Bank utrudnia klientom korzystania z własnych środków. Ciągle coś zmienia w usługach internetowych. Obecnie zlikwidowano dokonywania przelewów, tworzenia stałych zleceń oraz przelewów cyklicznych. Czy bankowi zależy na klientach a może mamy przenieś się do innych banków?
Nie wszyscy jesteśmy informatykami aby pojąć zmiany wprowadzane od 10/2019
ZaletyByły
WadyCoraz więcej
~ZonaMozna / 2022-11-22 12:20
Ocena: 4.00 / 5
Irytuje mnie nieusuwalny guzik "pomoc dla Ukrainy" na pulpicie osobistym. Ta "pomoc" wisi już 9 miesięcy, a inne cele wsparcia - w sumie tylko jeden, bo WOŚP - były dostępne tylko przez krótki okres czasu. Czy to nie skandaliczne? W końcu jesteśmy w Polsce. Ale może mBank już się przenosi na Ukrainę, skoro bardziej dba o ukraińską wersję strony ze ślepym przekierowaniem, skąd nie ma powrotu na polską wersję strony (brak guzika z polską flagą). Ostatnio usunęli opcję oceny serwisu transakcyjnego na pulpicie klienta. Niech zgadnę, chyba było dużo negatywów?
Zaletyszeroka oferta
Wadyignorują konstruktywne uwagi klientów, mają bardzo duże opłaty przy płaceniu kartą w innych krajach oraz skrajnie niekorzystny przelicznik przy przerzucaniu kasy między kontami w PL i w walutach obcych, a ostatnio usunęli zapis o konieczności posiadania polskiego obywatelstwa przy kupowaniu doładowań tel. na kartę przez serwis transakcyjny - kolejny uniżony ukłon w stronę ukraińskiej klienteli
~Zosia / 2022-08-25 21:52
Ocena: 1.00 / 5
Długo trzeba czekać na obsługę telefoniczna, czat, dyspozycje. Bankowi mało zależy na kliencie.
ZaletyBrak
WadyCzas obsługi telefon, chat przy rachunkach indywidualnych i zwykłych
~zosiasamosia / 2018-05-09 23:04
Ocena: 4.67 / 5
MBank to moje pierwsze konto z którego korzystam. Mam konto zwykłe z kartą płatniczą. Prowadzenie konta za darmo pod warunkiem że zrobię 5 transakcji kartą. Jedyne do czego mogę się przyczepić to problem przy zmianie numerów. Dostępność bankomatów jest ok, wszystko jasno. Świetna aplikacja. Polecam.
Zaletyaplikacja, oferta, dostępność bankomatów
Wadyproblem przy zmianie danych
~Zuzanna / 2021-02-03 13:14
Ocena: 1.00 / 5
Obsługa klienta jest poniżej krytyki. Nie odpowiadają na maile, nie rozpatrują wniosków. Nie można się dodzwonić. Jest straszny bałagan.
Oferta jest korzystna dla nowych klientów. Starzy klienci są traktowani bardzo źle.
Bankowość elektroniczna pogarsza się z roku na rok. Strona jest coraz mniej intuicyjna. Aplikacja na iPhonie zacina się i wyłącza
ZaletyObecnie brak
WadyZła komunikacja, beznadziejna aplikacja na smartfony, nieintuicyjna bankowość internetowa
~Zygmunt / 2017-11-18 16:15
Ocena: 1.67 / 5
Dzień dobry
W Mbanku jestem od 2001 założyłem ekonto, 2015 założyłem firmę, założyłem tez konto firmowe bo było wszystko dobrze, dostałem możliwość korzystania z Lini kredytowej odnawialnej.Wczoraj zerknąłem na wpływy na konto od kontrahentów, ku mojemu zdziwieniu za odnowienie kredytu odnawialnego, za niewykorzystywany limit kredytowy, odsetki, ubezpieczenie 3100 zł.
Na pewno od nich odejdę, bez zapytania, czy przedłużam współprace z mbankiem, nie polecam nie uczciwy bank.
NIE POLECAM ICH.!!!!
Zaletyjuż nie mają!!!
Wadypracownik w niczym nie pomoże.
