Wadyobsługa, przedstawiciele, rozmówcy telefoniczni;
strona 10 z 103
- « poprzednia
- 1 ...
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- nastepna »
-
~lalabaj / 2009-12-18 01:22
Niestety obsługa mbanku jest skandaliczna. nie mogliśmy uwierzyć że w naszych czasach pracują tacy nieodpowiedzialni, niedouczeni, niedoinformowani ludzie. Fatalna obsługa, brak kultury osobistej, naciąganie na koszty. Szczerze odradzam jakąkolwiek współpracę z mbank. Nie ma szans uzyskania jednolitej informacji od jednego przedstawiciela, trzeba rozmawiać za każdym razem z kimś innym i po obiecywaniu np. Pana Kuleszy-przedstawiciela mbanku, że informacje zostały wprowadzone do systemu, okazuje się, że dzwoniąc za każdym razem rozmawia się z inną osobą, która nic nie wie i nie może połączyć z nazwiskami poprzedników. I tak w kółko. Straszne i nieuczciwe. Wydaliśmy na telefony sporo pieniędzy wyczekując na ich odpowiedzi, co w konkluzji nie prowadziło do celu. Przykro mi pisać takie rzeczy, ale czujemy się oszukani i zmuszona zostałam do wydania opinii, żeby Państwo uważali na tę firmę, bo absolutnie nie popieram takich bezmyślnych i niekulturalnych działań. Mbank to ładne dobrze brzmiące oferty, niestety nie mające zastosowania w rzeczywistości. Oszustwo. -
-
~login / 2016-06-20 18:44
Konto w mbank polecam wyłącznie dla pięknych, bogatych i zdrowych, jak moja matka w chwili zakładania konta w mbank. Nie daj boże jednak zostać niepełnosprawnym klientem mbank.
Mbank zablokował matce dostęp do konta w trakcie trwania rozmowy telefonicznej z infolinią bo odpowiadała nieskładnie na pytania "systemu". W sumie zgodnie z regulaminem. Wbrew regulaminowi jednak zablokowali jej środki na koncie a co gorsza - wstrzymali polecenie stałe spłaty kredytu, mimo wystarczających środków na koncie.
Prosta rzecz - jak twierdził pracownik infolinii - niech przyjdzie do banku i wyprostuje sprawy. Niestety matka jest po udarze i do tego sparaliżowana. Stąd jej problemy z komunikacją. Mimo tego stawiła się pod bankiem jak Jurand pod murami zamku w Szczytnie - i stoi, a raczej siedzi w wózku - bo tam schody.
Wspólnie z pracownikiem wtachaliśmy matkę z wózkiem na poziom obsługi klienta. Tam przyjęto reklamację - termin rozpatrzenia 30 dni. Guwno kogo obchodzi że w tym czasie klient bez dostępu do środków może zdechnąć z głodu oraz wylądować w rejestrze dłużników za niespłacanie kredytu.
Ludzie, wszystko jest pięknie dopóki jesteście zdrowi, sprawni i bogaci - tak jak moja matka była w chwili zakładania konta w mbank. Nie daj boże zostać niepełnosprawnym w tym kraju, a być niepełnosprawnym klientem mbank to już przesrane po całości.Zalety+ przy zajściu odpowiednich okoliczności istnieje możliwość posiadania konta wraz z kartą bankomatową za 0 złWady- ZERO wygody dla niepełnosprawnych - schody, niepotrzebne wizyty
- mnóstwo straconego czasu przez powtarzanie tych samych procedur
- 30 dni na rozpatrzenie reklamacji (blokada konta, karty, środków)
- niezgodne z regulaminem blokowanie środków na koncie i nieinformowanie o zablokowaniu zleceń stałych
- ignorancja i zasłanianie się "procedurami", ogólna niemoc -
~malgolakiwic / 2014-03-26 22:20
Tydzien temu bankomat z ing nie wyplacil mi kasy kazano mi zlozyc reklamacje( jedna pani na telefoniadzie) druga kazala czekac tydzien i nic kasy jak nie ma tak chyba nie bedzie.Ja nie mam z czego zrobic oplat a ich to nie interesuje,przeciez to nimoja wina tylko mowia trzeba bylo zaoszczedzic.Przeciez to sa moje pieniadze ale chyba ktos sie za nie dobrze zyje.Inne banki w takich sytuacjach pomagaja ale nie m-bank.Uciekajcie z niego jak najszybciej!!!!!!!!!!!!! ZaletyBRAK!!!!!!!!!WadyOGROM!!!!!!!! -
~maniek / 2015-01-15 15:02
