Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

mBank opinie

Ocena na podstawie 2054 opinii

1.66 / 5

  • Prostota obsługi
    1.70
  • Oferta
    1.71
  • Obsługa klienta
    1.61

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Adam / 2022-05-14 19:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Klienta traktuje sie jak zlo ostateczne. Obsluga na zerowym poziomie, dziecko z zespolem downa lepiej kontaktuje i jest lepiej zorganizowane niz pracownicy tego banku czyli MBANKU. Nie ma prostoty usługi, mylą sie na kazdym kroku, maja wieczne błedy w systemie i zadam takie pytanie kto wtedy za to odpowiada? Klient, dlatego bo to klient pozniej musi jezdzic i tracic czas i pieniadze aby ponownie zalatwic sprawe bo ktos w banku sie pomylił.
    ZaletyZadnych.
    WadyPracownicy ktorzy maja amebe zamiast mózgu, sa niedokształceni, cyniczni, popełniają masę błedów za ktore potem odpowiada klient, są bezczelni, z wielką łaską chca obsłuzyc.
  • ~Adam / 2022-08-24 14:50
    Ocena: 2.67 / 5
    Infolinia porażka .Nie sposób cokolwiek załatwić na infolinii. Dziadostwo -mBank kiedyś był ok.
  • ~Adam / 2022-09-27 14:37
    Ocena: 1.67 / 5
    Beznadziejna obsługa klienta. Po spłaceniu ostatniej raty kredytu obiecano mi 3 krotnie, że na wskazany adres zostanie wysłane potwierdzenie zamknięcia kredytu. Do teraz żadne pismo nie przyszło, a minęły już 4 miesiące.
  • ~Adam / 2022-12-18 15:19
    Ocena: 1.00 / 5
    prawie 3 godziny rozmów z konsultantami aby odblokować dostęp do konta. Rezultat: zablokowana możliwość odblokowania systemu przez konsultantów. Wyczerpany limit na dzisiaj. "Proszę" zadzwonić jutro. Ręce opadają, dostęp do własnych pieniędzy niemożliwy z powodu niekompetencji konsultantów i/lub niezrozumiałego systemu bankowegoantonibugajski1234@gmail.com
  • ~Adam / 2023-09-01 12:13
    Ocena: 1.00 / 5
    kontakt z bankiem to jest jakiś nieśmieszny żart. wszystkich problemów z pakietem aktywacyjnym nie da się nawet zliczyć. przejście procesu identyfikacyjnego na infolinii to samo. BRAK SŁÓW! stanowczo odradzam mbank. a dodam, że mam w tym banku jedynie raty do spłaty i tyle mam z nimi przygód, ile nie miałem z żadnym innym bankiem.
    Zaletybrak zalet
    Wadykontakt, system ratalny, infolinia, identyfikacja
  • ~Adam / 2024-02-26 16:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam.
    Nie ma z kim rozmawiać.
    Spychologia straszna nawet w oddziale nie potrafią rozwiązać poroblemu
    Zaletybrak
    WadyWszystko wadliwe
  • ~Adam / 2024-03-08 16:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam.Pieniądze nie są chronione w tym banku jakiś obłęd. Nie ma z kim rozmawiać.
    Zaletybrak
    WadyWszystko wadliwe
  • ~Adam / 2024-03-08 16:24
    Ocena: 1.00 / 5
    To jest raczej parabank.Nic nie można załatwić ani w placówce ani na infolinii.Walka z wiatrakami!!!!
    ZaletyBrak
    WadyWszystko wadliwe
  • ~Adam / 2024-06-11 05:51
    Ocena: 1.33 / 5
    Jestem klientem mBanku od początku istnienia, było wtedy wręcz idealnie i to przez wiele, wiele lat. Później coraz gorzej, ale to co teraz sobą prezentuje to totalne dziadostwo. Opłaty miesięczne za prowadzenie konta 50pln, i opłaty miesięczne nawet za używanie karty, jako *haracz*. Sami wiedząc, że przestali być konkurencyjni od marca tego roku- 2024 , gdy wprowadzili mnóstwo różnych opłat i wiedząc, jakie mogą być negatywne opinie klientów, znaleźli sposób czyli... zlikwidowałi forum, które było tam niemalże od początku. Widać i po tym, że cnoty już nie ma, tylko pazerność, bo prawdziwa cnota krytyki się nie boi. A oni się boją konsekwencji tego, co wyprawiają od tego roku
