strona 16 z 103
- « poprzednia
- 1 ...
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- nastepna »
-
~Agnieszka / 2022-01-25 12:08
Nie polceam tego banku. Mam tam 2 konta i korzystam z aplikacji, która nie zmienia stanu w realnym czasie, tylko jak jej się podoba. Zacina się podczas robienia przelewów. Poza tym, pptrafię zrobić przelew, a dopiero po fakcie widzę, że pobrali jakąś prowizję. Tak samo po przerzucaniu pieniędzy z jednego konta na drugie. Nie wiadomo, jak naliczają sobie te prowizje, bo za każdym razem.jest inna kwota. Nie wspominając już o tym, że wysyłam x kwotę na inne konto w mbanku i zamiast x kwoty, widzę, że została przelana 1/4 kwoty, która wysłałam, a reszta gdzieś zniknęla!!! Po kilku dniach pojawiła mi się informacja, że za cos wzięli prowizję... tamta różnica poszła gdzieś w kosmos. Straszny bank, nie polecam -
-
~Agnieszka / 2022-03-07 14:48
Dwa dni ciągłego dzwonienia na infolinię i zero kontaktu. Nikt nie odbiera telefonu. Mam wrażenie, że lekceważenie klienta firma ma wpisane w standardy. ZaletyBrakWady- brak kontaktu
- lekceważenie klienta -
~Agnieszka / 2022-03-11 10:17
Zastanawiam się skąd mbank bierze takie duże pieniądze na wsparcie WOŚP ? Prezesi banku płacą ze swoich własnych ?! Nie jestem przeciwnikiem samej fundacji, ale od kilku lat taka duża kasa z mbanku idzie na fundację a w zamian klientom ciągle podnoszą koszty !!! No halo !!!! Zaletyżadne, coraz bardziej rozczarowanaWady... -
~Agnieszka / 2022-03-14 18:15
M dosyć obsługi w mBanku. Na infolinii nikt nigdy nie odbiera, Na czacie niemożna zostawić informacji. Reklamacjami można sobie d* wytrzeć, jeżeli ktoś lubi twardy papier. Nikomu nie polecam, nawet najgorszemu wrogowi, choć z reguły źle mu życzę. Omijajcie ten bank szerokim łukiem, im szerszym tym lepiej dla Was. ZaletyAbsolutny brakWadyTylko i wyłącznie -
~agnieszka / 2022-10-16 00:01
Dramat. Złożyłam wniosek w ramach "załóż firmę z mBankiem" we środę. Nic się nie zdarzyło do piątku. Zadzwoniłam na infolinię. Jak już się doczekałam połączenia z osobą, rzekomo, wyspecjalizowaną, dowiedziałam się, że ów czlowiek nic nie wie, może wysłać monit, ale nie wie, kiedy sprawa będzie załatwiona. Kolejny telefon w kolejnym tygodniu we wtorek bodaj, informacja od "specjalisty", że nic się z wnioskiem od środy nie dzieje, że to jakiś błąd i że wysyła monit. Jeszcze kilka telefonów, w końcu konto zostaje otwarte, mam otrzymać dwa dokumenty do podpisu. Dostaję jeden, jest niezrozumiały, więc dzwonię. Uzyskuję wyjaśnienie oraz informację, że wskutek błędu systemu, który się już powtarzał u innych, wyszło tylko jedno pismo. Dostaje drugie. Konto otwarte. Kolejnego dnia dostaję informację, że konto anulowano i wniosek się nie powiódł. Bez żadnych wyjaśnień. Wskutek reklamacji dostaję informację, że nie udało się im przeprocedować wniosku. 10 dni byłam zablokowana. Następnie sama założyłam działalność - w 24 godziny. A konto firmowe założyłam, rzecz jasna, w innym banku. NIE POLECAM usługi mbanku! ZaletyzeroWady10 dni nerwów i zwloki w założeniu działalności, zablokowana możliwość świadczenia usług -
~Agnieszka / 2023-02-13 14:09
Obsluga online lub czat nie ma mozliwosci zalatwic podstawowych rzeczy takich jak wydanie duplikatu karty, w ktorej zepsul sie czytnik bezdotykowy. Wszystko z poziomu infolinii. Wydanie duplikatu karty nie nalezy do specjalnie skomplikowanych i wymagajacych duzego zabezpieczenia. Dodatkowo, zeby o tym sie dopwiedziec przez czat online, czas oczekiwania na odpowiedz z czatu to min 30 min, nawet wiecej, w innej sytuacji pojawila sie odpowiedz po 2 godzinach.