Proszę nie wierzyć we wszelkie promocje w mbanku, które dostaje się przy zakładaniu rachunku. Czy to że dają 100zł, czy np. zyski od płatności kartą. Coś zawsze wymyślą że to nie dla takiego rachunku miało być itp. Ja nie otrzymałem gdyż napisali że dotyczyło kont dla wspólnych, a kumpel w tym samym czasie zakładał wraz z małżonką i dostał odpowiedź że tylko dla kont indywidualnych. No to w końcu jak hehe. A pisanie reklamacji nie skutkuje, bo odpisują w kółko to samo że regulamin itp. Nie wspomnę że inny kolega co zrobiliśmy polecenie od niego też nic nie otrzymał, a powinien. Jeden wielki bajer. ZaletybrakWadykłamstwa przy podpisywaniu umowy6 miesięcy -
~Marcy / 2016-04-04 21:25
Ten bank to totalna porażka, obsługa poprzez infolinie to jak kopanie się z koniem. Nowy serwis transakcyjny to jeden wielki baner reklamowy łatwiej tam kupić nieświadomie jakiś podejrzany instrument finansowy niż zrobić zwykły przelew. Ogólnie bank od kilku lat stacza się po równi pochyłej w dół. DNO I KUPA MUŁU ! WadyDNO I KUPA MUŁU ! -
~Marek / 2016-05-30 17:31
Od kilku miesięcy i kilku rozmów z konsultantami , czekam na kartę bankomatową, karty do dzisiaj nie otrzymałem, za to dostałem SMS " zapłać " . Za co ?. To ściema na naciąganie klientów, tylko weź, nic Cię to nie będzie kosztowało. Nagrania rozmów pewnie znikły, lub będą dostępne na potrzeby Banku.Jak to nazwać "kulturalnie"??? ZaletyNie maWady??? Tak się zarabia w Polsce pieniądze? -
~massek / 2011-07-12 09:00
Wszystko było w miarę ok, dopóki nie wprowadzono opłaty za kartę. Teraz czas szukać nowego banku. Zaletydostęp przez siećWadyopłata za kartę, kiepska obsługa1 rok -
~Michał / 2013-04-09 15:49
Próbowałem ustanowić pełnomocnitwo do konta w mBanku. Po dwóch tygodniach od złożenia wniosku nic się nie wydarzyło, więc zadzwoniłem na ich infolinię. Dowiedziałem się że dokumenty nie dotarły. Zaproponowali że dodadzą uwagę do wniosku, żeby sprawdzić tę sprawę. Po miesiącu wciąż nic się nie działo. Gdy zadzwoniłem zaproponowali mi że mogą dodać kolejną uwagę albo mogę zrezygnować z wniosku. Wadybrak kompetencji, brak kontaktu, brak możliwości naprawienia szkody wynikłej z winy mBanku5 lat -
-
~Nicola Mol****i / 2014-12-12 08:56
Hello mBank. I have been your customer for nearly 6 years. In that time I have been using both my PLN and my EUR account with you. I also have my own company in Poland since over 6 months. After many advertising phone calls about your products from your agents, yesterday I decided to ask for a consumer credit for just 2,000 PLN. Even thought I have 3 times that amount in my EUR account with you, my request was....denied. Should I look for another bank where I keep my money, after so many years of being a loyal customer? You can contact my on my e-mail or phone (you have both). A loyal customer (still) Zaletynie maWadyOni przeszkadza ci od lat z połączeń telefonicznych o kredyty. Poprosiłem ich niewielką kwotę (2000 zł) i nie chcieli nawet jeśli mam 3 razy, że kwota na moim koncie bankowym.6 lat mam konto. Nie Polecam -
~NieTroll / 2016-04-03 22:20
Witam, niestety nie mogę powiedzieć nic na temat oferty hipotecznej tego banku, ale ocenić pozostałem usługi. Z wielu z nich korzystam już od ponad 10 lat. Generalne jestem bardzo zadowolony i uwaga - nie jestem żadnym trollem piszącym komentarze. ZaletyProstota i łatwość obsługi konta, szeroka oferta, generalnie dużo plusów.WadyNiestety to nie jest polski bank. To jedyna wada jaką dostrzegam.Korzystam ponad 10 lat. Mam kilka kont, w tym oszczędnościowe, spłacam także kredyt gotówkowy. Polecam. -
~NOmBank / 2016-05-09 17:40