    Z dala więc od tego mbanku, a ci którzy jeszcze w nim są powinni mu odpłacić pięknym za nadobne. Minimum transakcji kartowych, aby prowizje spadły znacząco i niezakładnie lokat u nich , bo inne banki oferują i tak lepsze.
    ZaletyTeraz nic
    WadyWysokie opłaty za prowadzenie kont i za karty. Mało atrakcyjne oprocentowanie lokat
  • ~Adam / 2025-07-30 19:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia, zablokowali mi konto firmowe, z własnego widzimisię. Miałem dostarczyć jakiś dokument, który można sobie wydrukować na Internecie, a że byłem na wakacjach, to nie mogłem więc zablokowali. Pozbawili tym firmę środków i nawet do nie mogłem VATu do urzędu skarbowego wysłać. Po powrocie i złożeniu tego dokumentu, mieli odblokować maksymalnie następnego dnia, po 3 dniach dalej nic, a firma stoi i nie mogę płacić kontrahentom. Jakim prawem Bank od tak może sobie przywłaszczać jakiekolwiek pieniądze? A na infolinii nikt tam nic nie może, parodia to mało powiedziane, to przegięcie wszystkiego.
    ZaletyBrak
    WadyWszystko, wpłacając im pieniądze tracisz je!
  • ~Adam234 / 2022-01-03 19:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Placówka na Klińskiego w Łodzi w dniu 03.01.2021 odmówiła założenia konta obcokrajowcowi, który przyszedł z tłumaczem. Wczesniej udzielono informacji telefonicznie o konieczności posiadania ze sobą paszportu i karty pobytu. Pomimo dokumentów odmówiono bez podania przyczyny. Pani nie jest w stanie wydusić słowa po angielsku i pomimo tłumacza- konta nie udało się założyć. Żałosne w środku Europy w XXI wieku !!!
    Ludzie na Marsie szukają życie a tu prawdziwe średniowiecze. Nie polecam tego banku.
  • ~AdamS / 2019-09-15 18:39
    Ocena: 2.00 / 5
    14.09 Weszły w życie nowe sposoby logowania do kont. Pechowo miałem awarię telefonu i musiałem założyć aplikację na nowym aparacie. Przypisanie aplikacji do konta, pesel, nazwisko rodowe, potem kod otrzymany z połączenia telefonicznego i nagle informacja, ze muszę się zalogować do aplikacji mobilnej w celu autoryzacji. Przecież walczę z pierwszym uruchomieniem w/w aplikacji. Próbuję przez komputer. Login, hasło i komunikat żeby autoryzować dostęp poprzez aplikację (która nie działa). Kilka telefonów na infolinię i dochodzę do wniosku, że jak już jestem zmuszony iść do placówki z moim problemem, to chyba już tylko po to, aby się z bankiem pożegnać. Rozumiem, że mobilna autoryzacja itd. ale musi być jakaś furtka żeby dostać się do swoich pieniędzy w razie jakiejś awarii.
    ZaletyPłatność kartą jest od razu uwzględniana na saldzie rachunku.
    WadyAkurat mojego problemu nie da się rozwiązać poprzez infolinię.
  • ~Adi / 2023-07-14 10:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank z jakim miałem kiedykolwiek do czynienia , system zablokował konto bo uznał że kwota 20000 pln to dużo i nie mogę sobie przelać takiej kwoty na moje drugie osobiste konto w innym banku. Nie polecam , uczciwie pracujący , obywatel polski , żaden emigrant , może gdybym był śniady to by mnie to nie spotkało . Odradzam
    WadyBrak pozytywów , omijać szerokim łukiem
  • ~Adi_mirage / 2020-01-14 11:19
    Ocena: 1.00 / 5
    mBank to gówniany szajs:
    1. Wpłatomaty częściej są nieczynne, trafinie na dzień kiedy działają graniczy z cudem.
    2. Panie z obsługi niedouczone
    3. Likwidowane placówki
    4. pobierają opłaty np za kartę których według umowy nie powinni pobierać, po zgłoszeniu reklamacji sytuacja znowu pojawiła się po 2 miesiącach
    6. złodziejstwo jeżeli chodzi o przelewy między kontem głównym a oszczędnościowymi.

