Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

LUKAS Bank opinie

Ocena na podstawie 71 opinii

1.99 / 5

  • Prostota obsługi
    2.00
  • Oferta
    2.15
  • Obsługa klienta
    1.93

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 4
  • ~bolo / 2011-08-06 14:42
    Ocena: 5.00 / 5
    mam konto premium i symfonie firmową i naprawdę jest ok, bankomaty o zł obsł. intern czego więcej żądać
    3 lata
  • ~mimial / 2010-10-24 17:28
    Ocena: 5.00 / 5
    Nie wiem kto wypowiada się na forum, ale jest to do mnie aż nieprawdopodobne. Posiadam ekonto w Lukas Banku już 6 lat - zero kłopotów; za konto nie pobierają mi ani 1zł, w Oddziale w Swarzędzu miła i sprawna obsługa wszytsko idzie rewelacyjne szybko i gładko, niegdy mnie nie oszukano; kiedyś jak podbrano opłatę za wypłatę z rachunku oszczędzam, ponieważ nie doczytałem regulaminu, szybko mi odpowiedziano mailem i bardzo uprzejmie. Jak Wam tak źle to zobaczcie, jakie cyrki są w Millenium Bank.
    Zaletywszystko ok
    Wadybrak
  • ~Tomek / 2010-11-24 12:13
    Ocena: 5.00 / 5
    Mam konto w Lukas Banku od czerwca 2010, w tym czasie nie zapłaciłem ani złotówki opłat, opłaty same zera, na start dostałem kredyt do konta oraz złotą kartę kredytowa, jestem bardzo zadowolony po tym jak wcześniej miałem w PKO BP gdzie płaciłem praktycznie za wszystko jak za mokre żyto
    Zaletynie ma
    Wadyu mnie w mieście za mało bezpłatnych bankomatów
    czerwiec 2010
  • ~Hermus 15 / 2008-12-01 00:15
    Ocena: 4.67 / 5
    Konto w Lukas Banku posiadam od 2000 r . W tym czasie wiele zmieniło się na lepsze . W ostatnim roku zacząłem korzystać z internetowego dostępu do konta . Bezproblemowo przebiega wszystko . Stały dostęp wprowadził dodatkowe oszczędności wynikające z braku opłat za przelewy i inne opłaty , których kiedyś musiałem dokonywać na poczcie czy w innych bankach . Wspólpraca z tokenem idealna .
    ZaletyStały dostęp do konta i możliwosć dokonywania operacji przez 24 godziny .
    Wadysą , ale niezauważalne
    od 2000 r
  • ~jareh / 2011-02-03 21:11
    Ocena: 4.33 / 5
    Oferta: kiedy wreszcie bedzie mozna robic przelewy do innych panstw? Jestesmy w unii, a to powinna byc prosta sprawa.
    Obsluga klienta: W oddzialach, sa niesamowici. Zawsze kiedy wchodze do placowki, podchodza do mnie usmiechnieci proponujac kawe i zawsze pomagaja rozwiazac kazdy problem zwiazany z moim kontem.