~Zz / 2020-04-24 20:03
Ocena: 1.33 / 5
Dalszy ciąg po blokadzie konta: zamówiłem przez infolinię pakiet aktywacyjny papierowy, bo wysłanie na mail nie możliwe po blokadzie konta, czas 14 dni, po 4 dniach dzwonię na infol czy wysłany, a Pan mówi że anulowane wysłanie pakietu aktywacyjnego, nie wie z jakiego powodu, nic nie wie. Nerw mnie ruszył i poszły mocne słowa, więc się rozłaczył konsultant i "rób co chcesz". To był piątunio, nadszedł poiedziałek, tyłek w auto i do Lublina 140km w jedną stronę aby odblokować konto banku defakto internetowego. Da się przetrzmać kasę, da się, bo rezerwy złotówkowe na kredyty Frankowe trzeba skądś brać. Pomnóżcie to przez parę setek może tys blokad i kasa gra ale dla banku nie dla Ciebie. Dojechałem do mBanku drogi budyneczek, wodospady na schodach, parę osób w kolejce, strażnik pyta w jakiej sprawie, a co to go obchodzi, chyba nie jest od tego. Pan za pleksą odblokował szybko konto pozwolił nawet na laptopie sprawdzić czy działa i zrobił przelew bo wycofałem wszystkie środki, ale niestety nie umiał odpowiedzieć na zaistniałą sytuację. Podsumowując: bank naraził mnie na stres, nerwy, koszty przejazdu, kosztu nie zrealizowania przelewów na 3 miesięczną lokatę której termin opłacenia minął, a założona była przed obniżka stopy procentowej, łącznie ok 1750 zł, plus koszty infolini a dzwo iłem z 5razy no i narażenie na zakażenie koronawirusem. Mimo pandemii bank odciął mnie od środków do życia, i w żaden sposób nie ułatwiło mi sprawy, nie pomógł, mimo podania na infolini wszystkich danych wrażliwych, tak się nie postępuje z lojalnym klientem który ma konto ROR i firmowe od ponad 10lat. Powrót do domu, jak miło bo wycofałem środki z niemieckiego banku. Na drugi dzień tel z mbanku, już teraz z komórki, i pytanie dlaczego dałem niską ocenę- na to mają czas, ale pomóc w dobie pandemii to już nie.
~żałosne / 2022-01-18 16:58
Ocena: 1.00 / 5
Mam zablokowane konto (prywatne i firmowe założone 6 lat wcześniej) od 28 grudnia przez dział bezpieczeństwa, 5 wizyt w placówce, 3 różne wnioski, weryfikacja dokumentów, reklamacja i wciąż od 3 tygodni nie mam dostępu do swojego prywatnego i firmowego konta. Żałosny i niepoważny bank.
Zaletyaplikacja mobilna
Wadyobsługa klienta telefoniczna i na czacie to prawdziwa tragedia, bardzo mała ilość prawdziwych placowek glownie mkioski ktore nie sa w stanie nic zalatwic
~Żanis / 2022-11-28 10:54
Ocena: 1.00 / 5
Najgorszy bank z jakim kiedykolwiek miałam do czynienia. Pierwszy problem jaki napotkałam to kiedy ograniczono mi dostęp do konta z uwagi na wygaśnięcie ważności dowodu osobistego. Z uwagi na fakt, iż mieszkam zagranicą związane to było z dwukrotną wizytą w PL. Bank odmówił mi potwierdzenia moich danych na podstawie paszportu, tak jakby to nie był dokument tożsamości! Kolejny problem kiedy przestały na czas przychodzić kody smsowe autoryzujące transakcję. Zgłaszałam to do banku, ale oczywiście szanowna obsługa klienta nie widziała żadnego problemu. I stwierdzono, że problem napewno nie leży po ich stronie.Po czasie zablokowano mi całkowicie możliwość autoryzacji przelewów i jedyna możliwość ich odblokowania był kontakt telefoniczny. Brak mi słów. Za każdym odpowiedzialność za jakiekolwiek niedogodności czy błędy przerzucana jest na klienta. Absolutnie nic nie można rozwiązać w cywilizowany sposób a zasady banku sięgają średniowiecza!Napisałam skargę, ale pomimo tego, że minęło kilka dni nikt nie raczył się ze mną skontaktować! Obsługa klienta na skandalicznym poziomie!