Ten Bank to zupełna katastrofa.Są zadufani, nieprofesjonalni i skrajnie pazerni. Informacje podawane przez pracowników niejednokrotnie są nieprawdziwe - sprzeczne z treścią samych umów. Są bezwzględnie przekonani o świetności swoich systemów transakcyjnych, które nieustannie zmieniane,"ulepszane" są nieczytelne, niepraktyczne i czasochłonne. Nie można uzyskać wydruku w czasie rzeczywistym - trzeba czekać aż wpłata się zaksięguje i przypisze do odpowiedniej kategorii( stworzonej chyba wyłącznie dla celów statystycznych). Po zapłacie za usługę z konta formowego nie byłem w stanie bezpośrednio po przelewie nie tylko wydrukować ale nawet pokazać na monitorze, że operacja została wykonana. Obecnie po kolejnej zmianie na koncie formowym 20 przelewów stałych w tym pracownicze trzeba ponownie wprowadzać ręcznie korzystając z kart kodów - odpłatna. Bank prowadzi rachunek w walutach ale żadnych walut fizycznie z konta nie można wypłacić. Czasami doliczane są opłaty z "powietrza" Kiedyś np. 7 zł za kartę płatniczą - nikt nie był w stanie wskazać co jest źródłem jej naliczania. Za każdym razem dowiaduje się jednak, że to świetny bank a ich strona transakcyjna otrzymała nagrodę. Niech się nią cieszą ale już beze mnie. -
~Oszukany / 2016-04-05 09:05
Pozew zbiorowy przeciwko mBank - Miejski Rzecznik Konsumentów w Warszawie po raz kolejny podjął się roli reprezentanta grupy konsumentów zdecydowanych dochodzić roszczeń w postępowaniu grupowym. ZaletyBrak.WadyOszukali setki tysięcy Polaków -
~PK / 2014-12-22 09:35
Miałem wygodny i prosty serwis transakcyjny. Wszystko było przejrzyste i działało idealnie. Teraz cały interfejs jest tak pomieszany, że bardzo prosto zrobić coś nie tak. W poprzednim serwisie miałem podefiniowane płatności prywatne i firmowe oddzielnie. Teraz wszystko jest pomieszane i nie wiadomo co się dzieje. Zalety- teraz brakWady- pomieszany interfejs15 lat -
~Roman / 2016-10-31 15:53
Totalne dno chciałem uzyskać kredyt na kwotę 1500 zł -odmowa dwa tygodnie wcześniej otrzymałem maila z banku że mają dla mnie propozycję kredytu na 20000 zł ciekawe co za analitycy tam pracują odradzam ten bank -
~SimonT81 / 2008-11-25 15:15
Nie wiem czego jeszcze chcieć od darmowego konta.... może nie rozwala na łopatki oprocentowaniem ale przecież z czegoś muszą żyć, za nic nie płace, obsługa przez infolinie tez jest ok (nie zdarzyło mi się by nie chcieli odebrać telefonu), obsługa konta przez www też bardzo fajna, - zwłaszcza podoba mi się opcja sms. na razie ubolewam tylko że wpłatomaty są tylko w kilku miejscach w świętokrzyskim, ale może to z czasem się zmieni jak więcej ludzi do nich dołączy. ZaletyDARMOWEWadywpłacanie pieniążków6 lat -
~slawekwp / 2016-08-05 22:39
Tragiczna obsługa przez mlinie. Jako właściciel karty nie mogłem jej zablokować przez mlinie. Dla przykładu pytanie: jaki ma pan numer karty którą właśnie wciągnął bankomat. Wcześniej przez 45 dni szukałem swoich pieniędzy znalazły się po interwencji zagranicznego banku. W tej sprawie bank odrzucił 2 reklamacje. TRAGEDIA MBANK. Na stronie nie ma opcji zablokownia karty z powodu wciągnięcia przez bankomat tylko kradzież lub zniszczenie. Tak więc kartę ukradł mi bankomat. Odradzam ZaletyKiedyś były ale dawno zniknełyWadyObsługa mLiniaok 15 lat korzystałem z mBanku -
-
~sławinioo / 2016-10-20 16:40
Prowadząc firmę czasem liczy się każda złotówka :) Cieszę się, że mam konto w mBanku, bo nie muszę płacić choćby za przelewy do ZUS. Przydają się też darmowe bankomaty, których jest cała masa! Mają też niezłą obsługę klienta, bo ostatnio z nimi rozmawiałam i pomogli mi odblokować konto w kilka chwil :) Zaletydarmowe przelewy do ZUS, darmowe bankomaty -
~SmutnyBank / 2016-10-04 21:08
mBank -> umówienie się na wizytę w sprawie kredytu hipotecznego w jednym z warszawskich oddziałów
Chciałem się podzielić moją próbą umówienia wizyty w sprawie kredytu hipotecznego w Warszawie
1. Próbuje umówienie spotkania przez stronę wchodzę i wypełniam wniosek. Nie mogę wybrać tego oddziału trochę zszokowany, ponieważ to duży odział i otwarty bardzo długo.