    Prostota obslugi: Wglad przez internet jest tak prosty i wyraznie opisana kazda opcja. W dodatku zabezpieczenie przez TOKEN nie umozliwi w zaden sposob dotarcie do moich pieniazkow
    ZaletyProstota w obsludze poprzez internet, dodatkowe zabezpieczenie TOKENEM konta, wyjatkowo mila obsluga w bankach i placowkach
    WadyNiemozliwe przelewy miedzynarodowe
    od 2004 mam zalozone konto internetowe
  • ~alegoria / 2011-01-11 14:38
    Ocena: 4.00 / 5
    jest w czym wybierać , dużo maja do zaoferowania, obsługa jak to wszędzie znajdzie się czarny konik ...zależy od oddziału,dzwoniąc na infolinie można załatwić dużo spraw,najbardziej podoba mi sie to, że można spłacać po kilka rat naraz bez żadnych konsekwencji
    Zaletyinfolinia - zawsze coś można załatwić
    Wadyczasem obsługa
  • ~gtomek / 2008-10-14 13:58
    Ocena: 4.00 / 5
  • ~Halina Wroblewska / 2013-09-20 14:49
    Ocena: 4.00 / 5
    DOTYCZY POZYCZKI GOTOWKOWEJ Z OFERTY LUKAS FINANSE SA nr.102709401001135 Z DNIA 2012-09-11 OSTATNIE DWIE RATY ZAPLACILAM 17-05-2013 PRZY ZAKUPIE TWIERDZONO ZE OPROCENTOWANIE PO UREGULOWANIU WSZYSTKICH RAT W TERMINIE ZOSTANIE ZWROCONE?WIEM ZE ZA KAZDY DZIEN OPOZNIENIA NALICZACIE ODSETKI A ZA 2 MIESIACE ZAPLACENIA NALEZNEJ KWOTY NI NALEZY SIE NIC?TO PO CO JA TAK SIE STARALAM PROSZE O WYJASNIENIE TEJ KWESTI MOZLIWY TAKZE KONTAKT tel 722078839 LUB ADRES DOMOWY 41-214 SOSNOWIEC ul.GOSPODARCZA 18/2/50 MONIKA WROBLEWSKA
    ZaletyDOBRZE ZE MOZNA COS SOBIE KUPIC W TEN SPOSOB!
    WadyALE DLACZEGO NIE JEST TAK JAK OBIECUJA PRZY ZAKUPIE?
    MINELO ROK 1099 I KUPILAM NASTEPNY ALE JAK NIE DOSTANE ZWROTU TO JUZ WIECEJ NIC NIE BEDE KUPOWALA I OSTRZEGE INNYCH NAWET WROGOW
  • ~Mrowka / 2010-12-28 13:39
    Ocena: 4.00 / 5
    Oferte Lukas Bank ma dosc bogata, w zasadzie wszystko czego klient moze potrzebowac - jest,
    osobiscie mam konto - i co najwazniejsze dostep przez internet do kart kredytowych,
    z kredytami w tym banku mialam doczynienia - odrazu przysylaja blankieyt do splat - mimo iz place przelewem,
    karty sa tanie w osbludze za konto nie place, jestem zadowolona z tego banku

    jedyny minus niektorzy doradcy - w porownaniu do innych bankow jakosc obslugi - zalezy od placowki,
    jest troche gorsza,

    Zaletywygodne internetowe konto,
    Wadyobsluga klienta
  • ~ctc / 2010-11-21 11:30
    Ocena: 3.67 / 5
    bank posiada świetną ofertę, mam od kilku lat konto w Lukas banku - nie narzekam, łatwy dostęp do konta , przez telefon internet i nawet infolinie, bank bezproblemowy :-) splacilam kredyt i zwrocili odsetki - bez problemu, karta kredytowa - niska oplata
    Zaletyłatwy dostęp do konta +dobre zabezpieczenie, przez internet i telefon, promocje na kartach kredytowych
    Wadyobsługa niektórych doradcow pozostawia wiele do zyczenia ...
    konto od kilku lat, kredyt wczesniej splacony - na niskim oprocentowaniu :-) !