ZaletyNie widzę absolutnie żadnych zalet
WadySkandaliczny poziom obsługi klienta, nic nie można rozwiązać w uproszczony sposób online, zasady banku nie mają nic wspólnego z bezpieczeństwem co jedynie utrudniają życie klientowi. Niestety większość zasad jest przestarzała i nie pasuje do obecnego stylu życia co jest bardzo i to bardzo irytujące.
~acha / 2011-01-08 22:31
Ocena: 1.33 / 5
Mam m biznes ,tragedia nie polecam same schody,utrudnienia,przetrzymywanie pieniedzy
3 lata
~aras / 2011-04-18 21:45
Ocena: 1.00 / 5
Witam wszystkich szukających dobrego banku .... niestety ale mbank nie należy do lidera gubią dokumenty krętacza mataczą mają kiepską obsługę nie potrafiącą odpowiedzieć na proste pytania jeśli chcesz tracić nerwy to ten bank jest dla Ciebie
Zaletynie ma takich
Wadyjest ich bardzo dużo
około 5 lat
~Bodziogd / 2008-09-23 23:24
Ocena: 5.00 / 5
Naprawdę warto mieć konto w mbanku. Mam je od kliku lat i jeszcze nigdy sie nie zawiodłem i nie miałem złego doświadczenia.
Zalety- łatwość obsługi - dostępność
Wady- brak wap
4 lata
~Dynman / 2011-03-28 15:15
Ocena: 1.67 / 5
Obsługa wprowadza w blad, jeden pracownik mowi tak, drugi inaczej, trzeci mowi ze nie ma opcji, a w wyniku tego koncza ci sie srodki w telefonie i nie mozesz nic zrobic. Z kazda najmniejsza zmiana sa problemy.
ZaletyDarmowe w prowadzeniu ekonto.
WadyWymienione wyżej.
Bardzo dlugo, za bardzo malo, jak w biedronce, jakosc taka sama
~gajusz / 2008-12-12 10:00
Ocena: 4.67 / 5
Od roku jestem w grupie klientów tego Banku.. Uważam, że ten Bank jest jak dotychczas najlepszą propozycją na rynku.. A co najważniejsze jest wyraźnie konkurencyjny, w wielu swoich usługach, do innych Banków.
ZaletyDobrze, Szybko, Tanio..!!
WadyTroszkę za mało punktów dokonywania wpłat z tzw. "ręki"
1 rok
~laaant / 2010-12-08 20:33
Ocena: 2.33 / 5
ubezpieczylem auto przez m bank. bylo wszystko ok, pomimo zanizeniu do ac wyceny auta. cyrk zaczal sie przy odnowieniu......prosze nie wplacac skladka zostanie pobrana z konta..... zniknelo mi ponad 200 zl dodatkowobez powiadomienia .chamstwo i cwaniactwo do kwadratu.zapewne maja nowego menagera ktorego glownym celem jest jak orznąć klijenta. na nic sie zdaly moje meile. jak kamien w wode.moje dzialanie jest nastepujące . wymowilem umowe ubezpieczalni benefia z ktora przez m bank zawarlem umowe i do konca mojego zycia nikt z mojej rodziny z nimi umowy nie zawrze/wypowiedzialem umowe bankowi. to taki sam pazerny szubrawiec jak wiekszosc bankow w polsce.ostrzegam przy okazji przed alianz zycie. tez nas oszukali.