    Ogólnie nie polecam, zmieniam bank.
    ZaletyBrak
    WadyJest ich wiele, szkoda czasu na ten złodziejski bank z tak mierną obsługą!!!! Nic w nim nie działa tak jak powinno!!!
  • ~adik / 2023-09-07 10:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie warto. Za założenie konta w innych bankach, dostaniesz 100 zł. Za założenie konta w mBank, dostaniesz 2 miliony.... długu.
    WadySkretyniali kierownicy
  • ~Adka / 2022-06-10 13:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam zakładania firmy oraz konta firmowego z mbankiem. Pracownik punktu popełnił błędy literowe podczas zakładania konta oraz wypełniania wniosku do ceidg. Centrala mbanku anulowała konto i wniosek oraz sugerowała ponowienie dyspozycji na drugi dzień - tak też się stało. Mimo pomocy i starań innego pracownika punktu mbanku, konto zostało objęte blokadami , tym samym nie istniała możliwość zalogowania się do panelu i wysłania przeze mnie wniosku o założeniu firmy. Na infolinii dowiedziałam się, że muszą zweryfikować czy nie jestem oszustką, ponieważ dwa dni z rzędu zakładam konto ... mimo, że to ich pracownik popełnił błąd , a ja mimo to obdarzyłam ich ponownie zaufaniem.
    3 dni spędziłam na infolinii czekając na połączenia z konsultantami po 30minut. Nikt nie potrafił mi pomóc ani udzielić konkretnej odpowiedzi.
    Finalnie zamknęłam konto, z którego nie miałam nawet sposobności korzystać i nigdy więcej nie chce mieć z tym bankiem nic wspólnego, strata czasu i nerwów.
    Szczerze odradzam !
    Zaletyzaangażowany pracownik mpunktu
    Wadypodejście do klienta
    brak kompetencji
    brak konkretnej pomocy
    godzinne oczekiwania na połączenie z infolinią
  • ~Adria / 2016-05-05 09:12
    Ocena: 2.00 / 5
    O ile z obsługą osobistą klienta nie miałam problemów, osoby raczej uprzejme i pomocne - to korzystanie z konta z nowym interfejsem to porażka. Było bardzo okrzyczane to, że wiele osób zaangażowano do redesignu, user experience itd. Rezultat w mojej opinii jest taki, że teraz jest wszystko porozrzucane. Miało byc ładnie i szalenie użytecznie, jest przecukrzone. Dokopanie sie do podstawowych informacji o współposiadaczach konta wymagało ode mnie poswięcenia kliku godzin czasu na infolinii. Co ważniejsze - uzyskanie wyciągów z banku za ostani rok kosztowało mnie 120 zł !!!! Z własnego konta - To skandal! Jakakolwiek informacja w formie 3 zdań na temat statusu konta z pieczątka z banku kosztuje kolejne 100 zł! Na szczescie mam konto w innym banku i już z usług mbanku korzystać nie zamierzam.
    ZaletyUprzejma obsluga
    WadyDROGI bank - wyciąga duże pieniądze od klientów, niezbyt przyjazny zagmatwany interfejs.
  • ~Adrian / 2020-12-10 17:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Ciągle sie loguje z komputera to teraz mi wyskoczył bład że moj komputer jest nie znany... Ogólnie gówno nie mam pytań zapomnij o przelewie na weekend i od godziny 7 jak masz komornika to odrazu mu możesz swoje oszczędności oddac
    ZaletyIch brak
    WadyCaly bamk
  • ~Adrian / 2022-06-02 21:11
    Ocena: 1.00 / 5
    mBank - zablokował mi wypłaty z konta bez uzasadnienie "z powodu bezpieczeństwa"; następnie kazali dzwonić na infolinie w celu ich odblokowania! Na infolinii czeka się ponad 1h! Porażka - trzymajcie się z daleka!
  • ~Adrian / 2023-09-06 00:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Strach mieć konto u nich, chyba ze lubisz budzić się z długiem 2 mln na koncie to wtedy polecam.
    ZaletyBrak
    WadyBrak wiedzy i pomocy
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2054
PEKAO SA
Ocena: 1.83, ilość opinii: 1560
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.87, ilość opinii: 1230
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.78, ilość opinii: 1028
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 991
PKO Bank Polski
Ocena: 2.76, ilość opinii: 932
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4813
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4581
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4028
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3511
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3211
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3113