  • ~losuperkts / 2009-01-29 22:41
    Ocena: 3.67 / 5
    ekonto to taniocha, najprostsze i bezpłatne konto wiec nie zakłądaj ze dostaniesz w nim wszystko, jeśłi ktoś faktycznie ceni sobie mozliwośći konta to polecam ekonto pro. w teorii konto jest płatne i to sporo ale jeśłi faktycznie się z niego korzysta to nie płąci sie za nie zupełnie nic... co do prostoty to... porażka... token to urządzenie z zeszłęgo wieku, być może i zapewnia bezpieczeństwo ale podobne biezpieczeństwo zapewniają kody smsowe... jeśłi chodzi o obsługe klienta to z tym bywa różnie. ja nie narzekam, ale ogólnie radze unikać większośći placówek gdzie 80letnie panie w berecikach po prostu paraliżują ruch w placówce. zarząd powinien coś z tym zrobić. Z tego co wiem to jak w citybanku spłąca się karte kredytową w placówce to płaci się 15zł stąd każdy wpąłca przelewem lub wpłątomatem.. i jakoś nigdy nie widziałem tam kolejki.... i jeszcze jedno.... tony dokumentów i papierów... założenie konta wraz z wszystkimi dostępami i kartą pociąga za sobą konieczność wykarczowania niezłego kawałka lasu...
    Zaletyogólnie całkiem przyzwoite konto (pod warunkiem użytkowania)
    Wadykolejki babć z ratami ,token,
  • ~delfin / 2011-01-21 13:44
    Ocena: 3.00 / 5
    Ogólnie jestem zadowolona z tego banku. Dobra obsługa
    Ale nie podoba mi się to że przelewy idą od 2 do 3 dni. Inni wypłaty już mają, a ja zawsze mam po 2-3 dniach. Bank pobiera opłatę 200 zł za to że otrzymuję przelewy z zagranicy. Ja za ten przelew płacę już w baku który mi je przelewa. Lukas oczywiście się wypiera. Nie wiem wiec gdzie giną te pieniądze. Drugie to, to że zrezygnowałam z ubezpieczenia na życie i mieli mi zwrócić całą kwotę, a minął ponad miesiąc a ich nie otrzymałam.
    Zaletyłatwość obsługi przez internet, token
    Wadydługie oczekiwanie na przelewy, niewyjaśnione opłaty za przelew zagraniczny
    konto w Lukas Banku mam od 3 lat
  • ~Roman / 2010-12-18 15:47
    Ocena: 3.00 / 5
    Pracownicy oddziału w Ostódzie kłamią w żywe oczy klientowi , aby tylko wcisnąć kredyt i wziąć od niego prowizję-poczułem się po rozmowie z nimi jakbym był na jakimś rynku wśród naciągaczy , a nie jak w banku.
    ZaletyProstota
    WadyStrasznie chciwy i zakłamany personel.
  • ~takjest / 2012-02-09 13:57
    Ocena: 2.67 / 5
    Jako bank jest OK, ale pracownicy zwłaszcza na Hanki Czaki w Warszawie to porażka. Trzy wtopy w ciągu jednego roku.
    Za pierwszym razem poszedłem tylko po to by zamknąć kartę do konta prywatnego - zamknięto mi 2 karty również tę nową do konta firmowego, którą kilkanaście minut wcześniej aktywowałem.
    Za drugim razem gdy wpłacałem gotówkę na konto, Pan kasjer zachęcił mnie do kredytu gotówkowego i wyliczył zdolność kredytową na 40.000zł. wystarczy tylko donieś dokumenty - no to je donosiłem przez 3 dni aż w końcu zdolność spadła na 6.000zł. Ja straciłem czas i pogratulowałem nieukowi.
    Za trzecim razem dokonywałem wpłaty na konto prywatne, oczywiście kasjer się pomylił w wpłacił na firmowe, dwa konta w tym banku to już za dużo - gubią się nieboraczki.
    Omijajcie ten bank a zwłaszcza placówkę na Hanki Czaki w Warszawie.
    Zaletysprawnie działający system internetowy, szeroka sieć placówek czynnych nawet do 19:00
    Wadyniedouczenie pracownicy, zbyt mała ilość czynnych stanowisk w placówce np. Na 7 stanowisk tylko DWA otwarte
    1 rok
  • ~deltablues54 / 2011-12-05 10:54
    Ocena: 2.33 / 5
    Oferta, jak w każdym przeciętnym banku. Obsługa, sztuczna uprzejmość, nic co godne byłoby zapamietania. Prostota, niewłaściwe słowo, kolejka jak wszedzie, i cierpliwe czekanie w niej, oto cała prostota obsługi w credit agricole, dawnym lukas banku.