Moze lepiej zrezygnowac z czatu, skoro nie ma on realnych mozliwosci pomocy. Idealnie to rozszerzyc opcje zalatweinia spraw online, takich jak: wydanie duplikatu karty?
-
~Agnieszka / 2023-09-01 16:08
Do niedawna był to wg mnie bank z najgorszą obsługą telefoniczną, ale z najlepszą obsługą w oddziałach. Do czasu aż „postawiono” w placówkach osoby, które od progu pytają klienta w jakiej sprawie przyszedł. Te osoby nie znają odpowiedzi na najprostsze pytania, po co więc tam są? To irytujące, ze muszę na wejściu mówić po co przyszłam, a potem to samo powtarzać pracownikowi obsługi ????
Przecież to my klienci płacimy za te zbędne stanowiska.ZaletyŚwietna obsługa internetowa. Natychmiastowa pomoc w rozwiązywaniu problemów na czacie.WadyZbędne stanowiska w oddziałach banku- opisałam powyżej. -
~Agnieszka / 2023-10-17 14:33
Obsługa w oddziale Wrocław pl. Dominikański poniżej krytyki. Jako pełnomocnik rachunku poszłam do oddziału zapytać jak ponownie uzyskać dostęp do bankowości internetowej. Usłyszałam, ze właściciel konta musi to zrobić osobiście. To jest zrozumiałe dla mnie. Córka specjalnie po to poszła do oddziału i tam dowiedziała się, ze trzeba to zrobić….przez internet ????????????????
Niedouczeni pracownicy mBanku! Szanujcie czas swoich klientów.WadyFatalna obsługa w oddziałach. Brak podstawowej wiedzy z zakresu bankowości.
Na infolinię nawet nie dzwonię, bo tam jest wieczna kolejka. -
-
~Agnieszka / 2024-05-05 10:39
Omijać mBank szerokim łukiem. Nic nie można załatwić telefonicznie, oczekiwanie na inforlinii trwa kilkanascie minut, a potem okzajue się, że trzeba zadzwonić kolejnego dnia i odczekać dokładnie tyle samo. Nie polecam. zamknełam już te konta, które mogłam. Zamkne także kolejne. ZaletyBrak.WadySame. -
~AJ / 2019-04-15 09:47
Nie polecam, pieniądze giną mimo udokumentowania screenami stanu rachunku i poszczególnych transakcji po kolei! W odpowiedzi, że prawidłowo księgowane.
Istna bzdura. Tak się pechowo składa, że obserwowane szczegółowo były robione operacje i stan wychodzących z banku środków oraz wpływów. PRZESTRZEGAM !!! -
~Akig / 2022-05-23 09:08
Blokują i wysyłają do komornika świadczenia socjalne tj. dodatek osłonowy który zaopatrzony w kod w tytule przelewu nie może być zablokowany przez bank. Wysłali komornikowi w trakcie rozpatrywania wniosku złożonego w tej sprawie.złodzieje. zamykam konto. ZaletyBrakWadyOszustwa -
~Aknibas / 2020-09-26 01:55
Konta walutowe traktowane są po macoszemu. Mają znacznie mniej możliwości niż konta złotówkowe. To skandal! Jestem tak samo klientem banku jak inni w Polsce, jednak obracając Euro w mBanku nie może prowadzić konta na pełnych prawach.
Przelewy tylko w dni powszednie w dzień (nawet na inne konto w tym banku nie przeleję pieniędzy wieczorem ano w weekend), do książki odbiorców można dodać tylko jedno nazwisko, nie można wpłacać pieniędzy mTransferem.