2. Skontaktowałem się z konsultantem przez czat czy w tym oddziale jest obsługa kredytów hipotecznych. Konsultant potwierdził, że tak to oczywiste.
3. Próbuje się w takim razie dodzwonić do oddziału. Niestety bez skutecznie, więc spróbowałem jeszcze raz po godzinie. Jak można się domyślić nie odebrali.
4. Piszę na czacie do konsultanta czy mogę poprosić ich o to żeby odebrali albo w jakiś sposób na nich wpłynęli. Odpowiedź naprawdę była niesamowita(„Nie możemy wpłynąć na oddział, żeby odebrał telefon”). Stwierdziłem, że może trafiłem na złego konsultanta, ale drugi odpowiedział coś podobnego i zaproponował ten sam wniosek co wypełniałem na samym początku.
5. Kolejny raz próbuje się dodzwonić do oddziału i tym razem bez sukcesów
6. Chciałem załatwić tą sprawę więc dzwonie na infolinię z prośbą żeby mi podali numer do kogoś z tego oddziału(najlepiej doradcę od kredytów hipotecznych), ale nie mogą tego zrobić mimo, że jestem ich klientem, ale dostaje genialną propozycję aby wypełnić wniosek na stronie…
Podsumowując: Straciłem pół dni i nic nie załatwiłem nie ma to jak fachowa obsługa klienta. Pomijam fakt, że chce kupić najdroższy z możliwych produktów…ZaletySzybko odpowiadają w błachy sprawachWadyFatalna obsługa... -
~Stim / 2017-01-03 22:48
Odradzam mBank - strasznie naciągają. Tyle lat u nich jestem a oni dalej z buta mnie traktują - ukryte opłaty i opcje - ciężko się w tym połapać. Drożeje tam wszystko. Jak kiedyś byli jednymi z tańszych tak teraz to jeden z droższych banków.
Przejechałem już wiele kont z wielu banków i w mBank długo byłem. Obecnie polecam EuroBank - najlepsze zabezpieczenia konta, świetna apka do płatności telefonem ( zbliżeniowo - bez blików ), bardzo dobra apka do obsługi płatności przez net i mobilnie. Kilka utrudnień przy zmieni limitów, ale generalnie na plus do bezpieczeństwa.
Mam fioła na punkcie bezpieczeństwa i lepszych zabezpieczeń nie znalazłem w żadnym banku.
ZaletybrakWadyopłaty, obsługa klienta, podejście do klienta10 lat w mBanku -
~Zgda / 2016-06-08 11:19
właśnie odrzucili mi kredyt na zakup terenu inwestycyjnego określonego w wypisie gruntów jako B1-INNE TERENY ZABUDOWANE bo "zaliczyli" teren jako grunty rolne.
Kupuje funkconujące przedsiębiorstwo usługowo-produkcyjne a oni -jest ustawa nowa rolna i musisz być rolnikiem, żeby prowadzić samochód.Wpłaciłem zadatek!!!
LUDZIE CO CHCECIE KREDYTY JAKIE KOLWIEK-BUDOWA DOMU, ZAKUP FIRMY CO MA GRUNT TRZYMAJCIE SIĘ Z DALEKA.ZaletyBRAKWadygłupota opisana wyżej,mniej czasu zajmuje przystawienie pieczątki niż przeczytanie przepisów.Idą na łatwiznę kosztem naszym-vide kredyty denominowane we frankach.
strona 10 z 103
- « poprzednia
- 1 ...
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- nastepna »