    ZaletyZadnych
    WadyBezwzględność, zero negocjacji, grożby i straszenie klienta komornikiem,kolejka.
    kredyt od 2010 do 2012
  • ~iwona / 2011-06-01 21:09
    Ocena: 2.33 / 5
    okropny BANK nikomu nie polecam mam tam konto osobiste i firmowe na werfikacje kredytu czekam juz 6 dni ciagle nie wiedza jakie papiery chca oni poprostu nic tam nie wiedza mowia ze zadzwonia z informacja na temat decyzji NIE DZWONIA trzeba samemu jechac i sie dowiadywac Mozna pisac i pisac na temat tego Banku jednym slowem MASAKRA NAJLEPSI SA W NIEWIEDZY TAKICH PRACOWNIKOW NIE MA CHYBA RZADEN BANK caly oddzial w GDANSKU jest do zwolnienia
  • ~kass001 / 2016-04-20 20:31
    Ocena: 2.33 / 5
    Witam Dziś 20.04 2016 brałam raty na zakup komody w salonie BRW. W salonie na Targówku. Moja radość z wymarzonej komody zakończyła się z chwilą kiedy podchodzilam do biurka Pani udzielajacej rat. Widząc ze jej twarz jest cała czerwona zapytałam uprzejmie czy wszystko wporządku. Na co Pani zaczęła się dziwnie uśmiechać do koleżanki i pytać mnie o co mi chodzi. Na co, wnioskujac że Pani nie dzieje się nic złego powiedziałam ze nic już. Pani przystąpiła do procedury... Kiedy misszala w adresie zamieszkania korespondencji i zameldowania Stwierdziła ze część nazwy firmy mojego pracodawcy jej wystarczy. Źle wypisala umowę na inny produkt. Kiedy uprzejmie zapytałam czy ma to znaczenie obrazila się i z pretensjami powiedziała ze może wydrukować drugi raz poprawiona umowę jeśli to mi tak przeszkadza. Tragedia jednym słowem. Jestem managerem zatrudniam pracowników pracuje w obsłudze klienta 15 lat i zdobyłam pierwsze miejsce w Polsce w obsłudze Klienta. Wiem jak powinno to normalnie wyglądać. Nie oczekuje fajerwerków bo każdy może mieć gorszy dzień Ale ta Pani siedziała tam za karę i cieszyła się Jeśli zrobi na złość klientowi. Nigdy już nie przyjdę niczego załatwiać w Lukas Banku mając doświadczenie z taką wizytówką firmy. Strój niedbaly dżinsy i brak makijażu.
