatwienie terminala, bo niekompetentny pracownik „widmo” odpowiedzialny za terminale, nie potrafi poprawnie przesłać do operatora umowy. A może ten pracownik w ogóle nie istnieje ???? skoro kontakt z nim od miesiąca jest niemożliwy. Żenada! Ja tracę przez nich klientów, ale wy oni mają więcej do stracenia! Nie polecam zakładania konta firmowego w mBank!!!!
    ZaletyBrak
  • ~Alicja / 2020-04-17 14:38
    Ocena: 1.67 / 5
    Obsługa konsultantów fatalna. Osoby nie kompetentne . Kompletnie nie zorientowane w sprawach z którymi się do nich zwracałam.
    ZaletyDostępność
  • ~Alicja / 2020-08-12 14:37
    Ocena: 2.00 / 5
    Kredyt super niski, jeżeli chodzi o oprocentowanie, ale nie ma możliwości od razu podejrzeć ile zostało do spłaty, jaki jest status po ostatniej racie wpłaconej przeze mnie, totalnie zero możliwości otrzymania takiej informacji!
    Pani w mKiosku nic nie może, Pani na infolinii również nic nie może, jedynie co mogą to mogą do 10 dni!!! wysłać pakiet z loginem i hasłem do sprawdzenia takiej informacji!
    To ja ma czekać 10 dni, żeby sprawdzić status mojego kredytu?!
    W Santanderze, gdzie posiadam konta, wszystko można zrobić przez telefon nie czekając ponad tygodnia!!!
    Polecam tylko i wyłącznie swój bank - Santander!!
  • ~Alicja / 2021-11-20 13:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia."Konto miałam uśpione.Planowałam atywnie korzystać z konta. Tragedia.Najpierw nie moglam wypłacić pieniędzy blikiem , bo pojawil się komunikat brak środków na koncie" ( bylo 4400zł). Próbowalam wyjaśnić to na infolini. Czekalam ok. 40 minut na połączenie z konsultantem , wcześniej już użyłam telekodów , Pani kazała jeszcze raz to przeprowadzić i kiedy kliknęłam na 0 (połączenie z konsultantem) to znów czekanie niewiadomo ile.Już czekam 20 minut. Bank dno. Trzeba mieć dużo czasu ,żeby coś wyjaśnić. Niestety bank nie dla mnie.
    ZaletyBrak zalet
    WadyStrasznie dlugie czekanie na połączenie z konsultantem, Bank informuje przy próbie wyplaty pieniadzy z bankomatu za pomocą blika ,że brak środków na koncie, gdy środki były.
  • ~Alicja / 2023-02-20 11:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Konto organizacji założone online z wybranym punktem potwierdzenia w galerii krakowskiej, zgodnie z dostępnością w systemie. Po przybyciu do galerii informacja od personelu, że tu potwierdzić się nie da. Proszę sobie znaleźć inny oddział. Stracony czas, brak profesjonalizmu, porażka
    ZaletyBrak
    WadyJak wyżej
  • ~Alicja / 2023-03-15 18:36
    Ocena: 1.67 / 5
    Tragedia a nie bank. Przetrzymują pieniądze jak długo mogą. Reklamację rozwiązują dopiero jak kasę ma się już na koncie. Nie polecam
    ZaletyZero
    WadySame wady
  • ~Alojzy / 2023-06-20 22:39
    Ocena: 3.67 / 5
    Kontakt z mLinią jest gigantyczną stratą czasu. Zwykle minimum 15 minut czekania, około połowa konsultantów zbywa nieprawdziwymi informacjami. Co ciekawe, przy wykonywaniu operacji wymagających weryfikacji tożsamości czeka się podwójnie. Więc w przypadku pilnych kwestii wieczorem trzeba liczyć się z ponad godziną czekania.