To naprawdę żenujące. -
~Akuc84 / 2021-07-05 17:07
Jestem klientka od kilkunastu lat ale juz żaden wpływ nie pójdzie do mnie na rachunek w tym banku. Mam zajęcia komornicze w ubiegłym miesiącu na moje konto walutiwe zostały przelane pieniądze z wynagrodzenia osoby trzeciej,mimo że konto było w trakcie zamknięcia a przez infolinię zostałam zapewniona że jeśli jakieś pieniądze wpłyną na dane konto to zostaną zwrócone- tak się nie stało. Zostałam oszukana. Teraz zostawiłam sobie na koncie środki z wpływu który przyszedł do mnie 28 i 25 (już nie komentuje tego że pieniądze zostały zaksięgowane kolejnego dnia roboczego)z 500 i rodzinnego,co zmniejszyło moja kwotę wolna od zajęcia na ten miesiąc. Teraz zostanę z wypłata rzędu 350zl bo tyle wolnych środków mi zostało a bank oczywiście nic nie może zrobić. Dodzwonienie Sue na minie graniczy z cudem,w końcu muszą jakoś na nas zarabiać a na mczat w większości nikt nic nie kuma i oczywiście nic nie może zrobić. Uciekaj jeśli możesz od tego banku. ZaletyJuz ich nie maWadyBrak komunikacji,oszustwa,reklamacje są tylko po to żeby się odczepić w większości nie uwzględniane. Po prostu strach się bać. -
~Ala / 2019-08-23 22:53
Mam konto w mBanku od 2008 roku i na początku była bardzo prosta obsługa strony. Wszystko było czytelne, szybko robiło się przelewy,każdy laik sobie z wszystkim od razu poradził.Dorwali się do projektowania młodzi "manager-owie", więc stronę zrobili dla dzieci, które będą się bawić zbieraniem punkcików, ustalaniem rodzaju operacji, oszczędzaniem itp.Karty debetowe były bezpłatne, ale to było źle bo chyba za mały zysk i prezesi nie mają premii. A jak można skorzystać ze swoich pieniędzy jak oddziałów jest mało a do tego też żądają pieniędzy za wypłaty i wpłaty. Do tego nie kompetentni są konsultanci, zarówno na chat'cie jak i w oddziale. W Krakowie na ul. Dietla przeżyłam wczoraj szok jak aroganccy i bezmyślni są ich pracownicy. Trzeba uciekać z tego banku, gdzie jest lepiej i nie za wszystko się płaci. -
~Ala / 2021-12-13 12:25
Najgorszy samozwańczy "bank" !!! Placówki służą tylko do założenia konta , nikt tobie nie pomoże w usunięciu konta .Na wstepie w placówce mówiono że konto jest darmowe a potem zabierają za jakieś opłaty pieniądze z konta , po rozmowie na infolini i braku pomocy z ich strony mój nr telefonu został przez nich zablokowany . ZaletyBrakWadyWszystko -
~Ala / 2022-04-27 15:52
Stanowczo nie polecam, kredyt spłacony przed czasem z nadpłatą i szarpanie się klienta o zwrot nadpłaty...
ponadto kontakt z infolinia to długotrwały nie przynoszący rezultatów proces...w rezultacie obsługa infolinii odsyła klienta do odziały...Wadysame wady -
-
~ala / 2022-11-21 16:18
Bank ma klienta głęboko gdzies zero obsługi zero kontaktu zero chęci wyjaśnienia sprawy nic nikt ni wiem zbywają jeden doi drugiego konsultanta wstyd mbank !!! ZaletybrakWadysame wady klient tu nie istnieje -
~Albert / 2020-09-08 22:56
serwis jest okej, ale na na dyspozycje która nie daję korzyści bankowi nie ma co liczyć wydłużają w nieskończoność, i miłym głosem informuję że zostanie uznana w następnym okresie Zaletyłatwość w otworzeniu kontaWadykomuchy -
~Ale / 2019-10-25 16:40
DRAMAT. Byłam klientem mBanku przez ponad 10 lat, na początku byli super, ale teraz to jest masakra. Obsługa Klienta to totalnie nieporozumienie, wyzwanie dla najtrwalszych. Szkoda mi osób, które muszą u nich pracować, bo jeśli tak traktują swoich klientów, to pracowników pewnie jeszcze gorzej. Mamy 2019 rok, ale o Customer Experience to w mBanku raczej nie słyszeli. Odradzam! ZaletyŻadneWadyObsługa Klienta -
~Aleksander / 2024-01-05 21:08
Chyba przyjdzie się pożegnać z kontem po 20 latach. Jako republikanin czuje ze nie mogę już dawać wam zarobić. A szkoda, bo wszystko zawsze było ok. Są rzeczy ważne i ważniejsze. Na mówiłem też rodzinę do zmiany banku.
strona 16 z 103
- « poprzednia
- 1 ...
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- nastepna »