  • ~Maria Żurowska-Gangi / 2012-12-05 12:35
    Ocena: 2.33 / 5
    Od paru lat jestem w Lukasie. Bardzo zadowolona byłam z usług bankowych Rzetelność, przejrzystość transakcji, miła , fachowa obsługa, zawsze mądre rady i propozycje rozwiązań... Zmieniło się jednak z chwilą ...zmiany nazwy. Kolejki do doradców były, lecz łyk kawy uspakajał nerwy śpieszących się klientów. Do tego obsługa- specjaliści siedzieli przy biureczkach, a petent siadał spokojnie na krześle po drugiej stronie, co ułatwiało kontakt. Zazwyczaj otrzymywało się odpowiedzi na KAŻDE pytanie. Nowa nazwa nazwa Banku przyniosła z sobą DLA KLIENTA WIELE ZMIAN NA GORSZE. Z przysłowiową już kawą z ekspresu, której zniknięcie można zrozumieć (dużo było NIE-klientów, którzy przychodzili na kawę...) zniknęły oddzielone od siebie (dyskrecja) stanowiska obsługi z krzesłem dla klienta obsługiwanego. Teraz stoisz załatwiają sprawę, a kobieta obsługiwana nie ma gdzie oprzeć torby, aby wyjąc potrzebne dokumenty. Klient czuje się tak, jak pasażer kupujący bilet w tramwaju. Zmieniły się też na gorsze pewne zasady dotyczące załatwianych spraw. Przeważnie odpowiedż brzmi: Proszę zadzwonić do Warszawy...Nagle obsługa nie bardzo chce (lub ma zakaz) udzielania informacji lub ułatwiania transakcji: Wspaniałym , co przyciągało klientów, były telefoniczne informacje o transakcjach na koncie, bądż braku środków, co ułatwiało życie klientów.I to właśnie przyciągnęło mnie do Waszego Banku. Niestety, z prywatnych powodów zmuszona byłam zrezygnować z tej funkcji na krótki czas (chyba 3-4 tygodni). Po tym czasie zwróciłam się do Państwa z prośbą o uaktywnienie tej funkcji. Prośba moja została przyjęta i polecono mi zadzwonić pod wskazany numer celem aktywacji... Minęło sporo czasu, wielokrotnie ponawiałam próby kontaktu SMS- owego w tym celu, lecz bez rezultatu... W placówce, w której zawsze dokonuję transakcji poprosiłam o pomoc .... doradzono, aby zadzwonić do Państwa... Ale dodzwonić się nie można... Ponieważ jestem często w podróży pomimo starszego wieku, lub obłożnie chora, dla mnie to bardzo ważna usługa. Coraz częściej zdarza mi się niezamierzony "brak pokrycia " na koncie, nie zapłacone z tego powodu raty, bądż nie zapłacone, bo Państwo pobraliście chociaż drobną, a nie przewidzianą (bez uprzedzenia)kwotę, co powoduje, że brak np, 5zł do ...opłacenia czynszu... o czym nie mam pojęcia i spokojnie ufając, że wszystko w porządku z finansami.... brnę w nowe, koszmarne długi...Proszę, wróćcie do dawnych, mądrych zwyczajów. Kawy nie trzeba... ale resztę proszę zmienić... i te koszmarne ...okienka obsługi...
  • ~poiuy / 2008-10-27 19:52
    Ocena: 2.33 / 5
    poasiadam ekonto w Lukasie od ponad 3 lat. od samego początku były spore problemy z załatwieniem w banku czegokolwiek
    Zaletyjako tako działa ale to chyba obowiązek, a nie zaleta :)
    Wady- fatalna obsługa klienta
    - nieżyciowe procedury (np. kartę wysyłają na inny adres niż PIN do niej)
    - niefunkcjonalny interfejs użytkownika
    - mało darmowych bankomatów
    3 lata
  • ~rozczarowana / 2011-02-04 10:21
    Ocena: 2.33 / 5
    Zamykam kredyt gotówkowy. Kontaktując się z działem rozliczeń i windykacji celem ustalenia czy już wszystko jest spłacone i zaksięgowane na rachunku, dostaje sprzeczne informacje tak jakby ludzie pracujący w tym banku działali na różnych procedurach. Informacje sprzeczne i wprowadzające człowieka w błąd, a nie wspomnę już o cierpliwości jaką należy się wykazać dzwoniąc do tego banku. Odnoszę wrażenie, że ludzie pracujący na infolinii pracują tam "za karę".
    Wadyobsługa klienta - brak kompetencji i profesjonalizmu.
    rachunek od 2001
strona 1 z 4
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 1944
PEKAO SA
Ocena: 1.75, ilość opinii: 1434
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.83, ilość opinii: 1172
Millennium
Ocena: 1.74, ilość opinii: 901
PKO Bank Polski
Ocena: 2.69, ilość opinii: 789
ING Bank Śląski
Ocena: 1.79, ilość opinii: 787
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4264
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4142
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3756
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3462
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3181
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2794