  • ~Ama / 2016-04-12 18:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak możliwości założenia promocyjnej lokaty dla nowych klientów przelewy tylko z określonych banków ustalonych przez zarząd czyli jak chcesz przelać z innego banku to lipa w banku też nie wpłacisz , bo konto internetowe . Lokata dla wybranych.Nie można tego napisać w reklamie po co tracić czas i pieniądze na dzwonienie na infolinię. Porażka
    ZaletyBrak
  • ~Amalka / 2022-09-14 13:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Dodzwonić się na infolinie graniczy z cudem i trzeba mieć masę cierpliwości i nie mniej czasu. Żeby poradzić sobie z głupim bootem, który utrudnia kontakt z własnym bankiem polecam metodę na „pomidor”. Natomiast najlepsze było podejście do tematu, z którym wiązała się koniczność kontaktu: bankomat nie wydał mi gotówki, która pobrał z banku. Po zgłoszeniu reklamacji środki bank zwrócił mi osobiście na konto, po czym na drugi dzień przysłał pismo jako odpowiedz na tą samą reklamację, z którego treści wynikało, ze nie uznają reklamacji, bo transakcja przebiegła poprawnie. Wiec skąd w bankomacie większa ilość gotówki niż transakcji? Pracownicy podchodzą schematowo bez sprawdzania podstawowych faktów, wiec ciężko o profesjonalna obsługę. Nie polecam, a sama zabieram konto z tego banku.
    ZaletyChyba już żadnych
  • ~Amayakeen / 2022-10-31 15:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Niestety mam komornika o ile wiem to kwota wolna to najniższa krajowa tyle też zarabiam, a bank jeszcze z tej kwoty wolnej od komornika która jest na podstawy życia zabiera mi cos ponad 100 zł miesięcznie.
    WadyNie przyjazny dla osób z komornikiem.
    Problem z konsultantami.
    Opłaty wyssane z palca
  • ~AMD / 2023-09-06 11:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Skandal z obciążeniem niewinnego człowieka długiem!
    Zaletyyebanie mbanku zawsze na propsie
  • ~An / 2019-02-12 10:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Bardzo wysoka prowizja za przewalutowanie euro na złoty i bardzo nie korzystny kurs euro zloty. Przewalutowanie 168 euro kosztowało ponat 20 euro.
  • ~Ana1234567890 / 2022-11-25 13:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank samoczynnie bez konsultacji ze mną zamknął mi konto walutowe, robią co chcą, we wszystkim nie idzie się porozumieć, bardzo żałuję gdyby nie kredyt hipoteczny to bym zrezygnowała, kilka lat temu byli całkiem inaczej teraz to banki robią co chcą i nie są pomocni w niczym
    ZaletyBrak empatii
    WadyRobią co chcą
  • ~analop / 2024-01-19 20:17
    Ocena: 2.67 / 5
    Założyłam 2 konta, firmowe i osobiste w mKiosku w Askanie Gorzów. Po załatwieniu wszelkich formalności pani miała mi pomóc się zalogować. Nie dała rady, mimo szczerych chęci i 2 godz prób). W końcu kazała mi jechać do domu i próbować ponownie w mlinii lub innym oddziale. poprosiłam by zamknęła więc konto i pójdę gdzie indziej - NIE DA SIĘ. Po 6 godzinach prób, mam 2 konta i zero możliwości dostępu do nich. Pani z mlinii (enty telefon) obiecała mi, że bedzie to już ostatni wykonany. Po kilku minutach rozmowy uznała, ze jednak mi nie pomoże i mam dzwonić jutro, bo dziś się już nie da (godz 16). Obsługa miła, sympatyczna, ale na X rozmów nikt nie umiał mi pomóc, a sprawa przecież dziecinnie prosta - założyłam konto i chcę mieć dostęp! czy to tak wiele?
    Zaletyżadnych
    Wadymeeega ciężko uzyskać dostęp do konta
  • ~Ander / 2020-10-30 18:16
    Ocena: 1.33 / 5
    Zawiodłam się, bank popiera zabijanie dzieci i niszczenie kościołów i zabytków. Ostatnio czasach mieli sporo wpadek. Mniej polityki, więcej poprawek technicznych. Przestanę korzystać z ich usług, i odradzę każdemu. DOMAGAM SIĘ PRZEPROSIN ZWŁASZCZA DZIECI NIEPEŁNOSPRAWNE
    Zaletyinne banki mają taką ofrtę
    WadyWPADKI TECHNICZNE, ZAJMOWANIE SIE POLITYKĄ
  • ~Andrea / 2018-05-22 21:43
    Ocena: 2.00 / 5
    Nowa aplikacja jest fatalna. Konkretnie chodzi o grafikę.
    Tło białe bije po oczach, szare napisy dla osób ze słabszym wzrokiem to tragedia.

Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2054
PEKAO SA
Ocena: 1.83, ilość opinii: 1560
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.87, ilość opinii: 1230
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.78, ilość opinii: 1028
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 991
PKO Bank Polski
Ocena: 2.76, ilość opinii: 932
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4813
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4581
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4028
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3511
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3211
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3114