Zaletyinternetowe konto
Wadybok- maja gotowe formulki odpowiedzi. brak calkowity kontaktu
od poczatku zalozenia tego banku
~ŻalBankraczej Ela / 2010-05-18 00:48
Ocena: 1.00 / 5
-tragiczna obsługa -brak dostepu do jakichkolwiek informacji -jedyny plus to szybki wpis do rejestru dluznikow oczywiscie bez poinformowania o tym wlasciciela konta
~blender / 2010-04-08 08:49
Ocena: 1.00 / 5
Po zablokowaniu kanału internetowego można sobie czekać i wydzwaniać i prosić a odblokują po tygodniu. A jeśli trzeba zrobić w tym czasie jakiś pilny przelew to powodzenia! Obsługa niemiła. % ciągle w dół. nie polecam
~forum / 2010-01-09 15:41
Ocena: 5.00 / 5
Jestem w mBank-u od wielu lat. Nigdy nie miałem żadnych problemów ze sprawami reklamacyjnymi oraz finansowymi.Prowadzenie konta oraz dokonywanie przelewów w przeciwieństwie do tradycyjnych banków są bezpłatne.Zachęcam do korzystania z usług tego banku.
~jolanta / 2009-06-16 17:59
Ocena: 2.67 / 5
W ciągu dwu miesięcy załatwiałam w mBanku 3 sprawy, z których dwie zostały załatwione wręcz skandalicznie! Opinia o moim rachunku została wysłana do zupełnie obcego człowieka! Druga sprawa: potwierdzony wydruk z konta obiecano wysłać w ciągu trzech dni. Kilka razy tłumaczyłam, że od tego bardzo dużo zależy i poniosę znaczną stratę w przypadku opóźnienia. Po 10 (!) dniach przyszedł wydruk.... z konta mojego pracownika, którego jestem pełnomocnikiem !!!! Żądałam, by smarkula, która zawaliła sprawę przywiozła mi dokument do domu, ale na infolinii bezczelnie zaproponowano mi, bym... zapłaciła za kuriera !!! to przywiozą mi dobry wydruk do domu! Kurier jechał od piątku do wtorku (dzisiaj) i kazał zapłacić 25 zł! Dla nich klient, który ma 80 000 obrotu miesięcznie to śmieć! Tylko bardzo ciężka choroba i brak sił spowodował, że jeszcze nie zlikwidowałam tam konta, wiąże się to bowiem z likwidacją kont kilku osób. Zrobię to gdy tylko stanę na nogi - a byłam przecież klientką tego banku niemal od początku jego istnienia. Był dobry do drobnych spraw, ale teraz jego poziom sięgnął dna.
Zaletywygoda i łatwość obsługi - jak każde konto internetowe
Wadypomiatanie klientami
~klient banku / 2010-10-14 10:04
Ocena: 2.33 / 5
Ubiegałam się w tym banku o kredyt hipoteczny na niespełna 1/3 wart.nieruchomości. Mając ekonto i emax`a od wielu lat i będąc dotychczas zadowoloną z usług banku, po zasięgnięciu wszelkich informacji w Centrum Finansowym zapewniono mnie o bezproblemowej obsłudze kredytu. Jak się w praktyce okazało procedura trwała niespełna 5 miesięcy, termin u developera przekroczony a czytając "projekt umowy" okazało się, że (jak to udzielono mi informacji) - analityk finansowy banku zdecydował za mnie, że ostatnie 10 tys.zł kredytu o który wnioskowałam mam wpłacić sama na konto developera, a później otrzymam zwrot na ekonto. W późniejszym czasie okazało się jednak że dotychczasowe problemy to mało, gdyż kredyt udzielony na zakup "jakby części" mieszkania został wpisany również na hipotekę garażu, który opłaciłam z własnych środków. Dlaczego? A no dlatego, że nikt z banku nie poinformował mnie i nie zakwestionował umowy zawartej z developerem łącznie na obie nieruchomości, a nie osobno. I tak w kółko z nimi było, a to system nie działał, a to w miejsce danych męża pojawiały się moje, i nie można było wydrukować umowy przez tydzień czy nawet dłużej, a terminy, którymi związana byłam z developerem biegły i niestety z powodu banku zostały przekroczone. W woli podsumowania przyznam, że nigdy nie przypuszczałam, że pokrywając z własnych środków ponad 2/3 wartości nier. i składając wniosek o kredyt w grudniu, gdzie ostateczny termin płatności upływał 30 marca następnego roku, nie będę w stanie wywiązać się z zawartej umowy a kredyt uruchomią w połowie kwietnia. SZCZERZE ODRADZAM.